VW Klub
VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: tuki789 Decembar 23, 2011, 10:35:59 posle podne
-
Pozdrav svima...Kao sto sam naslov teme kaze "da li je pametno kupiti Audi A6 1.8T? Naime pored pasata posedujem Reno klio 1.5dci 2005 god. Njega bih menjao za Audi A6 1.8T 2002 god. Da li neko zna da li je to dobar pouzdan auto, odnosno motor elektronika i ostalo? Da li mi se isplati kupovati taj auto ili ne?
Svaki savet i kritika su dobrodosli!
-
klio ti je jedino po potrosnji bolji
-
A i to je diskutabilno sa plinom
A6 meni medju najlepsim autima i jos 1.8T
Imas neke slike?
-
Ma sto se tice klia to znam. Mene cisto interesuje kakav je to auto, kakav je motor da li su trajni? Potrosnja me ne brine...Nije mi bitno koliko trosi. Ovaj audi je stvarno lep, veliki ide kao metak. Ali neznam kakvi su za odrzavanje? Ja sam do pre 2 godine imao audi 80 jaje sa klimom, bio drugi vlasnik auta, za 10 godina sam na njemu promenio pored redovnih servisa samo jedan kocioni cilindar, 4 amortizera i jednom pakne i plocice, nista vise. Bio sam prezadovoljan. Ovaj audi A6 me malo muci on ima turbinu pa neznam kojeg je to kvaliteta?
-
Wele: Ne interesuje me plin, samo voznja na benzinu!
-
ako je u dobrom stanju kupuj neces se zajebati. mada sestica benzinac je najbolja sa V motorom
-
Ili da li je mozda bolje kupiti nekog dizela A6? Recimo 1.9TDI? On bi trebalo da ima isti motor kao Pasat...
-
gedora: Ne bih auto preko 2000 kubika!
-
2,0 tdi ti je najbolja varijanta onda
-
Ne interesuje me plin, samo voznja na benzinu!
sto bi onda razmisljao o dizelu
1.8T ti je odlican motor....naravno ako mu dusa nije izvadjena, ali to ti vazi i za ostale
meni se cini da taj model nije pravljen sa 2.0tdi motorom!? :huh:
-
jedno pitanje od mene kakav je motor iz s6 onaj 2.7 bitrubo?
Cuo sam da su oni mnogo dobri motori.
-
jeste stefi, skoro sam na jednom radio servis. neznam tacnu godinu proizv. ali je bio sa velikom maskom znaci novi tip
-
Ma samo mi je problem da me ne zeza da mi duze stoji po servisima nego sto ga vozim. Nisam imao iskustva sa tim benzinskim turbo motorima. A slike cu nabaciti sutra kada ga slikam. Auto je po meni perfektan, ocuvan kako spolja tako i iznutra. Ima duplu klimu aluminijumske felne 17 i 15 inca. Boja mu je srebrna metalik.
-
druze ako hoces da si sto manje u drustvu majstora kupi tdi
-
E da, video sam lika u Vrscu koji vozi istu takvu sesticu ali je izmenio prednji kraj. Stavio je onu masku i branik sa novije sestice i farove i prilagodio haubu, neke lepe stopaljke pozadi, znaci audi je bruka kako izgleda. Gde to moze da se odradi i koliko moze da kosta, delovi i ruke?
-
1300eu branik,maska, ksenon farovi, vezni lim, hauba i 2 krila
-
Pa gedora onda je po tebi bolja solucija 1.9 TDI? Moj pasat je 1.9TDI. Ali bih voleo benzinca jer je mnogo tisi. Vise me nervira ovaj dizelov zvuk motora...
-
Au pa to je onda poveca investicija. Lepo on izgleda i sa ovom njegovom maskom :)
-
Pa gedora onda je po tebi bolja solucija 1.9 TDI? Moj pasat je 1.9TDI. Ali bih voleo benzinca jer je mnogo tisi. Vise me nervira ovaj dizelov zvuk motora...
ako hoces benzinca kupi sa V motorom. taj motor traje sto godina. ne trosi puno dobar je i pouzdan. pasat5 je kanta za sesticu 2002-2003 god u to budi siguran
-
Poslao mi je vlasnik auta neke slike meilom...
(http://img855.imageshack.us/img855/1079/kgrhqrhjcee63urhzdbo6ki.jpg)
(http://img683.imageshack.us/img683/5768/kgrhqrhjbue63vvikribo6k.jpg)
(http://img862.imageshack.us/img862/649/kgrhqnhjbme63uw2ccbo6ki.jpg)
(http://img715.imageshack.us/img715/6025/kgrhqjhjbce63vgy76lbo6k.jpg)
Nadam se da je ok...S tim sto sad ima 17 felne one audijeve petokrake
-
Ili je mozda bolje traziti neki A4?
-
e jebiga
-
E jebiga...mada A6 je mnogo lepsi od A4... tako da ipak A6
-
Trazis misljenje ovde od ljudi a ni sam ne znas sta hoces ... benzinac - dizel; A6 - A4;
-
Od svega navedenog (a4,a6,tdi i ostalo) ja bi najpre uzeo (u slucaju da finansije dozvole)
A6 V benzinca
onda 1.8T ,pa dizele i tek bi na kraju ostavio A4 kao opciju
u svakom slucaju, resio bi se francuza
-
Za 1.8 T se spremi da ce ti trositi od 10-12l benzina, sto po gradu sto na otvorenom jer ces ga gaziti. Ovi motori ne mogu da se voze polako, traze da se nagazi na pedalu gasa. Znam po mom nekadasnjem B5.5 Passatu. Mada mislim da bi bilo bolja da uzmes sa jacim motorom, ili dizela bar 1.9 TDI, jer je to ipak dosta veci i tezi auto od Passata. Neko moje licno misljenje i iskustvo.
-
Po meni perfetkno izgleda, samo sto, mislim da nema a6 sa skroz sivim branicima, mora da je farban ovaj donji deo, sto i nije toliko strasno jer se uglavnom farbaju zbog estetski lepseg izgleda. Ne vidi se da je potrosen kao pojedine a6-ice, ti bi mu dao klio iglava za glavu ili?
-
Boban 68: Nije mi problem potrosnja, koliko god da trosi...
Peca Nis: Ne glavu za glavu, moja doplata koliko se dogovorimo...
Ovo mi je naletelo tako neplanirano. Lepi su mi i A4 i A6, ali ipak ce biti A6. Nemogu samo da se odlucim da li da pazarim ovaj 1.8T ili da trazim neki 1.9TDi. A sto se tice brzine to mi je nebitno. Bitno da je udoban, komforan, tih da nije puno pohaban i da se nedruzim toliko sa majstorima. E sad ostaje samo da malo razmislim da li da pazarim ovog sa slike ili da trazim neki drugi!
-
nije ti bitna potrosnja i zasto se onda premisljas
motor je dobar
-
Samo to me interesuje da li je motor dobar izdrzljiv...
Ne citiraj post iznad !
Izmenio Modus
-
Pročitaj temu od početka i videćes da si dobio odgovore na sva pitanja, a ustvari problem je sto ti ustvari ne znaš šta želiš
-
Motor je odlican, nema nekih mana, ako su servisi preko radjeni redovno. Odvrni cep za ulje, ako ima naslaga ne uzimaj.
Problem zbog tih long life servisa na 30k km uglavnom se odrazi na pumpu ulja, a kad pumpa ne pravi dovoljan pritisak dalje ti je sve jasno, Znaci otvori cep ako nema naslaga, verivatno je redovno odrzavan.
Turbina manje vise, repariras ako ode i vozi. I kod dizela imas turbinu koja je po meni mnogo vise isforsirana, jer cesce ides u vise obrtaje nego sa 1.8T.
Bobine isto znaju da mu crknu, ali to je 30ak evrica po bobini, ima ih 4.
Znaci generalno pouzdan motor i lepo se nosi i sa plinom, sa chipom takodje. :)
Potrosnja posle TDI ce te ''zaklati'', veruj. Pogotovu sto vozis B5 TDI predpostavljam sa Bosch pumpom koji trosi manje od PDa od 130KS npr. i 1.5dci koji tek trosi malo. Racunaj prosek (vise otvoreno) 9l minimum, ako neces voziti kao baba i to uglavnom da vozis otvoreno. A neko vec rece, taj auto tesko da se vozi 80-100km/h jer ide...
Plin po meni odlicno resenje i isplatis ga za 15ak hiljada km, i onda se vozis jeftinije nego sa dizelom.
Sto se tice slika i auta, odlicno izgleda. Ja bih to pazario.
-
Ovako se daje savet !
-
Samo da dodam na Dragu,
Pošto je 2002. biće pun senzora koji nisu skupi i uglavnom su zaprljani, ali jako je teško naći majstora koji se razume u njih.
Motor samo redovno "isprati" na zameni ulja i cepaj
Plin otplati cenu ugradnje dosta ranije već na 7-8000km, ali njega potrošnja ne zanima
Motor uopšte nije slab i još ako je AUQ, a u svakom slučaju može dosta da se pojača relativno povoljno. Sedi jedan krug i biće ti jasno.
-
Bravo @shvexoman, razumemo se ...