VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Gisha Januar 05, 2012, 02:07:03 pre podne
-
evo o cemu je rec, na primer kada vozim i hocu da se zaustavim, odjednom mi opadne broj obrtaja na 500 nekad malo vise nekad manje, tj auto hoce da se ugasi, i onda vrati na normalan broj obrtaja na ler gasu, nekad se desi da se i auto ugasi, nekad se desi da opadne broj obrtaja kad menjam brzinu. motor normalno radi da leru, nema neravnomernog rada. e sad mogu da nagadjam sta moze da bude, ali ako je neko imao slicna iskustva, neka kaze kako je resio problem. nadam se da sam priblizno objasnio u cemu je problem. vw passat b4 2.0cl 116ks.
-
isto sto i mene, step motor.... da li ti je povecana potrosnja?> ja imam isti problem, doso sam u kranji stadijum, trosi 15 a nece da ide, jer ne zna kako da mesa gorivo a obrtaji su na 300.... step motor je u pitanju.... ako nadjes neki polovan, ti javi
-
I mene to zeza danima, izludeo sam. Mislio sam da je siber ventil, pa sam ga prao, ali nije, isto i dalje. I meni je povecana potrosnja... Sta je to step motor Ilija?
-
kontrolise smesu goriva na neki nacin, jedan govnjivi deo.... kad on ode, to ti je kao kad bi ti vezo oci i reko trci.... do 2000-3000 obrtaja radi lepo, posle presabira....
-
11
-
kod tebe i mene na kolima samo malo lepse izgleda i od plastike je.... na ovom vrhu imaju zubi, oni se pojedu i nema sta da okrece, steluje dovod vazduha i benzina
-
A gde se nalazi on? Jel pristupacan?
-
jeste pristupacan, na indzeksnu se nalazi. sa unutrasnje strane, p[lasticni poklopac.... sacu ti postavim sliku
-
http://i41.tinypic.com/1582hy8.jpg (http://i41.tinypic.com/1582hy8.jpg)
ovo je slican motor,samo stariji, pokazao sam ti gde od prilike treba da gledas, ima jedan plastican poklopac.... sacu da stavim sliku kako izgleda
-
evo o cemu je rec, na primer kada vozim i hocu da se zaustavim, odjednom mi opadne broj obrtaja na 500 nekad malo vise nekad manje, tj auto hoce da se ugasi, i onda vrati na normalan broj obrtaja na ler gasu, nekad se desi da se i auto ugasi, nekad se desi da opadne broj obrtaja kad menjam brzinu. motor normalno radi da leru, nema neravnomernog rada. e sad mogu da nagadjam sta moze da bude, ali ako je neko imao slicna iskustva, neka kaze kako je resio problem. nadam se da sam priblizno objasnio u cemu je problem. vw passat b4 2.0cl 116ks.
pokusaj sa ovim, skini onu plastiku iza maske koja vodi vazduh do filtera vazduha,znaci sve te plasticne cevi otkaci sve do filtera
-
i sta ce da dobije, i sta ce biti sa protokomerima sa tih cevki.... objasni molim te?
-
http://i43.tinypic.com/9hrwpe.jpg (http://i43.tinypic.com/9hrwpe.jpg) ovo je zakaceno za indjeksn. kada skines plastiku otpasce ti ovo sto sam ti strelicama pokazao. E NA TOME SE ZUBI POJEDU I TO NE RADI VISE.........
-
ispred toga,iza same maske platicne cevi pa do filtera,te cevi samo pri vecoj brzini dovode vise vazduha u motor ali kad je na plin onda taj visak vazduha osiromasuje smesu i onda se auto gasi ili padaju obrtaji,ja sam imao takav problem na pasatu b3 1,8 . nemam neku sliku da ti pokazem
-
ma otiso je step motor, imamo isti problem, istu vrstu motora.... to im je boljka
-
Nisam primetio da ima toga tamo. Mozda cak i sutra pogledam...
-
ako je 2.0 116ks 8v mor da je tamo :)))))
ja sam naso nov deo u "laki auto cacak" i rekli mi 14100... isto i ja njima majci
-
e malo sam ti gledo godzu i svidja mi se... ovo ti je step motor .... da ti pokazem na tvom autu... http://i42.tinypic.com/9qa8wo.jpg (http://i42.tinypic.com/9qa8wo.jpg) mislim u ovom aluminiskom delu (poslednja slika sto sam ti stavio malopre) se nalazi step motor....
-
I meni... :) Mmm, sad se razumemo. Znaci, da ga skinem, i proverim da li su zupcanici u redu... Odmah sutra.
-
tacno tako :) meni se okrunili po sredini.... kao fiberkom da si skidao :(
-
Vec sam pitao sto puta na slicnim temama i ja sam imao problema sa step motorom ,nov je bio pre tri godine 12500 dinara boshov,polovan 60 eura a ja sam ga POPRAVIO za 3500 din kod elektricara Draska za 1 sat....
-
Ljudi nemojte odmah verovati majstorima koji kazu da je za sve kriv step motor, meni su 3 majstora tako rekla, ja jedva nadjem polovan ispravan ono isto, odem kod 4. majstora on nadje da motor vuce fals vazduh, zameni dihtung, i ja posle prodam taj step motor sto sam kupio...
-
hvala ljudi na odgovorima, oteracu ga kod majstora pa cu mu reci da pogleda step motor, a mozda i na dijagnostiku, mozda nesto jos izbaci. Za bozic sam isao u selo, i samo mi se jednom desilo da skoro hoce da se ugasi, posle je radio kao sat. a meni se letos desilo, da se auto samo ugasio i nema sanse da upali, sastavi on ali ne prima gas i gusi se. mehanicari su mi govorili pumpa za gorivo, svaki svoju pricu, i to je prestalo da se desava, pa je posle preslo na spustanje obrtaja. ali 14100 za step motor, ma da li su oni malo citavi, stvarno znaju da te oderu za delove:D :D . Nemam ubacen plin, niti mi je potreban, a sto se tice potrosnje, ne trosi ni manje ni vise, ista mu je potrosnja.
-
oket.... step motor ne moze da se pokvari, samo ti zubi su problem.... ja sam pomogo koliko znam... i kada ti otvori step motor, slikaj molim te, da vidim i vidi da li su civtavi oni zubi, sto sam ti obelezio na onoj slici.... pozzz
srecno.....
-
ilija izvini ali ti nemas blage veze. na slikama koje si postavio na 2e motoru stoji samo potenciometar gasa nikakav step motor. i ako ti nije problem objasni nam ovde kako to on regulise smesu benzina i vazduha. hvala.
-
na delu koji sam oznacio, nalazi se sa unutrasnje strane. lepo, on sluzi za otvaranje klapni koje propustaju vazduh u indzeksn. ja cu morati da razvalim moj step motor ovih dana pa cu snimati gde ce se videti gde i kako stoji step motor...
-
jel ti pricas o motoru 2,0 golf3 i pasat 3?
-
o pasatu b4 ali oni imaju iste step motore, samo je razlika u velicini. inace na poslednjoj slici koju sam objavio vidi se step motor i pokazao sam sta strada kod njega....
(http://i43.tinypic.com/9hrwpe.jpg)
-
http://i44.tinypic.com/2vwegm1.jpg (http://i44.tinypic.com/2vwegm1.jpg)
motor brisaca zar ne? mozda i on regulise benzn i vazduh?
-
http://i41.tinypic.com/1582hy8.jpg (http://i41.tinypic.com/1582hy8.jpg)
ovo je slican motor,samo stariji, pokazao sam ti gde od prilike treba da gledas, ima jedan plastican poklopac.... sacu da stavim sliku kako izgleda
sad reci sta ima ovde na slici osim mikro prekidaca?
-
hoces da kazes da je ovo motor brisaca?
posto je ovo rezerni deo koji trebam da montiram cim imam slobodnog vremena....
-
pa pise ti ispod slike da je to motor brisaca od pola. jel se ti salis ili si ozbiljan?
-
vazi :) no problemo.... ja sam problem resi i kupio ovaj deo.... montiram kroz koji dan.... slava ti
-
ajde ne brukaj se izbrisi one slike koje si postavio dok nije procitao i vidio neko normalan i pametan.
-
posto sam cuo da si vrsan majstor, sigurno imas neki STEP motor. pa te molim da ti ga slikas i stavis sliku i mesto gde se on nalazi.... a ako budes u pravu ja brisem profil sa ovog foruma.
-
http://img38.imageshack.us/img38/5956/img1195w.jpg (http://img38.imageshack.us/img38/5956/img1195w.jpg)
evo ti ga sa 2 selne i 1 stekerom na sebi. inace to je zadnja stvar koja ce praviti probleme na 2,0 85kw
-
decko, ti nemas blage veze... svaka tebi cast ako si ti neki majstor.... ja tebi ne bi dao ni kosacicu da popravis.... slava ti
-
lollol lollol lollol
-
http://i44.tinypic.com/2vwegm1.jpg (http://i44.tinypic.com/2vwegm1.jpg)
motor brisaca zar ne? mozda i on regulise benzn i vazduh?
hahaha nije bre motor brisaca vidis da lepo pise " STEP 3" lollol biggrin
-
kukam Devil, 7 dana sam bio bez dela, skino ga sa kola i iso od otpada do otpada i naso. uzo mi lik 20e, nov aman, taj pasat radio 60000km.... namestam ovih dana i vatra :) :D
-
a za tu sliku sam pogresio, ne mogu da izbrisem
-
poslednja stavljena, ja za nju pricam...
-
Kod mene nije taj sistem, nema taj deo na usisnoj grani...
-
ma ima samo je nevidljiv ;)
-
Jos jedan OFF u temi i ide istog momenta pod KLJUC !!!!!
-
Ja lepo napisao polovan 60 eura bio nov 120 eura bio servis step motora kod elektricara 3500 dinara step motor je mozda malo manji od pakle cigare samo malo deblji koliko se ja secam i stoji negde kod monopointa bar za 1.8 66 kw adz... znam da ga je otvarao:ozracivao stavljao namotaje itd itd
-
Ili sam ja corav... :) Merio sam izduvne gasove. Od dozvoljenih 4,5, ja imam 10 CO2. Znaci ubija... A gde je taj step, nemam pojma. :/
-
TP senzor ili senzor pozicije leptira gasa ili kako ga neki krste step motor biggrin,neko je vec pokazao na slici to je na motoru 2E,i da razjasnimo nema nikakvih zupcanika u njemu ili tome slicno vec jedna mala elektronika,pricam za motor 2.0 85kw 2E,njega nije tesko ocistiti i skinuti,cetiri inbus kljuca i to je to,ali mislim da on ne pravi takve probleme,prije bih pogledao i ocistio IAC ventil lera on zna da pravi takve stvari
http://i42.tinypic.com/9qa8wo.jpg (http://i42.tinypic.com/9qa8wo.jpg) krokodil
-
decko, ti nemas blage veze... svaka tebi cast ako si ti neki majstor.... ja tebi ne bi dao ni kosacicu da popravis.... slava ti
cekamo da majstor ilija postavi slike.... slava mu ;)
-
Taj deo sam skidao i cistio, ali kao sto kazes, tu ima samo jedan plasticni deo koji ide na osovinu, i ide dzek u njega. Nema sta da se cisti... A gde je taj IAC?
@gedora
Hehe, ovo vase me podseca na opeela... lollol
-
taj dzek ti ide na potenciometar gasa i to je osim mikro prekidaca sve sto imas na klapni. a za motore brisaca i plasticne zupcanike se obrati iliji
-
to je IAC IDLE AIR CONTROL VALVE, iznad poklopca dekla se nalazi i jednim dijelom je uboden u usisnu granu
http://images.gasgoo.com/MiMwMDRfMDA0IzQ3MTkzMDEwMA--/auto-part-idle-air-control-valve.jpg (http://images.gasgoo.com/MiMwMDRfMDA0IzQ3MTkzMDEwMA--/auto-part-idle-air-control-valve.jpg)
-
http://img38.imageshack.us/img38/5956/img1195w.jpg (http://img38.imageshack.us/img38/5956/img1195w.jpg)
evo ti ga sa 2 selne i 1 stekerom na sebi. inace to je zadnja stvar koja ce praviti probleme na 2,0 85kw
ler lauf, motor ler gasa, step motor sve zavisi kako ga ko prekrsti i nazove
i pokvari se ili crkne 1 na 100 000 2E motora..
-
Da ne otvaram novu temu,nadovezacu se :rolleyes:, znaci isti je motor 2E, kod mene se desava sledece,znaci ne uvijek ali dosta puta se desi recimo dajem gas dok auto radi na leru dignem ih na 3 ili 4 ili 5 hiljada nebitno nakon toga obrtaji veoma veoma sporo opadaju kao da se zaglave i nakon negog vremena sto traje dosta dugo i nije normalno naravno padnu skroz dje i treba da budu,sumnjam na taj ventil ler gasa jer kad njega iskljucim sve je okej obrtaju se vracaju na pocetnu poziciju mnogo brze??? wacko
-
skini klapnu 4 kom imbus 6 operi dobro benzinom i dobro prebrisi kad je klapna u polozaju punog gasa. dok je skinuta prekontrolisi da li ti na nultom polozaju aktivira mikro prekidac preko kog se pali ler lauf. 90 posto da tu imas problem a 10 posto je da ti auto nije dobro uzupcen ili da imas los ugao predpaljenja
-
Probacu i to jos jednom,jer sam ranije vec cistio tu klapnu i bilo je ok jedan vakat lollol,posle pocinje opet tako da sam mislio da nije do nje,auto vuce otkida,mislim da ovo sa zupcenjem otpada kao sto si i rekao,ali za ovo da ugao predpaljenja nije dobar nisam bas siguran,ima li jos neki simptoma za to paljenje ako nije u redu kako bi se ponasao?
-
ako je prerano nece ujutro odradjivati automatski saug i mozda ce se cuti malo ventili u petoj kad vozis uz brdo
-
Saug odradi svoje to znam provjereno,e sad jos nesto sam zaboravio da kazem a misli mda je vazno,sve se to desava samo kad je motor zagrijan,dok je hladan nikada znaci obrtaji padaju brzo i tacno se zaustavljaju gdje treba dok je motor hladan
-
Nije IAC, njega sam skidao, ocistio, sve isto, sto kaze gedora, ni tu nema sta da se kvari.
-
Saug odradi svoje to znam provjereno,e sad jos nesto sam zaboravio da kazem a misli mda je vazno,sve se to desava samo kad je motor zagrijan,dok je hladan nikada znaci obrtaji padaju brzo i tacno se zaustavljaju gdje treba dok je motor hladan
nevalja ti nulti polozaj klapne
-
Gde i kako da resim problem.
-
Takodje vezan za ler gas.Svasta sam probao.
-
kao sto i spomenuh u naslovu.kad pritisnem kvacilo obrtaji prebrzo padnu i ponekad se i ugasi.nema problema pri radu u leru i u voznji.prije se isto desavalo al sam problem rijesio kada skinem jedan vakum sa filtera zraka.tada je imao male oscilacije u radu al nisu padali obrtaji i nije se gasio al danas ni to ne pomaze. :angry: