VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: Goran79 Decembar 02, 2011, 11:50:19 pre podne
-
Imam problem koji me stvarno nervira od kako je pocelo ovo vreme, naime ujutro kada upalim auto i kad hocu da obrisem shoferku brisaci ne reaguju, tek posle nekih 20 - 30 min kada ponovo pokusam (ko zna po koji put) oni funkcionisu nekih 2 minuta pa ponovo sledi pauza od 20 min ... Medjutim kada dam komandu za prskalice shoferke one uvek reaguju (pa sad barem mislim da je ta komanda rachva ispravna). Pogledao sam osigurace za brisace i oni su ok. Sada jedino nisam pogledao relej jer nemam pojma gde se nalazi.
Bilo bi veoma dobro doslo ako moze neko da me posavetuje oko tog kvara i lokacije releja.
Hvala!
-
Može da bude i sam motorić brisača, možda ga treba servisirati, a pored relea može biti i bilo koji kontakt na putu struje do njih. To što kada prorade opet prestanu da rade upravo ukazuje na pomenute mogućnosti. Ako je počelo po hladnom vremenu onda bih isključio i rele, jer mislim da ne njega ne utiče temperatura.
-
Prošle godine je bio isti problem kod ćaleta,mislim da ti je ribalna jedna osovina što briše...te makaze što brišu su problem,tako da ti sad mehanizam jedva radi i pokreće.To moraš što pre da središ da ti ne ode motor od brisača,probaj malo sve da rasturiš pa podmažeš.
-
+1 skini mehanizam i proveri da li glavi, u svakom slucaju ga ocisti i podmazi svuda gde je pokretljiv
-
Zameni relej pa vidi sta ce da bude, 19 ili 99 na tabli. A moze i do ablendera da bude/
-
mislim da mehanizam tj makaze nemaju veze sa tim.. da je do njih svaki put bi ti tesko brisao itd a ne da ne radi uopste pa posle 20 min radi itd.. pogledaj ti releje
-
malopre ni meni nece bonk sutra cu da pregledam mehaniku. ps radi zadnji brisac ako to ima kakve veze ???
-
mislim da mehanizam tj makaze nemaju veze sa tim.. da je do njih svaki put bi ti tesko brisao itd a ne da ne radi uopste pa posle 20 min radi itd.. pogledaj ti releje
tako je.
goga ablender 99,9 posto
-
E ovako, ja sam to isto imao, te oce, te nece, dok jednom nije potpuno stao. Znaci, pogledajte lepo brisac, videcete da unutra je duso dalo za skupljanje lisca, travka, blata, svasta nesto. Toliko da potpuno zakrci prohodnost brisaca. Meni to ciscenje izaslo 1600 dinara, skidali sve brisace, jer nije jednostavno bas sam da uradis. inace ako cujes zujanje znaci nije motor, samo prekid. nosi to da ti ocisti neko.
Bas danas se parkirao ispod nekog drveta i sve napadalo lisce u otvore za brisace. Rukama sam sve vadio da ne dodjem u situaciju da malo po malo opet odem na ciscenje.
-
Nadam se da cu sutra popraviti, pa da ce raditi ovako biggrin
Volkswagen Jetta Windshield Wipers ad (http://www.youtube.com/watch?v=E6HofT9_fmk#)
-
druze, i meni je tako bilo na prednjim brisacima-te oce te nece-oce uvek kad ocu da pustim vodu na stakla.i odjenom je stalo i nece vise.Druze moj meni je sve to bilo zardjalo ali ne toliko puno pa oce pa nece.I na kraju kad je skroz stalo morao sam komplet sve skidati brisace sa sve motorom , rastavljati i podmazivati.Motor tesko odlazi od brisaca-barem su meni tako rekli...sada rade ko ludi...skini i sve podmazi...
-
Ja predlazem da skines mehanizam i proveris caure kao prvo. Obocno riba leva. Samo pazljivo da ne pogubis zegerove osigurace i ne ostetis one male gumice na osovini za svaki brisac. Dobro ih naprskaj WD-om u nekoliko navrata. Imas ih po 2 kom na svakom odmah posle zegera. Ocisti osovine od korozije veoma sitnom smirglom, razradi i podmazi mascu i vrati sve na mesto. Tu nemas nekih troskova a samo moze biti boklje za makaze. Ujedno kad sve to skines i razradis, mozes proveriti i rad motorica ali da prvo vratis makaze na mesto, i ne kacis same brisace. Ako i tada bude prekida onda moras kod elektricara. mahac
-
niste vidjeli datum teme? biggrin ako ih nije do sad napravio ne trebaju mu ni sad lollol
-
Bili praznici, mozda i nije vozio covek auto ;)
-
Tih dana nisam imao vremena da se zezam sa brisacima pa sam vozio mk3 umesto Bore i pre neki dan sam imao nesto vremena i uradio sam sledece:
zategao sam matice od brisaca (na slici je prikazano strelicama) i za sada funkcionise kako treba:
(http://s18.postimage.org/d70z3iuop/borrra.jpg) (http://postimage.org/)
-
Drugari veliki pozdrav, ne bih da otvaram novu temu zato sto sam bas u ovome problemu!
Dakle odgovara maltene i boja Bore kao moje.... i imam isti problem..
Pitanje je sledece> kako se skida plastika sa rebrima? koji je redosled radnje?
Meni brisaci ponekad rade ali istom brzinom na svakom stepenu.
Kada ne rade onda ne rade uopste ali kada stisnem brizgaljke onda brisaci samo daju znake zivota jednim cimom i to je to....
Zelim da vidim koliko je zaprljano unutra pa me interesuje kako se skida plastika sa rebrima....
Unapred ZAHVALAN!!!!!!!!!!!
-
Ja sam neki dan imao istih problema na mom mk4. Zaribao mi je ceo taj mehanizam tacnaije one male osovinice na koje se pricvrscuju ruke brisaca. Nemoj vise paliti brisace da nebi motor pregoreo. Redosled rastavljanja ti je sledeci (barem sam ja tako radio) : Skines ruke brisaca,zatim tu rebrastu plastiku (samo je povuces prema sebi polako krenes od suvozacke strane),onda odvrnes ona cetiri sarafa koja drze motor i makaze,odvojis dzek od motora i vadis sve napolje.Pazljivo sa svim polako da ti nesto ne pukne pazi i na soferku. Kada je to sve napolju rastavis odvojis makaze od motora (skines onu polugu koju okrece motor) i onda mozes i motor skinuti sa nosaca. Najverovatnije su zapekle te osovinice na koje se pricvrscuju metlice. Na osovini imas jedan mali seger,platnu,gumicu,to sve skines i izbijes osovinu prema dole pazljivo jer je kuciste osovine od gusa ili liva pa je sklono pucanju,kad je izvadis iz kucista ispod imas jenu jako taku platnu. Kad si to sve rastavio dobro ocistis i podmazes i sastavljas. Od alata ti ne treba nista specijalno,treba ti spreja odvijaca,i spreja za podmazivanje. Ja sam te osovinice osmirglao sa finom smirglom i namazao sa tot masti. Nadam se da sam pomogao. mahac
-
Neizmerno sam ti zahvlana BOkI!!!! na tako brzom odgovoru i prepoznatom problemu!!!!
Danas cu probati to da zavrsim!!!!!
biggrin
-
Imao bih jos jedno pitanjce pre rada!!!
Da li da izvadim osigurac za brisace? posto su mi sada poluge na pola sajbne! bonk
Jer sada je pod naponom motor u tom polozaju zar ne?
Koji je to osigurac?
sledece pitanje je da li bi se na autodijagnostici pokazala greska sto se tice elektronike oko brisaca da nije u pitanju zapecenost?
Auto je stojao na autoplacu tako da je velika verovatnoca da su kisni uslovi odradili svoje u kombinaciji sa rdjom ne?
Da li je u redu da rasklopim poluge brisaca sa motora brisaca i onda probam da vidim da li radi motor kako valja? Ako motor brisaca radi kako valja onda je sigurno taj sklop sa polugama brisaca zapekao,, ne znam da li sam u pravu... Ali da napomenem jos jednom da su prekjuce brisaci radili ali jako sporo i tromo...
POZZZZ....... i HVALA!!!!!
-
Evo ga i izvestaj!!! :rolleyes:
Pomučio sam se sa skidanjem rebraste plastike.... polomio sam je , verovatno je i krhka od starosti ali nekako ću probati da je zalepim... bonk
ostalo je bilo lako poskidati.... WD40 je neverovatan alat.... :rolleyes:
skinuo sam ceo mehanizam i da čovek ne poveruje da jednu osovinu jedva da sam pokrenuo 2cm levo, 2 cm desno... za razliku od suvozačke koja je sasvim ok, pokreće je i slobodan pad...
sutra nastavljam... sa tom jednom osovinom... odenću je kod nekog majstora jer mislim da će efikasnije ići od mene...
Kojim kleštima se skidaju ti prstenovi sa osovinica? Odnosno seger.
pozdrav!
-
Nema na cemu drago mi je da sam od neke koristi na forumu ;) . Segere sam poskidao sa tankim srafcigerom.
-
konačno rešeni!
Sve fercera ko novo!
Hvala još jednom za pomoć!!!!