VW Klub
VW - Forum => Auto Gas => Temu započeo: nemanja7 Decembar 16, 2011, 07:39:30 posle podne
-
Danas zaboravio da izvucem kljuc iz brave i ostao na kontaktu i posla 2 sata naravno nece da upali ispraznio se akumulator ,skinem akumulator napunim ga vratim ,auto upali iz prve i otisao malo da ga provozam na benzinu ,posle toga prebacim na plin i cim pustim gas gasi se na plinu dok na benzinu radi super...sta mu je..plin je obican
-
vidi na isparivacu da nastimas ler. plasticna okrugla matica
-
e da da da radi on ovako dok drzim gas ali cim pustim padne polako na 1000 obrtaja i ugasi se ......sutra cu da pogledam kada ustanem sad ne vidim nista...hvala care beer beer beer
-
pogledaj da slucajno nije spao neki vakum izmedju monopointa i pozarnog lima, mislim da znas na koje trebas obratiti paznju beer
-
da da znam vec je jednom to namestano ...sutra javljam sta sam uradio
-
Namesteno sada radi bio sam do plindzija nisam znao sam bojao sam se da ne sjebem nesto hehe ...mada ni on bolje nije namestio kaze da je mozda do plina jer kada padne na 1000 obrataja spadne malo na 600 i vrati se na 900 opet ,uglavnom radi ne gasi se videcu sa drugim sipanjem kako ce biti ....
e da i taj vakum je malo labav bio pa su zategli i to ...
Od jutos sve radi super i na benzinu i na plinu ...hvala gedora jos jednom pozzz moze lock
-
Jel moze malo opsirnije gde se nalazi to gde je gubilo vakum ?
-
Iza monopointa bukvalno na njemu
-
Hvala ti nemanja7, ali ja nemam pojma sta je to :huh:
-
Monopint (mono- motronic) je inzektor kod Nemanjinog pasata, ono sto je na jugu karburator. Samo sto je ovde ubrizgavanje elektonsko a na karburatoru mehanicko. A vakum se nalazi iza njega. Mislim da je sad jasnije.... mahac
-
Boban-68, jeste jasnije je, hvala ti !
-
Opet mi se ovo desilo danas dodje mi da ga zapalim vise majke mi,moracu da promenim isparivac i ako tada bude zezao zapalicu ga ili njega ili onoga ko ga bude namestao ....bem ti sranje i plin i sve da covek popizdi majke mi
-
tebra provozaj se do visnjice do ac rasic,resice ti problem,to se desava kad svako ugradjuje plin
-
Ma bio sam ali cim vide da je BRC i da nisu oni radili znas kako je to kod nas u Srbiji ,pogledao malo i to je to ,ali promenicu jos taj isparivac i radicu kod njih trazio mi je 9000 za zamenu za lovato uredjaj ...moracu to da radim sto pre zapalicu auto majke mi
-
ja sam takve probleme imao sa bmw e36,koko muka tada sam imo,vozim pa kad pocne da pobada kao kad nema plina,jedan dan puknem,alat u ruke i izvadim komplet ceo uredjaj napolje,kazem jebo te onaj ko te prvi stavio,isto bio brc
-
E too ko zna ko je ovo stavio kod mene pitaj boga ja sam ga takvog kupio i jos mi ostalo da promenim taj isparivac i da u rasicu to provere sve kako treba i ja mislim da ce biti extra,inace cuo sam da BRC kada se jednom otvori nije to vise to ,tako da ce lovato doci umesto njega ja se nadam uskoro posto je za enterijer propao posao raditu taj isparivac
-
Glupo pitanje, ali da li si mozda proverio filter za plin? Nash plin je katastrofa, i ima dosta djubreta, pa se filter zapushi. Glupost koja mnogo nervira...
-
Evo sredjen plin danas sam bio,problem je bio do ulaza u monopoint crevo koje ulazi u monopoint je bili odvojeno srafovi ispali sa ploce od mesinga i odvojio se dobijao fals vazduh,pa su skidali ceo monopoint i na onoj ploci mesinganoj su skidali lulu neku u koju ulazi crevo i ona je bila napukla i stavili novu lepo spojili crevo sa tom lulom i sad radi videcemo za potrosnju kasnije i ostalo je jos ler gas da srede posto nekada mi zakuca na 2000 obrataja i nece da se spusti dok ga sam ja na kvacilu nespustim...dok na benzinu radi lepo