VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Bole_Legenda Decembar 05, 2011, 10:30:21 posle podne
-
imam passata b5.5 2002. 1.9t(di) 130ks pd avf presao 190k ide odlicno sve full, samo kad otvorim cep od ulja dokle radi motor pocne malko da prska ulje i duva kroz taj cep ali bez dima, takodje na fullu niti ima dima niti duva niti baca ulje, takodje na auspuhu ne dimi ni malo. molim vas ljudi recite mi da li to sto duva na cepu normalno ili je motor produvao, ne znam da li to moze biti da se zapusio iberlauf(odusak motora) pa zato duva, da li ima neki ventil na njemu, ako neko moze da mi pokaze gdje se nalazi.hvala
-
svi duvaju po malo tu,nema ni jedan da neduva e vec ako ti prska ulje onda je to malo druga stvar,nemoj se zezati,idi do nekog servisa cisto da pogledaju
-
prska, po koju kap to je zato sto je tu bregasta, samo sto duva to mi nije jasno, bas onaj cep oce da poleti kako skakuce
-
Mora TDi da duva na čep,duvaju i novi
-
Blago njemu, on stalno DUVA ;)
-
lollol
-
vjerovao mi ili ne, imam jos i golfa III i kad odvrnem cep, bukvalno stoji?
-
da li je moguce da je to do vakum crijeva ili do n75 ventila, da li to ima ikakve veze sa tim?
-
Golf -3 ... PD-motor na B5.5
Ne uporedjuj !, i ne uzbudjuj se :)
-
Ako je na B5.5 katalizator na mestu, nije zatvoren (iskljucen) EGR, zbog toga i ima povracaj viska izduvnih gasova na ponovno sagorevanje pa zato i novi automobili tu malo duvaju. A na trojci koji je motor i jel sve na svom mestu oko izduva? Da nije nesto skidano, vadjeno?
-
da li je moguce da je to do vakum crijeva ili do n75 ventila, da li to ima ikakve veze sa tim?
mo ti je savet da skines katalizator,videces sasvim drugi auto
katalizator ti je 100% uzasno prljav i zapusen,i gusi ti motor i ebe turbinu
ja od kad sam ga skinuo kao da sam mu otpusio nos,mnogo bolje se ponasa autio
-
na III je sve normalno 1.9 tdi, nista dirano, jedino sto mu je skinut katalizator i ne duva ni malo. A passat ne da duva, nego sabija, egr ventil je otvoren, kao iz fabrike, sta da uradim da smanjim duvanje jer kad odvrnem cep i ostavim a radi motor, oce cep da poleti? Zasto je tako, odakle idu i kuda prolaze ti gasovi koje motor salje na povracaj?
-
a sto se opterecujes oko toga kad ti svi kazu da to nije strasno, ako ti ne dimi pozadi i ne trosi neku vecu kolicinu ulja nemoj da cackas nista, vozi to i uzivaj
-
ali zaboravio sam da kazem da pusta ulje, tacnije bio sam kod 2 majstora oba su zamjenili po neki dihtung i jos uvijek toci, da li je to od velike kompresije ili sta?
-
I kod mene na cetvorci duva na cep od ulja,ali ne trosi ulje i super ide, sve je uredu.Tako je od kada sam ga kupio
-
koliko si presao sa njom. Ima li jos ko pd motor vw i da li mu duva?
-
nemas ti motora druze
-
cinjenica je da svaki tdi duva malo na cep i iber jer je takva konstrukcija motora. i kakvo je cudo da na pasatu 5,5 ode motor? nikakvo. cim ti ulje izbija na dihtunge taj motor je za rad. ulje izbija od velikog pritiska u karteru a kakvi su ti katalizator egr ili boca za brisace to nema veze s vezom. nek ubaci neki snimak rada motora sa otvorenim cepom da nebi puno nagadjali
-
+1,covek objasnio sve,svaki tdi duva malo na cepu
i slazem se sa gedorom,snimi pa okaci ovde i dobices odgovor,najbolje resenje
-
vidio sam da se na deklu motora nalazi iberlauf, e sad interesuje me ima li na njemu PVC ventil koji se mozda zapusio?
-
nema
-
ufff, moze li mi neko temeljno objasniti zasto PD motori onda duvaju?
-
Pa ja sam ti objasnio na predhodnoj strani u svom postu. Ti motori imaju povracaj izduvnih gasova na ponovno sagorevanje jer katalizator nepropusta svu kolicinu u cugu i oni se preko sitema ubacivanja vazduha u smesu ponovno vracju na sagorevanje. Zato se mnogima zaprlja sa odredjenom kilometrazom EGR ventil i turbina.
-
odakle ti gasovi dolaze u motor nakon sagorijevanja?
-
Pa turbina ih vraca jer neprodje sva kolicina kroz katalizator. Zato se i zaprlja sa vremenom i ona i EGR ventil.
-
moze, lock, konacno sam shvatio da je motor ok, presao sam 5000km sa manje od 0.5 DL ulja , i dalje mi ulje nedje pisha, ali sredicu ja to