VW Klub
VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: GOLF77 Decembar 06, 2011, 11:39:46 pre podne
-
Zna li neko kakve je prepravke potrebno izvesti kako bi se sedista iz dvojke ili trojke prebacila na keca?Pre svega me intaresuju prednja sedista?Pitanje je da li iz trojke uopste mogu da pasu na dvojku?
-
Saraf na saraf ne pasu. . . Trebaju prepravke na onim sinama. . .
-
Samo srafovi da se ubuse na drugom mestu,sta jos?
-
Sto se tice premjestaja sjedista iz mk3 na mk2, najbolje je upasovat komplet sjediste zajedno sa sinama , znaci maknu se sine od sjedista od golfa dvojke i stave sine od sjedista od golfa trojke. . . I ne treba nista vise, to je to. . .?
-
Nisi dobro razumeo,ja hocu sa dvojke ili trojke da ubacim na jedinicu?
-
E izvini onda. . . boodala Ne znam kako je u tom slicaju, vjerovatno isti princip. . . Javice se neko drugi, da ne mlatim bzv. . .
-
Ako hoces da stavljas od dvojke onda moras da prepravis prednji klizac. Jer rucica za pomeranje sedista napred nazad je sa kontra strane nego sto je kod dvojke. Ja sam kod mene stavio od dvojke i samo sam navario cevcicu iste duzine i sirine kao sto vec i postoji na sasiji gde dolazi prednji klizac samo sa kontra strane. Tako da su sedista legla perfektno. A mozes i da prebacis rucicu sa suvozacevog sedista na vozacevo sediste i obrnuto i opet moze da pase. U svakom slucaju malih prepravki ima ali nista strasno. Ja mislim da je isti postupak i sa sedistima od trojke ali nisam siguran.
-
A postoji li neki vw na cijim sedistima ne moraju da se vrse prepravke,polo ili neki drugi model,da pase na golfa keca?Nemoj sad da neko napise pa uzmi sa golfa keca :-) sva su lom i stara.
-
VW Scirooco MK2
-
Ja ubacio od Corrada i nisam ništa prepravljao, samo sam im zamenio mesta, vozačevo na suvozačevo i obrnuto ;)
-
koliko se ja secam od dvojke sedista lezu u keca bez ikakve prepravke i obrnuto
-
Ja sam ubacivao u keca sedista od dvojke i nisam nista prepravljao,jer sam one rucice ispod sedista ostavio onako kako stoje,jer nisam imao vremena da se zezam s tim,a da mi se sedista ne bi klizala napred nazad u onu sinu na sredini sa rupicama sam stavio jedan sraf i tako sam fixirao sediste.
-
Jos jedno pitanje u vezi sedista, izgleda da cu morati da ih menjam, nema kud vise. Ako se uzmu sedista od dvojke, i rotiraju vozacevo i suvozacevo, mora li i onda da se radi neka prepravka na sinama ili moze tako da se ostavi? Tj da klizac za naslon i rucica za napred-nazad budu kontra?
-
Pa ako ih rotiras,moraces onda da menjas i one utikace ( ne znam strucno kako su se zovu pa sam ih tako nazvao) za pojaseve i one tockice sto podesava naslon sedista,jer u tom slucaju nece biti na pravoj strani .
-
ja ubacujem sebi iz trojke gti , na tim sedistima poluge koje treba da klizu kroz klizace su dosta sire pa imas dve varijanete , jedna je da seces sine sa svoje skoljke , druga je da preseces sediste i zavaris pod manjim uglom -stisnes ga malo , dimenziono ti staje , s tim da je polugica za povlacenje sedista napred nazad sa kontra strane ali moze to na sedistu da se okrene zamenis sa levog na desno i prepravis malo ... uglavnom moze da se prepravi i ubaci , a generalno sedista iz mk3 su mnogo bolja od bilo kojih iz mk1
-
Ja sam mislio iz 2jke, to sa trojkom mi je komplikovano, a i nisam vican majstorijama kao ti milane :-).
Upravo ovo sto pise golfo me je intaresovalo. Ako ih rotiram to sto ce klizac za obaranje sedista da bude ka unutra i tockic na kontra strani nije strasno. Na pojaseve to ne utice uopste oni su izmedju sedista i na stubovima i nemaju nista sa polozajem sedista. Jbg znam da su prepravke minimalne, al sta da radim kad nisam u mogucnosti, a majstora koji ce s tim da se xebava ne mos naci.
Znate li nekoga ko je iz Uzica-Zlatibora, vracam se prazan odatle pa bi mogao negde tamo da pazarim sedista od dvojke i u isto vreme da transportujem moja?
Ova moja ce najverovatnje biti na prodaju, suvozacevo je jos ok, a kod vozaca je propala slama kako je ja zovem :-), platno nigde nije okrnjeno osim kod otvora za naslon za glavu. Mogla bi da se tapaciraju, ali meni smeta sto nemaju podrsku za naslon. Inace su ona original karirana...
-
Moze li neko da mi potvrdi da li sam u pravu? Ako kupis polovna sedista od bilo kog modela sa sinama, trebalo bi da mogu da se ugrade u golfa 1 cu?
Pri tom ne mislim na ogromne limuzine, nego na marke i modele slicnih gabarita.
Cini mi se kad imas sine samo sklonis svoje i usrafis nove sa sve sedistem?
Recimo, od pezoa 206, neke manje alfe i slicno?
Iritira me sto su ova vw toliko skupa, ne zelim da unakazim auto sa pezoovim sedistima, ali su ona neuporedivo jeftinija, ne stoje lose, udobna su i imaju one podrske sa strane, tako da me zabole za autenticnost i da placam recaro sedista od 3jke 100 i vise eura!
-
Daj sliku tih tvojih sedista, jer gotovo sve moze da se popravi, pogotovu ako je u pitanju samo sundjer.
I nemoj da se uvredis, ali ako mislis da je 100e skupo za Recaro, onda ti nikad u zivotu u takva sedista nisi seo. Nebo i zemlja su obicna sedista i fabricke polu-kadice i naravno da ce ona dobra kostati 100e+.
Uostalom, mozes da nadjes iz dvojke GTI one plice kadice za 50-ak evra i manje, a ona obicna za 20-ak. ;)
-
Madisone, ne vredjam se, opusteno, sedeo sam ja u recaro sedistima, znam sta je dobro, ali nemam 100e da dajem za njih, a s obzirom da je za ova moja sve premija, zadovoljio bi se i sa nekim drugim modelima kao sto sam reko.
Moja necu da popravljam, prvo uopste nemaju naslon za glavu, fabricki, drugo i kad su nova bila imala su smesnu bocnu potporu, i na kraju, popravka bi me skuplje izasla nego ugradnja dobrih polovnih.
Danas mi je na auto otpadu covek reko da bi mi prodao od astre bertone sedista za 40e par bez ugradnje, samo da naidju. Za moja su i ta sedista kao A klasa u avionu. Sad kad udjem u krivinu, dupe mi bezi u kontra stranu, em obuzdavam auto em sebe :-)
-
Za 40e imas da nadjes i polu-kadice iz dvojke GTI koje pruzaju solidnu potporu sa strane, ako te mrzi da varis rupu za klizace, stavis samo suvozacevo na vozacevu stranu i pasuju bez problema. Ionako je vozacevo uglavnom vise pohabano. :)