VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: Darko_GT Novembar 03, 2008, 04:03:57 posle podne
-
Bio sam kod majstora da se informisem kako bi mogao da tjuniram ovaj postojeci motor u mom autu, e sad, rekao mi je da mogu to da odradim na dva nacina (Skuplji i jeftiniji) skuplji je da stavljam dva karburatora sa kojim se "dobija vise snage" ili jeftinija solucija da u postojecem karburatoru se zamjene dizne vecim i tako postignu vece performanse motora! E sad, koliko je to pametno da radim ili da ostavim ovako kako jeste?znaci sve to da se radi na golfu mk2 1.8 GT 8v (dvogrli karburator)! Kaze kao da je pametnija solucija da se stavljaju vece dizne na ovaj karburator jer je dosta manje posla a nista bolje se nebi postiglo ni sa stavljanjem dva karb. ! misli1
-
Nisam to nikad radio ali ne verujem da dizne mogu da daju priblizne rezultate kao karbovi. Sto ne stavis neki mehanicki dvogrli sa vecim drugim grlom i kad stedis corbu vozis do pola gasa (mehanicki carb otvara drugo grlo na zadnjoj trecini gasa), a gad ga arcis samo puknes gas do kraja. Mada ni to nece mnogo da mu da snage
-
Moze a i ne mora generalno daju oko 15% vise ali ima tu jos par stvari. Elektro pumpa, poliranje usisa, KN kruzni na karburator i malo da se poradi na kablovima tj. struji i moze to lepo da ide sa malo ulaganja. Nije bas nista ali koliko para toliko muzike.
-
Nisam to nikad radio ali ne verujem da dizne mogu da daju priblizne rezultate kao karbovi. Sto ne stavis neki mehanicki dvogrli sa vecim drugim grlom i kad stedis corbu vozis do pola gasa (mehanicki carb otvara drugo grlo na zadnjoj trecini gasa), a gad ga arcis samo puknes gas do kraja. Mada ni to nece mnogo da mu da snage
Ja vec imam taj sa vecim drugim grlom koje vakum otvara posle 3500 obrtaja, kaze majstor kao da su njemu neke dizne 100 i 120 ( dali je to promjer ili sta to znaci neznam) pa kao da stavi dizne od 120 i 140 (cega vec) kao isao bi ko nevrijeme samo bi trosio oko 15 L, to mi nesto zvuci primamljivo (potrosnja mi nije bitna)!
-
Pa kad potrosnja nije bitna, onda ti je bolje da za te pare koje ces dati za gorivo, zveknes gti ispod haube i ima da ide i da rezi, a mozda cak i manje da ti trosi...
-
Ti imas onaj dvogrli fabricki? Ja sam mislio na neki sa vecim drugim grlom (ako uopste postoji za golfa). Neverujem da su te dizne nesto mnogo skupe uzmi pa probaj. Pa nam javi coilleo2tj Uvek mozes da vratis tvoje dizne ako ti se ne svidi.
-
ma daj.... zveknes 200-300 eura i uzmes G od G60 i eto tebi 160 paripa.... sta tu dva tri karbiratora i sl.... heh....
a mogu ti reci da mi je tema interesantna jer je i meni dunula ta tema na razmisljanje samo me odbila izrada usisne grane za dva karbusa... al lepo bi to izgledalo... ako nista drugo ;)
-
karburatori
-
GTI, dobar predlog ali opet veci mi je stos malo dorade jer ja ne zahtijevam bas previse!
Sto se tice G-ladera, to otpada (dosta prepravki, neisplati se).
Karburatori, jbg djeluje kao najpametniji predlog ali takodje dosta prepravki i stvarno veliko ulaganje!
Mislim da cu probati ovo sa diznama nije neko ulaganje i kao sto rece nas drug mance uvjek mogu da vratim svoje stare dizne ako ne budem zadovoljan!
Jucer je karburator "generalno" uradjen predihtovan, otkuhan i ociscen! tacnije, spreman je za budzenje!(vec se osjeti razlika ovako a kako li ce tek biti sa promjenom dizni tek ce mo da vidimo)
-
pretpostavljam da su sad kod tebe dizne 110 i 127,5.pa mozes da probas sa diznama veceg promera,stim sto mora lepo da se usteluje gas i smesa jer zna to malo da sipa vise benzina nego sto treba ako se ne usteluje.dizne za karb nisu skupe kao ni ruke za zamenu dizni,tako da mozes da probas to a da te ne kosta puno.obavezno ali obavezno zaadrzi svoje dizne.karb je srce auta i ako ne radi kako treba dzabe sve ostalo-a o promerima dizni moja preporuka je da se krene na sledecu vecu vrednost---a ako su ti dizne stvarno ko sto si rekao 100 i 120,onda je tu neko nesto cackao pa mozes da stavis za pocetak 110 i 127,5.mada opet neznam zasto bi se diralo uopste drugo grlo to od 127,5 jer je to na svim karbovima konstantna vrednost u odnosu na kubikazu motora,obicno se ono menja ako je propalo tj,ako je pojelo-----1 u milion slucajeva
-
pretpostavljam da su sad kod tebe dizne 110 i 127,5.pa mozes da probas sa diznama veceg promera,stim sto mora lepo da se usteluje gas i smesa jer zna to malo da sipa vise benzina nego sto treba ako se ne usteluje.dizne za karb nisu skupe kao ni ruke za zamenu dizni,tako da mozes da probas to a da te ne kosta puno.obavezno ali obavezno zaadrzi svoje dizne.karb je srce auta i ako ne radi kako treba dzabe sve ostalo-a o promerima dizni moja preporuka je da se krene na sledecu vecu vrednost---a ako su ti dizne stvarno ko sto si rekao 100 i 120,onda je tu neko nesto cackao pa mozes da stavis za pocetak 110 i 127,5.mada opet neznam zasto bi se diralo uopste drugo grlo to od 127,5 jer je to na svim karbovima konstantna vrednost u odnosu na kubikazu motora,obicno se ono menja ako je propalo tj,ako je pojelo-----1 u milion slucajeva
moguce da su tih promjera kao sto ti rece, nisam ja ni bio siguran oko toga . Sta ti mislis koliko bih dobio sa tim budzenjem, mislim, koliko se isplati to dirati?