VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: goran-ub Decembar 20, 2011, 11:25:48 posle podne
-
imam problema,donje crevo na hladnjaku mi je hladno i ako je temperatura rashladne tecnosti 100C,a sva ostala creva su vrela da ne mogu da se drze,sta li to moze da bude
-
losa minus klema :huh:
gorane ne jebi, termostat nema sta drugo
-
Pa da samo moze da bude da ti termostat ne otvara.....
-
danas stavljeni novi termostat i vodena pumpa,jbg termostat je nov kao i vodena pumpa valjda valja a i sa starim termostatom je bilo isto hladno donje crevo
-
U jbt,pa da ti nije nesto zapuseno?Jel se pregreva?
-
Jeli ti neko nekad prije cackao nesta oko kola a da si mu se zamjerio, samo mi to reci. . .?
-
ja se slazem sa gedorom.termostat,prelistaj malo teme o termostatu ovde na forumu i videces koliko je njih stavilo nove termostate koji nisu valjali.
-
da li je zapuseno to ne znam,a temp dolazi do 105C i vraca je,to je kad radi u leru u voznji ne preko pola ili 90-92C
Jeli ti neko nekad prije cackao nesta oko kola a da si mu se zamjerio, samo mi to reci. . .?
ne vala boga mi samo mi jedan dobar drugar radi oko auta sta treba
-
ja se slazem sa gedorom.termostat,prelistaj malo teme o termostatu ovde na forumu i videces koliko je njih stavilo nove termostate koji nisu valjali.
jbg ne kazem da je dobar,oteracu sutra kod drugara ponovo pa neka vidi sta moze da bude
-
Brate visoka je to temperatura....ili taj novi termostat ne valja ili ti se nesto zapusilo...
-
pa to je ta temp u voznji oko 90-92 u letnjem periodu a zimi nesto malo manje,a leti u gradu u guzvi ili kada radi u leru dodje do 102C i upali ventilator i skine temp,to mu je to,tako je fabricki
-
Nije to fabricki, on 90 stepeni ne smije da predje. . . , nikad. .
-
pa na otvorenom i ne prelazi jedino u gradu u guzvi i kad radi u leru,a kod vecine GTI-a sam vidjao da je tako
-
Izivini nisam video da je GTI.U svakom slucaju trebao bi da nadjes neki tremostat da pali ranije,ja sam uvak za bolje hladjenje,sto je sigurno sigurno je...
-
pa termostat ovaj novi otvara na 87C a i stari je bio isti takav,a prvu brzinu ventilatora pali na 95C a drugu na 102C mislim da je tako i na vecini golfova izuzev 1.3 kod njih ni leti temp ne dodje do 90C
-
Kad smo vec kod tih Celzijusa i termostata...zar 90-92 nije za dizel motore, a 86 za benzince? Il ja to nesto brkam u glavi?
-
termostat otvara na 87C a termo prekidac pali prvu brzinu ventilatora na 95C a drugu na 102C,MISLIM da je fabricki kod svih isto i dizel i benzin
-
kod mene je na passatu je termostat od 80, bio je fabricki 84...sa tim od 80 pali ventilator cim dodje na 91-93 bem ga sad...
-
Skini termostat, i vozi bez njega.Ako donje crevo i dalje bude hladno i temperatura divljala onda nije termostat. onda je došlo do začepljenja.Čudni su putevi rashladni.
-
Kao prvo, ne ukljucuje termostat ventilator nego termo davac. Kod tebe ide termostat od 85C kao i na 1.6 i 1.8, a 87C ide na 1.3 i 1.6D.
Donje crevo mora da bude hladnije od gornjeg, koja bi inace bila svrha hladnjaka? Mozes da probas sta se desava bez termostata ali da radi u mestu jer je previse hladno da bi probao u voznji.
-
Znaš kako možeš da proveriš ispravnost termostata. Skineš ga, staviš u lončić sa vodom, pa sve to na ringlu. Termostat bi trebao da otvara pre ključanja. Ako ne otvara bofl roba,baci i kupi drugi. Kad kupiš drugi sve to na ringlu pre stavljanja na vozilo da uštediš vreme.
-
I ja isto pre stavljanja novog termostata probam prvo u loncicu dali radi, jer ako ne radi pa se motor pregreje i iskrivi glavu onda je to veliki problem.
-
To znaci da hladnjak odlicno obavlja svoj posao :)
-
Kao prvo, ne ukljucuje termostat ventilator nego termo davac. Kod tebe ide termostat od 85C kao i na 1.6 i 1.8, a 87C ide na 1.3 i 1.6D.
Donje crevo mora da bude hladnije od gornjeg, koja bi inace bila svrha hladnjaka? Mozes da probas sta se desava bez termostata ali da radi u mestu jer je previse hladno da bi probao u voznji.
pa koliko smo gledali po katalogu ide termostat od 87C,e sad u leru kada otvori termostat donje crevo je vruce a u voznji je hladno a grejanje izuva kada motor dostigne radnu temperaturu,bukvalno moram da otvaram prozore,mislim da je sve ok,jedino mi je malo cudno sto je u voznji donje crevo hladno a motor je na radnoj temperaturi
-
Kako znas da je u voznji donje crijevo hladno. . .? biggrin
-
Pa u voznji se bolje hladi jer ima veci protok vazduha kroz hladnjak i cim temperatura "vode" padne ispod 85C termostat se zatvori i nema cirkulacije kroz hladnjak dok kroz mali hladnjak (grejenje kabine) i dalje cirkulise.
Proveravao sam auto datu i etku, u oba slucaja na taj motor ide termostat od 85C.
-
hvala na info za termostat znaci 85C
pa kako znam da je u voznji hladno,izadjem i proverim jbg
-
pa valjda je normalno da bude hladno crevo jer u voznji nece otvoriti termostat jer je zima... ;)
-
Jutros, kad sam se vratio s posla, primetio sam da mi je donje debelo crevo mlako (da ne kazem hladno) na velikom hladnjaku.
ranije to nije bilo tako.
Bilo je uvek toplo, bas kao i gornje crevo.
Sta moze biti ?
Zapusen veliki hladnjak, vodena pumpa ili nesto trece ?
-
termostat kolika ti je tempratura vode?
-
Od trenutka paljenja, u voznji, nakon 10-tak km dogura na radnu temp (kazaljka temp na sredini skale).
I tako drzi.
Tu nema problema.
E sad, kad sam jutros stigao kuci, otvorio sam haubu da proverim, nisam gasio auto.... pipnuo sva creva, a donje je bilo dosta hladno.
Sta da radim ?
Od kad je auto kod mene (2,5 god) , termostat nije menjan.
Verovatno je termostat dotrajao.
Sta mislis ?
-
Vozi kod mehanicara i mijenjajte termostat, ostao je zatvoren. . . .
-
pa kada pustiš grejanje termostat neće da otvori jer se motor hladi preko malog hladnjaka, mislim da tu nema ništa čudno, ako je skazaljka na sredini.
-
pa ako ti je radna temp normalna i ne greje se, nista ne diraj. . posto hladan vazduh udara u hladnjak bolje se hladi i normalno je da to donje crevo bude hladnije, tj mlako u ovo vreme. .