VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: jazmaj Decembar 28, 2011, 09:35:08 posle podne
-
Vozdra narode, pomagajte ako znate :huh:
Imam VW Lupo 1.0 MPI 37 KW i tako vozio sam ga lijepo do prvog malog servisa. Odem zamijenim ulje i filtere i tako to, kad ono poslije belaj badmood.
Lampica za ulje se pali svremena na vrijeme. Ali tek kad se auto zagrije, ako ga malo procepim po gasu. i onda svijetli, malo alarm pisti pa se ugasi i onda se sjeti nekad ponovo i sve tako.
Svaka pomoc mi je dobro dosla. Ulja ima ali kontam da nesto nije ok sa pritiskom, ili indikatorom ili je ne daj Boze veci kvar.
Hvala unaprijed.
-
Moguce da su ti sipali neodgovarajuce ulje koje se mnogo razredi kad se ugreje pa pumpa ne moze da nabije pritisak.
-
1 Proveri koje je ulje u njemu
2 Indikator
3 ????
-
evo bio sam danas kod majstera pa mjerio pritisak kaze dobar.. pa nije mi bilo lijeno kupio sam indikator novi, kod nas 10 maraka tj. negdje 500 din otprilike pa vidjecu sad. Sura ga przim jedno 100 km pa ako ne zasvira super. :) clap beer
-
Nece zazujati, taj senzor pritiska crkne i na 2-3000 obrtaja pali lampicu i zuji. To ce da ti resi problem.
-
Hvala hvala :)
Nadam se :)
-
:angry: Evo zla opet se lampica oglasila. ja kod drugog majstora kaze nema pritiska skoro nikako izgleda da je uljna poumpa Ka bonkputt.
-
kako ti je taj prvi merio pa ti rekao da je dobar pritisak, ccc
kako su ljudi neozbiljni. posle kad ode motor on treba da plati batine
-
ZNAS STA JE FRKA IZGLEDA.
ulje se rijedi kako se zagrijava i valjda pumpa ne moze da ga pumpa kao bi trebala. JA sam kod ovog prvog mjerio ulje kad je motor bio skoro hladan, a ovaj drugi je mjerio kad je motor bio zagrijan.
al jebiga njihova nepaznja mogla me kostati motorica i onda kupi konja da me slepa bonk bicedobro boodala
I da te pitam, da li bi bilo moguce da ja uradim auspuh tako kao kod tvog Lupa i gdje bih mogao da narucim takav zadnji branik? znas li neku tuning kucu da je ok.
-
Branik mozes iz originala da porucis ali mislim da je dosta skup oko 180e nosaci i dimenzija su identicni, ne znam da li neko to pravi sem fabrickih. Tesko je to kod tebe izvesti jer moj Lupo ima mesta samo za mali tocak, tj. gepek kod mene je plici bas zbog cevi. Lonac je sastrane kao kod tebe ali cevi vode ka sredini.
-
e Sto se tice ulja i lampice evo novosti nazalost nisu dobre. badmood otisli leteci lezajevi na radilici. Medjutim dobro u svemu je sto nisu napravili stetu na klipu i radilici. big_boss nisu otisli skroz medjutim funkcija im je oslabila, pa nisu pumpali ulje dovoljno dobro. Tako da sutra majstor radi svoje , dijelove sam kupio bonk opet po novcaniku al zato beer i bice ok. :)
-
hehehe ne znam sta da radim osim da se nasmijem od muke. Promijenio sam i letece lezajeve i opet lampica danas se upalila, pa sam oonda odlucio da naspem drugo ulje reko mozda ono staro inace VALVOLINE ne valja. i sad cu da vidim
bonk
-
Ne igraj se sa losim majstorima to ti je zapusila resetka kroz koju pumpa vuce ulje ka glavi motora i ne dotura dovoljno ulja u glavu i tako slabi pritisak u glavi i smanuje kompresiju i podmazivanje i motor moze da zariba
-
pojma nemam vise druze muka ziva ni ovo gusto ulje ne pomaze lampica opet blica. nadrljala mi je vec bregasta pa sad kontam sta da radim?? fora je sto cu izgleda morati da nadjem novu glavu jer izmedju bregaste i glave nema lezajeva vec je direkt na glavi i usljed slabog podmazivanja pohabala se bregasta i glava.
e sad kad je sve otislo u parandzik cekam da saberem generalku tj nova glava i sve sto ide na nju plus bregasta e sad jos koliko ce da kosta... joj joj eto majstora.... promijenio sam ih 4.
-
Vidi koliko ce da te kosta 1.4 da ne radis taj kad vec ulazes, nisam ni ja pametan sta da ti kazem. Oduzmi, saberi mada prvo bih ti savetovao da pronadjes pravi problem pa tek onda na papir.
-
Pogledaj malo po oglasima. video sam da u sapcu ima jedan lik koji prodaje sve motore za vw. Mislim da ces proci jeftinije da nadjes drugi motor, ali pod uslovom da nadjes dobar i za koji prodavac hoce da ti garantuje. Full generalna cete mnogo izaci.
-
Znas kako druze ja sam vozio auto i sve bilo ok. Onda odvezem kod majstora da odradim svijecice i promijenim kablove. On ga faca pregrije i auto prokuva i izbije na dihtung glave. Tad sam otkrio da ventilator nije radio pa ga popravim i odvezem auto kod drugog majstora da promijeni dihtung, gumice na ventilima, filter i novo ulje. Ovaj ga odradi i ja vozio nekih 500 km kad ono lampica se upali ja u gradu bio u guzvari. Ja nekako stanem, ulja ima svega ima, nastavim dalje i nista. i tako se pocelo da pali cesce. ja odem kod treceg majstora on kaze da ne valja filter. Ja zamijenim i filter kupim neki malo skuplji i sve ok. Opet napravim oko 700 km i sve ok. Kad ono opet lampice blicne i nestane. ja odem kod 4og majstora reko ovi do sad nemaju pojma. Posavjetujem se sa njime kaze on indikator. ja zamijenim indikator i kod njega izmjerim pritisak i sve ok. Ma nisam napravio ni 50 km. a ono opet lampica pali gasi. i ja ga odvezem onako zagrijanog kod majstora opet naravno drugog da izmjeri pritisak reko ovaj prije nije dobro izmjerio. Kaze cova druze pod hitno letece lezajeve da izmijenis. pritiska nema nikako.I tako zamijenim letece, ali niti jednan majstor nije pogledao uljnu pumpu, bejagi kazu da je rijetko da ona ode.
eto ukratko price o autu. i sad ja naravno saznam na krajju da je i bregasta dobila po nosu, ali ne bregovi, vec oni dijelovi sro se vrte u glavi. Nije mi jasno mamicu im da nisu napravili lezajeve stojece da drze bregastu vec stoji direkt na glavi. odradio sam ja i to malo koliko se smjelo izbrusiti da ne bruji puno i auto ide, morao sam da naspem w20 60 da ne blica lampica, dok ne skontam nekog da to napravi.
e sad nasao sam motor za 450 eura nisam ga gledao, ali kad bih mogao da nadjem samo glavu sa bregastom bilo bi jeftinije, nesto bih napravio pa na pijacu.... pojma nemam razmisljam i trazim pouzdanog majstora :)
-
druze nemoguce je da odu leteci lezajevi a da ne ostete radilicu. te riseve na lezistima bregaste ima svaki 1,1 1,2 1,4 i 1,6 motor i u principu ne prave neki problem niti puno uticu na pritisak. ti tu glavu samo ispoliraj, izvadi motor, obradi radilicu i po potrebi zamijeni uljnu pumpu
-
problem je sto nisu ni otisli ali eto ja sam stavio nove za sveki slucaj i malo ispolirao.
da li je moguce da je onaj pogrijeso kad je stavljao Dihtung jer od tad imam probleme. Kontam da ga naopako stavio
-
moguce je, ali bi ti se tad u voznji non stop culi hidro podizaci. koliko vidim ti tako neispravan vozis 20ak dana mislim da bi ti do sad bregasta i glava izgorili
-
ma vozim ja njega dugo... ali cini mi se da podizaci cak malo i zzveckaju.... pa ne znam... najgore mi je sto ja kaod odem kod majstora i ocekujem rijesenje on me pita sta hoce da radim koda ja znam...
-
sutra otidji kod majstora i insistiraj da se skine ventil deklo. upalite motor bez dekla. ako je dihtung glave kontra postavljen vidices da na bregastu i podizace ne dolazi ulje pod pritiskom. e ako bude tako otidji kod tog sto ti je to tako strucno uradio nek ti o svom trosku kupi drugu glavu, nek je remontuje i zajedno sa novim dihtungom postavi na blok.
-
zmaju iz kog grada si pa nema majstora da valja...
-
da ali ne mogu da skinem ventil deklo i da upalim auto jer bregasta je usvrscena izmedju poklopca i glave.
-
zmaju iz kog grada si pa nema majstora da valja...
Srbac.
-
koje ti je godiste auto i gdje ti je majstor prikljucivao manometar kad je mjerio pritisak?
-
haj ako nista ne rijesis ovih dana javi se da potrazim broj od kakvog majstora imam gore jakog covjeka sto radi sa autima...
-
mjerio je na indikatoru nalazi se na glavi motora sa desne strane,odmah ispod razvodne kutije.
2001 godiste presao 150000
vazi bro ako ne nadjem majstera cujemo se .
-
ako je mjeren na glavi motora znaci da je dihtung postavljen kako treba, da ne bi izmisljali dalje toplu vodu mozda je ovo mozda je ono... evo ti br tel:
+387 65 511 268 dario.
najavi se sutra, gedora te preporucio, jedini majstor za vw banja luka i taj kraj koji zna da radi i koji ima mozga.
e ako nebudes zadovoljan njegovim radom i kvalitetom imas od mene tih 450eu za drugi motor mahac
-
hvala :)