VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Bole_Legenda Januar 22, 2012, 07:39:00 posle podne
-
jbm li ga, vazda problemi sa mojim passatom, angry2 pusta mi ulje, vodio sam ga kod majstora, on je zamjenio dihtung na deklu, dje bi jos mogao da pusta, ovdje dje je oznaceno je mokro, pa sve do dolje, ali nedje odozgo pisha boodala
(http://img23.imageshack.us/img23/6537/22012012247.jpg)
(http://img815.imageshack.us/img815/7100/22012012245.jpg)
-
Na mom passatu tu se nalazi crevo od interkulera pa sad ne znam dali je kod tebe tako posto su nam motori razliciti skini tu masku i malo bolje slikaj ,a ako ti je tu pogledaj na onom spoju tu je meni pustao
-
Egr ventil najverovatnije
-
meni je na egr-u masan da masniji ne moze biti, i interkuler je dosta masan ali mi za 15000 km potrosi manje od 1l ulja
-
EGR ventil 100%.
Ili kupi nov pa da ti bude suvo jedno vreme, ili se navikni.
-
ma EGR ventil pravi sranje meni je cijeli motor od njega kvasan reko bi co'ek ovaj presko bar pola miliona km (a nije tu oko 200-300 hiljada samo biggrin )
ne obracaj paznju i ne sjekiraj se oko toga dokle ne pali safe mod nemas razloga za brigu ;)
hahaha dag ti je sve objasnio biggrin
-
Zatvori EGR pa ti neće više mastiti...
-
i da ga zatvori opet ce da masti , kad ga zatvoris samo ne idu izduvni gasovi kroz njega a uljna isparenja koja pravi motor idalje idu kroz njega i ako je propisao ima da masti opet. Samo nov ili IGNORE , lepo rece Dag...
-
skidao sam ja tu masku, egr ventil je suv ko barut, ne vjerujem da je interkuler jer pisa nedje odozgo,sta jos moze biti
-
Ovo tebe urekla neka baba Bole pa ti se desavaju ovakve stvari, nisu tu cista posla. Idi kod nekog da ti skine cini :)
-
evo ljudi i dalje pisha, ne mogu da otkrijem, da li je moguce da pusta na hladnjaku za ulje, dje se on nalazi?
-
poskidao sam sve sto se moglo skinuti i vidio sam da pusta sa glave motora, da je posao dihtung, da li znate o kakvom je poslu rijec, koje stavke treba uraditi i koliko to kosta, molim vas ljudi pomagajte badmood batine
-
egr ventil,ja sam ga pomenio,kupio nov i vise na masti,kosta 150e
-
Ma kakvi,svaki pusta ulje,treba ga skinuti,ocistiti i namazati spojeve sa sredstvom za dihtovanje. Tako sam ja rijesio kod mene problem ;)
-
alo ljudi procitajte post, meni pusta na glavi motora! badmood
-
pa promijeni dihtung.
-
pa i hocu ali hocu da znam koliko kosta i sta podrazumjeva, sta treba da se radi i skida ako nije problem alealeee
-
Ispustanje rashladne tecnosti, skidanje glave, ujedno i razubcavanje jer se skida i kais. Kad se skine glava treba je oprati u kadi (u specijalnom rastvoru), poravnati i proveriti vodjice i gumice ujedno. Po potrebi zameniti ( sto ti ja savetujem da uradis svakako). Nov dihtung i sklapanje obrnutim redom kao i zubcenje motora. Po parama je negde oko 150-200 evra sve to u Srbiji a u C.G. nebi znao. mahac
-
pa promijeni dihtung.
Logično!
-
cuo sam da tesko moze taj passat da pusti na taj dihtung, strah me da nije glava kriva ili da to neko nije skidao, sta od toga moze da bude :huh:
-
poskidao sam sve sto se moglo skinuti i vidio sam da pusta sa glave motora, da je posao dihtung, da li znate o kakvom je poslu rijec, koje stavke treba uraditi i koliko to kosta, molim vas ljudi pomagajte badmood batine
Druze,ovde kazes da si VIDEO da pusta,a sad kazes da si CUO da tesko moze tu da pusta!Verujes li ocima svojim ili prici nekoga ko ti auto,verovatno,nije ni pogledao.Odes kod majstora da vidi pa ce verovatno moci da ti kaze nesto blize.
-
Ama,ako je po slikama-EGR!
A i majstori po Bd...
-
ama, covjece boziji, skidao sam plastiku, znam dje je EGR nema na njemu kapi ulja, suv ko barut! angry2
-
Brate,u auto moto u Bd,trazi Raja,pa nek ti on to vidi. Mi ođe možemo samo da nagađamo ;)
-
ja nzm ako si vidio da je na deklu onda mijenjaj nzm šta filozofiraš ... to je u parama i kod nas neđe oko 150-200e u BD možda i više ko će ga znat dolje su sve usluge vezane za kola 50% skuplje biggrin
razupčavanje skidanje dekla i glave nošenje na provjeru kod nekog ko radi glave .... on će ti reć jel kriva ili ne ništa dobit nećeš pisanjem i kukanjem jel kriva ili ne ... to se sve ponese čovjeku na provjeru ... možda i neku obradu ako bude potrebe i vrati ti je sređenu očišćenu ispravnu ti tvom majstoru daš da je ugradi stavi novi dihtung i gotova priča .... posle toga malo pripaziš sa natezanjem i sl i miran si ....
može bit da je neđe bio zakazao termostat pa je malo pregrijao .... može bit da je prešao ko zna kolko pa je dihtung propiškio sam od sebe ... može bit da je vožen kao rally pa je dihtung tu izdao .... ko će ga znat .... ali ako je on tvoje je da to odradiš kako treba da bi bio miran na dalje
-
hvala ljudi na savjetima vidjecemo sta ce biti
-
e ovakva je situacija, cuo sam se sa majstorom da mi to zavrsi ove nedelje ali mi je rekao da taj motor nema sanse da pusti na tom dihtungu i da to sto pusta mora biti radi neceg drugog, znaci dihtung ne moze da propadne. Interesuje me da li je to istina i da li je neko imao slicnu situaciju.Hvala u svakom slucaju badmood
-
Leđendo,garant je EGR,jer svaki,ali baš svaki pušta!
Ali! Idi kod majstora neka on vidi okle dolazi ulje,pušti nagađanja.
Miro ti je dao nekoliko odgovora...
-
ma mozda ti je neko preko noci prosuo malo ulja da te zabrine. ne mogu na tvom pasatu otici ni dihtung glave ni poklopca ni semering bregaste ni izbacivati na iber ni bilo sta drugo. ipak taj auto na 3000 o/min ide 230km/h
-
ma mozda ti je neko preko noci prosuo malo ulja da te zabrine. ne mogu na tvom pasatu otici ni dihtung glave ni poklopca ni semering bregaste ni izbacivati na iber ni bilo sta drugo. ipak taj auto na 3000 o/min ide 230km/h
ahahahahahahhahahhahahaha brate ti si lud :)
-
Zameni poklopac (dekla) ventila i stavi nove srafove sa gumicama jer jako cesto hoce da se iskrivi i mozes da stavis 101 dihting poklopca ventila stalno ce cureti jer poklopac ne leze ravno. Glavu nema potrebe da skidas osim ako nije pustio na dihtungu glave a to se odmah moze videti jer trazis najvisu tacku curenja ulja(dihtung poklopca najvisa tacka) a i za tako nesto potrebno je jedno debelo pregrevanje motora.
-
ja ne znam sta je sa vama, kazem vam da nije Egr ventil
@gedora, bas si smjesan umirem od smijeha
@chemise, ne govorimo o deklu nego o glavi motora, skinuta je plastika, i vidim odakle pusta ne nagadjam
ako hocete da mi pomognete pomognite a ne se sprdate i mislite da ste face
-
Pa kako ocekujes da ti pomognemo? Treba da dodjemo i da ti zamijenimo dihtung? Ne razumijem?
-
majstor mi je rekao da ne moze da pusti taj dihtung, nego da moze da pusti jedino ako je glava kriva ili je nesto puklo, pa hocu da znam da li je to istina badmood
-
Pa kako ocekujes da ti pomognemo? Treba da dodjemo i da ti zamijenimo dihtung? Ne razumijem?
Ti si mu blizu, mogao bi da skočiš, dela ;)
-
EGR mora da zamasti, al mora, jedino da je iz salona, .... pogledaj i turbinu, ispod toga je turbina, i oona vjerovatno malo vlazi, nemoj to da te plasi il buni, e jedino ako stvarno puno curi idi kod majstora...al dobrog majstora neces naci na primorju
-
idi kod mitra na cetinje kad skrenes sa raskrsnice prema podgorici sa desne strane preko puta pumpe...za vw je doktor, nije skup i profi je.
-
Pa kako ocekujes da ti pomognemo? Treba da dodjemo i da ti zamijenimo dihtung? Ne razumijem?
Ti si mu blizu, mogao bi da skočiš, dela ;)
A evo sad! Kako ne!
-
moze lock, odje nista poucno, samo zajebancija
-
sta ti kazu na vrelim gumama? tamo ima bas puno vidovnjaka
-
Imao sam isti problem. Brinulo me pa sam očistio egr, ali džaba. Meni je turbina pri izdisaju pa mi ona baca ulje, možda je i kod tebe ista priča. Ako imaš kad, skini izduvnu, egr i kablove do interkulera i očisti sve to.
Ja kontam da zameniš dihtunge na egr-u, dobro zategneš crevo do interkulera i to ti je sve što možeš da uradiš sam. Za sve ostalo, tu je masterkard... biggrin
-
ko odje spominje egr, turbinu, interkuler, znas li ti da citas, ja kazem da mi pusta na glavi a majstori kazu da ne moze da pusti do dihtunga nego da nesto mora biti slomljeno da bi to bilo
-
Ja kažem i znam da čitam, šta si se odma vazdigo. Meni je na spoju izduvne grane i creva ka interkuleru, i na spojevima egr-a sa izduvnom granom pomalo puštalo ulje i vremenom umastilo skoro celu izduvnu granu i deo motora oko nje, zato ti kažem da očistiš to.
-
Druze,odje se niko ne zajebava,nego pokusavamo da ti pomognemo. A ti zapeo da ti nadjemo kvar! Jbte,vodi kod ovoga na CT,pa neka se bakce on sa tim. Nijesmo mi vidovnjaci,pa da pogadjamo dje pusta. Sto smo znali-to smo rekli.
-
konacno sam sve zavrsio, bio je kriv blok motora pa je morao da se izvadi motor i odnese blok na brusenje, takodje je i glava bila kriva