VW Klub
VW - Forum => Auto Gas => Temu započeo: JOCA88 Januar 31, 2012, 03:27:15 pre podne
-
Ovako.. Auto mi uvek pali na benzin (venturi), 2500obrtaja prebacuje na plin. E sada.. Kada je hladan auto, upalim ga i odmah prebacim na plin, odem tipa do prodavnice 600m dalje i ugasim ga. E tu nastane problem, vergla kao blesav, bukvalno jedva upali i radi kao traktor na 200 obrtaja i jedva dize obrtaje(cesto se i ugasi kada upali) dok odjednom ne digne na 2500 i prebaci na plin. Presisa, pocne da smrdi plin u autu.Ovo se desava samo kada je auto hladan, kada je vruc i tako ga ugasim i posle 2 min ponovo upalim, upali normalno... Drugi problem je to sto se ponekad desava na otvorenom putu da kada pustim gas umesto da usporava motorom on ubrzava jos nekih 3-4sek. i onda tek krene da usporava?! Plin ugradjen pre 3500km, Tomasetto... Potrosnja u gradskoj voznji je 12.5l sto mislim da bi trebalo da bude manje. Ima li neko ideju sta moze da bude, jedan mi rece da mi nisu resetovali pri ugradnji plina kompjuter benzinske pumpe(iskreno ja nisam siguran da to moj auto ima)? Inace kada odstoji posle takve kratke voznje malo duze upali bez problema, kao i prvo paljenje.
-
Trebalo bi da odes da ti usteluju uredaj plina mislim da dobija previse. Ti ga upalis na benzin i odmah prebacis na plin a uredjaj se jos nije zagrejao tako da pusta plin jos uvek u tecnom stanju odes do prodavnice i ugasis. Kad ga ponovo palis on je opet na benzinu i jednostavno presisa prebogata je smesa zato ti i smrdi plin koji je zaostao kad upali, a kad je zagrejan uredjaj i sam kazes da radi normalno . To ti se odrazava na potrosnju naravno i to sto na otvorenom kad pustis gas ubrzava jos 3-4 sek. to je zato sto treba mu vremena da sagori sav plin koji usisa jer ga dobija previse. Pozdrav
-
Hvala na odgovoru,idem do servisa cim budem imao vremena,pa javljam sta sam uradio.
-
Joco pa to ti je isto kao kad bi te neko naterao da trcis do te prodavnice a da se nisi cestito ni probudio i rasanio.... bonk
-
Ma znam ja to, ali me izludjuje... Pogotovo sto sad kad je zahladnelo vise mu vremena treba i da se zagreje, odem do pumpe koja je na 2km od kuce da sipam plin i nece da upali....
-
Kod takvog problema, uvek je sumnja na isparivac i membrane u njemu.
Ako niste skoro to zenjali, odradite ga i palice extra.
Kad ode isparivac (membrane), motor dobija prezasicenje plinom zbog losih membrana, pa auto ide i kad se pusti gas, teze pali itd.
pozz
-
medium, sve je novo, tek ugradjen plin.
-
http://www.boda.rs/ (http://www.boda.rs/)
Okreni i pitaj njih.
odlicno znaju svoj posao.
Imaju ovlascenje za rad od masinskog fakulteta iz BG-a.
Resice ti problem.
pozz
-
Po pravilu,na plin se prebacuje tek kad je temperatura motora 50 stepeni,ako to postujes palice na čvrgu.Moj pasat isto to radi ako ga hladnog ugasim na plin...posle vergla vergla...i kad upali zatrokira dok ne potrosi visak goriva koji ima...sve ti je receno...
Ako je uredjaj nov i ako imas mogucnost da ga hladnog prebacis na plin...onda to nemoj raditi dok ti se temperatura motora malo ne pomeri iz nule...da imas sekvent uredjaj,nebi mogao da prebacis na plin dok se motor ne zagreje,bas iz tog razloga koji tebe muci.
-
Ok, hvala na savetima.
-
Plin je dosta hladniji od benzina. Kada se ugasi motor posle minut ili dva, jako je tesko ukljuciti motor zato sto je plin prethodno ohladio svecice.
-
Po pravilu,na plin se prebacuje tek kad je temperatura motora 50 stepeni,ako to postujes palice na čvrgu.Moj pasat isto to radi ako ga hladnog ugasim na plin...posle vergla vergla...i kad upali zatrokira dok ne potrosi visak goriva koji ima...sve ti je receno...
Ako je uredjaj nov i ako imas mogucnost da ga hladnog prebacis na plin...onda to nemoj raditi dok ti se temperatura motora malo ne pomeri iz nule...da imas sekvent uredjaj,nebi mogao da prebacis na plin dok se motor ne zagreje,bas iz tog razloga koji tebe muci.
Isti slučaj kod mene, imam radnju na 300 metara od kuće i pumpu na 1000m
Rešenje: U radnju idi kad kreneš iz grada kući!
-
Plin je dosta hladniji od benzina. Kada se ugasi motor posle minut ili dva, jako je tesko ukljuciti motor zato sto je plin prethodno ohladio svecice.
ako je bila postignuta radna temperatura onda to malo plina sigurno ne moze ohladiti svjecice koje su na 80+ stepeni celzijusa a pored toga i cijeli motor je te temperature.
ja mislim da je do preslabe ili prejake smjese plina i vazduha.
-
Pa sad... Da li je 2 min dovoljno da se postigne radna temperatura? biggrin
-
meni za 2 minuta ode temperatura na sredinu :) doduse obican karb auto gas, ali mi se desava slicno kao tebi, ali samo kad se ohladi skroz, da nece da mi upali na plin (posto benz ni ne radi :))
upali samo ako pritisnem ono crveno za ubrizgavanje gasa, inace ovako iam da verglam minut ceo dok on upali. pre je palio direkt na plin, moguce je da je isparivac poceo da brljavi, sta mislite ?
-
Membrane na isparivaču se rade na 60,000km tako mi je majstor rekao
-
ovo moje cudo ima pravu kilometrazu :) 1988 godiste 463 000 :)
isparivac je valjda nov stavljen pre 3 godine :) ja sam ga kupio prosle.
Gde preporucujete da se pogleda nov isparivac lovato da se kupi ?
Btw Joco88 imas li ti dugme za ubrizgavanje plina, ili kod tebe sve automatski, sto pretpostavljam da jeste jer je sekvent ?
-
Nije sekvent, obican plin, ali nema dugme za ubrizgavanje plina, imas I (benzin) i II (benzin, dodas gas na 2000 obrtaja i sam prebacuje na plin) Nego ljudi, ja i dalje nisam resio problem sa voznjom na plin... I dalje se desava da kad sklonim nogu sa gasa umesto da usporava on mu po malo dodaje gas... Da li je moguce da nije odovarajuci mesac plina?
-
Ima mnogo plina, jaka je smeša. To je moje mišljenje.
Probaj zaleti ga 60,70 kmh i izbaci iz brzine i gledaj šta se dešava sa obrtajima, ako podiže obrtaje dok struji vazduh prema autu - prebogata smeša 100%
@Mijatović: Ubaci sliku kilometraže ovde: http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=18643.0 (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=18643.0)
-
Ma probao, normalno spusti ler na 800 obrtaja i to je to.... Zeza npr. kad dodam nekoliko puta gas do 3500-4000 obrtaja i pustim naglo, tada krene da zadrzava. I to samo na plinu, a zavrnut je, u gradu trosi 9l plina. A najgore mi je to sto se ovi u servisu prave blesavi i kazu da ne znaju u cemu je problem!!
-
Probaj drugi isparivač
-
Mislim da ce to biti jedino resenje.. Bilo bi lepo kada bih mogao da promenim i majstora, ali ne mogu zbog garancije...
-
Ja mislim da je do membrane tj losa elasticnost kad dodajes gas ona se siri a kad oduzmes ona se skupi medjutim ona ostaje rasiirena i nema brzinu da se skupi kad ti oduzmes gas. To je moje misljenje :huh:
-
covjece, mene to podsjeca na nesto sasvim drugo !!!! bonk bonk lollol
u nasem narodu stari bi rekli da ti pricas o necem drugom
-
Druze, jesi li resio svoj problem ? kava
-
pa resenja i dalje nema, gasim ga na benzin... Problem sada sledeci : kada je zagrejan duze vergla dok upali, a kad je hladan pali normalno(naravno posle voznje na plin). pametni majstori kazu da je problem do monopointa, mislim da nemaju pojma sta je,tako da vozim ovako dok ne nadjem nekog krstenog majstora za plin. Bio sam i kod Rasica i ne zelim vise tamo da idem. Inace auto radi bez ikakvih problema na benzinu.
-
Imao sam slican problem, vec sam pisao u nekoj temi... Jako dugo je verglao na plin dok je vruc, jedva upali.
Resio sam problem zamenom onog releja koji se nalazi (bar kod mene) u motornom prostoru, on sluzi da prebacuje benzin-plin, da signal da se otvori ventil plina, mozda jos nesto, nemam pojma... :) Slucajno sam primetio da se mnogo greje taj relej pa sam ga zamenio (180 din kosta) i evo vec duze vreme smem da ugasim auto ispred prodavnice kad stanem na kratko :D
-
Imam isti problem na Golfu 2 1.8 (Benzin/Plin)
Palim i vozim stalno na plin (na benzin palim samo ako je bas hladno) uvek je palio super a potrosnja je bila 9-10l;
u poslednje vreme zagrejan vergla kao lud a baca i do 15-16l / 100km....motor odrzavam redovno, pre par dana sam promenio filter za plin i nastelovao uredjaj u servisu gde je i ugradjen ali i dalje ima problem sa paljenjem dok je potrosnja nesto manja oko 11l
-
Drugari iste ili slicne probleme sam i ja imao na 1.8 monopoint golfu.Tesko paljenje na plinu i potrosnju 12-15 l tng sam resio servisom isparivaca.Membrane bile otisle.Sad ga palim stalno na plin,jel benz mi neradi,step motor je iskljucen jel je glavio ler na 4000rpm.Znaci auto na plinu nema nikakvog sauha.Kad je hladan vergla malo duze al pali.vruc pali ko mina.Ovo sto nece da pali vruc na plin sto neko rece,treba probati sledece,iskljuciti plin na prek. i paliti kao da je uklj.Ako se javi motor tada,onda je problem u el. ventilu na isparivacu ili u samom prekidacu.Naime oni i kada su isklj. ne zatvaraju dotok plina i motor presisa pri paljenju... I da,ustelovan tng idobra struja na motoru bar kod 1.8 rp motora ima potrosnju od 8,5-12l plina,licno proverio nekoliko puta. :26
-
Evo sredio sam danas sto se tice benzina nije radio isto, u pitanju je bila pumpa sad sam je promenio i ponovo stelovao plin, trenutno pali super a potrosnju cemo videti. Sto se tice tog verglanja kad je motor vruc rece mi majstor kada palim zagrejan motor da prekidac prebacim na ler i kad upali da vratim na plin jer ubrizga mnogo plina i zaledi se zato nece da pali.
-
postoji poluga u rasprsivacu na kojoj je gumica a druga strana se kaci na membranu ispravite tu pilugu malo (da gumica ravnomerno legne na kuciste) i resicete problem :)
-
Ocigledno je da u datom momentu kad ugasite auto, imate nekotrolisano pustanje plina u usisnu granu. Kod prebogate smese motor tesko pali driving, jer mu treba vazduha ( kojeg nema ).
U isparivacu imamo ventil koji je zaduzen da propusti plin kad motor radi. A zatvara protok plina ( koji je u isparivacu pod pritiskom ), kad motor ugasimo. Kad taj ventil neodradi svoj zadatak ( u vecini slucajeva zbog starosti i nebrige vlasnika auta o redovnom odrzavanju sistema ), onda nastaju ovi problemi koje navodite.
Imao sam mogucnosti da se na licu mesta uverim sta sve plin moze da uradi karburatoru ( topi se deo karburatora - difuzor ), najgore je sto se takav karburator tesko popravlja ( u vecini slucajeva, menja se sa drugim ).
majstor1