VW Klub
VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: alex83 Januar 23, 2012, 01:14:16 pre podne
-
da li je neko upoznat da li je jos uvek moguce izvrsiti carinjenje motora, odnosno bloka motora??? na koji nacin, gde, itd??? (naravno mislim na motor koji nije po euro3 standardu)
-
skoro je ortak carinio za mk4,izaslo je 600E,pricam za ceo motor.Mislim da je najbolje da to sam ocarinis,ovako se ne isplati... ;)
-
ih 600e? pa toliko je carinjenje komplet auta tipa fokus, polo, stilo, i sl...
a i MK4 ispunjava euro3 standard, mene zanima procedura carinjenja motora koji ne ispunjava taj standard...
-
kakvi 600e,tolko se placa da ocarinis ceo auto...oko 200e ti je carina motora....
-
ocarini ga brate ti za 200E molim te.Zovi sutra nekog speditera,pa pitaj koliko ce to da izadje...Ja ti pricam za situaciju kojoj sam skoro licno prisustvovao.
-
Cukaj to i ne razmisljaj!Ili kupi sa papirima,sigurno je tako jeftinije!
-
aman brate radim na auto placu,znam koliko se placa carina auta,tog tvog prijatelja je neko debelo odrao..i kada se radi carina motora motor mora da bude van auta ako znas nekoga na carini,a ako ne onda mora samo blok da nosis ja mislim....
-
koliko sam ja upucen ali me nemoj drzati za rec, mislim da motor (blok) kada prodje granicu mora da se prijavi odmah na granici za carinu, nije skupa carina u proseku oko 150-200e za te starije motore, moras imati papire motora ili racun gde si ga kupio.
ako se motor vec nalazi kod nas onda moras ici preko neke agencije jer oni imaju veze kako da odrade da je motor tada prosao granicu kada se carini, mogu ti naci br coveka preko koga sam ja carinio auta a znam da i motore radi
-
carinjenje auto celog i motora kao rezervnog dela su dve potpuno razlicite stvari.Nemam razloga da te lazem...
-
Pa decko je pitao za carinu motora,a ne celog auta... beer
-
radi se o tome da imam druga koji drzi otpad i mogao bih jako povoljno da dodjem do motora, ali me zanima kako to sada ide, jer je promenjen zakon, ali ne znam da li je u njemu bilo izmena oko carinjenja bloka motora kao rezervnog dela, sto je po starom zakonu moglo...
-
i da, Nikola, mogu li dobiti broj od tog lika sto ih carini?
-
macne gti
Jel' druze,sta je sa tobom,pa ti pricas o celom autu,a ja sam ti rekao da to nema veze sa motorom... bonk
alex izvini sto ti off ujem temu,ali nije mojom krivicom.
-
nznm dali se razumemo alex,al motor jos uvek nije rezervni deo po zakonu...
-
Pa to i ja kazem Dr.Mengele...nismo se razumeli..al opet 600e kosta carina celog auta sa euro3 standardom...a oko 200e carina bilo kod motora...
-
carina za auto jeste toliko,ali i za motor je skoro isto,rekao sam gore za motor kojeg auta pricam.ali nebitno,uverices se i sam...
I evo ti Macne jedan plus za karmu,posto si tako uporan i ne verujes drugaru... :)
-
Ma kucaj i uzivaj biggrin
-
hahah e moj brate,ne kazem da ti ne verujem,tvoj ortak je platio toliko cim kazes,al ja ti kazem da je to mnogo i mogu zavrsiti za 200e to jer ja sebi carinim... beer
-
Nije više od 200E :)
i još sa tim možeš da uvezeš 2.0 i da piše 1.6 53 kw :D
-
mene konkretno zanima uvoz motora 1,8 66kw, 90 ks, monopoint (mk2)
-
ja ove nedelje nosim ortaku kintu da mi zavrsi upisivanje motora u saobracajnu,samo sam mu dao saobracajnu od mog auta i broj motora od trojke...sve za 180e.Ostaje samo da se registrujem kad zavrsi ;)
-
Super ako je tako =)
-
Kada ti licno hoces da carinis nesto mimo neke agencije i posrednika odnosis na carinu iskljucivo blok motora i na osnovu njega radis carinu.Jedino resenje ako je auto stranac i nemas racun sa nekog otpada od preko da si kupio blok da ozuljas brojeve i tako ga carinis jer ce ti u suprotnom traziti poreklo ako postoje brojevi.Imam ortaka koji ima brdo ocarinjenih blokova ali nemaju brojeve nego sa papirom od carine ides na ukucavanje brojeva.
-
macne beer , carina je oko 200 za motore do 100 kw , e sada na carini moze to da se spusti sigurno , svi to rade , nazovi bilo koju spediciju posto to oni rade , ja sam se raspitivao za sebe pa znam sigurno da je ta cena za motore do 2000cm3 , treba ti kopija saobracajne , ili originalna saobracajna , ili racun o prodaji sa odjavom onda u supu u stranoj zemlji ako nemas original saobracajnu ....
uglavnom se carini po kataloskom broju i podacima i godistu i snazi motora , pa tako za mk4 , mk5 moze opusteno biti i oko 500-600e , jbg.dovezes krs oni te oderu po katalogu , dovezes dobar motor oni te oderu jer imas dobar motor i nema sredine , svakako ce ti uzeti pare bleh
-
Ljudi jedno pitanje. Naprimer meni istice registracija u aprilu ja regularno registrujem auto i tipa u junu promenim motor sa dizela predjem na benzin ili obrnuto nebitno je, sta treba sve da se uradi ako je motor stranac da se ocarini i sta jos i ako je nas motor jel mora na tehnicki ponovo jel mora saobracajna da se menja jel mora ponovo da se ceo auto registruje. Sta tacno dali je neko imao sa ti iskustva?
-
Ovako: ako ti je motor stranac: 1- treba ti tvoja lična karta 2- saobraćajna od tvog auta da se vodi na tvoje ime 3- pre ugradnje motora u auto lepo napišeš br. motora na jedan papir, ugradiš lepo motor u auto i nađeš špeditera da ti to ocarini i 4-daš mu jedno oko 220 evra i sve završava, ne moraš ni auto da mu teraš, ništa. Pusti te glupe priče da ti treba račun o kupovini isl. sve špediteri završe. Auto ako ti je registrovan, odeš na vanredni tehnički pregled i platiš promenu čipa u saobraćajnoj dozvoli to ti je dodatnih 30 evra, dakle sve završiš za oko 250 evra! Treba ti te 4 tačke da ispuniš a 4. je najbitnija biggrin
Ako ti je motor domaći: 1-treba ti kopija saobraćajne u kojem autu je motor bio, 2-kupoprodajni ugovor koji košta oko 10 evra 3- ugradiš motor, onda na vanredni tehnički, promena čipa u saobraćajnoj i driving
-
ok hvala na info. Najvise me zanimalo oko registracije tj oko tehnickog pregleda i saobracajne.