VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: Miso Februar 03, 2012, 06:41:46 posle podne
-
ljudi moze jedno pitanje? cuo sam da na dizelasima generalno posle 7-8 godina "nesto" treba procistiti da bolje i lakse ide i samim ti manje trosi....znate o cemu se radi??? ja se ne razumem mnogo pa ako mi neko od vas moze pomoci.....hvala ;)
-
Katalizator....
-
Egr ventil,turbina...
-
HVALA VAM a jel znate mozda koliko kosta to uraditi???????
-
kakvih 7 godina, kakvo nam je gorivo to treba raditi na 30000km max, ili da se sipa dobro gorivo od preko i dosta otvorene voznje
-
Vrlo cesto strada kat i od ulja ako ga motor trosi. Mnogo pre se zapusi. On se ocistiti ne moze vec se menja ili izbacuje uopste , jer je skup ne normalno!!! Ciscenje EGR-a i grana izduva i usisa nije mnogo skupa stvar. A sa turbinom je neizvesno dok se ne skine i ne proveri i pogleda. U srednjem samo ciscenje i vadjenje kata ako je turbina dobra je negde oko 200e da kazem sa rezervom. Mene je bez vadjenja kata kostalo ciscenje i sitno repariranje turbine na Sharanu 2002g i predjenih 275000 km 100e zahvaljujuci majstor Gedori. mahac
-
ma auto na nasem gorivu je presao tek oko 10000 km, ali o tome da je jako lose gorivo sam se uverio kad sam u italiji natocio i vracao sa za Bg, ljudi kao da sam vozio druga kola, lakse je isao, manje se mucio, za ne poverovati
-
gorivo kod nas je min. 20% slabije nego u razvijenim zemljama eu (u nerazvijenim eu clanicama je isto kao i kod nas) tako da mozes u startu da racunas sa 20% slabijim performansama motora. osjecaj voznja na ravnim, cistim, bez rupa, putevima takodje doprinosi ugodjaju voznje pa si mozda i zbog toga imao osjecaj lakoce u voznji.
-
moja ti je preporuka da sipas iskljucivo na mol-u,s tim sto imamo lose gorivo strada ceo motor nazalost lollol nema sta nema da se cisti,raparira menja itd sve zbog goriva blink
-
Na tvom autu se cisti egr ventil i usisna grana po potrebi , a sto se tice ciscenja turbine uopste a pogotovo u servisima koji nisu opremljeni za rad na turbinama ja sam licno uvek protiv ovog zahvata. Ljudi su kod nas zbog nekog dinara vise spremni i u mogucnosti da prihvate svaku popravku . Nasi majstori imaju naviku da ciste turbine zbog garezi koja se nahvata i to ciste tako sto jednostavno rastave turbinu , ociste garez, sastave turbinu i bez ikakve kontrole i balansiranja turbine vrate na auto a to je kao kad bi ja skinuo gumu sa felne i vratio je na felnu i montirao na auto bez balansiranja. Svaka turbina se mora testirati na aparatu jer ukoliko je doslo do pregrevanja usled glavljenja krilca u vecini slucajeva dolazi i do deformacije kucista i sledeci kvar je pucanje turbine.
-
ako je doslo do deformacije kucista turbine ima li joj uopste spasa cak i sa balansiranjem???
-
Naravno da ne.Moze sluziti još neko kraće vreme,za prodaju npr.
-
pa onda je i ok vratiti tu turbinu na auto pa dokle traje, traje.
nezgodno je sto ne znas kad ce da te izda na putu. auto nece stati zbog toga ali ce ici daleko sporije