VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Ruddi Januar 18, 2012, 07:12:56 posle podne
-
Bio sam kod majstora na dijagnostici i izbacio je gresku "IZOSTANAK PALJENJA " bobine proverene nisu u pitanju,svecice su ok,plinske dizne menjane nisu ni one,ni benzinske takodje...Ima li neko ideju sta bi mogao bitit problem? boodala
-
koji auto?
-
pasat b5 1.8turbo
-
kako ti radi auto na ler-u?
-
Obrtaji ne variraju,ali povremeno u leru cas radi cilindar cas ne radi...Inace kad je hladan cilindar radi,ali cim se ugreje pocinje da trokira,vuce slabije.
-
jesi li izmjerio kompresiju na tom cilindru?
-
jeste,ona je uredu...
-
1. losa svjecica
2. bobina
-
sve smo bobine izmenjali i svecice i nista od toga isto se ponasa...
-
ako ste bobinama menjali mesta mislim rotirali prvu i trecu i sl i opet ne radi prvi cilindar onda nije do bobine pod uslovom da u momentu rada na 3 ta prva ima redovno napajanje sa strujom.
stavi 1 novu svjecicu na taj cilindar nije ti neka velika investicija da probas kako ce raditi tad.
postoji mogucnost da ti od taloga u karteru riba ventil u uljnoj pumpi koji regulise pritisak, sacekaj da se zagrije motor i tad kad radi na 3 cilindra izmjeri kompresiju na prvom da bi znao tacno sta je u pitanju
-
Upravo to smo radili sa bobinama,probacu i sa novom svecicom...A ovo za talog ako je problem,da li bi reselo da se skine karter i ocisti i ceo motor ispere...mada sam ga ispirao pre zamene ulja ali nisam skidao karter.
-
mora se skinui karter i pumpa oprati benzinom da bi regulator pritiska ulja koji se nalazi u samoj pumpi imao normalan hod. nisi mi odgovorio jeste li mjerili kompresiju na prvom kad je vruc i kad radi na 3?
-
Ne znam kada je merio,samo mi je rekao da je kompresija uredu...A to sa talogom jel moguce da samo blokira prvi cilindar ,a ostale ne?Hvala za odgovore.
-
izmjerite kompresiju na tom cilindru kad ne radi, za regulator u pumpi- moguce je jer je dovoljno pumpa da podigne malo vise pritisak od normalnog i da ti drzi otvoren jedan od hidro podizaca
-
OK izmerecemo kad je vruc pa javljam...Znaci ako je losa kompresija kad je vruc onda je talog...u medju vremenu jel smeta sta voznja dok se zagreje da to izmerimo kompresiju?Hvala jos jednom.
-
.Znaci ako je losa kompresija kad je vruc onda je talog...
tacno, jer da je izgorio neki izduvni ventil nebi imao kompresiju nio kad je hladan
voznja ne smeta nicemu
-
Jos jednom hvala na pomoci nadam se da je to...
-
Problem je u plinu,danas ponovo probano sa drugom novom bobinom na benzinu poteze odlicno vuce ko blesav,ali cim prebacim na plin opet prkce kao da ne radi cilindar jedan,prebacim na benzin normalno radi...E,sad majstor od plina kaze kao da je pregledao sve i da je problem u motoru,sto nije tacno jer da je problem u motoru ne bi radio ni na benzin.
-
,plinske dizne menjane nisu ni one,
mahac
-
Pa majstor kaze da nisu,jedino ako me je slagao da je menjao.
-
ne znam kakav ti je majstor, ali dijagnostika pokazuje ako neka dizna ne radi. nadam se da ti nije skarabudžio običan plin na taj motor.
sam si mogao doći do zaključka u čemu je problem tako što bi vozio auto na benzin 10 dana
ja se nadam da su vremena "ajde da promenimo ovo, možda je to problem" iza nas
moj savet ti je da promeniš majstora čim ti dolaziš ovde po savet, a auto ti kod njega
-
Na benzinu radi dobro sasvim normalno...Ali plin nece ,sekvent plin je u pitanju,i rado bih promenio majstora ali mi je u garanciji plin jos 2.5 meseca ...kaze da dijagnostika ne prijavljuje nikakvu gresku i da je sve oko plina uredu...medjutim on na plin stuca nece da vuce,prkce,cim prebacim na benzin sve to nestaje...znaci da ne valja motor on bi pravio i problem valjda na benzinu.
-
Jel uvek sipas plin na istom mestu? Imao sam jedno vreme problem na sekventu, na loganu, zaglavila jedna dizna, pustao plin vise nego sto treba, prvo pocne da se desava isto kao kod tebe i na kraju sam prebaci na benzin.
-
Tako je, da je do motora onda bi i benz zezao. Ili ti je loše podešen.
Ali koliko ja znam kod Rašića dijagnostika ZA PLIN pokazuje koliko koja dizna baca (otvara)
Problem ti je jednostavan, ne znam kako ti taj majstor rešava problem kad ne može da izvali šta je u pitanju. Benz radi ok, plin zeza... ima ravno 2 stvari da proveri čak i da nema dijagnostiku.
Sve u svemu loš ti majstor. To je cena koju plaćamo zbog niske cene usluga.
-
Evo mene ponovo ljudi,znaci motor trokira,nije do plina samo,vec i na benzinu trokira...Greske koje prijavljuje siromasna smesa i izostanak paljenja prvog cilindra vise mi se smucilo ne znam sta da radim,znaci dizne nisu skinute i proverene,bobina nije ,svecica nije ,proverena stuja do bobina dolazi,merena kompresija ponovo i pokazuje na prvom 8,drugom 9,treca 9 ,cetvrti 9.5 majstor mi kaze da je tolerancija do 2 izmedji klipova...tako da ako neko imao slican problem neka se javi,ili preporuka za majstora u Gornjem Milanovcu,ili posto dolazim cesto u Beograd moze i za Beograd,samo da mi rese problem,jer vise izludeh od setanja po elektricarima,mehanicarima,plindzijama..
-
I da zaboravih da napisem ponekad neki cudan smrad iz auspuha...