VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: vladairon Decembar 12, 2011, 12:26:28 pre podne
-
Menjao sam antifriz,majstor mi je rekao,da trebam da sacekam da se zagreje i da ce da otvori termostat i da cu onda moci da dolijem jos litar.Ja sam ga malo pokidao po gradu i posle ga ostavio u dvoristu da radi kad ono 110 STEPENI TEMPERATURA!!!!!Presekao sam se.A antifriz nije sisao da dolkijem onaj litar!!!Ljudi pomagajte jel ga nisam sjebao?Mislim da mi nikad nije digao toliku temperaturu,mada nikad nisam ni obracao paznju.Koja je njegova radna temperatura i do koliko najvise sme da se zagreje?!!!! angry2
-
nisi nebrini brate on se samoozračuje proveri ujutru i teraj bez brige
-
Mislis da sam ispusta vazduh?Mi smo kao nesto ispustali dok smo sipali....A jel noramalna ovolika temperatura u mestu na ovako hladno vreme?Strah me da se nije pokrivilo nesto....
-
Jel ti bilo ukljuceno grejanje?
Ako nije vozi kola sa grejanjem kako bi antifriz prosao kroz ceo sistem. Tek onda ujutru proveri nivo i ako treba sipaj tecnost.
-
Jeste bilo je ukljuceno.Rekao mi majstor da ce sici jos za pola litra,a nije sislo....Ali ljudi kako 110,aa nije ostalo vazduha u bloku ili glavi?Da probam opet da mu ispustim vazuh?Strah me da nisam SJEBAO MOTOR angry2!Mada posle toga je najnormalnije upalio...
-
ma nije mu nista ,. to je vr6 .. nego jer duva vrelo ?!! ili toplo ?! kontam da na 110 stepeni u kabini mora pakao da bude LD
-
Ma nisam ukljucivao da duva... a vrata bila otvorena....ja sam ga ostavio i radio nesto na plavoj Bubi i ka sam dosao i video 110 stepeni presekao sam se....ugasim ga odvijem cep od posude,onaj antifriz pocne da izlece iz nje i da vri....strasno.....
-
Nije to strasno. Da je bilo i na 90 stepeni isto bi se ponasao. Sistem je pod pritiskom i zato antifriz izlece napolje.
Ti si cak i dobro prosao sa tim vrelim antifrizom. Nemoj vise to da radis. Mogao je da ti prsne na lice i oci.
Gledao sam kad je jedan mehanicar ovde kod mene ozracivao sistem. Kaze da skine cep sa boce i da se auto upali i pusti da postigne radnu temperaturu, tj. ukljuci ventilator. Tad pustis i grejanje zbog kruzenja antifriza. Posle toga vratis cep i tad je po njegovoj prici ozracen csistem.
-
Ja sam ga onda ozracio a biggrin?Jbt bas mi je frka....Da li je mogao za 15-20 min na 110 stepeni da pokrivi glavu ili da izgori dihtung?!!!!!Valjda je VR6 pravljen da izdrzi malo vece temperature,sta mislis?
-
Jeli tebi radio ventilator za to vrijeme dok mu je temp. bila preko 90 stepeni. . . .?
-
E pojma nemam,mislim da je tek posle poceo da radi kad sam ugasio auto....nisam siguran...Da nije zabagovao termostat? 110 je bila
-
I da ti je termostat ostao zatvoren on bi opet morao upalit ventilator. . . Jbg sad , mozemo da nagadjamo do sjutra, kad ne znas jel ti palio ventilator il ne. . .
-
Pa mislim da nije,ali pre zamene antifriza nije mi se tako nesto desilo nikad.....a sta mislis da li je moglo doci do ostcenja zbog 110 stepeni?To me najvise brine.
-
ma nije mu nista .. ne sekiraj se ..
-
Brate strah me da nije deformisao glavu ili spalio dihtung....jbg nemam kinte trenutno za njega ni za benzin,a kamoli za popravke VR6 motora....
-
Na 110 ne bi trebao da osteti bilo sta. Za svaki slucaj proveri da li ukljucuje ventilator dok motor radi ili tek kada ga iskljucis. Meni se to desilo ali je drugar elektricar to resio za par minuta tako da nisam stigao da vidim sta je u stvari uradio. Nesto kod one elektrike za prvu i drugu brzinu ispod boce za vodu. Nije neophodno da ukljucujes grejanje kada menjas rashladnu tecnost jer ona stalno cirkulise kroz mali hladnjak za razliku od mk1 koji ima slavinu na dotoku tople vode. Pustanjem grejanja u kabini samo proveravas da li je tecnost zatvorila krug.
Obavezno proveri da li ventilator radi kada je ukljucen motor i proveri ispravnost dodatne pumpe koja tera vodu kroz sistem kada iskljucis motor da bi ga dodatno rashladila.
-
druze ja koliko znam tj koliko su mi objasnili antifriz treba da bude u sistemu i ljeti i zimi, zato sto trpi i vece i manje temperature od vode, tako da sa tih 110c nemas nikakvih problema. a gresku si napravio kad si otvorio cep, bolje da si ga provozao i ohladio negdje u petoj lagano ;)
-
normalno je 110 stepeni za vr6, ne moras da brines
-
@vagenman Hvala brate,provericu sve to....ali pre zamene antifriza nikakvih problema sa temperaturom nisam imao i palio je ventilator dok radi auto....mada majstor je antifrizom okupao dzekove gde su ti kablovi o kojima ti pricas....mozda se zbog toga to desilo...A kako da proverim tu pumpu igde se nalazi boodala?
@predator Znam buraz da sam napravio gresku,auto se najbolje hladi kad se krece.....
@shoneVW ako je tako onda ok,a veruj mi nisam noces mogao da spavam zbog toga lollol
-
Iza kucista filtera, izmedju motora i kosa. Tako je na golf-u, trebalo bi da je kod tebe isto B)
-
Ok pogledacu,hvala clap!
-
jel sisao antifriz na kraju?meni je jednom na passatu bio vazduh u sistemu u mestu auto kucao 110stepeni ako ne i vise palila se i druga brzina uzas...posle je nekako proterao i ja dodao jos i gas..
-
Nije sisao.Kako si ispustio vazduh?Jel si imao nekih problema zato sto se pregrevao?
-
znam par ljudi koji imaju VR6.svima se pregrejava.promenis neki deo,ono prestane pa se opet pojave isti simptomi.
-
Pa jbm li ga.....ja do sada nisam imao tih problema :huh:.....ako je tako onda da ga jebem............
-
vr nema nikakvo ispustanje vazduha, sistem se ozracuje sam. temperatura 110 se na 2,8 i na 2,9 smatra povisenom RADNOM temperaturom. znaci ne kriticnom nego povisenom radnom temperaturom. antifriz se mijenja iskljucivo na zagrijanom motoru kad je termostat otvoren. tacno je da su na nekim serijama vr postojale lose pumpe za vodu koje su cesto zakazivale. ti nemas taj problem. cep na boci otvaras iskljucivo kad je hladan motor i tad kontrolises nivo.
dospi tecnosti koliko ti fali, nahrani kerove i nista ne diraj.
-
E Gedora brate nemas pojma koliko si me sada obaradovao,hvala ti buraz,svaka ti dala biggrin!!!