VW Klub
		VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: Karter  Oktobar 23, 2008, 08:15:59 posle podne
		
			
			- 
				aj nek mi neko objasni shta je taj anti lag sistem,zashto to sluzi,kako se to postawlja,shta se postize i tako to.........??
			
- 
				Cek,cek...daj malo na nasem jeziku...sta ti je to?  biggrin
			
- 
				Lag bi trebalo da je rupa, a to bi moglo biti nesto za smanjenje turbo rupe.
			
- 
				Znaci za pojacanje snage turbine?
			
- 
				Hm, pa nije to bas bukvalno za povecanje snage, vec da se smanji turbo rupa, odnosno da stvara veci pritisak pri nizim obrtajima, ali je problem da i pri visim isto radi posao.
 
 Prost  primer 1,9td koji se ugradjivao u trojke dostize maxinalni obrtni moment na 1900 obrtaja, a moj 1,6td na 2800, ali zato 1,9 td dostize svojih 75 konja(govorim o td sa bosch pumpom) na 3600 obrtaja i posle bukvalno gubi snagu, dok kod mene dostize max snagu na 4500 obrtaja i zato ga ja dobijam na crti ehehehe
 ALI, u praxi je mnogo bolje da dobijes snagu na nizim obrtajima zbog manjeg zamora motora ;)
- 
				http://www.youtube.com/watch?v=mXfUbFR-x7g
 
 ewo tipican primer,mislim da je to neshto pri startu,da se ne zagushi tubina,pa on puca na auspuh da saogri swe shto ima u grani,da bi bila slobodna kad nabode pun gas,da se ne zagushu,ja to tako kapiram,sad pojma neam.......
 
 http://www.youtube.com/watch?v=E5F_adUlYEI
 
 
- 
				pitajte dandyja u vezi tog anti laga. on je budzio nesto tj povecavao je pritisak na max na turbini.