VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: philipsu93 Januar 17, 2012, 06:48:07 posle podne
-
Pokusao sam da nadjem podatke, ali bezuspesno. Imam problema sa paljenjem lampice za pritisak ulja, ne znam da li su u pitanju davaci ili je stvano nesto otislo. Zanimali bi me neki standardni podatci jer neznam da li ono sto je sad na autu treba da bude il je neko stavio ko nezna.
Auto je Golf 2TD. Koje boje i vrednosti je davac na glavi, a koje na kucistu filtera i koliki treba da mu bude pritisak ulja.
-
na glavi je za nizak (mislim da je 0.3 bar) a na filteru za visok (mislim da je 1.8 bar)
lampica za ulje se uključuje i zuji ili se samo uključuje
-
Povremeno se ukljuci i zuji uvek,nikad bez zujanja. Sad par dana u nazad zica sa davaca kod filtera mi je stalno spojena na masu, ali i dalje se pali povremeno.
-
izmjeri pritisak ulja kad je motor na radnoj temperaturi na leru. manometar prikljuci na gornji davac ( na glavi)
-
Izmericu, samo da nedajm neki merac od traktora i odem strugaru da napravi reducir, nikako da uhvatim vremena :(
-
taj mehanicki stari ili traktorski ti je naj precizniji. daj boze da ti je zacepljeno sito na uljnoj pumpi. 99 posto imas problema sa lezajevima na " maloj bregastoj" tj osovini uljne i vakum pumpe
-
kod mene mereno vdo saticem kad je u ful zagrejan sa uljem 10w40 pritisak malo ispod 1 bara u leru naravno. a sad zimi cim ga upalim odma zakuje na 10 bara.
-
elektricni manometar u pitaju?
-
ako mene pitate majstor gedora. manometar mi je prikacen tj ona bombica na glavi motora kao i satic za temperaturu ulja samo ima onaj reducir da mogu oba sata da idu na jednu rupu u glavi sad nisam bas najbolje objasni ali valjda ste shvatili. i ide neka zica na njega posto mi je drugar povezivao ja iskreno nisam imao pojma biggrin
-
+-10 posto laze skoro svaki te vrste. jedini precizan manometar je direktni ( mehanicki) kog pokrece ulje iz motora
-
dobro ovo su amaterski po meni manometri tako da nije strasno. hvala na informaciji.
-
to što laže je zbog toga zato što nema stablizator napona na 12V i vrednosti variraju
-
Moze neko da mi kaze sa sigurnoscu kaki davac mi treba dole kod filtera? Pa da sutra uzmem u gradu.
A za ovo sa manometrom cu da vidim u subotu.
-
1.2-1,8bar
-
sive boje?
-
jebiga to sad svako pravi, nekad su bili sivi, sad imas i braon i zuti i ovaj i onaj uglavnom su ti odozdo pored navoja ugravirane vrijednosti koje su potrebna da davac funkcionise kako treba
-
al ima onih koji kad dobju pritisak zatvore kolo a ima koji otovore. taj dole bi trabo da zatvori, da provodi stuju kad dobije pritisak, zbog tog ne znam koja mi boja treba, a nemam kako da proverim u radnji kako radi.
-
izmjeri pritisak ulja kad je motor na radnoj temperaturi na leru. manometar prikljuci na gornji davac ( na glavi)
prvo ovo pa sve ostalo
-
To svakako.
-
Uzo sam danas novo ulje, filter, aditiv i davac. Davac je 1.3-1.5 sad ne znam dal ce da odgovara jer ovo je bila najbliza vrednost onoj koja treba.
Sutra cu kod druga, on ima manometar za ovaj posao pa ce mo da izmerimo pritisak.
-
Da nas smo izmerili pritisak i oko 2 bara je, mozda malo jace.
Sta mi je ciniti?
-
nemoguce je da imas 2 bara na leru kad ti je motor na radnoj temperaturi
-
Nije bas bila radna temoeratura, bio je ugrejan, mozda i malo iznad radne i stojo oko 40 min i onda je upaljen, vozen oko kilometar i izmeren je pritisak.
-
na glavi motora mereno?
-
Da.
-
Isto to je počelo i mene da zeza.Uvek kada je zagrejan motor,pri brzini od 70 km/h u 4 brzini(nemam 5),se pali lampica i počinje da zuji.Idem u ponedeljak kod majstora,pa ću da javim šta je bilo
-
Da.
nemoguce
-
Neki ruski manometar je u pitanju, tako je pokazivo. Sa davanjem gasa polakoje rasto. Znaci temperatura mu je bila tek tolika da nepali grijace pri paljenju.
-
to mi je bas previse za 800-900 o/min i na 90 stepeni temp.
-
Kazem, nije bila radna temo, a nisam mogo dugo da ga drzim jer je taj reducir pusto ulje pa bi izbacio. A inace i sad sa novim davacima i novim uljem i aditivom, danas sam menjo, oped mi palio lampicu :/
-
Samo da javim da sam ja sredio problem.Zamenjen je davač
-
Juce sam krenuo da se spustam niz brdo u prvoj na leru.
Auto je poceo da dobija ubrzanje a motor je povecavao obrtaje.
Pred kraj brda se ukljucila zujalica na tabli.
Kad sam pogledao na saticu za pritisak ulja kazaljka je stajala na 9 bara. blink
Stao sam i ugasio auto. Posle toga sam ga upalio, zujalica se nije cula ni tad ni u toku voznje iako sam pokusavao da je "aktiviram".
Vozio sam ga na visim obrtajima ali nista se nije desavalo.
Temperatura motora je bila malo ispod pola.
Sta moze da bude uzrok paljenja zujalice i tolikog pritiska? Pod uslovom da je satic tacan.
Inace kad je motor dobro zagrejan pritisak ulja (po saticu) je oko 1.5 bara na 900 obrtaja.
Na 2000 obrtaja je malo preko 2 bara.
-
Niko ne zna sta je u pitanju?
-
Moze da bude neki bezvezan razlog, neka greska oko struje, zica dobila negde spoj ili tako nesto. Meni se zujalica stalno palila, a pritisak je bio dobar.
-
Meni je ovo prvi put da mi se zujalica upalila.
Upalila se jos jednom ali to je bilo do ulja.
Sipao sam FAM-ovo i bilo je lose.
Zamenio sam ga i od tada se nije desavalo da se ukljucuje.
-
Oce ta elektronika da se pokvari, nije redkost. Tesko je biti pametan u ovakvoj situaciji, nebi bilo dobro da vozis pa da se nesto desi, a nebi bilo dobo ni da rastavljas bez razloga, Treba detaljno struju da ispitas pa ces da vidis,
-
Juce sam krenuo da se spustam niz brdo u prvoj na leru.
Auto je poceo da dobija ubrzanje a motor je povecavao obrtaje.
Pred kraj brda se ukljucila zujalica na tabli.
Kad sam pogledao na saticu za pritisak ulja kazaljka je stajala na 9 bara. blink
Stao sam i ugasio auto. Posle toga sam ga upalio, zujalica se nije cula ni tad ni u toku voznje iako sam pokusavao da je "aktiviram".
Vozio sam ga na visim obrtajima ali nista se nije desavalo.
Temperatura motora je bila malo ispod pola.
Sta moze da bude uzrok paljenja zujalice i tolikog pritiska? Pod uslovom da je satic tacan.
Inace kad je motor dobro zagrejan pritisak ulja (po saticu) je oko 1.5 bara na 900 obrtaja.
Na 2000 obrtaja je malo preko 2 bara.
taj manometar koji ti je pokazao 9 bara pritiska daj vw specijalcu nek ugradi na onog frankestajna bmx-a
-
2bara u leru tj. na glavi mislim da je neverovatan podatak wacko
za brigu svakako batine
ovo su jedini podatci koje sam nasao, nadam se da su relevantni, voleo bih kad bi neko tacnije znao
http://volkswagen.workshop-manuals.com/passat-b3/index.php?id=2013 (http://volkswagen.workshop-manuals.com/passat-b3/index.php?id=2013)
a koliko sam saznao za prevelik pritisak ume da bude krivac neki ventil kod ili u uljnoj pumpi koji se zacepi ili gecrkt na neki nacin coilleo2tj
-
Napisao sam oko 1.5 na leru.
Na 2000 je malo preko 2 bara.
To je po onom VDO saticu sto je fabricki isao u neke VW modele.
Za taj ventil sam i ja negde citao pre nekog vremena ali sad ne mogu da se setim gde.
-
prvi deo se odnosio na filipa su
a opet i 1.5 je puno, koliko znam 0.5 bi trebao biti
vrv ti je zato u kriticnim uslovima nagurao 9 iako je po ovom manualu 7bara max max
i uvek meri maximalno vruc auto, koliko moze da dobaci, nista manje
tako sam se ja zeznuo pa sam merio 10 stepeni pre pa sad moram opet, a sad 'ladnocaa
-
znam d anije pisano vec dugo ovde na ovu temu ali me zanima kako se pritisak ulja meri?neki majstor mi je merio pritisak ulja preko diagnostike auto je bio zagrejan i bio je ugasen i na diagnostici mu je pokazivalo da je na minimum na 2,nepali mi se nikakva lampica niti ista,da li je to ok?
-
Nije mi baš jasno šta si hteo da napišeš, je li auto bio upaljen ili ugašen dok je očitavao pritisak?
Napiši koji je motor u pitanju, nije pritisak isti na svakom motorui napiši na koliko obrtaja je meren pritisak
-
aha ok izvinite ,auto je bio ugasen,ali je bio zagrejan na radnoj temperaturi,u pitanju je motor 1.4 16v benzin 2002 god oznaka bby,4 majstor mi je rekao da se cuje da lupka odozdo kod kartera.
-
Majstor te ocigledno laze, posto kad je motor ugasen, pritisak ulja nikako ne moze da bude veci od 0, jer tada nista ne okrece uljnu pumpu, tj. ne pravi nikakav pritisak.
-
lollol lollol lollol
-
ok,upravu si ali se cuju verovatlo leteci i stajaci lezajevi iz kartera kao da nesto lupa,posto se cuje lupkanje onda verovatno i netrebam da merim pritisak
-
pozdrav ljudi ja sse izvinjavavam sto ovako upadam u temu al da neotvaram novu a vec ste svi tu .imam problem sa tablom na golf 2,sijalica za ulje ponekad zmiga,ckilji,pisti,e hteo sam da izvucem novu sijalicicu da bude van table posto je problem u samoj tabli,tako da jednom budem vec siguran kad je stvarno problem,mada ga nije bilo i nadam se da nece biti,ali dobro bi mi dosao savet gde i nasta povezati koju zicy od sijalicice,ili diode.unapred hvala
-
skoru sam čuo da kod motora 1.9 TDi može da oslabi pritisak ulja usled dotrajale pumpe + pljav kanal i ulje ne dolazi do zadnjeg grebena na bregastoj i da joj "skine "- zatupi vrh, te ne otvara dovoljno ventil???.... :(...jel ima smisla ovo i moželi se proveriti ovako nešto zamenom ili proverom pritiska u pumpi?