VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: nenad gti Januar 28, 2012, 09:17:55 posle podne
-
Promenih juce mali hladnjak grejanja u mome golfu prvi put kad sam upalio grejanje sve fino sljake krenuh u grad posle nekog vremena upalih grejanje kad dim iz ventilacije kod suvozaca i cuje se pucketanje ugasim auto zavrsim obaveze i opet ukljucim sve normlano opet ,samo se oseca kao neki smrad ko da je nesto trulo .Zna li neko sta moze biti ???
-
Mali hladnjak mora da "ogori" malo,smrdece ti mesec dana sigurno,pod uslovom da nije supalj.
-
drugar kad je manjao na golfu 1 mali hladnjak posle toga jedno mesec dana je smrdelo tj. osecao se miris ne bas prijatan ali posle toga je sve bilo ok, mada mu nije dimilo nista.
-
Ne znam kad sam ukljucio po drugi put dima nije bilo ,provericu opet sutra mozda je samo sagorela prasina u sistemu
-
Nije to prasina vec gori "masnoca" koja se nalazi na hladnjaku, valjda prilikom proizvodnje ili skladistenja. A imaju neki hladnjaci na kojima je onaj sundjer zalepljen lepkom. Taj je gadan kad pocne da obgoreva, smrdi tako da ne moze u kolima da se sedi i diimi kao da se nesto pali. Racunaj 4-5 sati voznje da ce da dimi i da se oseca smrad.
-
Kod mene nije dimilo al je mirisalo čudno
-
Djole DMC bas kao sto si opisao dim i ko da se pali nesto bas tako ,hvala puno ljudi videcu dalje sta ce se desavati :) thumbup
-
Kad sam menjao hladnjak na bivsem g2 smrdeo novi materijal koji je nalepljen na klapne za grejanje .
-
Evo mene u ove sitne sate, meni se danas desili ovi simptomi(nije nista menjano, sve je po default-u)... Vozio sam auto, i stajao sam na semaforu i odjednom je pocelo da dimi iz ventilacija u kabini, iz onih bocnih, iz sredisnjih i onih sto su okrenute ka soferci... Ja brze izletim iz auta, ugasim ga i sacekam par sekundi ono prestane, nisam smeo da ga palim, vec ugasenog ga spustim polako nizbrdo(bio sam na Dorcolu) i on onako bez kontakta opet zadimi, a ugasen je. samo sam ga ostavio na ulici i skinuo klemu da se nesto ne daj Boze zapali.
Dim je bio bas onako poveci, belicast i smrdeo je kao na neku plastiku... Sta mi je raditi tj sta prvo da proverim? Auto je Golf 2...
-
Hmm, prvo proveri da li i koliko struje vuce sa akumulatora, jer struja ponekad ne prasta i moze ozbiljan pichvajz da napravi...
-
To sto dimi je normalno,sve zavisi koliko je rashladne tecnosti iscurilo pa dok ne sagori a miris se oseca jos duze ,ali stvar je u tome sto su ta isparenja otrovna do bola,pa stoga otvorite prozore pogotovo ako ste sa decom u kolima...
-
Za Guzonj, kao sto vidis iz prethodnih postova crkao ti mali hladnjak ,ja samo navedoh da ce i posle promene jedno vreme da se oseca smrad
-
Smrad je prestao posle nekoliko dana koriscenja samo da javim :)
-
@klod
jutros sam otisao da sklonim auto sa ulice tj trotoara, naravno imao sam malo vise vremena, pa sam uzeo raskacio onu plastiku sto pokriva resetkicu za filter(znaci sa one strane gde je motor) tj sa desne ispod brisaca... I opet upalio auto, radio je normalno bez dimljenja i onda kako je temepratura rasla tako je i pocinjao dim da se vidi i oseca... Zato sam ga i dovezao kuci jer skapirao sam da dok je hladan moze da se vozi. Sada je koliko toliko siguran, mislim nije na ulici... E sad, kako i gde se nalazi taj hladanjak za zamenu((i da, jer moguce da je hladnjak, on i dalje greje ko lud, a i hladi kao lud, znaci bas brise, i tokom cele zime je radio odlicno, a sto je najgore i dalje radi, e jedino sto kad se zagreje krene da dimi), jel moze ona resetka da se skine i ona rupa da se ocisti, provalio sam da iz nje dolazi taj miris, samo sto je manje smrdelo i dimilo kad sam skinuo onu plasticnu zastitu citao sam da je on oko 2k i plus zamena minimum 2k,))... I da li mogu ja sam da ga promenim?
-
za guzonja
mali hladnjak moze da radi ali je procureo a zamena kod dvojke nije bas jednostavna,mislim da mora( sam siguran) da se skida cela tabla napred, tako ako nemas nikakva iskustva teraj to kod majstora,
-
Cela tabla teraj kod majstora meni drug pomogao auto elektricar pa je radio to ,ebada velika ....
-
Au malera, gde sad da procuri kad se nema para...
Danas sam nesto prckao, onako cisto da vidim el mogu nesto da ucinim. Jedino sto sam uspeo je da izvadim plasticne resetkice, da iscupam one dve drskice sto je jedna za toplo druga za 'ladno i da skinem onu plastiku celu, od menjaca pa nagore, e sad naisao sam na nesto crno ispod nje, i onako povece je, jel to hladnjak ili ima jos da se kopa do njega?
-
Nemora cela tabla da se skida ako mislite na armaturu. Prvo ispusti vodu ili antifriz iz sistema zatim raskaci ulazno i izlazno zrevo radijatora i odsravi kutiju klapni grejanja(tri srafa na pozarnom zidu). Zatim u kabini icupaj sve prekidace i skini okvir km sata i skini centralnu konzolu. Dalje ispod table imas da raskacis tunele za vazduh i da otsrafis ventilator. Nadam se da sam objasnio sustinu a ostalo ces da skapiras sam kad pocnes da rasturas.
-
Jedna je muka sve rasturiti i izvaditi grejač ali još veća sve vratiti nazad, bez viška šrafova i delova i sve utegnuto da ništa ne lupka i zvekeće. Ako ti nije frka strpi se još par nedelja, idu topli dani pa ionako nećeš uključivati grejanje a tada neće ni smrdeti. Posle kad otopli i nađeš vremena onda polako i strpljivo. Mislim da je varijanta bez skidanja cele table samo za iskusne, jer ako ne znaš sve detalje može da ispadne teže i sporije nego kada se radi sve po redu.
-
pa ne mora bas bukvalno da se iscupa cela tabla ali je zajebancija ,no smrdece i bez grejanja to isparava pa isparava ,jos nije za voznju sa otvorenim prozorom ,ja bih to menjao pa taman se uzajmio pare ...em sto je otrov em sto ti isparenja zamagle soferku bolje reci zamaste..blablabla
-
@btomic,
evo odgovorio je klod....
Dzaba je sto ne koristim grejanje, nisam ga ni koristio kada se "upalilo", samo od sebe isparava i sto je najgore, znaci da su otrovni ti gasovi...
Moracu i ja da se zajmim i da teram majstoru, evo ni ne vozim ga sada jer nije se igrati sa zdravljem... Kad ga zameni javljam utiske, resio sam da se ne bavim ja i izigravam majstora jer ipak treba neko iskusniji za te radove...
-
Evo da javim da je zamenjen mali hladnjak, dijagnoza je bila tacna...
Ipak sam ga oterao majstoru i covek zamenio i sve sljaka... Desilo mi se u dva maha da je ponovo zadimio i smrduckao je tokom voznje ali to je koliko sam razumeo i normalno dok se ne "razradi".
Uglavnom zadovoljan sam cenom hladnjaka ali ne i zamenom ali jbg, mora i majstor od necega da zivi :)