VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: nikola_Sd Oktobar 20, 2008, 11:30:07 posle podne
-
Dal neko zna gde se kod cetvorke TDI nalazi chip? :huh:
-
A jel moguce da niko nezna gde se nalazi...trazio sam ..ubi se ceo dan..... badmood
-
Kako mislis gde se nalazi chip? Ako mislis na fabricki,onda je valda to kompjuterski "podatak" i nalazi se u samom kompu.
-
pa to i pitam....xexexe....fizicki gde se nalazi...sam komp...
-
pa to biggrin ja nisam obracao paznju kada mi dodje neki mk4....javice se vec drugari sto voze mk4 pa ce reci...
a sta majstorises oko kompa? driving
-
..ma neki lik iz KG-a radi remapiranje (mislimdasetakozove) chipa...pa je pitao da mu procitam neki broj sa chipa da vidi da li ima SW za njega jer ako ima jedna je cena ako nema..duplo veca :)
-
mislim da se nalazi u motornom prostoru sa desne strane, ali tako je meni na audi-u ali njemu stoji motor uzduz. neznam razgledaj sivu metalnu kutiju zavucenu.... :)
-
Trebalo bi da je na sredini ispod soferke. Javi dal jeste.
-
Hvala momci...pogledacu pa vam javljam...ovako nisam znao ni sta trazim... tapsac
-
Dal steti motoru?
-
Na MK3 komp se nalazi ispod plastika,ispod brisaca...znaci zavukli su ga posteno...
-
Dal steti motoru?
Zavisi ko ti radi chip i sta stavlja,uglavnom samo dimi vise...
-
meni se glavni komp.nalazi ispod zadnjeg sedista!
-
dobro je da ga nisu stavili ispod rezervnog tocka bonk
kod mene je ispod brisaca
-
kad smao vec kod kompa .. necte da verujete sta se desilo mom kumu . n apasatu b5
bili na nekoj svadbi i on vollzio kao ono on nepije ...
i dok samo dosli do zr isprljo se auto .. i kao da ga opere ..
i otiso kod nekog lika rodjak njegov . uzeo crevo i poceo da pere auto ..
i opro auto i nemoze da upali .. i sta kako ..
i ladno ono korito .. sto odvodi vodu sa brisaca se napunlo . neko lisc upalo unutra i onaj odvod zapusilo .. i voda curila po kompu ..
i nema da fali rokno mu komo ..
i ne znam ni jakoako . zamenjen je za tracavih 500e ..
tako da samo isli na svadu . nismo ni otisli a pukli pokn za mladence:)
-
ne steti motoru ako ga pravilno odrzavas posle cipovanja...jer nije isto odrdzavanje kola sa fabrickih 100ks i sa fabrickih 100ks pa nabudzenih na 130...servisni interval se smanjuje...i tako to...
-
@martini
jel mozes da mi kazes na koliko km se smanjuje servisni interval?
-
Koristi samo propisano ulje (za tvoje vozilo VW 505.01) i menjaj ga na svakih 10.000 km pa nemas brige.
-
ja inace radim na 10.000 i uvek menjam sve filtere...recimo da ga radis na 8, 8,5 hiljada...
-
Meni je na trojci komp ispod soferke i imam neki ispod suvozacevog sedista :huh:
-
ja inace radim na 10.000 i uvek menjam sve filtere...recimo da ga radis na 8, 8,5 hiljada...
Posto verovatno nisi postovao u mojoj temi, reci ti meni jel bas tolika razlika izmedju 1.9 i 1.4 TDI, kad ovaj sme, a ovaj ne sme da se cipuje. Tj. ne podnosi chip ovaj 1.4? Zar nije taj 1.4 isti kao 1.9 samo bez jednog cilindra, jel mu to onda toliko znaci pa ne podnosi chip? Hvala!
-
Svaki automobil moze i sme da se cipuje. To tebe malo plase ovi forumasi ;)
Najvaznije je samo da se taj posao uradi korektno i da se ne pretera sa parametrima. Drugim recima, ne sme se klonirati sa "slicnog" vozila.
Ako se ono govance od Smarta uspesno cipuje, ne postoji ni jedan razlog da se to ne moze uspesno i bezbolno izvesti i sa bilo kojim VAGom.
-
a zasto taj lik sto radi remap ne nakaci auto na komp i ne skine original dump pa po njemu gleda sta i kako moze da uradi a ne da ti sad trazis koji je broj ECU-a. i sta je njemu bitno dal je EDC15 ili EDC16... kakve to veze ima... ne menja stvar, cena je ista za svaki 1.9TDI, bar ovde... bice da je neki pocetnik u pitanju...
btw
vrlo zanimljivih stvari ima ovde za procitati, npr:
ne steti motoru ako ga pravilno odrzavas posle cipovanja...jer nije isto odrdzavanje kola sa fabrickih 100ks i sa fabrickih 100ks pa nabudzenih na 130...servisni interval se smanjuje...i tako to...
ako ti nije cimanje voleo bih da mi malo pojasnis ovo a pogotovo ovo sto je boldovano. hvala...
-
Koliko se oseti na obrtnom mometnu chipovanje za tih recimo 20% vise ks,tj koliko bolje vuce?
-
.
-
za sve pare se oseti ;)
-
Jbg ako das kolko, 300 evra za chip na golfa IV koji sad kosta tdi recimo 5-6000 onda to nije veliki trosak ;)
-
zasto 300e... :huh: blink wacko
-
pa imas cip od 120 do 1000 evra...
Ali recimo da je sve preko 200 evra Ok...
-
za 120 ne znam da ima ali znam da ima za 160 i to je realna cena. nego nije mi jasno zasto ispod 200e nije OK? :huh:
-
Ako se remap uradi lose onda je i 160 eura mnogo. Mnogo je i 50 eura.
Ako se remap uradi po proisu i korektno, onda ni 300 nije mnogo.
Ako se kopira, onda je i dzabe mnogo zbog posledica koje takva prepravka nosi sa sobom.
-
e sad vec izmisljamo toplu vodu. zasto bi neko ko se bavi time rizikovao da nesto zahebe pa da mu musterija zajase kicmu... ili radis nesto kako se radi ili ne radis uopste. sta znaci uraditi remap po propisu i korektno. niko kod nas ne pravi mapu sam vec je dobija od preko znaci kopira je ili kupi paket od 60000 dumpova, kupi galetto i krene u posao. dakle za ECU taj i taj ide ta i ta mapa i tu nema mnogo mudrovanja i filozofije osim ako na motoru nisu radjene neke izmene pa se onda i to uzima u obzir. dakle, moja mapa od 160e i vasa od 300 ce raditi isti posao, garantujem ! ok, kapiram ja pricu koja treba da opravda cenu ali do sad nisam sreo nekog ko je cipovao TDI i da je imao problema tj da mu se kao sto kazu motor rasuo posle 10-15k...
-
U tome i jeste problem.
Ne postoje mape koje rade isto, a vecina mapa sa DVDa nije ispravno uradjena. Poneka vozila (tipovi motora) lakse podnose greske a poneka teze.
Postoje vozila za koja su mape sa tih DVDa potpuno tragicne.
Osim toga, nije svejedno kako ce se uraditi novo vozilo, ili vozilo koje je preslo 200.000 km. Zatim, nije svejedno kako ce se uraditi vozilo sa savrsenim gorivom i sa ovim smesnim gorivom kakvo je ovo nase.
Ima mnogo toga sto utice na rad motora, a nije svejedno.
I nije tacno da su uvek bolje one mape koje se kupuju preko ili koje neko radi napamet bez merenja i ispitivanja svih parametara. Ima mnogo "inostranih tunera" koji se bave ovim poslom a ne znaju da urade tun "po meri".
Kada su u pitanju VAGova vozila, retko ko zna propisno da uradi, na primer PPD kod 20 TDI motora, ma koliko se "on nalazio u inostranstvu" i ma koloko imao veliku NET reklamu.
Ovo je samo jedan od primera, a ima ih mnogo.
-
a da li je sve jedno kako ce se uraditi Golf V 2.0 TFSI i da li za njega treba da se radi poseban softver ? ;)
-
TFSI je posebna prica. Vrlo ga je tesko uraditi tako da sa nasim gorivom radi kako treba. Motori koji rade principom promenljive smese su generalno problem kada je u pitanju neodgovarajuca kvaliteta goriva. Jedan od razloga zasto ih kod zvanicnog uvoznika kod nas nema u ponudi jeste bas kvalitet goriva.
Uradio sam nekoliko vozila sa ovim agregatom od kojih neki nisu uspeli da se "uklope" u ove nase uslove. Rade perfektno i po godinu dana (nema pravila) i onda, nakon jednog "sumnjivog" tankovanja ne prihvate ovo nase smesno gorivo. Koliko cujem od kolege iz HR, isti je problem.
(Inace, jedna od najpoznatijih tunerskih kuca, MTM ne pristaje da radi ove tipove motora ukoliko se ne voze na "njihovim terenima")
Sve sto sam do sada uradio za Madjare (racunajuci tu i onu zujalicu 1,4 TSI sa 170 ks) radi bez problema.
Ovo je moje iskustvo.
-
moje iskustvo je da dva razlicita automobila , Golf 5 GTI 2.0TFSI i Audi TT 2.0 TFSI rade savrseno sa istom mapom. bice da imate loseg dobavjaca mapa, promenite firmu i dresite kesu i onda sve moze. ;) a EDC 15 nije nikakva nauka uraditi.
-
Sa tim mapama po kojima TT i G5 rade isto, moje musterije nisu zadovoljne.
One traze vise i bolje nego sto je dobitak kada se ta 2 auta urade na isti nacin. Rezultate mere stopericom i ako nije onako kako treba da bude, onda ne zele ovakvu preradu. Osim toga odlaze na Dino i pre i posle i dobitak mora biti tacno onakav kakav se garantuje ugovaranjem posla.
TSI mora da vuce podjednako bolje u citavom rasponu obrtaja (za razliku od failova koji se kloniraju sa ovih DVDa) i mora da ima dobitak od najmanje 45 KS izmereno na DINOu. Ne sme da ima ni bregove ni rupe u dijagramu.
Takve rezultate nemoguce (ili vrlo tesko) je postici sa nasim gorivom. O tome pricam. Posebno su lose prerade stranih dobavljaca u ovakvim slucajevioma. Bar toliko losi koliko su losi i za PPD kod vecine dobavljaca.
Ovo je permanentan problem koji postoji i koji je, prakticno nemoguce resiti ovde u Srbiji.
P.S. Sve ovo se odnosi i na EDC15 s tom razlikom sto se u slucaju VAG greske prilikom projektovanja remapa mogu podneti i tolerisati (drugim recima VAG je fleksibilniji), za razliku od na primer Peugeotovih CR motora, takodje EDC15, one neoprostive.
Da ne spominjem MB (isto je rec o EDC15) gde greske dovode do kobnih i skupih posledica.
-
Vase musterije su nezadovoljne zato sto Vase mape ne rade uopste. jedna vasa musterija je upravo vlasnik G5 2.0TFSI koji sa vasom mapom ne radi a isti takav auto sa nasom mapom radi i to onako kako treba. i nemojmo ovde da pricamo price i prodajemo filozofiju. I vi i ja dobro znamo o cemu ja ovde govorim. Jeste ovde gorivo trash ali zato i postoji remap da ga namestite da radi na 91-2oct a za to je potrebno malo znanja a ne filozofiranja. OVER AND OUT
-
Ja bih voleo da vidim dijagrame snage od vaseg auta TSI pa tek nakon toga mogu komentarisati ?
Mape od PPDa koje ste vi radili sam video i sve mi je jasno. ;)
P.S. Ako je tacno to sto tvrdite za moju musteriju, zasto mu onda vi niste uradili remap, pa da cujemo komentare? biggrin
Da ne spominjemo A100 Hitachi i Antaru.
-
:huh: ??? PPD, vi gledali... nesto ste pobrkali... ocito... a da se ova tema ne bi pretvorila u neko prepucavanje i u to ciji je veci, ja cu zavrsiti sa ovim postom a vi nastavite da filozofirate i prodajete pricu ovom narodu ovde ali to samo ovde i mozete i eventualno na elite forumu. no, skapiralju ljudi vremenom ko je ko i ko koliko moze i sta moze da uradi. ;)
-
e sad vec izmisljamo toplu vodu. zasto bi neko ko se bavi time rizikovao da nesto zahebe pa da mu musterija zajase kicmu... ili radis nesto kako se radi ili ne radis uopste. sta znaci uraditi remap po propisu i korektno. niko kod nas ne pravi mapu sam vec je dobija od preko znaci kopira je ili kupi paket od 60000 dumpova, kupi galetto i krene u posao. dakle za ECU taj i taj ide ta i ta mapa i tu nema mnogo mudrovanja i filozofije osim ako na motoru nisu radjene neke izmene pa se onda i to uzima u obzir. dakle, moja mapa od 160e i vasa od 300 ce raditi isti posao, garantujem ! ok, kapiram ja pricu koja treba da opravda cenu ali do sad nisam sreo nekog ko je cipovao TDI i da je imao problema tj da mu se kao sto kazu motor rasuo posle 10-15k...
Ovo moram da prokomentarisem.Ne znam da li ti radis chiptuning,tako se predstavljas,ali ovo sto si napisao govori o tome koliko ozbiljno radis.Kolikom si siguran i ko ti garantuje ispravnost tih mapa koje si kupio na DVDu ?Sta da ti se desi da upises mapu u neki auto i da taj auto nece da upali?kako resavas taj problem?Drugo ko ti garantuje na snagu koju obecavas musteriji da ce dobiti posle remapa? I da li si cuo da ljudi chipovana kola opet chipuju da bi bili zadovoljeni ;)
I te mape nisu pravljene za Srpsko gorivo,koje je najgore na svetu.
-
ajde da i ja prokomentarisem ovo sto si ti nabacao
Ja licno ne radim ali ovi moji sto rade znam da rade vrlo ozbiljno tj znaju sta rade. Ono sto ja radim radim vrlo ozbiljno i sa full emocijom.
Mape nisam kupio na DVD-u a ovima sto kupuju mape posebno za svaki ECU R&B Chiptuning garantuje ispravnost isto kao sto tebi tvoji garantuju ispravnost. tj ti skines OEM mapu i saljes je u gradisku a oni ti po njoj salju modifikovanu.
Ako se desi da se upise pogresna mapa i ne moze da se vrati stara skida se ECU i eprom ide na programator.
Nista se ne obecava musteriji, ono sto je zagarantovano je boljitak a ako zeli da vidi stvarno koliko je dobio centar boban ima DYNO. sipa 95oct i pravac valjci...
Cuo sam svasta a bogami i video svasta...
elem, milose, dobro znas da ja ne radim to a znas i ko radi i koliko dugo radi tako da ti je prica vrlo glupa i smesna brate...
nego kad si takav majstor sto ne namesti onu ibicu nego si je dao karanu da se sa njom pati...
-
Stani stani polako....Pre svega ne zelim pogresno da me razumes,i ne zelim nikakvu raspravu samo mi nisu logicne neke stvari koje pises,pa bi malo da podelim misljenje sa tobom.
Prvo procitao sam pazljivo tvoj post pa sam zato zeleo da ga prokomentarisem,elem poceo si neku pricu moje tvoje mape ja ovako ja onako.Verovatno nisam dobro razumeo sta si time hteo da kazes pa sam pogresno proformulisao da ti radis chiptuning.Ne znam ko su ti tvoji kako kazes,znam samo Gumetinu ako njega tretiras kao tvoga.
Rekao si u tom postu da niko kod nas ne pravi mapu nego da je dobija od preko,kopira je itd..tu nisi u pravu
Cene ne treba porediti,svako ko se imalo raspita o tome bice mu jasno zasto je ta cena chiptuninga,sta znaci da su Evropljani budale sto imaju tolike cene?
Ti kazes da musteriji zagarantujes boljitak,a ako hoce da vidi stvarnu snagu da ide na Dyno.Pa ti ni ne znas sta upisujes ljudima u kola,kako ce neko ozbiljno da te shvati?Samim tim sto si rekao shvatam koliko ozbiljno i sa koliko emocija radis.
Sam si sebe stavio u pricu da ti radis chiptuning pa se tako i obracam tebi,nemoj pogresno da shvatis.
Ja sam tu ibizu vratio u zivot i ta ibiza je savrseno dobro radila dok je bila kod mene,kad sam stavio na papir koliko bi me kostalo da napravim to sto sam zamislio jednostavno sam odustao jer mi je bilo glupo da se trkam sa automobilom koji kosta toliko.A to sta je Karan radio sa tim automobilom kad sam mu prodao to me apsolutno ne interesuje.
-
janjicu jel znas sa kim pricas... alo, zverko je... nema potrebe da se ti i ja ne razumemo ;)
da ne razvlacim pitu... stavio sam sebe u pricu jer sam inicijator necega vezano za NOVASPEED a i ovde se mnogo filozofira a rezultati tanki. ja licno ne radim CT. to rade Guma i Ale !
niti sam reko ja ovako ni ja onako nego je prica" mape i DVD " vezana za to kako neki ljudi rade a to sto kazes da neko ovde pravi mapu, na suvo bez valjka sa kocnicom... nisam znao, izvinjavam se, svaka cast mada ne verujem bas u to, naravno mislim na obiljno mapiranje a ne peglanje EDC15.
sto se ibize tice, ovo je 5-a prica koju slusam za taj auto ali ajde da ti verujem...
-
Ne ulazim u to,niti me interesuje,kakvu polemiku ti imas i sa kim,nego samo sam hteo da pojasnis neke stvari koje si napisao nista drugo..
Kod nas u Srbiji jos nema, ne znaci da nece biti ja se najiskrenije nadam i navijam bilo ko da krene OZBILJNO da se bavi time,a ne da se prosipa prica...I dalje onaj koji zeli da mu auto ide ozbiljno ide u inostranstvo
A to koliko si prica cuo,nadam se da iz toga izvlacis neki zakljucak? ;)
-
pa ili se ide u inostranstvo ili dovlace coveka ovde... uostalom, kao sto kazes, bice, bice... samo lagano.
a sto se ibice tice... iskreno, bilo mi je malo cudno kad mi je karan reko da auto ne radi kako treba posto znam kakvi su tvoji automobili i kako ti to srafis. Steta, dobar je auto bio...