VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Bubu Decembar 19, 2011, 11:07:04 posle podne
-
Imam problem sa ler gasom, nekada u toku vožnje mi na leru radi i do 2500 obrtaja.Prvo sam mislio da je u pitanju el.sauh da je otišao,ali leptir kada se zagrije otvori. Ugasim vozilo, pa ponovo startujem,radi na leru normalno.Vozim malo on ponovo podivlja na leru.To radi i kad je na benzinu i na TNG. Majstor je gledao i sumnja na neku vakum spravčicu koja se nalazi pored karburatora,liči po obliku na termostat a iz njega izlazi neki klip koji kada poguram prema unutra smanji ler gas.
-
Ako je karburator 2E onda je do vakuma najpre. Mnogi imaju slicnih problema sa tim vakumom.
-
bubi jebe te membrana u tom bocnom aparatu za ler.
nego reci mi jesi li ti na ovoj slici u dvojci sa otvorenim vratima i jesi li mozda glumio u filmu " davitelj protiv davitelja"?
-
opet taj regulator boodala,dobro dosao u klub lollol,zameni tu spravicu i bice sv e ok
-
Da samo tu spravicu kako da nađem posebno. Svi je prodaju u kompletu sa karburatorom. A za Gedoru, nisam glumio u Davitelju, ali dobro je među ćlanovima imati pojedince sa smislom za humor pa makar bili i neka alatka.
-
karburator ti je 50 evra,regulator je oko 30,bolje ti je uzeti ispravan karbutator ceo
-
pa gde naci pouzdan , ispravan karb, kadi?, ja sto sam gledao po nekim otpadima u borci i krnjaci izgleda ko daje iz mulja vadjeno...
-
u tome i jeste problem,najbolje je ako bi naleteo na nekog stranca koji je tek dosao na otpadu,taze skinut,ti sa police 90 posto ne valjaju za k...c,prpblem je u tom regulatoru i gumenoj membrani koja propada vremenom,ipak su ti karburatori svi stari 20tak godina,iamm broj lika i z bosne koji to reparira pusticu ti na pp ako te interesuje i ako imas nekog tamo da ti to donese
-
bubi koja ti je oznaka karburatora?
-
Javiću sutra,sad sam tek uspio doći do compa.
-
jel ti taj aparat plasticni i ima jednu veliki steker na sebi ili je metalni ima samo jedan vakum?
-
nn
-
Nemam pojma kako sliku da stavim u odgovor pa sam je stavio kao sliku profila. Gedora, to je taj karburator i metalni deo koji reguliše ler gas.Prstom sam pokazao na njega. Nema šrafova da bi se moglo doći do membrane već je dio nitovan. A marka karba nije uočljiva ili bar ja ne znam gde se čita.
-
pierburg 2e2
-
ili ti je losa membrana unutra ili neispravan vakum koji je povlaci. sam bez majstora mozes prekontrolisati i jedno i drugo
-
Na koji način.
-
pa skini vakum i drzi prst na njemu, drugom rukom dodaj gas i pusti. tad bi ako je ok trebalo vakum trebao da odradi isto tako- da povuce i da se smiri. a membranu klasicno ispitujes da li je losa to znas valjda.
sad mozes vratiti svoju sliku na avatar utvrdili smo koji je tip karburatora ;)
-
Hvala Gedora.Probaču pa ću ti javiti. Ima jedan tip u Crvenki, pretresa čitav karb za 1500 din.Moj kolega bio kod njega (Lada Samara). Kaže da je prezadovoljan kako mu auto ide. A tip iz Subotice za isto to traži 4000.
Otići ću do njega pa ću javiti da li stvarno dobro radi.
-
Rešio sam problem.Nije membrana na vakumu, ima neku relej na karbu,on je bio otišao. Kod majstora iz Crvenke, Farkaša, otišao sam na preporuku od svog kolege . Sredio mi je i očistio karb, podesio, motor bukvalno prede i na plin i na benzin,vuće bolje, zamenio taj relej na karbu, sve to za 2000 din. I obavezno insistira da se auto proba posle opravke na otvorenom putu zajedno sa njim. Sve tople preporuke za njega. Isključivo radi karburatore.
-
Koliko ti trosi u gradu nakon servisa karburatora?