VW Klub
Audi - Forum => AUDI tehnički kutak => Temu započeo: talenat Januar 04, 2012, 01:13:37 pre podne
-
Drugari pokusacu sto preciznije da opisem mozda problem kod mog audija..
dakle imam Audi A6, 2007, 140ks, presao 181000 km.
pre neki dan sam ga vozio uz malo zesce brdo i zbog auta ispred mene sam ga presalatao
iz 4te u trecu brzinu, auto je poceo nenormalno da se trese :( tj motor je hteo da iskoci ispod haube.
Smirim ga nekako na kvacilu i nastavim dalje, kada sam ga opet vratio u 4tu, malo je poskakivao motor ali ne toliko jako i dugo. Uz to sam cuo nekako na prednjoj desnoj strani kao da nekakva plastika grebe ili ne znam ni ja sta od nesto.
Sad ne znam ni sam sta to moze da bude, tj. na sta da obratim paznju? Auto mi ne prijavljuje nikakvu gresku :(
-
Mislim da je resenje provera motora na dijagnostici, kao i seta kvacila.
-
Kao što kaže boban-68 diagnostika,a mogao i pre toga da malo pogledaš nosače motora.
-
ne verujem da je set kvacila,onda bi zezao u bilo kojoj brzini
tu nesto oko motora,sto kaze Modus pogledaj nosace motora
-
ja sam sumnjao na sledece :(
set kvacila - ali zaista nemam problema sa brzinama tj do sada nikada nisam imao, znaci salta se savrseno :(
ali opet kazem uslovi su drugaciji veliko je brdo
pa sam mislio da nije homokineticki...
a tek onda sam negde procitao na netu da je moguce da je nosac motora..
mada mi je majstor poslao sms veceras kasno i rekao da je taj auto dosta tezak i da mi je treca brzina
zbog male brzine kretanja bila uzrok ovog trzanja ??
pogledacu cim pre nosace, vi ako imate neke ideje i predloge sta jos da vidim napisite mi
puno hvala svima na savetima
bobane, auto je bio pre sedan dana na dijagnostici motora i bilo je sve ok.
-
posto niko ne pita.. kolko brzo si isao kad se to desilo i koji A6 .. benzinac/dizel
-
posto niko ne pita.. kolko brzo si isao kad se to desilo i koji A6 .. benzinac/dizel
isao sam ispod 60 km/h kada sam ga vratio iz 4 u trecu negde oko 50khm, motor je DIZEL 140KS.
-
uzbrdo 4 brzina i 60km/h bonk , di to coece
-
meni deluje da je sve tu ok kao laiku... auto ti je izgubio ubrzanje/inerciju, spustio si u 3 , naravno krenuo je da umire, kad si drzao kvacilo na pola/ dodavao gas to ga je opet malo ubrzalo da se isto manje oseti u 4oj... u krajnjem slucaju opet na isto brdo i proveris
-
Pa već na 50 km/h u trećoj ne bi trebao tako da se zatrese.. ;)
-
uzbrdo 4 brzina i 60km/h bonk , di to coece
jbg auto ispred mene je naglo usporio pa sam ga sa nekih 50-60 kmh prebacio u trecu.
-
Pa već na 50 km/h u trećoj ne bi trebao tako da se zatrese.. ;)
i mene to cudi, jedino eto ga nije brdo ugusilo tj bila je i treca prevelika za njega :(
pokusao sam ja opet uz brdo da ponovim to isto da trza, ali nema sanse da to ponovim vise :(
-
Idi opet na brdo i usaltaj u drugu. . . A reci nam jesi li vidio na koliko ti obrtaja padne kazaljka kad usaltas u trecu, odnosno sa koliko obrtaja kreces trecom. . . .?
-
Idi opet na brdo i usaltaj u drugu. . . A reci nam jesi li vidio na koliko ti obrtaja padne kazaljka kad usaltas u trecu, odnosno sa koliko obrtaja kreces trecom. . . .?
ubij me ako sam video :( iskren da budem nisam video obrtaje, jer sam se pogubio sto se tako trese motor :(
moguce da su i pali obrtaji, ali to mi se nikada nije desilo na passatu 1.9tdi pa me ovo istraumiralo :(
ja sam posle toga pokusao bukvalno da krenem uz brdo trecom sa malim obrtajima ali nije hteo tako da se trese motor, nikako posle toga ga nisam uspeo dovesti u to stanje da se tako trese.
-
aj opet relativno glupa pretpostavka, a da ga nisi mahinalno u petu ubacio... to bi otprilike dalo takve simptome i sredilo se kad "vratis" u cetvrtu... meni se par puta desilo da sluzbeni uzbrdo ubacim u trecu i psujem kako ne moze da popenje
-
kralju :)
a nadam se iskreno da nisam ubacio u petu majku mu :(
-
A opusti se ti i ćeraj to pa kada opet doživiš slično piši mi smo ionako dokoni pa ćemo razglabati lollol
-
evo mene opet :( pa da nastavim pricu..
i dalje imam problem, motor mi se i dalje trese, cuje se i kao da nesto skripi, tj zapinje od nesto, kada ga stisnem po gasu to tresenje prestane odmah. U zadnjih 7 dana ne mogu bas u svakoj brzini da ga zatresem, ali kao da se sve cesce to desava.
Proverio sam na dijagnostici ne prijavljuje nikakvu gresku VCDS, pregledani nosaci motora, oni su isto OK.
Gledao sam motor, recimo kada stoji u mestu i polako dodajem gas na nekim obrtajima oko 2000 pocinje da se trese i onda kada predje 2000 se smiri.
Majstor kaze, da plivajuci nije ok ili da nesto nije ok sa diznama da li bi mogao preko vcds da sam proverim da dizne nisu ok?
Sta po vama moze da bude problem?
hvala svima na pomoci
-
Probaj da ti bude nakacena dijagnoza,pa onda uradi to dodavanje gasa. ;)
-
Probaj da ti bude nakacena dijagnoza,pa onda uradi to dodavanje gasa. ;)
ok moze, samo mi reci sta da pratim u tom slucaju?
-
Ako su dizne onda bi trebalo da izbaci gresku.
Nijesi nam rekao detalje od motora- kubikazu,da li je PD ili CR,itd?
-
Ako su dizne onda bi trebalo da izbaci gresku.
Nijesi nam rekao detalje od motora- kubikazu,da li je PD ili CR,itd?
motor je BRE, 2.0 , PD.
-
lose su ti dizne.
-
i druga opcija koju zaboravih da ti napisem je da je vjerovatno negdje pukla glava motora sto se cesto desava na 2,0 tdi
-
@gedora evo jos malo detalja sa vcds
mozda ces ti sada biti 100% siguran sta je.
Recimo kada sam ovde lagano digao motor na 1800 o/min
i pusti gas na ler motor se zatrese i smiri ? Zamajac definitivno ili dizne?
evo podataka iz vcds
engine i opcija tj grupa 013
rad motora na leru
21:33:09 Group 001
882 /min RPM
3.8 mg/str Inj. Quantity
6.6°KW Idle Stabilization
52.2°C Temperature
21:33:09 Group 002
882 /min RPM
0.0 % Load
0 01 0 Bin. Bits
52.2°C Temperature
21:33:09 Group 013
0.00 mg/str Inj. Quantity
-0.14 mg/str Inj. Quantity
0.09 mg/str Inj. Quantity
0.07 mg/str Inj. Quantity
Friday,23,March,2012,21:34:15:02683
VCDS Version: Release 11.11.2
Data version: 20120126
rad motora na 1800o/min
Address 01: Engine (03G 906 016 GB)
21:34:12 Group 001
1806 /min RPM
5.2 mg/str Inj. Quantity
6.6°KW Idle Stabilization
55.8°C Temperature
21:34:12 Group 002
1827 /min RPM
20.8 % Load
0 00 0 Bin. Bits
55.8°C Temperature
21:34:12 Group 013
0.00 mg/str Inj. Quantity
-0.21 mg/str Inj. Quantity
0.07 mg/str Inj. Quantity
0.14 mg/str Inj. Quantity
-
i druga opcija koju zaboravih da ti napisem je da je vjerovatno negdje pukla glava motora sto se cesto desava na 2,0 tdi
nije glava, bar mi je majstor rekao da nije.
-
meni ovi parametri izgledaju u redu, mislim da su svi u granicama normale u preporucenim vrednostima,
-
Dizne a i loše gorivo. Mom bratu su na BMW-u 320 d e46 150 ks 2003. god. crkle sve 4 dizne, prvo se tresao kada ga upali tj. kada je hladan pa je mislio da su mu crkli grejači, promenuo i opet isto, pa mu je počeo da se trese i kada je vruć i na kraju je menjao sve četiri dizne, stavio je naravno polovne za 400-500 evra a nove Boschove su 300 evra kom. angry2 Mom ćaletu na Fiat Doblu 1.9 JTD 105 ks 2003. god. zbog lošeg goriva se gasio i tresao mu se kao da radi na 3 cilindra a tek u pon. ce mu vaditi gorivo, čistiti rezervoar, regulator, dizne i menjati opet filter goriva koji je stavio pre 4 dana angry2 Proverio je sve i za sada mu je sve ispravno a dizne je čistio pre 3 meseca tj. pre 10.000 km a i regulator goriva je tada menjao, stavio je nov Boschov. Dakle, idi proveri dizne, regulator, pumpu a i kompjuter.
-
Pa na dijagnostici neće uvek da izbaci grešku, kako ljudi to ne možete da ukapirate. To majstori svi kažu. Pa mom bratu na BMW-u nije izbacivao ni jednu grešku pa su mu bile dizne crkle i to sve 4 angry2 a znam brdo primera gde neće na dijagnostici da utvrde kvar. Pustite majstore koji se oslanjaju na dijagnostiku, to za mene nisu majstori.
-
mozda jedino mogu biti siguran da neka od dizni zeza ako spojim dijagnostiku i tako trza da vidim da li je onda dizna problem?
-
Pa to sam ti i napisao da uradis. :huh:
-
evo jos malo podataka o diznama, jedna kao da brljavi malo, ali mislim da nije povezano sa tim, naterao sam ga danas nekako par puta da zatrza i napravio logove, ali nije povezano sa ovim vrednostima dizni.
Address 01: Engine (03G 906 016 GB)
13:45:44 Group 001
1281 /min RPM
12.6 mg/str Inj. Quantity
8.7°KW Idle Stabilization
86.4°C Temperature
13:45:44 Group 002
1281 /min RPM
17.3 % Load
0 00 1 Bin. Bits
86.4°C Temperature
13:45:44 Group 013
-0.99 mg/str Inj. Quantity
-0.09 mg/str Inj. Quantity
0.66 mg/str Inj. Quantity
0.45 mg/str Inj. Quantity
Sunday,25,March,2012,13:47:30:02683
VCDS Version: Release 11.11.2
Data version: 20120126
Address 01: Engine (03G 906 016 GB)
13:47:29 Group 001
1932 /min RPM
22.0 mg/str Inj. Quantity
10.7°KW Idle Stabilization
89.1°C Temperature
13:47:29 Group 002
1932 /min RPM
32.2 % Load
0 00 1 Bin. Bits
89.1°C Temperature
13:47:29 Group 013
-0.92 mg/str Inj. Quantity
0.00 mg/str Inj. Quantity
0.47 mg/str Inj. Quantity
0.42 mg/str Inj. Quantity
Sunday,25,March,2012,13:47:50:02683
VCDS Version: Release 11.11.2
Data version: 20120126
Address 01: Engine (03G 906 016 GB)
13:47:48 Group 001
1953 /min RPM
19.8 mg/str Inj. Quantity
9.7°KW Idle Stabilization
89.1°C Temperature
13:47:48 Group 002
1953 /min RPM
30.6 % Load
0 00 1 Bin. Bits
89.1°C Temperature
13:47:48 Group 013
-0.92 mg/str Inj. Quantity
0.00 mg/str Inj. Quantity
0.47 mg/str Inj. Quantity
0.42 mg/str Inj. Quantity
Sunday,25,March,2012,13:53:38:02683
VCDS Version: Release 11.11.2
Data version: 20120126
Address 01: Engine (03G 906 016 GB)
13:53:37 Group 001
1680 /min RPM
0.0 mg/str Inj. Quantity
5.1°KW Idle Stabilization
87.3°C Temperature
13:53:37 Group 002
1680 /min RPM
0.0 % Load
0 01 1 Bin. Bits
87.3°C Temperature
13:53:37 Group 013
-1.04 mg/str Inj. Quantity
-0.19 mg/str Inj. Quantity
0.54 mg/str Inj. Quantity
0.68 mg/str Inj. Quantity
-
evo i ceo log iz vcds 11.11
imam te 4 greske, za zadnji rikverce ne znam sta mu je, pokusao sam da zamenim sijalicu ali nije do sijalice, osigurac isto nije, a u vodu nema struje :(
Sunday,25,March,2012,17:40:58:02683
VCDS Version: Release 11.11.2
Data version: 20120126
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Chassis Type: 4F0
Scan: 01 03 05 07 08 09 0E 15 16 17 19 42 46 47 4F 52 53 55 56 61
62 72 76
00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000
01-Engine -- Status: OK 0000
03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
05-Acc/Start Auth. -- Status: Malfunction 0010
07-Control Head -- Status: OK 0000
08-Auto HVAC -- Status: OK 0000
09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000
0E-Media Player 1 -- Status: OK 0000
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: OK 0000
25-Immobilizer -- Status: Malfunction 0010
42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
46-Central Conv. -- Status: Malfunction 0010
47-Sound System -- Status: OK 0000
4F-Centr. Electr. II -- Status: OK 0000
52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
53-Parking Brake -- Status: OK 0000
55-Xenon Range -- Status: OK 0000
56-Radio -- Status: OK 0000
61-Battery Regul. -- Status: Malfunction 0010
62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000
72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000
76-Park Assist -- Status: OK 0000
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Part No SW: 03G 906 016 GB HW: 03G 906 016 GB
Component: R4 2,0L EDC G000SG 9663
Revision: --H02--- Serial number:
Coding: 0000072
Shop #: WSC 02324 785 00200
VCID: 69D394E34062C3B
No fault code found.
Readiness: 0 0 0 0 0
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 4F0-910-517.lbl
Part No SW: 4F0 910 517 AC HW: 4F0 614 517 T
Component: ESP8 front H01 0070
Revision: 00000000 Serial number: 00000000000000
Coding: 0020855
Shop #: WSC 02325 785 00200
VCID: 65CB98D3AC7AE7B
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 05: Acc/Start Auth. Labels: 4F0-910-852.clb
Part No SW: 4F0 910 852 HW: 4F0 905 852 B
Component: FBSAUDIC6 ELV H31 0220
Revision: 31050601 Serial number: 10601100631639
Coding: 0000001
Shop #: WSC 02323 785 00200
VCID: E3CF06CB224E19B
Part No: 4F0 910 131 D
Component: FBSAUDIC6 EZS H45 0080
Part No: 4F0 910 220 D
Component: FBSAUDIC6 IDG H01 0040
1 Fault Found:
00446 - Function Limitation due to Under-Voltage
002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100010
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 238
Mileage: 182669 km
Time Indication: 0
Date: 2012.02.09
Time: 12:03:35
-------------------------------------------------------------------------------
Address 07: Control Head Labels: Redir Fail!
Part No SW: 4F0 910 769 G HW: 4F0 035 769 A
Component: MMI Cockpit H35 0410
Revision: C61060DE Serial number: AUZ6Z3FCA147V3
Coding: 0544161
Shop #: WSC 02335 785 00200
VCID: 31633C83A8327BB
Part No: 4F0 910 609 E
Component: Bedienteil MMIC6H02 0060
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 09: Cent. Elect. Labels: 4F0-910-279.lbl
Part No SW: 4F0 910 279 K HW: 4F0 907 279
Component: ILM Fahrer H17 0240
Revision: 00000000 Serial number: 4F0907279
Coding: 0013122
Shop #: WSC 02335 785 00200
VCID: 31633C83A8327BB
Subsystem 1 - Part No: 4F1 910 113 C Labels: 1KX-955-119.CLB
Component: Wischer AudiC6 H05 0210
Coding: 00064784
Shop #: WSC 02335
Subsystem 2 - Part No: 4E0 910 557 A Labels: 8K0-955-559.CLB
Component: REGENLICHTSENSORH13 0090
Coding: 00146221
Shop #: WSC 02335
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 0E: Media Player 1 Labels: Redir Fail!
Part No SW: 4F0 910 769 G HW: 4F0 035 769 A
Component: MMI Cockpit H35 0410
Revision: C61060DE Serial number: AUZ6Z3FCA147V3
Coding: 0544161
Shop #: WSC 02335 785 00200
VCID: 31633C83A8327BB
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv. Labels: 4F0-910-289.lbl
Part No SW: 4F0 910 289 G HW: 4F0 907 289 G
Component: Komfortgeraet H22 0170
Revision: 01700022 Serial number: 01028031920000
Coding: 0139397
Shop #: WSC 02335 785 00200
VCID: 2E5927FFB90C643
1 Fault Found:
01502 - Bulb for Rear Fog; Left (L46)
009 - Open or Short to Ground
Freeze Frame:
Fault Status: 01101001
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 4
Reset counter: 167
Mileage: 181490 km
Time Indication: 0
Date: 2011.12.31
Time: 15:24:27
-------------------------------------------------------------------------------
Address 47: Sound System (J525) Labels: None
Part No SW: 4F0 910 223 H HW: 4F0 035 223 K
Component: Amp.-ASK-RD H07 0130
Revision: 07S00000
Coding: 080000
Shop #: WSC 02399 823 56573
VCID: 234FC6CB22CED9B
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 4F: Centr. Electr. II Labels: 4F0-910-280.lbl
Part No SW: 4F0 910 280 HW: 4F0 907 280
Component: ILM Beifahrer H10 0080
Revision: Serial number: 00000000207423
Coding: 0001004
Shop #: WSC 02323 785 00200
VCID: DEB9373F092C343
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 56: Radio Labels: Redir Fail!
Part No SW: 4F0 910 769 G HW: 4F0 035 769 A
Component: MMI Cockpit H35 0410
Revision: C61060DE Serial number: AUZ6Z3FCA147V3
Coding: 0544161
Shop #: WSC 02335 785 00200
VCID: 31633C83A8327BB
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 61: Battery Regul. Labels: 4F0-910-181.lbl
Part No SW: 4F0 910 181 E HW: 4F0 915 181 A
Component: J0644 BEM H12 0590
Revision: 00000000 Serial number: 00000000173165
Shop #: WSC 00111 219 59691
VCID: 234FC6CBE2CED9B
Subsystem 1 - Part No: 4F0 915 105 C
Component: von VA0 2612140105
Coding: 344630393135313035432056413032363132313430313035
Shop #: WSC 00000 384 00290
5 Faults Found:
02272 - Quiescent Current Stage 1
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 19
Mileage: 182669 km
Time Indication: 0
Date: 2012.02.08
Time: 19:57:44
02273 - Quiescent Current Stage 2
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 9
Mileage: 1048575 km
Time Indication: 0
Date: 2012.02.08
Time: 20:10:22
02276 - Quiescent Current Stage 5
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 5
Mileage: 182669 km
Time Indication: 0
Date: 2012.02.09
Time: 16:04:17
02274 - Quiescent Current Stage 3
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 4
Mileage: 182669 km
Time Indication: 0
Date: 2012.02.09
Time: 16:04:27
02277 - Quiescent Current Stage 6
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 4
Mileage: 182669 km
Time Indication: 0
Date: 2012.02.09
Time: 16:04:37
End ---------------------------------------------------------------------
-
Sijalica od svijetla za maglu pozadi,i nesto sto ima veze sa naponom struje u sistemu.Ovo-po greskama koje je izbacio VCDS. Ako je pukla glava-to ne moze da se ocita na dijagnostiku.
Dakle,moj ti je savjet,put pod noge pravac kod Gedore,u servis ;)
-
ja koliko vidim tebi je los i akumulator a pored dijagnostike je potreban i dobar majstor.
-
Sve je to od lošeg goriva tj. vode u gorivu.
-
@gedora
ok, uzecemo pretpostavku da mi je pukla glava.
E sad moje je pitanje, ja sam presao 6000km sa ovim stanjem auta kakvo je, znaci to trzanje,
ako je otisla glava motora da li bi ja to primetio npr povecanje ulja zbog ulaska vode, da li bi trebao motor vise da se greje, da li bi mi sve povecala potrosnja goriva?
Da li bi motor vise dimio, jer sada nemam trunke dima.
Valjda ne bih mogao voziti 6000 km da mi je pukla glava motora?
-
Auto ti je potpuno u redu, to je bar rekla "DIJAGNOSTIKA". lollol Znaci cepaj ga i zahvali se svima koji su ti preporucili svemocnu dijagnostiku. tapsac A imas i drugu soluciju: mani se dijagnostike, nadji OK majstora i kreni da popravis to sto ti nije u redu. bonk
Pa djagnostika je "rekla" da nije u redu. Napon ne valja.
-
Suvisni komentari obrisani.
Sledeci clan koji napise nesto a nema veze sa temom bice banovan.
-
Google dijagnostika:
http://www.justanswer.com/audi/66qfh-audi-a6-2-0-tdi-a6-tdi-2-02008-bre-engine-goes-great-loses.html (http://www.justanswer.com/audi/66qfh-audi-a6-2-0-tdi-a6-tdi-2-02008-bre-engine-goes-great-loses.html)
-
+1 za Desmov predlog... Proveriti pumpu u rezervoaru i filter goriva...
Verujem da taj audi ima senzor za vodu u gorivu, tako da NE sumnjam na vodu.