VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: Cobrica Februar 03, 2012, 09:11:11 pre podne
-
U pitanu je Golf 2002 god. TDI. Pre nedelju dana crkle mi brzine na ventilaciji. Od 4 brzine, radi samo ova najjaca 4 brzina. Klima (AC) ne radi uopšte. Kapiram da je reostat :huh: Molim za pomoc, jel mogu nesto sam da zavrsim ili da ga teram negde
-
teraj ga negde
-
Gledao nesto po forumu i pitao druga koji je imao slican problem na Saab-u. Mislim da je reostat ali ipak bi hteo da se konsultujem oko ovoga. Kakav je kvar, koliko bi me kostao i ostalo :rolleyes:
-
Isti kvar sam imao pre 3 nedelje,radila samo 4.brzina ventilatora.Kvar je reostat kabinskog motora cena 1800 za reostat + 1500 za ruke,problem resen...
-
Hvala biggrin
-
Zaboravih da kažem, rešen je problem sa reostatom.
Usput sam i poništio grešku za air bag. Palila se lampica pa sam mislio da je onaj džek ispod sedišta međutim samo je poništena greška i sve ok za sada.
Pozzz ;)
-
Na moju žalost morao sam da aktiviram temu... naime ponovo se desio isti kvar. Nije prošlo ni godinu dana evo ga ponovo. Da li je u pitanju nešto drugo ili samo nemam sreće sa ovim delom ?
-
vrlo je moguće da ti je ventilator opterecen (neki ležaj ili je jednostavno navukao prljavštine u kućište) a reostat hoće da izbaci kada je veliko opterećenje...ima kao neki vid zaštite i ne mora se menjati uvek nego se uglavnom osposobi stari...
-
Izgleda da je nešto tako, aj videću kod majstora... Nego baš me iznenadio, od kad sam uzeo auto ništa a evo sad u roku od 11 meseci isti kvar. Hvala u svakom slučaju
-
ako su ti ovako "veliki kvarovi" budi srećan.pozz
-
Ventilator glavi i zato crkava reostat.
-
ako su ti ovako "veliki kvarovi" budi srećan.pozz
Ma ne, samo sam se konkretizovao na ovaj kvar...inače bilo je većih. Ali razumeli smo se ;)
Bobane jel imaš neki predlog, kako to da rešim? Samo da dodam da se uvek pred kvar, čulo neko zveckanje i blago lupkanje iz tog dela kabine
-
Vrlo je pipavo skinuti propeler sa osovine jer cesto zna da pukne posto se plastika zagreva i postane krta prilikom grejanja od trenja (sa godinama). Moras ceo motor skinuti od grejanja i pokusati kod nekog autoelektricara da ga remontujes. Ako vrisne propeler ili ga lepiti epoksidom ili juriti drugi. Resenje je u zameni lezajeva odnosno biksni, ako nije kuciste razbijeno. To se vidi kada se skine motor koliki je luft. A to sto lupka je mozda i neki od peraja sa ventilatora slomljen, pa u tom momentu potpadne pod propeler i pocne da glavi. I mozda u tom slucaju nisu u pitanju lezajevi. Moj savet, izvadi motor ceo i proveri. mahac
-
Hvala na odgovoru, aj videću...