VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Bole_Legenda Januar 01, 2012, 04:19:56 posle podne
-
E ovako,možda me se sjećate od prije,ja sam kupio pasata 2002.13o ks 200k km prešao i duvao mi je na čep od ulja i pazite šta mi se desilo pred novu godinu.krenem ja na put i vidim slabo vuče, slabo koči, i ja misli dobro vijeću to kod majstora.došao ja kod majstora,on slučajno digao stap za mjerenje ulja kad je imao šta da vidi,shikta iz njega ulje kao ludo,što se prije nije dešavalo,majstor i ja smo konstatirali da je motor prodavao skroz na skroz.treba da radim generalnu,interese me koliko kosta generalna, šta se pod tim podrazumijeva i koliko mogu da predajem kasnije sa njim.
-
generalna kosta dosta,ako se uradi kako treba mozes jos mnogo da predjes sa njim
jedino da probas da nadjes drugi motor,ja mislim da je isplatljivije
-
kosta oko 1300 eu i garancija 200 000
-
Taj pasat ako nije zgazio pola milke... Skupa generalka, al ako je 200k garancija, onda je to ok... skoro sam cuo da su generalke za g2 dizel oko 600-700 jura, tako da ovo za pasat, ok meni deluje...
-
Ali ljudi ja nmg da vjerujem da odjednom neće da vuče i neće da koči i da bljuje ulje na ful, a ne dimi i pali super, izgleda da ću morati da puknem 1500e a motor prešao 200k,zbilja nemam sreće :(
-
to ti mislis da je presao 200k
taj je tukao minimum pola milionceta cim je tako produvao
meni ovo sto ti je rekao gedora deluje ok,ne bih se razmisljao,ipak dobijas garanciju 200 000km
-
Pogledaj da kupiš negde vani drugi motor,npr pogledaj u SLO ili ITA po oglasima,kakva generalka kakve za*ebancije oko generalke,bolje i jeftnije ti je drugi motor da staviš.
-
Ako imas pare i planiras da ga ostavis za sebe na duzi period uradi generalnu. A ako ne, onda drudi motor.
-
Bole ti doceka generalnu, a toliko si je zeleo.
Ajde vidi sta je problem, jer meni je cudno da odjednom produva motor.
Takodje proveri crevo vakum kocnice.
Ja kontam da ti je majstor namerno nesto presekao, izvukao, jer si bio toliko dosadan sa tom generalnom da je covek resio da ti konacno uzme pare da ga ne davis vise.
Ako pali, radi, ide, ne trosi ulje daj druze malo se opusti. Resi taj vakum ili sta je vec sa kocnicama i vozi ili prodaj i kupi nov auto.
-
Ko zna na kakav ces motor ponovo da naidjes, mozda je bolje generalna
-
Sigurno ću se opredijeliti za generalnu, ni meni nije jasno kako odjednom neće da vuče i da prodava, prešao je 100% 200k ali kako je vožen, gažen.to da se daje garancija toliko to još nisam čuo, čuo sam za max 100k, ali vidjecu, ovu temu sam otvorio da se drugi ne bi zajebali kao što sam se ja zajebao.
-
Sto se tice kocnica, proveri najbanalniju stvar koja je meni napravila glupost. Kada sam vadio i vracao akumulator, izvukao sam vakuum crevo od serva koje prolazi pored akumulatora i kaci se na nastavak na pregradnom limu. Iscupao sam ga, auto je upalio sa vrlo nepravilnim radom motora i kod prvog kocenja kocnica je bila tvrda kao kamen.
Moze da bude i problem sa glavnim kocionim cilindrom, nemoj odmah da sumnjas na motor jer je i moj pregurao 400,000 i sve je OK. Ako je taj stvarno pola od ovoga tj 200,000, ma kako da je vozen, mislim da ne moze da se unisti tek tako. Proveri ove najjeftinije stvari pre nego sto udjes u ovu skupu pricu jer ako generalku mozes da prolongiras jos koju hiljadu km, na dobitku si.
-
Neka ti to pogleda još neki majstor,ne zaleći se ;)
-
Vlado, uze mi rec iz usta (sto kazu u narodu) biggrin
-
Pogledaj da kupiš negde vani drugi motor,npr pogledaj u SLO ili ITA po oglasima,kakva generalka kakve za*ebancije oko generalke,bolje i jeftnije ti je drugi motor da staviš.
talijan ce protuc cim ga upalis
-
A i u Sloveniji jedino ako imas nekog pouzdanog da zna poreklo motora, jer i Italija i Austrija su im susedi.
-
Da kupis drugi ( polovan ) motor ti je najskuplja varijanta. I tacka.
-
Bio sam kod majstora, to što ne koči i što ne ide je puklo vakuum crijevo.ali to mene ne brine, brine me ulje na stapu, ali šta da radim izdrzace neko vrijeme, da li to prskanje može da bude da se ulje razrijedilo jer sam prešao sa njim skoro 5k km
-
Nema to veze sa gustinom ulja. Nista gore nego kad ti se mota po glavi jel riknuo motor ili mu se tako hoce da pravi neke neuobicajene stvari a majstor ne zna da ti da odgovor, i kaze ti "ma samo ti vozi, dok ide dobar je, to je vw" dok ti kuvas i nerviras se hissyfit
Mozda je bolje ne cackati mecku jer ga mozes jos vise zajebati a onda rupi za pare nikada kraja biggrin
-
zna se desit da zbog vakum crijeva i zacepljenog oduska siba ulje na sipku ili nabija pritisak na cep od ulja.
-
Bole tebi baš loše počela godina.
Mene interesuje kako se daje garancija na 200.000? Sutra može da sipa riblje ulje umesto kastrola ili tako nešto i da kaže loše urađena generalna.
Ja bi radio generalnu kad bi taj auto koštao npr 10.000e. Ne znam koliko košta drugi motor, ali bi se potrudio da nađem neki bolji i u najgorem slučaju prodao auto.
-
moze na PD motor bez problema ici ta garancija, naravno uz redovne servise i kvalitetno ulje i filtere. prelaze i preko 500 000 kad se odrade kako treba i sa kvalitetnim dijelovima.
-
Dal je moguce da je karika pukla,onda odjenom pocinje da duva?Nebi onda mora skroz da ga radi ako nije ostecena stublina.Kod mog matorog se to desilo na yugicu.
-
pukne neki od prstenova na klipu izmedju karika na pd. ili sam klip iznad otvora za malu osovinicu.
a nijedan tdi posle 180 000 nema hilzne-stubline koje nisu elipse. znaci sama zamjena karika je cisto bacanje para
-
Ajde da se ja malo nadovezem, sta ako se menjaju samo uljne karike, ne kompresione? Jel i to bacanje para? Kod mene malo dimucka dok je gladan ali ne duva, e sad, isplati li se cimati oko toga?
-
to je isto kao da si rekao kupio sam cipelu samo za desnu nogu, leva mi je dobra moze jos da ide. karike se kupuju u garnituri svih 12kom tako da nemozes kupiti jedne bez drugih. a kad vec otvaras i radis motor ili ga uradi kako treba ili nadji drugi na otpadu pa sta ti bog da
-
Jbg ja se slabo bas razumem u to tako da ne znam da li ide u garnituri biggrin
-
Gedora ti je dobro rekao,karike idu u kompletu tako da ako otvaras menjas sve nije to skupo.I ja sam to mislio na kompletnu zamenu karika cisto da odlozi generalku ako je toliko novca.Trebalo bi onda i letece lezajeve zameniti?
-
naravno. lezajevi i jedni i drugi se mijenjaju obavezno
-
A kakav je smisao dati pare za nove karike i lezajeve a ne obraditi blok, radilicu, bregastu i glavu? U svakom slucaju (standard) nece dati nekog velikog efekta. Bolje brate uraditi kako treba sve sa busenjem bloka i obradom radilice i glave motora i sa ugradnjom nove bregaste ( ako je potrebno), nego bacati pare u vetar. Lezajevi vrlo cesto stradaju zbog zapusenog kanala na radilici. I da ne nabrajam sad, jer bi mogao da pisem 3 dana bez prestanka..... Banalan primer potrosnje ulja mogu biti i lose ( dotrajale gumice na ventilima i razlokane vodjice) Moje licno misljenje je da bolje odraditi motor u kompletnoj generaki nego (osvezavati) kako neki kazu. Po meni, cisto bacanje para.
-
Ovako, neću mu raditi generalnu, majstor mi je rekao da je puklo vakuum crijevo pa ni turbina ni kočnice nisu bile u funkciji, a posto iberlauf ide skoro u turbinu, on nije imao funkciju, pa se skupljao veliki pritisak u motoru što je prouyrokovalo izbijanjem ulja.
-
Vidiš da nije bilo mesta panici.. B)
-
Ne mora da znači da je do toga, u subotu ću vas obavjestiti da li je produvao ili je to bilo prouzrokovano probijenim vakuum crijevom
-
Bole ne odustaje. xa xa
Izvini Bole, moram da te zezam jer si se previse opteretio sa tim i svrbe te pare koje usput uopste nisu male. Opusti se druze, na 3 foruma si podigao frku, a samo sebe zderes.
Ako dodje vreme za generalnu uradices je, a to je kad bude poceo da guta ulje, kad ne bude hteo da pali, a do tad uzivaj i proveravaj ulje na 2000km a u medjuvremenu vozi normalno i mani se dizanja sipke, cepa i ostalih zamlacivanja.
P.S. Znao sam da ce biti ovakav epilog, cim si rekao da je kocnica losa, ali eto ti si uporan za generalnu.
-
Eh, što volim kad nisam u pravu :)
-
Nego poruči ti produženi u Mogren eto nas da popijemo lollol
-
a posto iberlauf ide skoro u turbinu, on nije imao funkciju, pa se skupljao veliki pritisak u motoru što je prouyrokovalo izbijanjem ulja.
tapsac
-
izgleda da je problem bio u probijenom vakum crijevu i jos je pukao nedje ventil :D sad opet driving ko blesav :D nije bilo razloga za brigu
-
naravno da je vakum crevo, ne moze od jednom da se sjebu i kocnice i motor, u principu moze ali je to verovatnoca 7 na loto
zameni crevo i teraj
-
Cena generlane opravke motora ti najvise zavisi od delova koje ti zelis da stavis, koji kvalitet, jer ruke za taj posao je u zavisnosti od 100e do 200e, sve zavisi gde radis i koliko cenis kog majsotra, mozda nadjes i za 70eura ali je pitanje kako ce ti taj majstor to namestiti, nije to zanema kugle, plocica, za to je ipak potrebno znanje i alat!
A od delova, vidi i razmisli od toga zavisi koliko ce ti sutra to vozilo preci...
Veliki pozdrav iz NS
-
Al dobro je sto imas velike srece pa ti nije do motora! ;)
-
a fala k**** pa nije do motora, prepao sam se bio samo tako
-
Vidite ljudi dali treba genralna ili može samo osveženje može da se vidi samo kad se otvori motor i lepo se premeri,može da dođe i zamena karika ako su cilindri ok.Ja sam golfom kockicom posle zamene karika prešao 80000 km i takvog sam ga prodao a da nije trošio ni gram ulja.
-
ma nije brate posao motor, nego je puklo vakum crijevo pa iberlauf nije imao funkciju, moze lock mahac
-
Taj pasat ako nije zgazio pola milke... Skupa generalka, al ako je 200k garancija, onda je to ok... skoro sam cuo da su generalke za g2 dizel oko 600-700 jura, tako da ovo za pasat, ok meni deluje...
lep aprica , moj slocaj na golfu mk2 , pred novu u pteak krenem da se ponovim , i spadnemi zupcasti kais , odviej se remenica na bosch pumpi....:D generalna bi kostala 700 evra , ali je majstor kriv zato pa me je kostalo svega 500..:DD