VW Klub
Audi - Forum => AUDI Svet => Temu započeo: aurora Januar 16, 2012, 08:39:56 posle podne
-
E ovako svari stoje: Vozim vec dugo BMW imao sam do sada 4 kom. Tako da je i sada pri kupovini bila prednost BMW-e ali posto nisam mogo da nadjem reprezentativni primerak E46 320 i E39 520 u karavan verziji, tj nije da nije imalo ali mi je budzet daleko slabiji od tih reprezentativnih primeraka, potom sam gledao A4 B6 1.9tdi i 1.8t takodje isti slucaj nemoze da se za 6500 eura nadje u reprezentativnom stanju. Ali i bez ljutnje Audi A4 1.9tdi ni prici E46 320 po performansama. E sada je iskrso jako dobro ocuvan Audi A6 1.8T Karavan iz 2001g automatik. znaci prednost pri kupovini auta bilo da auto ima automatski menjac ili manuelni 6 stepeni. Vozio sam bmw sa automatkim menjacem koji su odlicni iz GM fabrike, a dok audi vidim da radi ZF. Interesuje me sledece redovan servis Automatskog menjaca kod audija koliko iznosi ( kod bmw-e 200 eur), predni trap kakva iskustva imate sa delovima sa neseg trzista i kakva iskustva sa remontovanim prednjim trapom. Za motor ko motor mislim da je dobar vozi ga drug u pasatu, moram da priznam da mi malo smeta ta turbo rupa u startu. Takodje me interesuje posto ovaj audi nema tempomat kakva je situacija pri naknadnoj ugradnji istog i multifunkciskog volana.
Unapred zahvalan.
Pozdrav
-
tempomat se moze ugraditi samo originalni sa originalnom instalacijom. redovan servis audijevog automatskog m. ti kosta kao i za bmw 20eu gore dole zavisi kod koga radis. mislim da ti taj a6 1,8 turbo u kombinaciji sa automatikom nije neka sreca. malo je sretnih vlasnika koji nisu imali problem sa mjenjacem. toliko.
-
Čuvaj se tih 2.0 četvrtaka u e46 (N46B20), bilo je dosta slučajeva da prezubi lanac zbog loših španera ili da pregreje motor zbog pucanja boce i creva čak i na 40-50.000 km.
-
Citam da audi nikad nije racistio sa tim automatskim menjacima, ali svaki polovan auto je macka u dzaku, shodno tome i manuelni menjac danasnjice nije bas jeftin, tako da ako kupim dizela zamajac,lamela, druk lager... isto ode do 1000 eur (oem delovi) pa i kad rikne auto menjac isto ode 1000 eur, Nisam pametan. Ali i dalje stom pri cinjenici da je svaki motor bolje ocuvan sa automatkim menjacem nego sa manuelnim.
-
Čuvaj se tih 2.0 četvrtaka u e46 (N46B20), bilo je dosta slučajeva da prezubi lanac zbog loših španera ili da pregreje motor zbog pucanja boce i creva čak i na 40-50.000 km.
Da to je velika istina.
Ali nisam gledao taj vec 320d od 110kw
-
http://www.polovniautomobili.com/oglas1759959/bmw_318_ia_touring/#2 (http://www.polovniautomobili.com/oglas1759959/bmw_318_ia_touring/#2)
ovo je moj auto
http://www.polovniautomobili.com/oglas1514101/audi_a6_18_t/ (http://www.polovniautomobili.com/oglas1514101/audi_a6_18_t/)
A za ovaj bi menjao
tj doplatio bi 2500 eur.
Sta mislite?
-
Nema misljenja
-
vozi tog bmw i uzivaj.
jebo te turbo benzin u sasiji od 2 tone jos u kombinaciji sa automatikom (audijevim!)
-
Ja glasam da ostavis bmw-a, inace jako lepa E36 za pohvalu! svidja mi se prednji lip jako je redak.
-
ostavljen, nije me nesto inpresirao ovaj audi 1.8T kao pasat 1.8T, tako da nastavljam potragu.