VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Gti-karburator Decembar 02, 2011, 03:24:25 pre podne
-
G2 1.8 karburator je u pitanju.Upali solidno nekad iz prve ili druge a kada radi minut trazi bas jak gas ili pocne da trokira skoro da se ugasi.Ne moze skoro uopste da se vozi daok se ne zagreje ili moze ali bas sa velikim gasom.Na benzinu i plinu isto.Kad se zagreje radi kao sat. Svecice su ko zna od kad a tri su bosch i jedna nepoznatog proizvodjaca ali zamenocu ih normalno Ali me interesuje sta bi jos moglo da bude... Unapred hvala
-
Prvo regulisi svecice ,pa videces i sam kako se ponasa
-
Ili su svecice ili se iskljuci sauh jednostavno i nemoze da radi kako treba. Ali prvo svecice kao sto rece @14henry.
-
+1
-
karburator 100% vecih go*ana u auto nisu stavili ;)
-
To je g2 87 god 1.8 8v 112ks. Ima na njemu bosch svecice a gdde god sam zvao nema bosch nego ngk.Pitaju me i za tip-oznaku motora a nemam pojma koji je... Ako zna neko koja je oznaka motora neka mi kaze da bi lakse nasao te svecice. Ili savet gde kupiti bosch. A da,te Ngk mi nude sa tri kraka a znam da ne idu kadd imas plin ako se ne varam...? Sta da radim,gde da idem,ssta da kupim,koje mu idu fabricki... Ispade komplikacija od jednostavne stvari.UFFF blink
-
Iz mog iskustva, ta prica da plin i svecice sa 3 kraka ne idu je cisto sr*nje...I NGK su po meni solidne, a sto se tice oznake motora, mislim da je PB u pitanju...
-
Da i taj tip predpostavlja da je PB. Aj sacekacu jos malo podrske za te sa tri kraka pa da uzimam. A ako su one solidne koje su bolje ili najbolje a mogu kod nas da se kupe...? Hvala na odgovoru
-
Ja sam cuo za dosta proizvodjaca svecica, ali kroz pricu bar onih koje znam vecina se odluci za NKG ili Bosch...Ja licno za Golfa kupujem NGK (sa 3 kraka, bez problema sa radom na plinu), cale ih je kupovao za Mitsubishi Colt i Opel Vektru i nikada nisu bile generator nekog problema...To je do tebe, jbg nekome i Bosna Super svecice rade posao....
-
Ja isto imam plin i karburator,uvek kupujem NGK,a ovog puta sam kupio BERU nemacke svecice,ali sa jednim krakom i apsolutno sam zadovoljan,i mislim da je bolje da stavis sa jednim krakom svecice ;)
-
Gde si nasao te Beru?
-
stavi brisk silver,extra su,sa jednim krakom su ja ih vozim skoro 30000km na 20000 sam ih skinu cuknuo i ponovo stavio i kao nove ponovo rade,a za trokiranje zameni termodavač
-
znas kad ces sa svjecicama popraviti rad motora na hladno? nikad a mozda ni tad. taman da stavis neke avionske sa 17 krakova ne sa jednim i ne sa tri.
-
Nisam ni rekao da cu njihovom zamenom da resim trokiranje. Rekao sam da su lose i treba da se menjaju svakako a pitao sam sta bi jos ili drugo moglo da bude.
-
hehehe . . .
znas kad ces sa svjecicama popraviti rad motora na hladno? nikad a mozda ni tad. taman da stavis neke avionske sa 17 krakova ne sa jednim i ne sa tri.
+ 1
znas kad ces sa svjecicama popraviti rad motora na hladno? nikad a mozda ni tad. taman da stavis neke avionske sa 17 krakova ne sa jednim i ne sa tri.
gospodine gedora, uz duzno postovanje vase licnosti i respekt vaseg znanja, misljenja sam da ovakvi postovi (pogotovu zadnja recenica) ne dolikuju osobi vasih godina i majstoru vaseg kalibra. hvala...
Gdine krcko, deder nama slepcima objasni zasto SVE svecice imaju TOPLOTNU vrednost ;)
-
Koji karburator je u pitanju?
-
Ma weber ali je remontovan kompletno pre mesec dana. Imam garanciju na to,sta znam covek je ozbiljan da bi to fuserisao tako mi se cini.Zeza samo kad je ispod jedan ili nule. Kad upali mora da prodje taj period od minut dva trokiranja-seckanja i posle sve ok. Voznja je moguca tada ali sa bas jakim gasom,ne ispod 2000 obrtaja. Nije mi jasno ako lepo upali i kasnije radi perfektno sta mu se desava u tom periodu... A da ako mi se slucajno ugasi tada dok trokira onda bas tesko upali.
-
+1
Ostavi auto da se ohladi pa nek ga ponovo uradi, ali kako treba...