VW Klub
VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: leponiko25 Decembar 29, 2011, 02:15:59 posle podne
-
Interesuje me vase misljenje koji je najvalitetniji(najmanje kvarova...) VW koji je izradjen do sada?
Izvinjavam se ako je pitanje glupo, ali mi interesuje vase misljenje.
-
ja ne znam za ova nova auta ali meni je golf 2 neprevazidjen driving
-
+1 za golfa 2
-
I ja se slazem sa vama ali bas me interesuje sta drugi misle. Cuo sam neki kazu Buba...
-
ha ako uzmes u obzir limariju kao kod tenka onda ok. ali izadjes na ulicu i sta vidis hrpu Golfova 2 koji i nakon 20 i kusur godina pice ko zmajevi :) driving
a nisu skupi za odrzavanje... i sve kad saberes nema golfa dobrog bar kkod nas u Bosni bez 4000 maraka a moj Lupo ne moze da dobije ni 5500. lollol eto to je to.
-
Ja bih rekao bilo koji stariji vw ili audi sa 1.6D motorom.
-
ja bih rekao bilo koji koji se ljudski odrzava iskreno... to sto je dvojka tolerantnija na svasta je druga stvar skroz po meni
-
sto kaze svrle bilo koji stariji, nekad se to radilo kvalitetnije.
Ja mislim buba
-
ja mislim golf 4 1.6 sa AKL motorom
-
Buba!
From '94 Guinness Book of Records:
"The highest recorded mileage for a car was 1,442,044 authenticated miles up to 25 Jan 1993 for a 1963 Volkswagen Beetle owned by Albert Klein of Pasadena, CA.
-
ja bih rekao bilo koji koji se ljudski odrzava iskreno... to sto je dvojka tolerantnija na svasta je druga stvar skroz po meni
covjek potpuno u pravu !!!
ima dvojki koje su vlasnicima zadali toliko muka da nikad vise VW a kamoli dvojku ne bi pogledali a ima primjeraka npr Passat-a B6 (koji slovi za najveci promasaj VW-a po broju kvarova) koji su bez beda pregazili 500kkm uz samo redovno odrzavanja. Po nekim dekra, tuv i sto znam ja nEmackim statistikama, Lupo, Sharan i B6 su najgori VW ali nesto ne bih rekao, pogotovo za prvu dvojcu
-
Najkvalitetniji VW je nov VW... . beer
-
xaxaxaxa jes kako ne, nazalost nije, svaki novi sve vise razocarava pouzdanoscu - nazalost :P
-
Da kristalisem (ispoliram) moj post, najkvalitetniji VW je nov VW. . ., dok ne pocne da se kvari. . . Najpouzdanije je svako auto dok je novo, bio to mk2 dok se proizvodio ili mk6 koji se proizvodi. . .
-
Na zalost nemam previse iskustva ,ali za sada buba i golf 2 .Po majstorima kod kojih sam bio je uvek bilo golf 2 neprevazidjen model.Mozda bi trebao da otvoris anketu ,zbog preglednosti .
-
Ne treba nam anketa kad vise i ptice na grani znaju da je mk2 naj vw svih vremena. . . Buba je jedina konkurencija ali za nju polako ponestaje djelova. . .
-
VW kad se pazi, svaki je najbolji...
-
golf 2 brate, onaj 41kw suvi motor, nema mu smrti, ja imam pored passat b5.5 i golfa 2 44kw iako je presao 400k, preci ce vise od mog passata sto je presao 190k km. Ta je dvojka auto, samo sipaj gorivo i mijenjaj ulje, da ima nova da se kupi, odma bi je uzeo.
-
Passat B2. Mrcina od auta.
-
Vw vazdushari :P T1,t2,t3 buba ;) prosto, jednostavno....
-
izvinjavam se i ja tebi ali je stvarno glupo pitanje
blink
-
ja mislim golf 4 1.6 sa AKL motorom
AHAHAHAHAHAHA druze nece dugo taj aluminijum da trci ....... dobra fora AKL.......pffff
po meni MH 1.3 i RF 1.6 najjaci motori bacali smo ih niko ih nije trazio(na auto otpadu). A moze da im se pridruzi 1Y SDI
MOdel naravno g2
-
golf 2 najizdrzljiviji po pitanju svega , samo mora da se redovno sve odrzava , govorim iz iskustva jer moj auto ima vec 20 godina i nikada se nije desilo , da kucnem u drvo , da me je negde na putu ostavio , najjeftiniji je i najzahvalniji za odrzavanje , delova jos uvek ima , i hvala Bogu jos nisu skupi tako da od mene odgovor mozda malo subjektivan , mada i objektivno gledano swaba se samo jednom zeznuo kad je napravio golf 2 lollol
-
ja mislim golf 4 1.6 sa AKL motorom
AHAHAHAHAHAHA druze nece dugo taj aluminijum da trci ....... dobra fora AKL.......pffff
po meni MH 1.3 i RF 1.6 najjaci motori bacali smo ih niko ih nije trazio(na auto otpadu). A moze da im se pridruzi 1Y SDI
MOdel naravno g2
na akl-u mi je zakucao motor posle 100.000km biggrin ja mislim da nista gore nisu napravili biggrin
nego sam cisto to napisao iz zajebancije posto mi cela ova tema wacko wacko
-
moj glas ide za Passata i bubu :)
-
Golf 2 i jos kad imas stranca ili dva za delove nema kraj.
-
G2,ali bolji je passat b3,izdrzljiviji,veci i prava limuzina. Samo sto g2 ima vise.
-
Buba sa malim štop svetlima '68 godište. driving
-
Po mom skromnom mišljenju mehanički gledano bilo koji VW 1.9 TDI 66KW/90KS.
-
Golf 2 dizel
-
Ovo moze u nedogled i nikad nista nece da se konstantuje. Po meni je tema zrela za lock dok nije prerasla u rasprave svima nama poznate.
-
Najbolje da se oglase majstori i da kazu svoje misljenje. ;)
-
Mercedes 123 , 200 D lollol
-
a nije to pitanje, sad koji je najkvalitetniji, svi su kvalitetni, samo su neki prostiji (stariji motori) pa duze traju.
-
Ima jedna dobra sa votreksa:
VW - Trading on past glories since 1991.
-
golf 2 brate, onaj 41kw suvi motor, nema mu smrti, ja imam pored passat b5.5 i golfa 2 44kw iako je presao 400k, preci ce vise od mog passata sto je presao 190k km. Ta je dvojka auto, samo sipaj gorivo i mijenjaj ulje, da ima nova da se kupi, odma bi je uzeo.
slazem se da je dvojka zmaj i ja bih jednu novu :)
-
Buba i dvojka ...
-
Buba, Golf 2, i Transporteri T1 i T3. T2 sam izostavio poshto zbog cudno namjeshtenih vodova goriva voli da se zapali biggrin
mislim da su 3 godine kljuchne za VW:
- 1982 - zadnji zrachno hladjeni VW [T3] silazi sa proizvodne trake... gundjalo
- 1990 - dolazi T4 psujem1
- 1992 - zadnji Golf 2 i zadnji T3 silaze sa proizvodne trake... hissyfit
92' je godina zadnjih pravih VW-ova... dolaze plasticna sranja i promashaji od auta... ne mrzim T4 i Golfa tricu, ali po nekoj logici nasljednik bi trebao da bude bolji od prethodnika...
Buba je isto nenadmashen auto... 65 godina skoro nepromijenjenog dizajna, 65 godina iste koncepcije, nema se tu shta vishe reci...
-
+1
-
Ovo moze u nedogled i nikad nista nece da se konstantuje. Po meni je tema zrela za lock dok nije prerasla u rasprave svima nama poznate.
+1
-
Sva starija vozila su pravljene mnogo kvalitetnije nego ovo sto je danas, i dosta su jednostavnija. Nikada se nece isto pokazati vozilo sklopljeno u Nemackoj i u nekoj drugoj drzavi danas.