VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: zelezni Decembar 07, 2011, 10:49:19 pre podne
-
Pozdrav svima!
Evo jos jednog problema koji me muci.
Prilikom voznje auto ne dostize nikad radnu temperaturu, odnosno dostigne kada je neka guzva itd. Otisao sam kod majstora, nakacio ga je na dijagnostiku i kazao da je senzor temperature rashladne tecnosti. Zamenio mi je taj senzor ali ja i dalje ne vidim da temperatura dostize radnu.
Neznam posle kog vremena treba da dostigne tu radnu temperaturu?
-
a termostat jeste gledali i zakači koj auto je u pitanju.kada stojiš strujanje vazduha hroz hladnjak nema a kada si u pokretu auto se hladi i prirodnim putem jer vazduh koji probijaš autom usmeravaš i deo ka hladnjaku
-
Nije gledao termostat ;)
Neznam da li je normalno kada je malo hladnije da ne dize tako brzo temperaturu? Recimo jutros sam ga vozio nekih 5-6 km i temperatura je bila jednu crticu iznad 50 stepeni.
Auto je passat 1,9 tdi
-
Samo ti promeni termostat druže,otvara ti ranije od predviđenog..a na otvorenom ti je veća brzina zato se ti i tečnost ohladi do temperature na kojoj otvara termostat,dok se ti u gradu na istoj temperaturi termostat otvori.
-
Vjerovatno je termostat ostao otvoren i sada voda cirkulise kroz citav sistem. . .
-
isti auto i isti problem je meni bio,termostat je rikinuo 100%
zamenio sam ga i sad je sve ok
znaci dok vozim nikako da postigne temperaturu,cim upadnem u gradu u neku guzvu on postigne kao i cim nastavim da vozim on obara temperaturu,tj stalno varira
-
Tacno tako bas kako si opisao i bolje nego ja :rolleyes:
Znaci ja sam laik i kad mi je rekao da je to senzor bio sam 99%siguran da je termostat u pitanju.
Kako majstori nemaju pojma boodala. Znaci oni su sada odvijaci i zavijaci srafova.
To sto je ovaj meni rekao mogao sam i sam da uradim... jednostavno ima dve stvari bato promeni ovo 2500 dindzi. Dodjes sutra e jbg. nije senzor nego termostat daj jos 4000 dindzi.
-
Samo tako napravi,ja sam imao 2-3 puta već takav problem..a i drugi članovi sa forumu koliko vidiš i sam.
-
Hvala na savetima!
-
termostat uzmi BEHR TOMSON
a taj senzor rashladne tecnosti ti je bezveze promenio,ja sam ga menjao zato sto mi je auto sam na leru sa 900 obnrtaja digne na 1300ob i tako drzi malo i vrati na 900obrtaja,i tako me je stalno zezo,e tad se samo menja taj senzor rashladne tecnosti,kad se pojavi taj problem,ovo sto ti je on zamenio samo ti izvuko pareiz dzepa
zameni termostat i to je to,samo po gasu posle :)))))))))))))
-
Sada i ja to vidim :angry:. Ne necu ga platiti 2000 din. to ce da plati majstor kad budem otisao kod njega i kad mu budem rekao da nije dobro uradio on ce verovatno reci da je termostat ja cu da kazem dobro ajde zameni on ce da zameni i kad dodjem pozdravimo se osmeh biggrin vidimo se zurim big_boss
Jos nesto sam shvatio a to je da pre nego sto se ne konsultujem sa ljudima sa ovog foruma ne treba nista raditi
-
Pa dobro, nekad od buve napravimo bumbara, lollol al isto je bolje prvo pitati nego skitati. . .
-
da to ce te spasti lollol
bolje nadji majstora koji zna sta radi
Kod mene je bio u pitanju los senzor temp, sa promenjenim termostatom se manje vise isto desavalo. Iako je senzor temp bio promenjen par meseci ranije, ispostavilo se da je on bio los
Drasko u Zemun Polju to utvrdi za 2minuta bez gledanja u pasulj
-
Sad sam i ja utvrdio biggrin. Nego daj broj od tog Draska ako je dobar majstor da ne lutam
-
Kod Daška nećeš lutati ali ćeš se načekati. 011/375-6418 (nema mobilni).
-
Hvala!
Bolje i malo sacekati nego lutati
-
da to ce te spasti lollol
bolje nadji majstora koji zna sta radi
Kod mene je bio u pitanju los senzor temp, sa promenjenim termostatom se manje vise isto desavalo. Iako je senzor temp bio promenjen par meseci ranije, ispostavilo se da je on bio los
Drasko u Zemun Polju to utvrdi za 2minuta bez gledanja u pasulj
i kod mene je bio isti slucaj,problem je sto se i kvar senzora i termostata jako slicno manifestuju,lakse je poci od senzora,mnogo lakse se promeni
-
a dobro onda aj i ja da pitam,ja sam imao ovaj problem isto ko ZELENI i resio sam ga zamenom termostata,i sad normalno auto postigne temperaturu i zakuca na 90 stepeni
e sad kad upalim grejanje na najace ili vise od pola on meni krene da obara temperaturu na tome,cim smanji grejanje ili ga iskljucim on vrati na 90 stepeni
a kad stavim da duva jace od opla ili maksimum on obara na 80-70 stepeni
sta l to moze da bude?
termostat je menjan pre nekoliko meseci,da nije zbog antifriza,otkud znam,mada neverujem
ili onaj satic sto pokazuje unutra mozda on zeza ali ne vidim svrhu da on to radi,cim dodje na 90 on treba da je ispravan
-
Acco pravac draško :)
I kod mene je bilo tako. A primetio sam da je odjednom počeo dosta sporo da se greje npr treba mu 10min da temp krene da raste (ranije po par minuta)
Zamenjen senzor iz originala sve sa novim prstenom (zeleno zlatni senzor) -> temp pada na otvorenom ili na jačoj ventilaciji
Zamenjen termostat -> maltene isto, jedva primetan boljitak
Odem kod Draška ispita i zameni senzor -> temp zakucana na 90 stepeni kao što je i bila ranije šta god radio... i komp na dijagnostici pokazuje ~90
20e senzor, 10e ruke (doduše meni je radio još neke stvari)
Ne kažem da je kod tebe ili njega ista situacija, već šta može da bude iz mog iskustva. Ono što je sigurno da Draško reši problem ma za par minuta. Pozoveš zakažeš, završiš za 15min.
PS. dečko ima nick ZELEZNI, a ne ZELENI bonk
-
Meni to isto radi. Znači kada je jako hladno, a pustim najjače grejanje kada stojim u mestu hoće ponekad da spušta temperaturu. Čim smanjim grejanje ili nastavim vožnju vraća na 90 stepeni. Tako radi već 5 godina koliko je auto kod mene i ja držim da je to normalno. Sve ostalo je OK. Zagreje se u razumnom vremenu zimi, ne varira kazaljka (osim u navedenom slučaju), na otvorenom drži 90 i kad je jako hladno.
-
golube kod tebe je to normalno kada auto radi u leru,rashladna tecnost se hladi kada se ukljuci grejanje
acca jel se tebi to desava i kada se auto vozi ili u leru
-
i kod mene drzi stalno 90 stepeni,i kad upalimgrejanje prve 2-3 crtice on i dalje drzi 90 stepeni,e cim pojacam grejanje preko te 3 crtice na klimatroniku ili stavimna najace on krene da obara,i cim smanjim ili ugasim on vrati na 90 steprni
ma neka ceka,sad ne mogu,imam preca posla da zavrsavam
@Wele haha,ma sve mi to isto zeleni ili zelezni :)))))))
@dule tdi desava se stalno i kad vozim,ali samo kad upali grejanje preko te tri crtice,jace od pola ili maksimum
-
ja to ne bih nista dirao
-
ja moram,volim da mi bude sve ispravno na autu
ali necu sad,imam preca posla,sacekace malo,auto se i onako i slabo vozi :)
-
ja nikad ne ukljucujem da duva najjace,max 3 crtice,probacu kad bude malo hladnije da pustim na najjace
da vidim da li ce da opadne temperatura
-
meni ovo od skoro pocelo da se desava,mozda pre 20 dana , ranije nije,prosle zimena -10 radi grejanje na najace ko ludo,a temperatura na 90 zakucala,tako treba da bude
-
Nisam siguran da li je tako ali cuo sam da je normalno kada ukljucis grejanje da temperatura motora pada.
To sam cuo od ortaka on vozi nekog jugica i kaze kada krene da se greje on mu odmah ukljuci grejanje da ne prokuva.
Sad koliko je to slicno jugo i passat B) nije slicno uopste ali ajde mozda ima neke veze.
Nije ZELENI nego ZELEZNI biggrin
-
Kod motora sa manjom kubikazom (dizela) je moguce da na solidnom mrazu od oko 10i vise stepeni u leru pada temperatura kad se ukljuci grejanje i ventilator preko 2 stepena. Na motorima od 1.9 i vise, jedino na preko - 25 moze se desiti. Provereno licno i na Polu 1,4 TDI i na Passatu B-6 2.0 TDI u Rusiji gde su zime surove. mahac
-
znaci pravac kod majstora da idem da se utvrdi kvar
-
Termostat zamenjen. Problem resen stoji na 90 stepeni zakucao ne mrda clap
-
Pozdrav, nadam se da nije problem sto se podize stara tema ali imam problem vezan za temperaturu motora: ne prikazuje mi temperaturu, bio sam na dijagnostici, ocitalo je da ne radi senzor temperature, zamjenio sam ga, opet spojio na dijagnostiku, nije prijavljivao grasku ali ni nakon 10ak km nije se kazaljka pomjerila. Grijanje u kabini je ok, cak i na ovih -5 pocne grijati za 10ak minuta.. Ako imate kakve sugestije, slusam. I,da, takodje me zaza samo prvo paljenje ujutro, ne znam kako ce sutra paliti posto sam danas zamjenio taj senzor. Znaci duze vergla jedno 10ak sekundi sigurno. Cim prvi put upali svaki sledeci pali ok. Inace kad dam kontakt lampica od grijaca svijetli svega 2 sekunde mozda i ugasi se. Nekako mi to kratak period ali mozda grijesim.Akumulator sam kupio nov od 66ah u subotu i bio kod majstora, rekao mi je da mi samo jedan grijac ne radi i njega sam zamjenio i opet se tako ponasao.
Hvala svima unaprijed thumbup
-
ovako I meni se to desava kad je hjladnije vrijeme dasporije dize temp ili kad auto stoji u mjestu I grijane radi isto temp pada ali kad ga malo pocmem cepat temp se dize thumbup