VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: stevica82 Decembar 15, 2011, 07:11:39 posle podne
-
Sednem u auto okrenem kljuc i upalim ventilacuju da odmaglim soferku ,iz ventilacije izlazi kao para i ima neki cudan miris
neko mi kaze da mozda kondenzuje mali hladnjak
zna li neko sta je u pitanju
-
Napukao, il ne daj boze pukao, mali hladnjak.
-
da li je moguce da malo pusta i kad se ugreje mali hladnjak isparava tu vodu
-
Puko 100% mali hladnjak nema sta drugo da bude. Da li ti gubi antifriz...
-
mozda malo ne nesto mnogo da gubi
-
mojne da udises to, antifriz je zesce toksican, oko 300gr je dovoljno da se pozdravis od najblizih, regulisi to sto pre!
-
+1 iste sekunde resavaj
-
Znam degena koji je natego flasu antifriza umesto vode, bile blizu flase a nije gledao... 2 nedelje ga u bolnici ispirali alkoholom ...
-
mali hladnjak menjaj
-
Ako ti treba mali hladnjak imam ja od Scirocca 1986. Poklanjam ti ga, ti samo postarinu da platis. Ali nisam siguran dal pasuje, raspitaj se. Ako da. Saljem ti ga u Utrak.
-
mozda malo ne nesto mnogo da gubi
Curenje najčešće počinje na maloj pukotini tako da se ne primećuje veliki gubitak antifriza. U zagrejanom stanju pukotina se šire a isparavanje je veće tako da je dovoljna i mala količina da osećaš jak smrad. Najbolje nemoj uopšte uključivati grejanje dok ne promeniš grejač kabine.
-
A gde se nalazi taj mali hladnjak. tj. kako doci do njega?
-
Sve napolje :( To jest, kompletna tabla i kuciste ventilacije se skidaju.
-
mozda malo ne nesto mnogo da gubi
Curenje najčešće počinje na maloj pukotini tako da se ne primećuje veliki gubitak antifriza. U zagrejanom stanju pukotina se šire a isparavanje je veće tako da je dovoljna i mala količina da osećaš jak smrad. Najbolje nemoj uopšte uključivati grejanje dok ne promeniš grejač kabine.
Ukljucivao grejanje ili ne to nema veze, instalacija ide preko malog hladnjaka tako da ako ima pukotine uvek ce isparavati...
-
Menjanje malog hladnjaka na g2 je mnogo lakse nego g3 , ne vadi se bas cela tabla.
-
otisao mali hladnjak.na g 2 se ne skida tabla kada se menja mali hladnjak,samo se treba malo pomuciti i naoruzati zivcima.imas 3 ili cetri srafa ne mogu tacno da se setim koliko u motornom prostoru tj na pregradnom zidu izmedju motora i kabine.onda imas nekoliko srafova na plastici ispod komandne table.nista toliko kolmplikovano nije.
-
Nemas drugog izbora osim da zamenis mali hladnjak
-
mojne da udises to, antifriz je zesce toksican, oko 300gr je dovoljno da se pozdravis od najblizih, regulisi to sto pre!
Uh a meni stalno curi....i to stavio sam novog Kineza,da li curi na njemu ili na crevima nemam pojma,uglavnom nemam zivaca da sve opet vadim...
-
moram da probam da ga skinem da vidim sta se desava hvala vam svima puno
-
Kao sto su ti rekli skines centralnu konzolu,a onu plastiku gde je hladnjak skines tako st oovijes srafove ipod haube,tamo gde viri ventilator,oko njega su srafovi,kod mene ima 4 kom mahac
-
Dva sata rada minimum
-
mozda malo ne nesto mnogo da gubi
Curenje najčešće počinje na maloj pukotini tako da se ne primećuje veliki gubitak antifriza. U zagrejanom stanju pukotina se šire a isparavanje je veće tako da je dovoljna i mala količina da osećaš jak smrad. Najbolje nemoj uopšte uključivati grejanje dok ne promeniš grejač kabine.
Ukljucivao grejanje ili ne to nema veze, instalacija ide preko malog hladnjaka tako da ako ima pukotine uvek ce isparavati...
Nisam rekao da neće isparavati već sam pokušao da objasnim zašto smrdi iako troši malo antifriza. A savet da ne uključuje grejanje nije zbog manjeg isparavanja već zbog manjeg smrada odnosno udisanja isparenja. Ako ne uključiš grejanje smrad se značajno smanjuje ili nestaje.