VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Peca_Nis Januar 31, 2012, 06:39:04 posle podne
-
Juce preko dana sam vozio golfa, parkirao ga ispred kuce, i sinoc kad sam hteo da ga upalim, nece. Zavergla 2 sekunde normalno, i onda nekako cudno kao da ne dobija naftu. Istrosim akumulator, prespojim sa drugim autom, ista prica. Izvucemo ga do nizbrdice nekako, pustim ga nizbrdo, ubacim u 2. pustim kvacilo, nista se ne desava, ispisuje STOP na bordu. Ostavio sam ga tamo, opet probao sa kablovima, ista prica.
E sad, da li je nafta negde zamrzla u sistemu ( euro dizel sipam samo ), nocas je bilo - 17, ili je nesto drugo u pitanju? U providnom crevu koji ide od filtera goriva vide se mehurici, kao da je povukao vazduh, a ima goriva u njemu, samo sto se rezerva upalila, ima najmanje 8-10 litara trenutno u autu.
U pitanju je Golf 4 tdi 66kw ALH
Grejaci rade dobro
-
Sad mi pada na pamet nesto, da se nije mozda od kondenzacije zaledilo negde u auspuhu i da zbog toga ne moze da izduva?
-
Ja mislim da ti je nafta zaledila
-
nemoj ti njega puno silovat slepanjem, bolje ga parkiraj u kakvu vrucu garazu, stavi dobar acu, i upali ga.
-
Ne verujem da je zaledila nafta na -17
-
moze da se desi da je zaledila jer je bila mala kolicina nafte u njemu....u ovim danima treba ga drzat na jedno 15-20l....mala kolicina u rezervoaru ti je idealna da zaledi
-
Slazem se,vise goriva u rezervoaru manja sansa da zaledi. i ja sam jutros imao problema sa paljenjem kombija na -18. Nov akumulator,nov alnaser,uradjen servis pre mesec dana u rezervoaru oko 10 litara euro dizela i 10 minuta mucenja ali na kraju sastavi.....
-
Ako je dobra nafta nebi trebalo da zaledi do -25 minimum a posto kod nas nema dobre nafte sve je moguce. Ja sam imao jedan problem pre 2 god u voznji poceo da gubi snagu i ugasio se auto i nije htio da upali odslepovao ga kod majstora on mi kaze filter goriva treba da se promijeni samo se nadam da nije otisla bosh pumpa i tako on izduva cevi od dovoda promeni filter upali auto .Ali posle dan dva ja uzeh malo ostrije da ga vozim da isprobam dali je sve uredu i kad sam naglo dao gas on pocne da gubi snagu i ugasise .tako jednog dana uzmem i otvorim rezervoar kad ima sta i da vidim na situ u rezervoaru neka smesa kao tovatna mast samo bela. to sam ocistio rezervoar i evo sad nema problema.pa predlazem i tebi proveri .
-
moguce da je zaledila, prikopcaj ga na dijagnostiku da vidis da li je do neceg drugog
-
Ugurao sam ga u garazu, upalio kalorifer da zagreje pa cemo da vidimo ujutru, posle da stavim akumulator da se napuni pa javljam ujutru sta je bilo. Inace auto mi stoji ovako ispred garaze gde je pokriveno i obe strane ima zid, a sad je unutra
-
meni moj stoji ispred zgrade, danas ga nijesam ni palio pa cu sjutra (nadam se da ce upaliti ) mada je sad vec -15 boodala
-
@moskwa, siđi ti burazere, sada ga kreši, ko zna kako će biti ujutro.
Malo pre sam sipao gorivo, ušao mi je u rezervu kada sam se vraćao sa posla.Jutros je upalio na kablove, sad je upalio ok, videćemo ujutro, mator mi je ak.Par drugara nisu mogli da upale jutros : punto, brava i A3(svi dizeli), golf 5 TDI im je bio spasilac driving
-
Ledi eurodizel,i to sa nis-a,danas sa posla na vise vozila potvrdjeno.
-
Ja vec neko vreme sipam na LUK OIL pumpi i evo rezultat :S
-
moguce da ti zaledila nafta.. neka ga u garazi sad pa probaj ujutru kada napunis aku. da ga upalis. nebi bilo lose mislim ni da stavis stiropor oko akumulatora ako ima mesta.
ja sam naftu pre zime sipao na omw pumpi zr. put, golf jutros na temp. oko -12 pali bez problema biggrin
-
Ako je slab akumulator nikakvo ušuškavanje ne pomaže, meni stoji u onoj fabričkoj plastičnoj kutiji, sve sa poklopciem i žabicama pa ćorak.Sad imam oko 15 l u rez., sipao na LUK oilu, a kažu negde da kad je ciča zima rez. dizel auta treba da je barem do pola napunjen.
-
Koliko od prilike kosta filter za naftu i koji da kupim?
Sad je akumulator na punjacu pa cemo videti ujutru. Inace, normalno je palio do sada, ovo je prvi put da me zeza ovako, jednom je zezao jer nije bilo goriva pa je povukao vazduh odavno, i na gurku je proterao to i upalio, a sad nece.
Da li je moguce da se mozda auspuh od kondenzacije zaledio negde?
-
Filter nafte ti je do 1000 RSD.
Meni se svojevremeno zaledila nafta u filteru i to u toku vožnje.Auto je normalno išao,odjednom se spustio broj obrtaja,usporio i ugasio se.Zamenio sam filter,pretočio gorivo i upalio je iz prve.90 % ti je smrzla nafta.Svi je mešaju sa vodom i na LUKOILU i na OMV...Takva nam je država. bicedobro
-
i mene isto tako jebava fijat jtd , ali zato pasat pali na pola kljuca tapsac clap
-
Drugari mozda nije mesto za moj odgovor ovde ali pazite nikakav otvoreni plamen prilikom odmrzavanja nafte, pre par sati sam bio svedok tragicne nesrece,,,, vracajuci se sa posla na 10m od mene sa desne strane odleteo je sleper u vazduh ispred mene ispao covek u plamenu kao da je lutka zapaljena, , ukocim smesta dam sva 4 trcim u gepeku po protiv pozarni ali dzaba iz susednog smera covek trci pokusavajuci da ugasi snegom zrtvu ali dzaba...,,, preminula je posle 3 sekundi, uzas prizor, stomak od eksplozije otvoren, creva i ruke gore, katastrofa,,, iz kamiona skace drugi covek i on zapaljen sva sreca priseban valja se i gasi vatru u sneg, posledica drame i uzasnog dogadjaja je po ocevicima da je majstor uzeo veliku plinsku docu sto koriste kao grejalicu u kamion, postavio ispod rezervoara i grejao isti zaboravivsi da odvrti cep, puca rezervoar a posle 2--3 sek i boca, bilans jedan na mestu mrtav specen dvoje povredjenih a mene htela da preokrene detonacija, rezervoar pun 800l nafte sipali naftu preko noci a nisu mogli izjutra da ga upale... spojena dva rezervoara od po 400l. nedao bog nikom...
-
uzas....a sto se tice sipanja nafte to treba raditi kad je temperatura u plusu ili oko nule, ako je veliki minus i sipate a od prije vam je ostala stara moze da se desi isto da zaledi
-
jasam danas službeno bio kod jednog lika a on je tehnolog u nis-u i postavio sam mu ovo pitanje na koliko se euro dizel zgušnjuje-mrzne on mi je rekao da je ranije bilo do -25 ali sada je sve lošiji i nema veze saq tim da tera i di -25 zavisi od proizvođača ali je moguće da mrzne i na - 15
-
Ajmo jovo na novo.... Oko ovog problema ima bar 5 tema sto ja znam. Svaka pumpa vam mora reci podatak do koje temperature je dizel predvidjen, bio to D2 ili ED. Znam iz licnog iskustva. Kao sto je nekada bio D1 zimski i D2 letnji, oni su imali svoju temperaturu mrznjenja (fabricki propisanu). Tako danas ima i ED isto. Moraju vam taj podatak reci na pumpi!!!! A da ne bi imali problema sa mrznjenjem D2 ili lozaka, dodajte 1l petroleja na 10l nafte i vozite smelo. NIKAKO SIPATI BENZIN U NAFTU!!!
P.S. Svaku slicnu temu u vezi ovog problema licno cu je brisati ja, jer ponavljamo neke stvari gore nago papagaji. MISLIM DA JE KRAJNJE VREME DA SE NAUCIMO DA SE NEKE STVARI MORAJU PRVO MALO PRETRAZITI PO FORUMU, PA TEK ONDA OTVARATI NOVE TEME!!!
Peco nemem nista licno protiv tebe, nego hocu malo da se uvedemo u red. mahac
-
Uuuu, let di firse bi vid ju! Boban se odvejao pa rešio da nam nadoknadi ovih 10 dana :D
-
Ne verujem da je zaledila nafta na -17
Nije nafta vec voda. Gledaj koliko tema o nepaljenju i ugasenim dizelasima u 5 dana. A koliko ih je jos istu sudbinu dozivelo. I ovi sto menjaju filter verovatno ce im opet za 3 dana isto da im se desi kad vodenkasta nafta zastopa filter. Ja gledao u servisu jednom na sta izgleda ta "nafta" kad se izvadi iz kola. Voda mulj i nafta. Ne sipajte benzin vec aditiv protiv zamrzavanja.
A sto se tice grejanja grejalicom. Prekjuce covek na Novom Beogradu (Spanskih Boraca) upalio grejalicu u garazi da zagreje kola, otisao i zapalio zgradu i nekoliko automobila u garazi. (ako se neko pita sto nije imao kablovsku i telefon juce na tom delu eto mu odgovora :) )
-
@Boban-68
Taman posla, slobodno obrisi ako negde ima ista :) Nego sam morao samo za ovaj moj "slucaj" da otvorim jer nisam imao iskustva do sada sa ovakvim ponasanjem auta a na forumu su sve tudja iskustva neka i iskustva za d2, jos nisam procitao da je nekom eurodizel zamrzao ovih dana i da je otvorio temu :)
Sto se grejanja tice, zagrejana garaza cisto da bude koji stepen iznad 0 i ostavljen auto tako, idem posle da skinem punjac akumulatora, da kupim filter pa da probam da upalim auto :)
-
Ne verujem da kršten ED može da zaledi do -25c barem..meni pali dobro,malo zavergla ali upali iz prve..malo me alnaser zeza pa ne pali na pola ključa kao prošle zime,ali sredićemo i to uskoro ;)
-
Ja sam imao problem sa filterom za gorivo i kad sam ga promenio sad ponovo pali kao mina. Probaj da promenis filter goriva, a ako ti je star akumulator na jacem minusu imaces velikih problema.
-
Za nekih sat vremena kad kupim filter odmah montiram i videcemo sta ce biti
-
A shta znaci na "pola kljuca"? JEl to ovaj kljuc (http://www.panoramio.com/photo/19133382)
http://www.panoramio.com/photo/19133382 (http://www.panoramio.com/photo/19133382)
pa mene zanima, jel to znaci da auto pali na pola kljuca nizbrdo??? Nije mi jasan taj pojam zato pitam. Ako pali na pola planine kljuc, onda ne znam kako je to stvar za hvaljenje???
-
Shomi, zezas nas malo ili? :)
-
Neeeee, stvarno mi nikada nije bilo jasno shta znaci na pola kljuca???? Guglao sam guglao, i nishta... Nadjoh samo ovu planinu kljuc... Pa reko da pitam... Shta ne kapiram kljuc okrenete do pola, mislim kako do pola kad mora do kraja da se okrene da bi zaverglao... Nije mi jasno uopshte... A vozim istu motorizaciu kao ti pa rekoh da se informishem... nije na odmet... Mozda moj vergla malo duze, nego shto je normlano, mislim meni kresne da ga ne ureknem sa 2x grejanjem grejaca, pa tek onda verg, na ovim temperaturama... a ovo pola kljuca stvarno ne znam shta je a zanima me!
-
mislim meni kresne da ga ne ureknem sa 2x grejanjem grejaca, pa tek onda verg, na ovim temperaturama... a ovo pola kljuca stvarno ne znam shta je a zanima me!
E vidiš, tvoj pali na ključ i po (1,5 ključ), a kada okreneš ključ i odmah upali bez zadržavanja sile palca na poluzi ključa, onda je to tzv. na pola ključa.
I za neke prethodne teme si tražio detaljno objašnjenje ili pojednostavljenje stvari koje, računamo svi, da se podrazumevaju, pa zato većina kad ti pitaš misli da se zezaš...
ps.A ne verujem da je @Peca_Nis gurao auto preko pola planine Ključ, a na vrhu mu upalio...sam neka ti kaže...
-
Aham, znaci pogasi lampe zaverglam, to je pola kljuca... pogasi lampe verglam par sekundi kljuc... 2x grejem grejace, pa zaverglam 1.5 kljuc... Ok, Hvala na pojashnjenju... Da ne ispadam vishe glup u drushtvu.... Neke te zargonske fraze mi nisu jasne, a kapiram da su se odomacile, i da su svima normlane... Tako da eto, hvala josh jednom!
End OFFTOpic ;)
-
hitno mi je potreban savet koji adetiv da sipam u fijat stilo jtd 19 troši euro dizel i snrzo je do jaja koj ADETIV DA KUPIM
-
ni jedan .. samo garaza sa nekom normalnom temperaturom
-
BRATE NEMA GARAŽU ZA 2 AUTA PASSAT MI JE U GARAŽU A STILO NA OTVOREWNO NEBO -NAPOLJE
-
evo ja sam palio danas auto polse 2 dana ....tempreatura je bila ispod 20..prvi put vergla i nista, drugi put vergla i kao da nema snage da povuce ..(malo verglanje bez silovanje jer kad nece nece)...posle toga otvorim haubu i pogledam crijeva ima li leda...Malo sam zaljuljao auto i cujem u filter da ima nafte i da se cuje ali kao da je bio led poceo.Vratim se u auto i upali :) Da ga danas nijesam upalio sigurno bi mi zaledila u filter
-
@zarkotekica - jbg brate , mora zrtvujes pasata ako hoces da upali
-
Ljudi promenjen filter i opet neceeeeee.... ne povlaci naftu iz filtera, barem tako izgleda :S
-
PASSAT PALI KO
@zarkotekica - jbg brate , mora zrtvujes pasata ako hoces da upali
pali ko MINA SIPAM MU SAMO EURO 5
-
A napunio filter naftom?
Sad ste me ufrkisali sa ED da smrzava na -20, iako mi to nije bilo ni na kraj pameti, a idem na Divcibare za vikend, a vidim da ce tamo biti dosta niska temperatura. Prosle godine sa kedijem nisam imao problem, a bilo je oko -15, pre 3 godine isto problema bez na Zlatiboru i -18, burazer palio Passata 1.9TDI 110KS sad na D2, kad su poceli prvi mrazevi.
Ja se vise bojao za akumulator, a sad me utripovaste i sa ED. Inace sad na ovih -8 , -10 je palio jako lepo, bez verglanja, Paja 1.9TDI 130KS.
Da li je stvarno do nafte, ili sipate na nekim sumnjivim pumpama, ili vam je los anlaser i akumulator, kompresija. Bem ga, ne znam sta da mislim.
-
upalio i radio 10 sek.i kraj
-
Da, napunio sam filter sa naftom. I to sam izvukao naftu iz rezervoara, ispod sedista zadnjeg, i nafta je bila zute boje kao d2, a uvek sipam Euro D. Golf zavergla sekundu normalno i nastavi da vergla nekako "u prazno"
Sipam uglavnom na LUK OIL i NIS. Na OMV ne sipam jer kradu, na 20 litara dobijes 18 - 18,5
-
brate to ti je euro, taj zuti , a crveno je lozak onaj euro
-
A d2 treba da bude bas zuta koliko znam, a euro malo vuce na zeleno ili kako bese?
-
ma vama je smrzla nafta , tako da mozete da se slikate lollol
-
E taj sto je bledo zelenkasti je euro 5,dok je na Jugopetrolu zute boje i nije euro 5 iako ga tako deklarišu...
-
@peca nis odvrni cjevčice sa sve 4 dizne(posto si reko da ti je 66/90) i verglaj dok ne izbaci naftu na sve 4. ako nece tu da probije gorivo, onda tjeraj nek ti neko provjeri zupcenje, da nije preskocio od slepanja.
-
Hvala Radio, sutra cu i to probati... Osim toga nista mi vise ne pada na pamet
-
Mislim , nisam strucnjak , ali da se nije otkacila zica sa bosh pumpe ili otisao osigurac . Ja to iz iskustva za G3.
-
ma nistaa,
a ovo sto @spale kaze za zicuu, dobra ideja, provjeri i to, daj kontakt i skini zicu i dodiruj njome dole dje bila zakacena, ako cvokce znaci ispravna je elektricna dizna. ;)
-
hitno mi je potreban savet koji adetiv da sipam u fijat stilo jtd 19 troši euro dizel i snrzo je do jaja koj ADETIV DA KUPIM
KUPI ADETIV 4000 TURBO FIAT DJOKOKOLO, ALI SAMO PAKOVANJE OD 2 LITRA
Ovo me podsetilo na legendarnu izjavu skolskog drugara koji je usao u knjizaru i rekao "Dobar dan, dajte mi jedan ranac za srednju skolu"
Ljudi mislim da boja nafte i nije bitna jer voda u njoj je svejedno prozirna
-
zato ja vozim benzinca.... bleh
-
ma nistaa,
a ovo sto @spale kaze za zicuu, dobra ideja, provjeri i to, daj kontakt i skini zicu i dodiruj njome dole dje bila zakacena, ako cvokce znaci ispravna je elektricna dizna. ;)
I osigurac na fajervolu ( ..bem ga ako ima G4), ili gde vec stoji u motornom prostoru.
-
Meni se večeras desilo kad sam krenuo sa posla okrenem ključ i sačekam da kliknu grejači i onda ni da zavergla a nov akumulator, ja opet isto grejači pa verglanje kad ništa i treći put opet grejači i počne da vergla jedno 10- ak sekundi i upali. Ne znam zašto nije verglao prva dva puta, tek iz trećeg? Pošti nisam imao aditiva, svratio odmah na pumpu i dolio eurodizela. Zašto ne valja da se sipa benzin u dizel?
Pozz
-
Tebe onda zeza anlaser ako nece da vergla a nov je akumulator, nem veze sa naftom tvoj problem.
Tj. ja kontam da niko nema problem sa naftom na temperaturama do -10ak C, ali sam postao vrlo skeptican za vece minuse i kvalitet ED.
-
Ja sipam ed na nekoj privatnoj, za koju znam da je dobrog kvaliteta... Nekad sipem na molu, sad ovo poslednje sipanje krknuo sam jedno 20l sa MBGa, delovali su mi ranije da imaju dobru naftu, sad boga pitaj... Kako u bgd'u temperatura ne odlazi preko nule vec danima, i meni neshto ushao strah u kosti... al valjda nece da smrzne... ipak se auto vozi svakodnevno...
Vidim da je paca sipao na jugopetrolu i luk. pa ono daj ostali kojima je smrzlo pricajte gde ste tocili ed da mi ostali znamo da ih zaobilazimo...
-
Malo pre sam sipao na OMV-u i pitao šefa pumpe do koliko minusa ne mrzne , kaže do -23. Tako im piše valjda na otpremnici tj. na pratećim papirima.
-
Ako se ko seca one epizode simpsona kad odu u fabriku duff piva, a tamo 5 vrsta piva i sve iz iste cevi izlazi.
Tako je i sa nasim gorivima. Bar je bilo do pre koju godinu. E pored loseg goriva iz rafinerije, cim ona prodje kroz kapiju krece sledeci niz kradje. Od vozaca koji istacu, pa svako malo citamo kako se neki zapalio, rasuo, otrovao od cisterne, pa do kompanija (na mbg sipali 3000 TONA etanola ili tako necega), pa do poslovodja pumpi koji pretakaju i prikrivaju manjak vodom u glavnom rezervoaru i onda pumpadzije koje kradu kroz pistolj i tehnike sipanja. To je ono sto ja znam, a gde je ono sto ne znamo.
Mozda Cubica da nas prosvetli, ako ima jos nekih fora biggrin
E sad moze da pise na otpremnici i minus 40, ali fakat je da ljudima masovno staju kola na ovom minusu.
-
RESEN PROBLEEEEM
Posle filtera, odvrtanja srafova kod dizni i svega ustanovili smo da je sve to ok ... I onda, slucajno vidimo da je vakuum ventil ( koji otvara i zatvara onu klapnu ) ostao zaglavnjen u zatvorenom polozaju! Samo smo rukom vratili taj ventilcic i sve radi, upalio je golf iz prve.
-
Pa golf je to alealeee
-
Ljudi nece da mi upali skoda, a temperatura je oko 0 nije sipod .... a imam nove grijace... prije nedelju dana sam zatvorio EGR mada mi je nesto nelogicno da zbog njega nece da upali...
vec duze vrijeme imam taj problem, ne znam do cega je...
znam nije mi nesto akumulator ali nije to to... ona vergla i nece...
-
A proveri ipak akumulator..kakav ti je alnaser?meni pali i na -13 u Bg-u dobro..
-
Mozda ti je zaledio ED, ja sam sinoc ostavio u balonu od 5l bezolovnog, jutros kad sam pogledao skoro 1/3 balona zaledjena... Inace sipano na jugopetrolu...
-
Probaj sa gur-gur metodom. Ako ne upali tako, onda primeni šlep-šlep metodu. Ne znam bolje da te šjetujem biggrin
Juče sam djedu palio golfa keca, vergla a neće upali. Vucali smo ga i gurali po dvorištu, al' nije bilo vajde dok ga nisam za pasata prikačio pa je onda na šlepanje golfać sastavio i upalio.
Ako ti je akumulator pri kraju, probaj da spojiš klemama direkt na alnaser kablove s drugih kola, čini mi se da ima ta metoda ali je ne poznajem dobro. Možda da neko iskusniji objasni pa da možeš da ga verglaš dok ne pročepi.