VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: vaske2 Decembar 27, 2011, 08:01:26 posle podne
-
E ovako,problem pocinje od kada je menjan senzor temperature.Od tada se dešava da se iz pravca malog hladnjaka koji se nalazi ispod table cuje zvuk pretakanja tecnosti i to ne uvek vec prilikom kretanja ili naglog ubrzavanja.Posto sam prekljuce menjao i termostat rekao sam majstoru sta se desava i on je kako sam kaze po propisu ozracio sistem,medjutim ovo se i dalje desava.Temperatura se ponasa normalno,grejanje je ok ali zvuk cokorenja tecnosti ne prestaje.Ono sto sam ja video je da je majstor skidao onu plastiku izmedju soferke i haube i tu je skidao jedno od 2 creva koja vode prema kabini,dok je istovremano na bocu namontirao neki uredjaj za drukanje vazduha koji ima i manometar na sebi i drukao ga je do odredjenog pritiska i dok na pomenutom crevu nije potekao antifriz(pretpostavljam da se radi o povratnom crevu iz malog hladnjaka za grejanje). On kaze da je uradio sta je mogao i da ne zna na koji drugi nacin bi mogao da ozraci sistem u kojem definitivno jos uvek ima vazduha. Ako je neko imao slican problem...nadam se pomoci da i ja moj rešim...
-
a da ttebi nije dihtung otisao? bicedobro
-
Ja menjao hladnjak na jednom autu, menjao senzor temperature, i sistem nisam ozracivao i sve radilo kako treba.
Ne ozracuje se sistem na tom autu. ;)
-
Dag,i ja tako mislim...
-
a da ttebi nije dihtung otisao? bicedobro
samo drugi dihtung i ravnanje glave. posle toga kad upalis ozracice se sam
-
isti problem imao drug na passatu b5, otisao dihtung glave, zamenjen i nema vise buckanja
da li ti gubi vodu iz sistema posle gasenja auta?
-
Antifriz ne dolivam,ne gubi ga baš ni malo i ama baš nikakvih znakova nema da je dihtung u pitanju(profesionalni vozac sam vec 20 god. pa znam kakvi su simptomi kad ode dihtung glave).Cokorenje je pocelo od trenutka zamene senzora temperature,(prilikom zamene se moraloprosuti malo antifriza),i to baš bukvalno od izlaska iz radionice posle zamene.
-
Kada tek kresneš motor otvori poklopac od posude za dolivanje i pusti da radi dok se malo ne ugreje. Onda malo masiraj creva da pomogneš da se istisne vazduh ako se negde zadržao. Ne verujem da ima neka procedura za ozračivanje kao recimo na Fiat Bravi koja ima 2 šrafčića (jedan na radijatoru i jedan na račvi) koji se otvaraju da izađe vazduh. Kažu da zvuk mehurića može da dođe i od zaprljanog antifriza, da li si ga skoro menjao?
-
Menjan je anifriz pre 2 god i sipan je g12+,a sada kad je menjan termostat je ispustan i nikakvih necistoća nema u njemu.Probacu ovo sto kazes pa cu videti kako ce se ponasati posle toga.
-
Kod mene se to culo na dva auta i rijesio tako sto sam kao sto rece btomic skinuo cep sa posude i cekao da se ugrije da otvori termostat i grijanje na maksimum.
-
Zato sto se taj auto tako i ozdracuje znaci odvrni cep samo sa boce za vodu i ostavi ga u leru cekas da otvori termostat i da dobije grijanje kad to zavrsis zavrnes cep i probaj onda.
-
termostat ce otvoriti na leru samo neznam za koje vreme,mislim da mu treba bas dosta vremena
ja sam mom autu samo nasuo antifriz i skinuo crevo sa filtera za gorivo kao najvisu gornju tacku vratio nazad i ok je.
-
Probao sam jednu drugu varijantu koju mi je takodje rekao jedan majsor i izgleda da je uspelo. Naime kada je motor vec uveliko bio zagrejan i termostat skroz otvoren,otvorio sam poklopac na boci od antifriza a zatim drzao gas na 2000 obrtaja 2-3 minuta.To sam uradio juce i od tada se dosadno cokorenje nije culo,a nadam se i da se vise nece ni cuti.
U svakom slucaju hvala svima na trudu i pomoci.
-
E pa eto i mene sa slicnim problemom , primetio sam to buckanje u malom hladnjaku pre par meseci posle velikog servisa, znaci isto se cuje to kao neko pretakanje-buckanje ,ali samo na manjim brzinama prilikom ubrzanja, pogotovu uzbrdo -prva-druga i naravno ne uvek, a probao sam ovo da otvorim cep i drzim ga na 2000rpm ali na leru nema sanse da otvori termostat , cak sam ga i malo provozao ali donje crevo od termostata nikako da bude vrelo, temperatura je OK stalno je na 90, ne gubi tecnost , tj gubi po malo , mozda 200ml kad idem na neki dalji put i przim ga malo.Rece mi jedan mehanicar da oce to da se desi kad je mali hladnjak los tj kad su zapuseni kanali u njemu ?
-
Izgleda sam uspeo nesto da napravim, naime ozracio sam ga na onom crevu pored akumulatora sto izlazi iz malog hladnjaka, ima jedna rupa na crevu i samo se malo svuce to crevo i dok je motor vruc drzao sam ga pola min na 2000rpm i onda je pocela da siklja tecnost , u pocetku zajedno sa mehuricima, kasnije lep mlaz se slivao kroz tu rupicu na crevu.Naravno prvo sam oslobodio sistem od pritiska tako sto sam odvrnuo cep na boci i odmah ga vratio, grejanje sam prebacio na najtoplije . Deluje mi da nema vise tog klokotonja, tj mozda malo kad bas naslonim uvo na luftere ali je zanemarljivo u odnosu kako je bilo.
-
Kod mene se od postavljanja teme,a ima tome 10 meseci nije više čulo.Verovatno je uspelo ozračivanje,temperatura stoji na 90,antifriz nisam imao potrebe dolivati...
-
Ma i kod mene je temperatura uvek na 90, tecnost je izgubio mozda 200ml za 4000km przenja po autoputevima
-
ipak nisam resio problem, idalje se cuje to klokotanje vode, nema pravila, nekad od samog paljenja motora a nekad tek kad ga izvozam malo, obicno izmedju 1500 i 2000 obrtaja, znaci ne mora da se vozi, na leru mu dodajem gas lagano i cujem kao da se prosima voda iz flase u casu. Uzasno iritira, a temperatura je uvek ok, ne gubi tecnost , ima dobro grejanje, ne magli stakla i ne smrdi da bi sumnjao da je mali hladnjak los, jebem li ga, ozracio sam ga na sve moguce nacine koji su opisani u ovoj temi. Ako neko ima neki savet nek napise ...
-
Jes ti siguran da ti je to baš klokotanje vode?
Probaj da provjeriš crijevo sa turbine na IC,meni je ono "klokotalo",otprilike na tim obrtajima...
Vjerovatno nije to,ali provjeri...