VW Klub
VW - Forum => Auto Gas => Temu započeo: rasa1 Januar 17, 2012, 08:13:13 posle podne
-
Nisam se dugo javljao..promenio sam auto na passat b3 1.8 66kw monopoint...U zadnje vreme mi se cuje benzinska pumpa u rezervoaru i kad ga prebacim na gas...Pocela je vise da bruji,Zbog cega se to desava? Hvala unapred :D
-
kod majstora za plin da odes i da ti prepravi da kad vozis na plin pumpa uopste ne radi,za pocetak
-
ja mislim da se nije cula pre
-
moze i tako. ugradis rele da ti gasi pumpu kad prebacis na plin. nego tebi je izgleda riknuo presostat ili kako se vec zove za regulaciju pritiska.tj kad pumpa nabije pritisak treba da se iskljuci sama
-
dali pumpa moze da crkne ako radi stalno
-
u principu ne bi trebalo. tebi auto kad radi na benzin ona radi stalno. ali bolje odradi taj rele. mozda ti se desi da ostanes bez goriva i ona ce da rikne
-
pa zatim skini pumpu i ocisti filter ispod nje
-
Plin je za kuvanje kafe , nafta za grejanje a BENZIN DA SE VOZIS lollol
-
i kod mene na passatu zuji nekad jace nekad ne mozes da sedis,ja imao neki prekidacic i gasio je kad prebacim na plin,juce mi drugar to resio releom i milina bonk zuji vec mesecima tako da je htela da umre umela bi do sad...
-
moze i tako. ugradis rele da ti gasi pumpu kad prebacis na plin. nego tebi je izgleda riknuo presostat ili kako se vec zove za regulaciju pritiska.tj kad pumpa nabije pritisak treba da se iskljuci sama
pumpa se strucnjak gasi samo pri davajnu kontakta i cim zaverglas pocne konstantno da radi vozio na gas ili benzin samo sto kad vozis na gas direkt vraca u rezevar zato sto je prekinuta struja na injektor i ne valjaj gluposti
-
uvek je bilo oko desetak litara
-
pumpa ti je pri kraju.
-
evo danas se skoro necuje
-
pumpa ti je pri kraju.
-
kako se krecu polovne pumpe
-
sta ce ti polovna kad je nova 30eu?
-
moze i tako. ugradis rele da ti gasi pumpu kad prebacis na plin. nego tebi je izgleda riknuo presostat ili kako se vec zove za regulaciju pritiska.tj kad pumpa nabije pritisak treba da se iskljuci sama
pumpa se strucnjak gasi samo pri davajnu kontakta i cim zaverglas pocne konstantno da radi vozio na gas ili benzin samo sto kad vozis na gas direkt vraca u rezevar zato sto je prekinuta struja na injektor i ne valjaj gluposti
ma dal je moguce da je tako prijatelju.
evo nek mehanicar gedora da svoje misljenje. ja nisam mehanicar
-
zex druze na monopointu pumpa za vrijeme rada na benzin radi non stop. kad se auto prebaci na plin tad se na centralnoj dizni prekida - ili + (svejedno) i pumpa i dalje radi samo sto gorivo preko preliva vraca u rezervar. e sad kako majstori za plin mogu regulisati to gasenje el pumpe dok auto radi na plinu nemam pojma. relej ili neki prekidac jebem li ga. odgovorice neko ko je strucniji od mene za te stvari
-
ok. naucio sam nesto
-
bio sam kod elektricara i on je rekao da odem kod plinadzije,postoji relej koji se namontira kad predje na plin gasi pumpu.
-
krcko aj objasni ovu tvoju filozofiju,verujem da mnoge interesuje
-
i mene to zanima?
-
I mene zanima posto planiram da ugradim taj relej za gasenje pumpe posto imam problema crkava mi osigurac pumpe a imam pola rezervoara benzina, trenutno imam prekidac sa kojim gasim pumpu kad prebacim na plin i tad je sve ok ali ponekad zaboravim i kad neko drugi vozi auto onda problem.
Relej pametno ili ne, korisno ili ne. Hvala
-
gasenje pumpe tj iskljucivanje njenog rada za vreme voznje na plin, nece uopste produziti njen vek trajanja- naprotiv
jel ikad iko procitao vecu glupost od kako postoji vwcrs?
i ovaj isti ajnstajn daje nekome savjete zasto tdi ne pali ujutro na minusu?????
tema definitivno za no coment