VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: vane1111 Januar 17, 2012, 01:27:35 pre podne
-
Pre 10-ak dana sam oterao auto da zamenim ulje,filter ulja filter vazduha i filter goriva u servisu....zamenjeno je sve to i odatle do kuce sam dosao bez ikakvih problema,parkirao auto u garazi i bio odsutan sve vreme...veceras sam hteo da se malo provozam medjutim nije hteo da upali....akumulator je ok,vrti se motor i kao da nema goriva,uopste ne pokazuje znake da ce da upali....posto taj auto imam tek nekih 15-ak dana poima nemam sta bi moglo da bude problem....ukoliko je neko imao slicno iskustvo bicu zahvalan na svakoj vrsto pomoci....hvala unapred...
-
Pumpa ne povuce gorivo? Jel se cuje pumpa da radi kad otvoris vrata ili upalis kontakt?
-
Dizne....?
-
skini onaj tdi poklopac sa motora i mrdni malo sve kablove dole desno od filtera za ulje.
-
pumpa se cuje i ok je...a dizne....pa ne bih reko da su mogle tek tako da stradaju....a i ako sam maler pa jos nisma ni 20 kilometara preso sa njim....a sutra cu pokusati da pogledam te kablove da prekontrolisem,moguce je da su u servisu pomerili nesto i da je to problem....u svakom slucaju javicu sutra sta sam uradio....
-
sta si ti po zanimanju?
-
muzicar....sto pitas?
-
nista ne diraj. odslepaj ga do majstora
-
mislim da je to ipak najpametnije...
-
Tacno tako. To je sve izuzetno zaguljeno kod novijih kola. On ce verovatno u komjuter da ga ukljuci i recicte ti odmah tacno koj je problem.
-
Bice me sramota da ga sutra vucem sa svojom starom trojkom (golf)... bonk...
-
Ma daj. To nije sramota. To je nov auto. A posle ljudi kazu da Golf 2/3 nevalja, star auto... c c c
Salim se. Ma sta te briga. Uzivaj. Teraj to i nadam se da nije nista ozbiljno.
-
sta si ti po zanimanju?
muzicar....sto pitas?
nista ne diraj. odslepaj ga do majstora
lollol lollol
Inace, jel je auto iz uvoza, ili od vlasnika? Mozda da pozoves da pitas ako je od vlasnika da li se to njemu desavalo nekad?
-
Ostao vazduh u filteru i napravio chep, garant . . . Meni se desilo na tigu, mora da se popusti poklopac filtera za gorivo, das kontakt i cekas da potece nafta, potom zsafis i palis :)
-
Auto je iz uvoza,ja sam prvi vlasnik u Srbiji...a to sa filteom i vazdusnim cepom mislim da ste u pravu,medjutim neznam dali da sam to pokusam da odradim...najbolje bi bilo ako hoce da uvazi servis reklamaciju i da dodju na licu mesta i odrade to...danas to resavam i javljam sta je bilo...
-
Samo nadji krshtenog majstora koji zna shta radi...
-
filter goriva
-
Nije filter goriva jer su mi ga menjali u servisu i stavili mi novi...i sad sam doso iz servisa,serviseru sam objasnio sve kako auto reaguje,kaze mi da nije vazdusni cep,jer da jeste auto ne bi ni onda upalio,u vezi kablova kod filtera ulja kaze da tu sigurno nista nije ni pipnuo i da i to nije sigurno...trebace da ga stavi na dijagnostiku da bi znao o cemu se radi,a posto sam ja k***te srece lap-top mu se pokvario pre par dana i na popravku mu je tako da cu morati da sacekam jos dva dana da mu stigne lap top pa tek onda da ga ja odvucem nekako do servisa pa da posle vidimo sta i kako...
-
Bice me sramota da ga sutra vucem sa svojom starom trojkom (golf)... bonk...
ta trojka ce vise puta odslepat pasata kojeg vozis citavih 10km nego on nju :D
-
Jedan detalj nisam napomenuo,koji je mozda bitan...cini mi se da kad sam startovao motor (dok je to on hteo :angry:) kad dam kontakt sacekam da grejaci i sve ostalo odradi svoje ostanu upaljen samo lampica za ulje i za akumulator....medjutim sad ostaje jos i ona lampica zuta koja oznacava motor....pa mozda nesto i to govori o mogucem kvaru... badmood
-
Pa da registrovao je grešku.Čim ga majstor bude priključio...znaće šta je u pitanju,a dotle...glupo bi bilo više nagađati.
-
tesko je na tom autu ovako na daljinski locirati bilo kakav kvar vezan za paljenje druze
-
Da da,znam da je tesko i gotovo nemoguce napamet da se nagadje...ima jos jedan elektronicar u Jagodini koji takodje radi auto-dijagnostiku,pokusacu da stupim u kontakt sa njim sutra mozda vec sutra odradim to...nestrpljiv sam i pomalo angry2...
-
vidi ti da nemas mozda blokadu motora, u vezi sa alarmom i slicno.
-
Jedan detalj nisam napomenuo,koji je mozda bitan...cini mi se da kad sam startovao motor (dok je to on hteo :angry:) kad dam kontakt sacekam da grejaci i sve ostalo odradi svoje ostanu upaljen samo lampica za ulje i za akumulator....medjutim sad ostaje jos i ona lampica zuta koja oznacava motor....pa mozda nesto i to govori o mogucem kvaru... badmood
Ja koliko znam ta lampica gori sve dok se ne uplai auto. Nisi ti to zapazio lepo pre. Kod mene na Golfu 5 je tako a i na Golfu 4 koj sam imao prilike da vozim je bilo isto tako.
EDIT:
IMG_0363[1].MOV (http://www.youtube.com/watch?v=qTn4v6Jy4_Q#ws)
-
mozda je kod kljuc,probaj drugim kljucem
-
To u vezi blokade motora je mozda i moguce,ali valjda ne bi trebalo da to bude problem zato sto sam auto vozio dovezo parkirao u garazi i posle nekog vremena se to desava da nece da upali.....bez ikakvog razloga,nije znaci niti skidan akumulator niti je nesto u medjuvremenu cackano....a pokusao sam i sa drugim kljucem isto se desava....ta lampica gori sve dok motor ne startuje,u pravu ste....video sam na youtube...
-
ako koristis neki vid osiguravanja motora, vrlo je moguce da se nesto poremetilo i nece da upali
-
Sto se tice blokade motora da je to verovatno bi ti treptala sijalica za to. Nebih reko da je to. Eno ti klip gore sad sam snimio kako je kod mene. Nebi trebalo da se razlikuje.
I baci pogled malo na onu knjigu za koriscenje. Tamo pise tacno koje sijalicice treba da gore kad je dat kontak i ako se ne ugase sta onda.
-
ako koristis neki vid osiguravanja motora, vrlo je moguce da se nesto poremetilo i nece da upali
Brate sa njim se nisam jos ni provozao kako treba,uzeo sam ga skoro i odradio taj mali servis i sad se to desilo ja bukvalno jos uvek ne poznajem taj auto....tooko sigurnosti pogotovo neznam sve sta i kako...znam da ima centralnu,valjda ima i fabricki alarm...
-
Sto se tice blokade motora da je to verovatno bi ti treptala sijalica za to. Nebih reko da je to. Eno ti klip gore sad sam snimio kako je kod mene. Nebi trebalo da se razlikuje.
I baci pogled malo na onu knjigu za koriscenje. Tamo pise tacno koje sijalicice treba da gore kad je dat kontak i ako se ne ugase sta onda.
da da video sam da se ta lampica gasi tek posto motor startuje...video sam na tube vise klipova...
-
Svashta moze da bude na tom autu... Dacu ti moj primer, meni je golf4 radio bez problema i samo odjednom nece da kresne, vergla ali ne sastavlja... pa probaj jednom, probaj drugi put, pa nece... pa iz treceg upali... Sve dok me nije ostavio jednog dana, i nije imalo trika da ga sastavi... Zablokirali neki releji od fabrickom imobilajzera... iz cista mira... Dakle moze svashta da bude....
Imash Tasica kod naplatne rampe, ovlashceni, reshice ti garantovano....
-
jel to bio problem da se odblokira i koliko te je to kostalo?
-
Nije bio problem, kada majstor zna shta radi... ;) Vishe im je vremena trebalo da rasture pola enterijera da dodju do tih releja nego sama popravka... A o cenama necu javno, nije mnogo koliko sam se nadao...
Ko ti je radio taj mali servis?
-
Servis "motor" u Jagodini...
-
E uzdravlje.... :)) Povlacim se iz diskusije... nastavak samo preko privatnih poruka!
-
Evo me da se javim svima sa dobrim vestima (po mene)...nista ozbiljno nije bilo kod mog auta,danas sam bio kod majstora-ali ne onog koji mi je radio mali servis-doslepao auto do njega i covek odvije povratno crevo sa filtera za gorivo i zaverglao dva puta i auto upalio....toliko o servisima koji rade posao kako (ne)treba,i jos kada sam se zalio upravo na to da je moguce da je ostao vazdusni cep majstor iz servisa kaze ne to nije moguce ali nikako...nego sada me nesto drugo kopka...kada je danas auto konacno upalio ja sam zahtevao da ga stavi na dijagnostiku...i kaze da mi prijavljuje diznu na trecem cilindru...i pitaju me koje sam ulje sipao u njega,jer zbog toga sto nije odgovarajuce ulje u njemu moguce je da ocekujem da ce auto da trokira i da ne pali i ....a zapravo mi je taj servis preporucio kao najbolje ulje za moj auto.... a sipao sam Castrol SLX Professional Powerflow 5W-30...Danas mi majstor rece da mora da se u njega sipe ulje koje ima oznaku PD,a ovo ulje nema tu oznaku....voleo bih da mi neko ukaze kaze sta zna o tome....plasim se da ne zeznem nesto vozeci sa ovim uljem...
-
Hvala bogu da nije bilo nista opasno. Sto se tice ulja ide sinteticko 5W-30. Mislim da ti je ro uradu sto si sipao. Nebi trebao da imas problema. Ovi u drugom servisu su mozda hteli samo da ti uzmu pare...
-
Ne ne za drugi servis gresis druze.....da su oni hteli da mi zgrabe pare nekako bi mi dali do znanja da me prizovu i da kod njih odrzavam auto....cak su me i zamolili da o tome ne pricam nikome da ne blatim nikoga nego da za sledecu zamenu pazim sta radim...
-
Ja se stvarno izvinjavam sto gresim. Nisam mnogo iskustva ima sa dizelima.
-
shto se ulja tiče, imaš ovde posebnudite temu o tome. vw je propisao za svaki motor standarde koje uljje treba da ispunjava. Ovo 5w30 ti je gustina ulja. Otvori haubu, pored cepaj gde se sipa ulje ti je na poklopcu motora otshtampan tj utisnut i standard koje ulje treba da ispunjava. Tebi je taj standard pored ove gustine strasno bitan. A za proizvodjaca manje vishe. Treba da budeš siguran da je ulje original. Tj da nije neka kopija jer je naše trziste puno falsifikata..... Bukvalno se sve falsifikuje i ambalaza i sve sve.... Sad vozi, i prati nivo ulja, tj potroshnju ulja. Kad ti padne nivo oko minimuma dosipi isto ulje, ili promeni... Do tada ceshce naći krshtenog majstora koji zna sta radi i koji ce ti odrzavati auto i shto je najbitnije garantovati za svoja rad. Ipak je to za naše pojmove relativno skup auto, i odrzavanje treba da je tip top ;) shto se dizne tiče, prati kako ti se motor ponasha auto, pa ako krene da zeza onda preduzimaj neshto....
-
Castrol SLX Professional Powerflow 5W-30.
Ovo je odlicno ulje ako je originalno i mozes ga voziti bez problema 15000km ili 1 godinu.Nadam se da su ti u servisu iskljucili long life rezim i programirali sledecu zamenu na fiksni iterval tj. 15000km ili 1 godinu...
Castrol SLX Professional Powerflow 5W-30 bi trebalo da zadovoljava specifikaciju od 504.00 do 507.01 Vw normativ.
-
Vaske ispunjava sledece standarde...ACEA C3....VW 504.00/507.00....i onda pise ovako....Fulfills the requirements of the former VW503 01 specification....e sad ne pise ona oznaka PD ,neznam dali treba da stoji i to posto je motor 2.0 tdi pd motor,pa kao treba na ulju da stoji i ta oznaka PD...a to dali je original ili nije ja to poima nemam kako prepoznati...znam samo da sam ga platio 1400 dinara litar...
-
Castrol SLX Professional Powerflow 5W-30.
Ovo je odlicno ulje ako je originalno i mozes ga voziti bez problema 15000km ili 1 godinu.Nadam se da su ti u servisu iskljucili long life rezim i programirali sledecu zamenu na fiksni iterval tj. 15000km ili 1 godinu...
Castrol SLX Professional Powerflow 5W-30 bi trebalo da zadovoljava specifikaciju od 504.00 do 507.01 Vw normativ.
Nisam razumeo ovo da su trebali da mi iskljuce rezim long life i programiranje sledece zamene....
-
Ma to ti je samo obaveshtenje o sledecem malom servisu na bordu... Nisu ti to radili cim im nije radio laptop :D to mozes kad budes radio dijagnostiku da promenish, to ti je samo obaveshtenje, koliko ja znam, ne utice na rad motora...
poz
-
Evo da se ukljucim ja malo,prvo moja preporuka ti je da mali servis radis u AK Tasic zato sto ja dolazim cak tu ali samo ulje i filter ulja tu menjam.Sto se tice ulja zavisi koji ti je motor dali ima filter cestica ili ne, ili bolje koja mu je oznaka motora reci cu ti koje ulje ide.To ulje sto si ti sipao je za motore sa filterom garezi i ono original kosta 2350,oo din.
Znaci ja nemam poverenja u trgovce sto prodaju to ulje po radnjama i zato idem u ovlasceni servis....
-
Evo da se ukljucim ja malo,prvo moja preporuka ti je da mali servis radis u AK Tasic zato sto ja dolazim cak tu ali samo ulje i filter ulja tu menjam.Sto se tice ulja zavisi koji ti je motor dali ima filter cestica ili ne, ili bolje koja mu je oznaka motora reci cu ti koje ulje ide.To ulje sto si ti sipao je za motore sa filterom garezi i ono original kosta 2350,oo din.
Znaci ja nemam poverenja u trgovce sto prodaju to ulje po radnjama i zato idem u ovlasceni servis....
Oznaka motora je BKP...pamet za drugi put...jbg kupio sam ga skoro i aj da mu odmah zamenim ulje kao da ucinim nesto dobro za njega,poima nisam imao da je to bas toliko bitno...za ubuduce znam sta cu...
-
BKP nema PDF filter( filter garezi) tako da moze jeftinije ulje...
-
Opet isti problem sa paljenjem...onda kada nije hteo da upali imao jezdusni cep,to je reseno i palio je dan dva uzastopno...medjutim opet je stajao nekoliko dana i opet se javlja isti problem,veceras sam pokusao i nist...opet moj stari dobri golf mi je zavrsio posao...kako je moguce resiti taj problem...ocigledno je da ako se auto nevozi nekoliko dana opet negde povuce i primi vazduh i to onda za#ebe stvar.....
-
Pa rekao si da ti prijavljuje diznu na trecem cilindru, spremi se za zamjenu. Kako bas potrefi da uzmes BKP motor...
-
Beshe taj ima simensove one cuvene dizne?
-
Dali je moguce da je problem dizna a da kad ispustim vazduh na filteru goriva on upali i onda mu dizna nije problem...ja koliko sam saznao citajuci ovde na forumu dizna kad otkaze onda motor vise nema sanse da upali...i to kad ispustim taj vazduh koji se odnekud pojavi motor pali i radi perfektno...
-
Pa probaj opet ispustiti, ako nece onda dizna.
-
Prosli put kada sam mu ispustio vazduh palio je redovno svakog dana,medjutim kada on odstoji nekoliko dana onda zezne stvar...i zato mislim da je nemoguce da je dizna u pitanju...sutra cu pokusati opet da ga upalim tako sto cu mu prethodno ispustiti vazduh...
-
A kad to verglas da upalis...jel ti mozda izbaci neku gresku na displeju da pise nesto ili se upali neka lampica....
-
A kad to verglas da upalis...jel ti mozda izbaci neku gresku na displeju da pise nesto ili se upali neka lampica....
Ne Predraze,ne izbacuje nikakvu gresku na displeju,i kad mu odvijem crevo od filtera i verglam,on odmah pocinje da daje znake da ce da upali i cim krene nafta na crevo vratim sve nazad i on upali i sve je OK...i onda radi i pali sve normalno,odstoji dva dana opet upali....e kad odstoji malo vise 4-5 onda vec nece da upali,i opet ponovim isti postupak i opet...i tako u krug...malo je glupo da ja ispustam taj vazduh svaki drugi treci dan a auto 2007-god...
-
Castrol SLX Professional Powerflow 5W-30.
Ovo je odlicno ulje ako je originalno i mozes ga voziti bez problema 15000km ili 1 godinu.Nadam se da su ti u servisu iskljucili long life rezim i programirali sledecu zamenu na fiksni iterval tj. 15000km ili 1 godinu...
Castrol SLX Professional Powerflow 5W-30 bi trebalo da zadovoljava specifikaciju od 504.00 do 507.01 Vw normativ.
cao, zanima me ako neko moze da mi obijasni, zasto su u servisu trebali da smanje servis zamjene ulja na 15 000km ako vec to ulje ima normu 504,00 ili 507 00 nije mi bas jasno hvala unapred
-
Zbog nasih uslova, dobro gorivo,cisti putevi bez prasine....
-
Preporuka je da se kod nas iskljuci long rezim koji podrazumeva zamenu ulja na 30000km i vazi za uslove voznje na zapadu gde je gorivo mnogo bolje,a i sami uslovi voznje su drugaciji(bolji putevi,duze relacije) i da se programira fiksni interval zamene koji podrazumeva zamenu na 15000km ili 1 godinu.Posle ovoga je za nase podrucje preporucljivije sipati za nijansu gusce ulje gradacije 5w40 sa specifikacijom 505.01 iako se na zapadu sa uklucenim long life rezimom zamene naj cesce sipa 5w30 sa specifikacijom od 504.00 do 507.00.Za auta sa DPF filterom mora se sipati iskljucivo ulje sa Vw normativom 504.00-507.00 sa intervalom zamene od 15000km ili 1 godine...
-
Cek jel taj long reyim ili kako vec samo upozorenje na tabli kada se menja ulje ili ecu radi drugacije ako nije u tom modu? pitam onako informativno, kod mene stoji fiksni interval zamene na 15000, al ja menjam ulje na do 10000km...
-
@vane1111 .. i', sta bi sa Passatom ? , reseno ?
-
saznaces tamo kad spadne sneg, pa kad opet ne bude mogao da ga istera iz garaze... obicno se tako ljudi javljaju, samo kad je frka, a posle zaborave na forum....
-
Stavio sam duplu selnu na jedno od 4 creva koja idu na filter goriva,na ono crevo koje je majstor skinuo da bi ga upalio i ispustio vazduh...sad ga palim svaki dan jer me je prosto strah da ga ostavim dva tri i vise dana,steko sam fobiju bleh....pali super zasad,ne zelim da rizikujem na ovolikom minusu da ga ostavim,mozda opet napravi isti problem,sa prvim otopljenjem ostavocu ga da odstoji nekoliko dana i javljam se opet ovde da kazem dali je u pitanju bio vazduh koji je pravio problem na tom crevu na filteru za gorivo...
-
saznaces tamo kad spadne sneg, pa kad opet ne bude mogao da ga istera iz garaze... obicno se tako ljudi javljaju, samo kad je frka, a posle zaborave na forum....
Naprotiv druze,nisam zaboravio,svakog dana pratim temu,dali ce neko nesto jos da javi napise pita....pozzzz u svakom slucaju,valjda je kritika bila dobronamerna...:-)
-
Ja verujem da @Shomi nije nista lose mislio, ali ima istine i u tome sto je rekao.Doduse, nemaju bas svi ni vremena za sve a i ,verujem da mnogi vise citaju nego li pisu. Pozz za sve.
-
Ma gde sam mislio neshto loshe... cak sam coveka uputio na servisera koji je jedan od boljih u jagodini i okolini...
-
Jeste i to je tacno Shomi i hvala na svemu...nisam jos uvek kontaktirao ni sa tim serviserom jer je i ovo vreme katastrofa a auto mi se ponasa sasvim ok...kad se bude poboljsalo vreme sigurno cu otici i do njega makar za neki savet ako nista drugo...
Edit:Modus
Ne citiraj post iznad !
-
Evo me konacno,ostavio sam auto 5 dana i nisam ga palio,otiso u garazu i sa strahom zaverglao...upalio je kao mina,sto znaci da je problem bio u tome sto jedna selna na filteru goriva nije bila dovoljno dobra,stavio sam jso jednu i nema vise povlacenja vazduha i stvaranja vazdusnog cepa...dakle problem bezazlen i resen...hvala svima koji su pokusali da mi pomognu i veliki pozdrav za sve vas...!!!
-
I posle mesec Dana ...napokon! biggrin moze lock