VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: admin Septembar 10, 2005, 03:18:28 pre podne
-
Imam jedan \"mali\" problem... nedavno mi je zakucala pumpa za gorivo...
uradio sam remont.. tj uradili su imam garanciju 6 meseci proslo je mozda 2 meseca i pocelo je da mi se desava sledece...
tacnije pre 2-3 dana.. primetio sam da auto mnooooogo slabije vuce... kad krecem recimo potreban je veci gas da se auto nebi ugasio... krene ide ide al sve kao da se muci.. ko da ima neku knedlu... stisnem gas do kraja.. krene da kilavi.. pa onda odjednom trzne ne neshto ekstra jako al ono primeti se razlika... i tako non stop.. sta bi to moglo da bude ???
trabaju da se ociste dizne to su mi rekli pod hitno da uradim.. a to je bilo pre pola godine.. i treba paljenje da se nasteluje.. smesa itd.. da li je moguce da se sve to desava zbog toga... ili je mozda benzinska pumpa opet pocela da riknjava... mada prosli put auto uopste nije mogao da ide... interesuje me da li pumpa moze tako polako da pocne da riknjava i da se to primeti.. ili je ona u fazonu dok radi radi kad crkne staje... ????
Poshto imam i plin u kolima.. na plinu nemam apsolutno nikakvih problema sve extra funkcionise...
shta bi to moglo biti ???
-
Isti problem sam imao na MKIV. Moj uzrok kvara je bio neispravan protokomer. Dakle... Bocni dijagnostiku i ako kaze MAF senzor bla bla to je.
-
Nemam pojma smorio sam se samo tako.. moracu u ponedeljak da odem do nekom majstora.. samo da nije pumpa zveknula...
shta je jeftinija solucija.. pumpa - protokomer ?
-
Za pumpu neznam ali ja sam protokomer nov platio 150€.
-
promeni nekad filter za naftu-mislim filter za benzin
-
Ma nije skoro je menjaj.. sa remontom benz pumpe menjo sam i filter...
-
Zbog \"kvaliteta naseg goriva\" - opet promeni filter goriva, a obavezno idi na ciscenje dizni, iz iskustva ti govorim - imao sam isti problem.
Moras da vozis bar 20% voznje na bezin.
Ako ti je riknula pumpa, javi da ti dam br. gde sam ja kupio, cena je bila 9250 din.
Uvek gledaj da ti u rezervoaru bude bar 10 lit goriva
-
hmm pa pazi pumpu sam skoro remontovao i ono nije proslo ni 2 meseca.. a stvarno ok rade ljudi svi kazu... tako da ako je do pumpe u garanciji je.. mada nebi rekao.. svi kazu da su dizne... a i problem je to shto maltene uopste ne vozim na benzin.. nisam zbog dizni itd... od sad cu malo drugacije sace plin da mi bude alternativa a na benzin cu non stop da vozim ) btw onda kad to sve radim.. nastelovacu paljenje i promeniti filter
-
a ja sam vec mislio da si se pomirio sa time da moj tdi ide bolje :twisted:
shala mala
mislim da ti je najbolje (kao sto kazu momci) da vidis kakve su ti te dizne pa onda sve ostalo :wink:
i proveri svecice
-
Proveri regulator pritiska goriva, mene je to zezalo pa mi je auto isao kao kornjaca...dok ubrza...
-
Ma moj nece ni kad ubrza.. ko zna shta je... moracu da odem da pogledam.. nemam sad vremena.. faxxxxx
-
Evo i mene konacno danas bio kod majstora... jes da sam proveo celo po podne 12-18 al bar je reseno.. ocistio sam dizne i od 4 koja su ultra bile prljave.. jedna maltene da nije ni funkcionisala.. znaci sa 3 cilindra nastelovao sam paljenje sredio smesu koja je bila PREVISE OBOGACENA tamo na kompu je pisalo neka normala od 4-8 meni je bilo 20, merili su mi one izduvne gasove jednom recju sve sve... sve je sredjeno auto neverovatno bolje ide... jos je ostao jedan problem a to su kablovi od svecica.. samo 1 funkcionise kako treba.. ova ostala tri losije.. tako da jos to moram da zamenim i bice brookica :wink:
-
Kako si prosao sa racunom?
-
Ja mislim da sam prosao vise nego ok... 3500 din za dizne i 1500 din za sve te provere i stelovanja... znaci 5soma... meni to ok.. mislio sam da ce izaci vise.. inace radio sam kod TOFE u bileckoj ako znate gde je
btw evo sad sam dosao iz grada... dusu sam mu izvadio ) oni su mu produvali dizne a ja sam ventile ) kako leti ne mogu se nacudim...u kakvoj sam ja zabludi ziveo ovih godinu dana :wink: shta li tek radi 2.9 SYNCHRO ne smem ni da zamislim.. al nije to za mene
-
To je posao. Vidis, nisam moje dizne nikada cistio, a trebalo bi - verovatno su mnogo prljave. Inace koristim Castrol-ovo sredstvo preventivno sto se dosaje u rezervoar pri sipanju goriva. Sada ti verovatno jos i veca razlika u perfomansama izmedju plina i benzina. Znas li tacnu adresu ili da mi das broj telefona. Radi sigurno na zakazivanje?
Pozdrav!
-
aha zakazivanje mora da zakazes... evo ti fon 3973-608 i 3973-322 inace ulica Bilecka 32.. to ti je izmedju V.stepe i bulevara... kod fona otprilike.. pa malo ispod
-
Imas i kod mene za 40 eura, samo moras da ih sam skines a za rad ja garantujem. Najbolji je matorac iz Ovce i radi to dugo, dugo godina. Za adresu mogu da pitam.
-
pa mislim da su ovi iz bilecke ipak bolja varijanta.. ista cena + ti ih skinu ociste i namontiraju... a ne verujem da tu neko moze bolje da cisti neko losije.. ima onaj uredjaj stave se unutra... 2x po 15 min i gotovo... ako neka nije ociscena stavi se i 3 krug i to je to.. nema tu neke mudrosti.. popisu se vrednosti pre.. vrednosti posle i vidis
-
U bileckoj rade samo benzince, za dizele ne rade dizne
-
Proslo godinu dana tacno.. i meni izgleda opet zakucala pumpa za gorivo !!! auto opet nece da radi na benzin.. na plin perfektno.. shta mislite shta moze da bude... jel moguce da mozda nije pumpa... kad dam kontakt fino zuji.. prvi put kad je crkla nije zujala... i auto upalim... radi..jedno 2sec i obrtaji padnu lagano i auto se ugasi... shta to moze da bude jos ?!? mozda filter koji nisam menjao od prosle god ?!?
-
Pogledaj da nije povukao fals vazduh.Meni se isto desavalo kao i tebi na plinu radi perfektno a na benzinu upalim ga i cim stisnem gas obrtaji padnu i gasi se.Problem je bio kod selne na usisu-olabavila se!
PozdraVW!
-
Sta bi, jesi li probao gura li pumpa gorivo?
-
kako to ? pa ako nema vazduha nece raditi ni na plin ni na benzin ?!?
Kod mene je na zalost ipak problem pumpa... iako sam je remontovao.. svi mi govore da je moguce da je crkla ali se to retko desava...(posle remonta da odma zvekne) ona zuji radi..ali kilavi.. e sad bio sam kod jednog lika koji remontuje pumpe i turbine... on mi je rekao da ako zuji.. ona radi ali ne salje dovoljno goriva.. slab pritisak.... treba da se ocisti neko sito.. da se vidi da nije tu problem... ili rekao mi je ona vrti dole a gore neshto se ne okrece... nemam pojma rekao da donesem sutra pa ce srediti valjda...
malopre sam raskopusao sve.. izvadio pumpu.. i sutra je nosim... koje je cimanje bilooo uzas... najveci problem shto je plinska boca preko... pa morala prvo boca da se skida.. pa da se cupa pumpa.. uzas
-
Nisam majstor za kola to jest nisam ucio skolu za mehanicara ali volim da budzim kola i dosta toga znam.Pritisak pumpe je najlakse izmeriti najobicnijim barometrom koji meri pritisak do 6 bara tako sto ces skinuti crevo sa magistrale dizni i na njega namontirati barometar dati kontakt i videti koliki pritisak je nebilo i da li pada ili ne.Pritisak zavisi i od modela vozila ali vam pise u auto dati ako ti pada pritisak ima neki ventil koji crkava i ne drzi pritisak u magistrali.Kod mene na kolima posto vozim uvek na plin doslo je do zapusivanja dizni a to se manifestuje tako sto mi kada ulalim auto naglo padaju i dizu obrtaji i samo sto se ne ugasi a kada dodam gas ne prima ga odmah i brljavi.Nekada hoce i da se cuje i pucanje u kutiji filtera vazduha.Problem je sto kuci ima komplet dizni za motor 2.0 ,a nema za moj 1.8.
-
dada imao sam i taj problem.. al sam dizne ocistio.. i radio je extra... na benzinu se ne primecuje da auto radi (ni na plinu) a kad mu dam gas prima ko lud ... al sada definitivno pumpa brljavi.. nije to taj zvuk... stavim ruku na nju ona se nekako treseee krlja unutra.. pre tako nije bilo.. secam se kad sam ubacio remontovanu... upalio auto.. ona zuji... ne trese.. samo sljaka.... samo sutra da imam srece da je neka sitnica.. da moze da joj se produzi vek bar jos malo
-
Kakav je ishod?
-
Radi sve savrseno !!! ide jos bolje... i to me kostalo 50 evrica
-
Odlicno, znaci vredelo sto sam drzao palceve
-
Trebao si jace da drzis mozda bi prosao jeftinije