VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Šasija, vešanje, kočnice, upravljanje => Temu započeo: ZARKOTEKICA Decembar 03, 2011, 12:49:00 posle podne
-
ovako sinoć upalim auto i imam šta da vidim lampica za akumulator sija kao reflektor nakon 5-10 sek.počinje jeza čuje se piiiiiiiiiiiiiii i na displeju piše alternator ne puni i jebi ga
odem sada do servisa i oni mi kažu baki otišo ti je rotor na alternatoru a on je valeo (http://cdn2.iofferphoto.com/img/item/174/092/239/KEXi.jpg)skuplja varijanta od bošovog skinuše oni stvarno rotor odem kupim nov i isprsim se 7000 din i četkice fala bogu 200 din i tako vam je to zlo veće od zlaa kaže majstor kod njih strada samo rotor rekoh a u pizdu materinuu tako da znate kome se javi ovakva muka to jee
-
Bajata tema ali nema veze da ne otvaram drugu...
Zeza me alternator ovih dana pa odem do majstora da vidimo šta je. Upalila se lampica (akumulator) i "Piiiiiiiip" pišti k'o pilići kad se tek ispile. Kaže čika majstor da ne puni nikako i ostavim auto u gužvi je pa možda stigne za 2-3 dana da vidi šta je. Rek'o fala lepo doviđence, dođem kući i jutros upalio auto ništa ne sija i ne pište oni pilići... vozikam se do žene na posao, krenem kući kad opet... probudili se pilići i opet sija "akumulator". Odem do drugog majstora lampica se ugasila, kaže punjenje odlično moguće da su četkice pri kraju i eventualno da se zameni ili obradi kolektor. Sve ukupno 500-600 dindzi + rad. E da, da napomenem da ovaj moj pasat nema remenicu na alternatoru kao TDI već je obična kao na vršalici. Prvo sam mislio da je ona u pitanju ali eto...
-
Zamenio sam četkice i problem rešen, kolektor je bio dobar, ležajevi takođe tako da sam baš jeftino prošao s'obzirom da sam ih sam zamenio.
Uradio sam sledeće...
Valeo alternator repair,common problem brush change. (http://www.youtube.com/watch?v=aVvPzwtxdrM#ws)
-
Da ne otvaram novu temu,isti auto je u pitanju,nije mi se upalila lampica od akumulatora,e sad na bordu mi ispisuje nesto u veze generatora i to sam kada dodje do duzeg proklizavanja-slajfovanja,na nemackom je pa nzm da prevedem,ako neko zna sta bi to moglo biti neka mi javi sto pre? : badmood
-
@Tuneru,
Ovde na snimku su zamenjene samo cetkice, a ne ceo regler. Meni se taj kvar nikad nije desio. Nije valjda ne mozes da kupis u prodavnici ceo regler, nego moras cetkice, pa da prelemis? To je apsurd. Mada, odkud znam, nista me vise ne cudi.
-
Da, upravo tako. Zamenio sam samo četkice jer su samo one bile potrošene. Nije neka filozofija zameniti ih kao što se vidi na snimku. Naravno najlakše je zameniti ceo alternator :)
-
Mislis regler alternatora?
Cetkice, mislim da nisu skupe. A i sto kazes vidi se na snimku, nije neka nauka da zamenis. Uz, naravno, malo znanja i vestine.
-
Ma ne, mislio sam najlakše je zameniti ceo alternator. Ništa ne rasklapati i čačkati ali šta ću kad mi đavo ne da mira pa moram da probam sam. Najveći problem je bio skidanje branika i veznog lima sa farovima i hladnjacima da bi' mogao da izvučem donji šraf koji drži alternator. Za nekoliko centimetara je udarao u ventilator. Drugar na 5.5 TDI je odvalio parče plastike sa ventilatora jer šraf ne može da se izvuče mada to ne bih nikome preporučio jer onda ventilator više nije izbalansiran i može da se desi da pukne.
Četkice sam dobio dzabe od drugara inače koštaju par stotina dinara. Na ovom snimku lik kaže da su četkice iste zadnjih 30 godina za Valeo
-
@sha
Jesi gledao u kakvom ti je stanju remenica alternatora i kad si je mjenjao zadnji put( ima kvacilo u sebi)?
-
matori nisi imao porebe skidati branik i vezni lim da si imao klesta za vodu remenicu od viska stegnes i gedorom sa druge starne odvijes sraf :), skidao sam ih na desetine ...
-
Vazno je da ima nacina da se skine bas skidanja hladnjaka i ostalog. Veca je muka skinuti sve to, nego sam alternator.
Jos uvek me ne zeza, ali kad dodje i ako dodje da znam.