VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: Milan 1.3 Novembar 30, 2011, 11:24:04 posle podne
-
(http://img841.imageshack.us/img841/7789/23042012136.jpg[imghttp://img685.imageshack.us/img685/8350/23042012135.jpg])[/img](http://img841.imageshack.us/img841/7789/23042012136.jpg)(http://img685.imageshack.us/img685/8350/23042012135.jpg)(http://img708.imageshack.us/img708/7006/23042012134.jpg)(http://img685.imageshack.us/img685/8350/23042012135.jpg)
(http://img138.imageshack.us/img138/5268/23042012137.jpg)(http://img19.imageshack.us/img19/9717/23042012133.jpg)(http://img26.imageshack.us/img26/2477/23042012138.jpg)
Pozz svima, kupio sam skoro golf 2 1.3 ajnspric 1991 god. Izmenjao filter za gorivo, pumpu u rezervoaru novu stavio,kapa nova, dizne ciscenje,plavi davac nov,mali hladnjak nov. Kada je sa plavog davaca konektor iskljucen radi kao sat,a kada je prikljucen gubi snagu,gas ,trokira pa cimne, pomagajte?????????
A evo i slika
-
ne mogu da verujem da niko nije imao ovakav problem :)
-
pa zameni davac brate ,on makar nije skup,pa probaj
-
brate zamenjen davac,nov kupljen, cela racva nova,pumpa u rezervoaru nova,hladnjak nov,filter za gorivo nov,znaci kad je sve prikljuceno kako treba ukljucujuci i taj davac posle nekog vremena opadaju obrtaji,nema snagu i ugasi se,cim iscupam konektor iz davaca promeni zvuk tj usatli gas i tako vozim,sve ok ,nisam pametan... elektricar mi kaze da nadjem autoelektronicara...
lakse bi mi bilo da ima nekog ko je imao isti problem da znam tacno sta je da ne jurim i izmenjam sve a da posle bude neka glupost, jos mi je ostalo stomoze da bude da menjam pumpu ispod sedista,i da proverim automatski sauh,dizne su isto ciscenje... i ne mogu nigde da nadjem specifikaciju za ovaj model golf 2 1.3 ajnspric,1991 5 vrata,5 brzina??
-
kompjuter blink?
-
da
gornjem desnom uglu kad otvoris haubu
ako je neko imao isti ili slican problem neka da neki savet, ja nisam pametan vise :)
-
Nek ti majstor prvo dobro proveri mase sa komp one su kafene boje onda proveri mikro prekidac na klapnu za gas sa unimerom na omazu kad je klapna zatvorena prekidac je pritisnut i tad radi na ler gas modu, i trece proveri vakum creva dali su dobri.
mahac
-
da li to radi auto elektricar ili elektronicar ??
-
Ma moze i zubar, samo je potreban unimer.
Elektricaru idi
-
Isti problem je i kod mene na jetti 1.8 motor. Na plinu extra radi a na benzinu uzas. Al sam otp nasao kvar. Prvo je da mi nevuce vakum a drugo je da kad skinem klemu sa aku on radi normalno.e sad ti vidi vakum prvo. :)
-
Kao sto rece majstor pimbe, proveriti treba masu kako od kompa tako i od motora i od - kleme na sasiji. Mnogi su imali raznih i slicnih problema samo zbog mase.
-
Neka me neko ispravi ako gresim, kad se skine plavi konektor ka motornom ECU(senzor temperature motora) isti vidi minus, odnosno hladan motor. Samim tim i obogacuje smesu znaci produzava vreme otvaranja dizni. Ako auto radi sa tako bogatom smesom verovatno vuce negde neki fals.
-
brate plavi davac je kod mene na racvi za vodu,znaci gledas pravo u njega kad otvoris haubu, cisto da znam da li mislimo na isto. Znaci kad je on prikljucen lupam ides 60,70kmh samo odjednom izgubi snagu, ja gas u patos on nista i stanem,uspori mu obrtaje i ugasi se, a kad izcupam konektor iz davaca ide sve normalno,temperatura na pola sve ok. idem za nei dan kod elektricara pa cu videti ili da idem kod mehanicara?? to sto kazes vuce fals, mislis na vazduh,neko crevo tj ??
-
Kupi jedan start sprej i prskaj po crevima i kriticnim gumenim delovima ako promeni rad negde ti vuce fals.
-
ok, samo da pitam, to da radim kad je davac prikljucen kao sto i treba i upalim auto i onda prskam ??
-
Pazi da ti kable za svecice ne probijaju start sprej je veoma opasan pop1
-
evo da se javim, mada jos nista nisam sredio, sad sam samo u nedoumici da li ovaj moj golf treba da ima 2 ili 1 pumpu za gorivo, jer mi majstor kaze da ovaj model treba da ima samo 1 i da je to nesto karabudzeno i da to nije ta pumpa koja njemu pasuje,strasno...
-
ajde i ja da kazem moju muku,imam isti problem na golfu 3 1.8 mono point .na plin je zverka a na benzin jos zesci ali cim sklonim nogu sa gasa on se ugasi. sve sam zamenio osim dizne jos cu i nju da zamenim pa ako nista idem na komp.nego sva sreca drug mio drzi auto otpad ,pa ne moram da kupujem nego uznem pa probam.vise me nervira a nemam puno vremena da se mlatim oko toga.ako neko nesto zna nek javi da ne otva ram, drugu temu
-
evo da se javim, mada jos nista nisam sredio, sad sam samo u nedoumici da li ovaj moj golf treba da ima 2 ili 1 pumpu za gorivo, jer mi majstor kaze da ovaj model treba da ima samo 1 i da je to nesto karabudzeno i da to nije ta pumpa koja njemu pasuje,strasno...
tvoj golf ima dve pumpe,ne znam koji je to majstor krasni rekao da iam jednu
-
Kako koji majstor,pa vrhunski majstori,haha. Imas potapajucu i spoljasnju pumpu. Da masa od kompa nije ok,nebi ni upalio motor.Pumpu nemenjaj je ako ti ide ok sa ili bez tog plavog dzeka,onda je pritisak goriva ok. Ti izmenja sve a deo koji ti regulise smesu ili ti vazduh i gorivo,njega nisi probao da zamenis i vidis?
Deo plasticni koji ti stoji pred usisnu granu od filtera ka motoru ili ti protokomer,mogao bi njega da probas mozda.Otidji do nekog otpada i probaj,to ti je 5 minuta.
Dejane,koji ti je monopoint,sa koliko pinova,koja ti je godina? Zameni monopoint,stavi sa auta kojeg si vec cuo da radi. To im je boljka,ili prenizak ler ili se gasi.
-
pile,moj motor je 92 god.prva serija ima fabricku klimu ako to uopste nesto znaci da bi znao o kojim se radi.inace je 1.8 66 kw.mislim da ima 4 pina ali pogledacu sad mi nije tu auto.ma vise mi se penje na k............ ide na benzin ko lud a l na leru radi ko dres,skala mlati da se pokida .a da mozes samo da vidis kako radi i vuce na plin da ne verujes jebo mu pas mater.izvinjavam se na izrazu. angry2
-
ajd da probam i taj protokomer,pokazao mi je ortak ali mi i rekao da mi to niko ne cacka,mislim na protokomer,koliko kosta on da se kupi>>??
i da zaboravih, Pile tebra ne ide mi dobro kad je davac prikacen tj konektor na njemu,samo kad skinem konektor onda leti :), nego me nerviraju tako neki,u fazonu to ima on neku manu i to tako mora,nemoguce da ne moze da se sredi,moracu samo da se pocimam... hvala u svakom slucaju.
-
Neide ti dobro zato sto pitaj boga koju informaciju salje kompu.Da si u BG-u pa da te posaljem kod nekog da resis za 5 min.
Nadji neki otpad ili nekog druga sto ima isti motor i menjaj jedno po jedno,pa kad ubodes sta je,kupi ga. Imas 3 stvari da zamenis da probas, protokomer,te davace i zadnje ti je komp sto cisto sumljam da je.Najbolje bi ti bilo sa nekog stranca da sve to probas ali jedno po jedno.Vidi da nisi rotirao dzekove i vidi na starom plavom davacu dal je ista oznaka kao na tom novom.
-
dzekove nisam dirao,tj samo taj jedan i to je to, e sad ima fora,kada sam skinuo taj stari plavi,seriski broj je bio obrusen,ovaj u radnji je smirglao i kao dosao do broja i dao mi nov plavi davac :) ludilo... moguce da nisu ni jedan ni drugi sad... hvala u svakom slucaju. i sto li bi taj prvobitni bio izbrusen,moguce da je tu nesto smuvano...
-
nije izbrusen,sjebao ga antifriz,haha
-
xaxax ok, jbg nemam pojma...
-
care.jesi resio problem?????
-
nisam jos brate,javljam ako bude nesto...
-
nasao sam ljudi sta je!!!! crevo levo sa zadnje strane motora pa ispod ali ne znam od cega je to, ono je puklo i tu vuce vazduh i cim nabijem prste unutra ustali rad motora...
Ipak nije:(. zamenio sam crevo od liberlaufa i isto se desava...
-
evo da se javim posle duzeg vremena,nista jos uvek,danas mi je lik rekao da moguce da taj davac sto je bio na autu kad sam ga uzeo i ovaj nov sto mi je prodao lik,nisu uopste davaci sauha za moj model ili da moguce da i taj nov nije ispravan :),rekao mi je da trazim davac po broju sasije,da li to ima smisla ili ne ?? i da moguce da uopste nije plavi u pitanju nego neka druga boja??
-
Pozdrav ljudi, samo da javim da je poslednje sto sam uradio kupio jos jedan davac ali po broju sasije, isto se ponasalo i odjednom evo vec treca nedelja auto ide sam od sebe normalno fala bogu, da li je moguce da mu je trebalo vremena da prihvati,prepozna davac ako je to u pitanju. uglavnom problem resen :)
-
mozda je i moguce ,meni je pre tri godine auto trosio oko 15 litara po lokalu,izbacivoa crn dim i na manji gas,rekose sonda,zamenio sondu,jos 15 dana se isto ponaso i odjednom je sve doslo na svoje,majstor mi reku ,bilo potrebno ECU da prepozna novu siondu,sta znam,bitno je da je sve kod tebe reseno
-
fala bogu da jeste, znaci samo davac po broju sasije i po mogucstvu original to je to... :) ipak ne i dalje zeza, ostalo jos protokomer da probam i spoljnu pumpu za gorivo...
-
koji je ovo motor ?? 1.3i ili neki od pola (http://imageshack.us/photo/my-images/827/motor1h.jpg/)
-
(http://imageshack.us/a/img827/5040/motor1h.jpg) koji je ovo motor 1.3i ili neki od pola ???(http://imageshack.us/a/img823/9573/motor3ln.jpg)
-
Koja ti je slovna oznaka motora?
Koliko ima kW?
-
Imam potpuno istog golfa, 1.3 ajnspric i imao sam sasvim isti problem. Resenje je da odes u neki autoservis i da ti očiste dizne u ultrazvučnoj kadi, mene je to kostalo 40 €.. .Poz
-
oznaka je NZ , 44KW.
-
Pozz ljudi, evo posle duzeg vremena da se javim. Auto radi normalno vec 2 meseca,poslednje sto sam menjao je filter vazduha,ono crevo sto sam stavio umesto liberlaufa se bilo otkacilo od selne,to sam opet namestio i poceo sam da sipam evropremijum i evo sljaka kao sat. sad sta je tacno bilo nemam pojma ali radi. pozz
-
Ovo je mnogo dobar i zahvalan motorić. Moj otac je imao dvojku sa tim motorom, imao je oznaku Rabbit, bio je 1992 godište. Išao je kao metak, trošio na otvorenom 4,5l benzina. Uvežen iz Germany, sa pravih 160 i nešto hiljada, kao ispod čekića da je bio izašao... I dan danas me boli duša što je prodat... Mislim da je ladno mogao da se vozi još 10god samo sa redovnim održavanjem. Stigao sa kompletno urađenim velikim servisom. Sve origigi delovi (kajševi, pumpa za vodu, svećice Bosch, Kablovi, kapa). Nov B)