VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: RUS Decembar 21, 2011, 05:46:12 posle podne
-
Fabricki ET 59 i J7 R-16 na mom Sharanu, a za felnu od 6J je ET 55. Da li je riskantno staviti felnu (celcnu) koja ima parametre R-16 ET 45 J6 sa istim promerom rupa, zbog lezajeva u glavcinama? misli1 misli1 misli1 Ipak auto je tezak skoro 2 tone.
-
mala je to razlika , nema brige
-
Buni me malo i debljina samoj felne. Moja celicna je deblja od Golfove 5, pa se i zbog toga bojim kako ce se ponasati po rupama?!?! bonk bonk bonk
-
u najgorem slucaju moze da se iskrivi boodala
-
To me i plasi!!! Sta da radim zimi ako mi se to desi po rupama na Ukraini u predelu Karpata, gde nema zive duse sem vukova?!?! A gume koje vec imam sa ekserima za zimu, mogu jedino na ovakvu felnu da stanu jer su dosta visoke, i na mojoj originalnoj felni kace u unutrasnje krilo sa zadnje strane, kad smotam volan u stranu.
-
ne znam sta da ti kazem , ja sam se razocarao u celicare .. znaci sta je sve alu prezivela , i to niskoprofilna svaka joj cast , a balonjara na celicnim pa se pokrivi blink wacko
-
Ma gore na -30 nedaj Boze da zveknem u rupu sa alu felnom, prste ko ledenica i eto ti belaja. Ovako celicara ce se pokriviti i gumaispustiti samo, al je mnogo veca sansa da auto ostane na putu. Bar se nadam....
-
Ma sve mi se cini da si ti za svoja putesestvija trebao kupiti makar T-55, ako vec nisi imao kintu za T-84
:-)
-
lollol lollol lollol To mogu vrlo lako naci u Rusiji za male pare......