VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: dads Decembar 19, 2011, 11:06:47 posle podne
-
Pozdrav ako moze pomoc ili savjet, da li neko poznaje korisnika Del Boy(http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=19179.msg207966#msg207966 (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=19179.msg207966#msg207966))??? naime radi se o tome da imam isti problem kao on kad pritisnem dugme za paljenje klime (pahulju) pojavi se pahulja na displeju koja se odmah ugasi cim pustim dugme------ pa me zanima da li je covjek uspio sta da rijesi jer vidim da je tema iz Marta ove god., a mozda neko ima neki savjet, hvala svima. mahac
-
Pa valjda je dugmence u kvaru, probaj sa drugim/
-
+1 za dugmence
-
Ljudi, kada opisujete neki problem dajte malo više informacija, kao kod lekara. Kad se žališ da te nešto boli prvo te pita od kada je to, znači kada si poslednji put koristio klimu, jel' tada bilo sve u redu, jesi li imao ranije problema, kada si je poslednji put servisirao? Rashladna tečnost može da iscuri i kada se klima ne koristi, a kada padne ispod neke količine postoji zaštita koja ne uključuje kompresor da ne bi crko. Sve mi liči na to.
-
@btomic Bravo za poredjenje kao kod doktora, mada uglavnom su svi sturi kao kod veterinara :-)
+1 za iscureli gas
-
Pa naravno da je koristena prije par dana ,dok je bilo malo toplije, maglila stakla pa sam je upalio bez problema, punjena i vakumirana na ljeto u 7 mj, prvo sam to provjerio pa iznio problem ovdje , nisam bas toliki zelenko. ali eto da sam i to napisao vjrojatno mi ti nebi imao sta reci sad.
-
uglavnom iz malo strucnijih izvora [/b][/i]sam dobio odgovor, da na niskim temperaturama nepali kompresor, bar sto se tice audia je tako da hvala, na kritikama
-
Temperatura bi morala biti ispod nule (i to u kabini) da klima ne bi uključivala. Postoji senzor temperature vazduha odmah na izlasku iz klime (isparivača u kabini) koji ciklira kompresor između 1 i 2.5 stepeni. Znači, kompresor radi sve dok temperatura vazduha ne padne na 1 stepen i onda se isključi a zatim ponovo uključi kada temperatura poraste na 2.5 stepeni. Znači, ako je u kolima stvarno ledeno neće se uključiti, ali ako je recimo 5 stepeni moralo bi. Isto tako, ako ti radi grejanje i kada malo zagreješ auto klima mora da uključi bez obzira na spoljnu temperaturu. Ako ti je klima automatska trebalo bi da postoji dijagnostika (kao recimo na Golfu 4 i sl.) kojom možeš sam da utvrdiš da li je nešto otkazalo u sistemu, jer u tom slučaju kompresor takođe neće uključiti.
-
taj senzor sto si reko meri temperaturu isparivaca i zove se PTC(pozitivni toplotni koeficijent) i on daje informaciju elektronici o temperaturi i preko njega se pali igasi kompresor,moguce da je on oslabio,moras da ga skines i ispitas
i ne sme kompresor da ti pali na minusu
drugo kompresor ce ti upaliti i ako nema freona,samo sto on ima bimetalnu zastitu i pocne da se pregreva i ugasice ga,tako da te price kompresor nece da pali kad nema freoona su za malu decu,meni je na passatu bila skroz prazna klima i kompresor mi je palio,radi 5-8 sekundi pregreje se i ugasi,naso sam gde je ispustilo(na servisnoj cevi) namestio i napunio ga R134a i evo radi vec 2 godine bez problema