VW Klub
VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: RUS Novembar 28, 2011, 09:46:53 posle podne
-
Posto resavam da kupim vozilo u komercijalne svrhe i da ujedno mogu da ga koristim i kao putnicko, ovaj auto mi se mnogo svideo kao i mojoj leposoj polovini. Relacije su kako po Srbiji, tako i do Moskve i obratno. Zato zelim vase misljenje i iskustvo.
http://www.polovniautomobili.com/oglas1648616/volkswagen_caddy_20_sdi_life/#8 (http://www.polovniautomobili.com/oglas1648616/volkswagen_caddy_20_sdi_life/#8)
-
iskreno tdi je tdi,za taj kedi sve preko 120 je nemoguca misija,vozi mi buraz nerodjeni koji radi
za colu istog normalno sluzbenog (dostava),kaze trosi ko tdi a ide ko sdi,puno buke a malo vajde,
potrosnja mu od 6 do 7 litara kombinovane,iskreno auto je lijep a koliko dobar drugo,
a opet ako ides na vece relacije onda je najbitnija pouzdanost a tu je tata 1.9 sdi,
da je 1.9 tdi nemam komentara,mislim lijep je e sad dalje po izboru,
-
Pa ja Mladene bas zbog turbine, geometrije, silne elekronike i ostalih zajebancija se i nosim mislju za SDI. Mada ovaj je jedini u oglasima LIFE opreme sto meni u principu treba. Ipak je ceo salon oblozen tapacirima i koloko-toliko je manje suma i buke unutra. A ovo sto napisa 120, mislis da mu je to maksimalno sto moze da ide?
-
dobar cedi biggrin
povoljan s obzirom na km i godiste i ocuvanost ovako na daljinu mi se cini jako dobra kupovina
e sad SDI ima svoje prednosi i mane, buduci da pominjes da ce ga vozi ljepsa polovina, da ce se vozi na krace relacije (tu do moskve i tako ... lollol ) SDI je po meni bolji izbor jer ne prijeti da ce tRubina da vrisne nedje ajmo reci u rumuniju. To je ujedno i jedina prednost ovog motora ;)
TDI ce ti manje trosit, ic ce bolje, a ako mu stavis one tvoje balonke kao sto stavljas na svako auto lakse ce to podnijet biggrin
Sjedi i probaj auto, sam ces ocjenit dal ti odg SDI ja ga nikad ne bih uzeo jer loche a ne ide ;)
edit: nije mu to maximalno, maximalno je nedje oko 140 samo sto mu od 120 do 140 treba kolko od 0-120 a to je cijela vjecnost biggrin
a elektronike ti nema nista manje nego TDI nije to onaj SDI sto je nekad bio B)
-
Zeni se uopsteno Caddy (putnicki) svidja,a vozicu ga ja jer ona niti zeli da bude vozac niti ima polozeno. A sa maksimalnom kilometrazom ionako preko 140 i Polica neteram jer nemas mnogo gde ni da vozis brze. Dvoumim se jos uvek izmedju njega i Mercedesa Vita nekog od 2002-2003g putnickog naravno.
-
Pa tu morash sam da reshish, dal ti treba kombi ili pikup :D SVe zavisi od tvojih potreba.... Ili si mislio na merc vaneo pa se loshe otkucao, jer mi vito i kedi nisu u istoj klasi ;)
-
Znam da Caddy i Vito nisu u istoj klasi, ali su to 2 modela koja dolaze u obzir. Vaneo je mnogo nizak i on mi zato ne odgovara. Mislim na klirens.
-
Ja sam dva uzeo za firmu pre 2 godine,oba su TDi,samo su za tovar,nemaju sedista,oba su 2007 godina.
Do sad su presli oko 160-170 hiljada,jedino sto je menjano na oba su pumpa za gorivo i set kvacila.
Ja sam prezadovoljan sa motorom i samim autom,izdrzljiv je u p.m. i ide ko metak.
Jedina mana je sto je sediste visoko a pedale ukoso,sto oce noge da bole zbog nezgodnog polozaja posle bas duze voznje,neznam dal je kod tog isto tako.
Po meni je bolje da uzmes TDi-a ako si bas zagrizo i obavezno uzimaj sa klimom.
-
Pile, nisam zagrizao jos jer ipak bi hteo kombi putnicki. Imam nekih planova oko mercedesa Vita putnickog koji ipak ima lanac u motoru a ne zubcasti. I u njemu ce biti sigurno udobnije na duze relacije nego u Caddy, a i kad zatreba moze se vise i natovariti... biggrin
-
Tu si upravu. Po meni caddy nije bas za bog zna kakve relacije.Moji pice do 1000km.
Posto ti planiras jace relacije,gledaj prvo udobnost a ne da izadjes slomljen iz auta ako vozikas do Moskve.
-
Najradije bi uzeo VW multivana (sto je moja zivotna zelja) ali nisu vremena povoljna za to..... tako da ce pasti neki Vito uskoro....nadam se lollol
-
Evo ja sam sad u Minhenu, dosao sam pre 7 dana sa putnickim Caddy-jem i moja sledeca iskustva su:
Potrosnja 7l pri 140km/h na satu, znaci nekih 130km/h realno. To je voznja na 3100 obrtaja i nisam hteo da ga opterecujem vise od toga. Nas je bilo 5 u autu i pun gepek stvari i auto je vukao dobro i bez problema, ali se od te kilometraza ne nadaj vise posto on moze vise ali nije bas preporucljivo. Sto se tice voznje za svaki dan tu je auto odlican, za magistralu, regionalne puteve i ostalo, 5.-ta brzina 2000 obrtaja i ide 90km/h sto je sasvim dovoljno za nase puteve prosecna potrosnja mi je 6l-6.3l, startan je i dobar je i za kraca preticanja. Sto se tice udobnosti, nisam se mnogo umorio za tih 1200km, izolacija je odlicna (sigurno znam da je bolja nego na audi A4 1.9TDI 2002). Ogromna prednost mu je sto je pregledan fenomenalno, visoko vetrobransko staklo, retrovizori skoro pa kao na kamionima, u krivinama je stabilniji nego drugi minivanovi, ali je i zbog toga malo kruci na rupama. Mana su im turbina i plivajuci zamajac i mene je nazalost pogodilo i jedno i drugo i kostalo me je ukupno 800€, mada sam sada miran dugo dugo. A sto se tice SDI njega bih uzeo samo pod uslovom da se taj auto vozi van auto puta jer na vecim brzinama se muci, sigurno ne trosi manje, a na 120km/h-140km/h ce sigurno da trosi 1-2l vise od TDI , slabo ubrzava, ali opet ako je za regionalne i gradske puteve onda je OK. Tih 800€ u ceni zamajca, seta kvacila i turbine je mala razlika na 200 000km (u tom intervalu se obicno desavaju kvarovi) u odnosu na ono sto pruza TDI naspram SDI.
I da, a Lake autu u Cacku su mi rekli da se sad ti novi putnicki CADDY-ji registruju kao teretna vozila, tako da dobijas povracaj poreza ako uzimas na firmu a posle mozes i da imas odbitak PDV-a na gorivo, tako da je to odlicna stvar.
-
Ovde moze DELETE. Hvala svima na informacijama, ipak sam se odlucio za VW Sarana 1.9 TDI od 116 konja. mahac mahac mahac
-
Ekstra tapsac tapsac