VW Klub

VW - Forum => Auto Gas => Temu započeo: rasa1 Januar 17, 2012, 08:13:13 posle podne

Naslov: passat b3 problem
Poruka od: rasa1 Januar 17, 2012, 08:13:13 posle podne
Nisam se dugo javljao..promenio sam auto na passat b3 1.8 66kw monopoint...U zadnje vreme mi se cuje benzinska pumpa u rezervoaru i kad ga prebacim na gas...Pocela je vise da bruji,Zbog cega se to desava? Hvala unapred :D
Naslov: Odg: passat b3 problem
Poruka od: nemanjamirjana Januar 17, 2012, 09:14:27 posle podne
kod majstora za plin da odes i da ti prepravi da kad vozis na plin pumpa uopste ne radi,za pocetak
Naslov: Odg: passat b3 problem
Poruka od: rasa1 Januar 17, 2012, 09:23:16 posle podne
ja mislim da se nije cula pre
Naslov: Odg: passat b3 problem
Poruka od: zex84 Januar 17, 2012, 09:24:25 posle podne
moze i tako. ugradis rele da ti gasi pumpu kad prebacis na plin. nego tebi je izgleda riknuo presostat ili kako se vec zove za regulaciju pritiska.tj kad pumpa nabije pritisak treba da se iskljuci sama
Naslov: Odg: passat b3 problem
Poruka od: rasa1 Januar 17, 2012, 09:30:48 posle podne
dali pumpa moze da crkne ako radi stalno
Naslov: Odg: passat b3 problem
Poruka od: zex84 Januar 17, 2012, 09:32:53 posle podne
 u principu ne bi trebalo. tebi auto kad radi na benzin ona radi stalno.  ali bolje odradi taj rele.  mozda ti se desi da ostanes bez goriva i ona ce da rikne
Naslov: Odg: passat b3 problem
Poruka od: nemanjamirjana Januar 17, 2012, 09:38:49 posle podne
pa zatim skini pumpu i ocisti filter ispod nje
Naslov: Odg: passat b3 problem
Poruka od: delpo Januar 17, 2012, 10:27:28 posle podne
Plin je za kuvanje kafe , nafta za grejanje a BENZIN DA SE VOZIS lollol
Naslov: Odg: passat b3 problem
Poruka od: Djolej89 Januar 18, 2012, 01:14:16 posle podne
i kod mene na passatu zuji nekad jace nekad ne mozes da sedis,ja imao neki prekidacic i gasio je kad prebacim na plin,juce mi drugar to resio releom i milina  bonk zuji vec mesecima tako da je htela da umre umela bi do sad...
Naslov: Odg: passat b3 problem
Poruka od: PaulGT Januar 18, 2012, 09:23:14 posle podne
moze i tako. ugradis rele da ti gasi pumpu kad prebacis na plin. nego tebi je izgleda riknuo presostat ili kako se vec zove za regulaciju pritiska.tj kad pumpa nabije pritisak treba da se iskljuci sama
pumpa se strucnjak gasi samo pri davajnu kontakta i cim zaverglas pocne konstantno da radi vozio na gas ili benzin samo sto kad vozis na gas direkt vraca u rezevar zato sto je prekinuta struja na injektor i ne valjaj gluposti
Naslov: Odg: passat b3 problem
Poruka od: rasa1 Januar 18, 2012, 10:29:56 posle podne
uvek je bilo oko desetak litara
Naslov: Odg: passat b3 problem
Poruka od: gedora Januar 18, 2012, 10:31:31 posle podne
pumpa ti je pri kraju.
Naslov: Odg: passat b3 problem
Poruka od: rasa1 Januar 18, 2012, 10:39:47 posle podne
evo danas se skoro necuje
Naslov: Odg: passat b3 problem
Poruka od: gedora Januar 18, 2012, 10:40:41 posle podne
pumpa ti je pri kraju.
Naslov: Odg: passat b3 problem
Poruka od: rasa1 Januar 18, 2012, 10:44:51 posle podne
kako se krecu polovne pumpe
Naslov: Odg: passat b3 problem
Poruka od: gedora Januar 18, 2012, 10:51:00 posle podne
sta ce ti polovna kad je nova 30eu?
Naslov: Odg: passat b3 problem
Poruka od: zex84 Januar 18, 2012, 11:05:39 posle podne
moze i tako. ugradis rele da ti gasi pumpu kad prebacis na plin. nego tebi je izgleda riknuo presostat ili kako se vec zove za regulaciju pritiska.tj kad pumpa nabije pritisak treba da se iskljuci sama
pumpa se strucnjak gasi samo pri davajnu kontakta i cim zaverglas pocne konstantno da radi vozio na gas ili benzin samo sto kad vozis na gas direkt vraca u rezevar zato sto je prekinuta struja na injektor i ne valjaj gluposti


ma dal je moguce da je tako prijatelju.

evo nek mehanicar gedora da svoje misljenje.  ja nisam mehanicar
Naslov: Odg: passat b3 problem
Poruka od: gedora Januar 18, 2012, 11:15:14 posle podne
zex druze na monopointu pumpa za vrijeme rada na benzin radi non stop. kad se auto prebaci na plin tad se na centralnoj dizni prekida - ili + (svejedno) i pumpa i dalje radi samo sto gorivo preko preliva vraca u rezervar. e sad kako majstori za plin mogu regulisati  to gasenje el pumpe dok auto radi na plinu nemam pojma. relej ili neki prekidac jebem li ga. odgovorice neko ko je strucniji od mene za te stvari
Naslov: Odg: passat b3 problem
Poruka od: zex84 Januar 18, 2012, 11:17:06 posle podne
ok.  naucio sam nesto
Naslov: Odg: passat b3 problem
Poruka od: rasa1 Januar 18, 2012, 11:20:57 posle podne
bio sam kod elektricara i on je rekao da odem kod plinadzije,postoji relej koji se namontira kad predje na plin gasi pumpu.
Naslov: Odg: passat b3 problem
Poruka od: nemanjamirjana Januar 19, 2012, 06:00:32 posle podne
krcko aj objasni ovu tvoju filozofiju,verujem da mnoge interesuje
Naslov: Odg: passat b3 problem
Poruka od: Djolej89 Januar 19, 2012, 06:06:21 posle podne
 i mene to zanima?
Naslov: Odg: passat b3 problem
Poruka od: B-3 Januar 30, 2012, 09:46:05 posle podne
I mene zanima posto planiram da ugradim taj relej za gasenje pumpe posto imam problema crkava mi osigurac pumpe a imam pola rezervoara benzina, trenutno imam prekidac sa kojim gasim pumpu kad prebacim na plin i tad je sve ok ali ponekad zaboravim i kad neko drugi vozi auto onda problem.
Relej pametno ili ne, korisno ili ne. Hvala
Naslov: Odg: passat b3 problem
Poruka od: gedora Januar 30, 2012, 09:52:39 posle podne
gasenje pumpe tj iskljucivanje njenog rada za vreme voznje na plin, nece uopste produziti njen vek trajanja- naprotiv

jel ikad iko procitao vecu glupost od kako postoji vwcrs?
i ovaj isti ajnstajn daje nekome savjete zasto tdi ne pali ujutro na minusu?????
tema definitivno za no coment