VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: dprvulov Decembar 18, 2011, 08:03:18 pre podne
-
Imam kabrio 1984 1.6 EW sa karburatorom. Problemi sa saugom, troši i sekira me. Nabacio bi na motor monopoint motronik od Pasata ili G3 1.8, mozda i digifant. Znači kompletna prednja elektro instalacija, usisna grana, razvodnik, izduv sa lambda sondom, lula na termostatu. Sve tek treba da skupim. Najveća mi je trenutno nedoumica oko pumpe za benzin a ne bi menjao ceo rezervoar jer ne mogu ni da ga nađem od kabria gti. Od kojih kola da trazim pumpu?
Da stavim samo pumpu u rezervoar (i prepravim poklopac za pumpu i plovak) da stavim pumpu samo pored rezervoara, ili da stavim obe?
Treba li još nešto da prepravim na rezervoaru ili nabavim?
Molim za savet od ljudi koji su to već radili, šta je najpametnije sa mojim rezervoarom. Ostalo me za sada ne brine jer mi je blisko.
Ljudi odužiću se beer beer beer
-
zar niko ne cita pravilnik.prvo se predstavi i popuni profil.
-
Izvinjavam se za previd. Mislim da sam obavio sad i jedno i drugo.
-
Решење за пумпу. Резервоари од кабриа са карбуратором и оног за убризгавање су изгледа исти. Одговара и пумпа од од Г2 1.8 моноџетроник.Има ли неко да има само ову пумпу са кућиштем. Продаје се иначе цео моноџетроник са инсталацијом у См Паланци од Г2 али би ипак потражио моно мотроник због поузданости. Робустнији је.
-
I izdrzljiviji mnogo coilleo2tj
-
Ako se koristi pumpa visokog pritiska, onda predlazem da ugradis u rezervoar posto znaju prilicno da zuje i onda kad su montirane van rezervoara zna da pravi prilicnu buku...
-
Pumpa od golfa 1 gti-a,suza gsi,bmw e30 od 318 do 325,itd spoljna , nadji rezervoar od 1.6d ili od gtia kockice,malo je manji ali pasuje,ima izvod za pumpu i resio si problem.
Pumpu od golfa 2 gti ili monopoint sto je u kucistu,to zaboravi.Prvo sto je kuciste veliko,drugo sto moras da se jebavas sa crevima a i nemere bez potapajuce.Sto bi stavljao dve pumpe.
Steta sto nemozes da stavis od gti-a sa el diznama,fale ti 4 rupe u glavi motora.
YUgisa - pumpa kad je losa,onda se dere. Kad je ok,necujes je ni kad joj pridjes skroz.
Cabrio GTi od '90 ima potapajucu sa plovkom i spoljasnju kao kod dvojke,al to ces nadjes juce.
-
Onda do sada sam ja video sve koje su lose... Jos nisam naleteo na pumpu viskog pritiska a da je toliko besumna da se necuje dok joj nepridjes skroz... Mada sam naleteo na jednu koja je jako losa, cuje se jace pumpa od motora lollol
-
monopoint ima pritisak pumpe od nekih 0,8 -1,2 bara i mozes da je postavis pored rezervara ako nemas odgovarajucu mozes naci od nekog opela koji ima isto monopoint inace ove druge pumpe od direktnog ubrizgavanja rade na 3 bara i imaces prelivanje goriva tj viska na monopointu , inace najlakse ti je resenje da resis potrosnju ti je da uzmes pirburgov karburator od korse ili kadeta 1,2 1,3 motor i dfa nabacis direktno na tvoju usisnu inace pase 100% jedini sto moras da zamenis polugu na leptiru za gas da bi pasovala tvoja sajla i da namontiras sajlu za sauh posto ovi nemaju automatski sauh ili da nadjes ima isto pirbugov karburator sa istim difuzorom kao na tvom golfu od opel askone 1,6 ali postoji vise vrsta ti potrazi model identican tvom karburatoru ako te sta jos interesuje pitaj ..............................
-
Znaci na mono pointu nepostoji povratno crevo za gorivo i regulator pritiska?
Znaci mono point je ko karburator?
Prvo proveri na netu koliko je pritisak pumpe od mono pointa,koliko mu treba da radi i koliko vraca u povratno pá onda pisi.
-
@dprvulov , zajebi sve to i odnesi karb na servis , potrosi 40-70 e i resi problem , ovako ces potrositi 5x vise i ko zna kako ces uopste to odraditi . ima tu zebancije vidim ja i te kako ...
@andjelo monopoint ima pritisak pumpe od nekih 0,8 -1,2 bara i mozes da je postavis pored rezervara ako nemas odgovarajucu mozes naci od nekog opela koji ima isto monopoint inace ove druge pumpe od direktnog ubrizgavanja rade na 3 bara i imaces prelivanje goriva tj viska na monopointu , inace najlakse ti je resenje da resis potrosnju ti je da uzmes pirburgov karburator od korse ili kadeta 1,2 1,3 motor i dfa nabacis direktno na tvoju usisnu inace pase 100% jedini sto moras da zamenis polugu na leptiru za gas da bi pasovala tvoja sajla i da namontiras sajlu za sauh posto ovi nemaju automatski sauh ili da nadjes ima isto pirbugov karburator sa istim difuzorom kao na tvom golfu od opel askone 1,6 ali postoji vise vrsta ti potrazi model identican tvom karburatoru ako te sta jos interesuje pitaj .............................. , mnogo to ti nesto druze iskomplikova , ne moze bas svaki karburator da se nabaci , ok je raspored rupa za kacenje mozda je to ok , ali karburatori se razlikuju po difuzorima , precnicima dizni , nema ni svaki povratni vod za gorivo , vakumi za granu i razvodnik isto bitni ... sve kad se sabere i oduzme tvrdim da mu je bolje da uzme njegov i servisira , kupice drugi karb koji je mackau dzaku pa ce ponovo sve to da radi ...
preliv moze da se resi na bar dva nacina ako ne postoji povrat a to je sa posudom ili racva direktno na crevo sa odgovarajutim precnicima .
isto tako sto bi cackao oko poluge za gas - verovatno mislis na poteznicu , valjda je lakse da odradi sajlu nego da razvaljuje karb ... decka zanima monopoint , nece da stavlja karb klasican , barem tako kaze ...
-
pricam o onom u cemu sam siguran 100% i znam u cemu je problem jer sam radio skoro 10 godina servis karburatora , pricam mu o jeftinijoj varijanti jer coveka muci potrosnja i ovo sto sam ja napisao stojim iza toga jer sam radio par zamena i da pasuje 100% jer kod njega je difuzor 26 isto kao i na nekim nekim askonama samo sto ima mehanicki sauh a na korsi je 23 difuzor ......................................