VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Lord Spook Novembar 27, 2011, 09:58:06 posle podne
-
Probao sam da nadjem slicnu temu ali sa ovakvim problemom nisam uspeo naci.
U pitanju je golf II 1.6 koji nece da upali. Dva dana ga nisam vozio i kad sam probao da ga upalim vergla normalno i ali ne moze da ga startuje, sve kao da je na delic sekunde da ga upali ali nista. Pomslih da nisu grejaci jer to ide sa hladnijim vremenom. Izvadim sva cetriri grejaca, probam i rade odlicno, skoro celo stablo se uzari. Proverim akumulator isto u sve u redu. Proverim dovod goriva isto sve u redu. Posle toga ga na gurku upalim i istog momenta izbaci iz auspuha brlog dima toliko da se ulica nije videla i ostavim ga da radi nekih 10 minuta i utom periodu je prestao da dimi, pretpostavljam da je to bila sirova nafata koja je usla umotor dok sam poskusavao da ga upalim. Vozio sam ga tako oko sat vremena i kad sam ga ugasio opet nije hteo da upali.
Sledece sto cu da proverim to je relej grejaca za naftu, ali me zanima sta bih jos moglo da bude u pitanju.
Ranije se javljao problem sledeceg tipa na koji nisam mnogo obratio paznje ali evo da spomenem posto mozda moze da pomogne pri resavanju problema. Kada ga prvi put startujem u toku dana i vozim se npr 5-10 min i ugasim ga i posle nekoliko minuta opet probam da ga upalim vergla duze (nekih 5-7 sec) i tek onda startuje uz oblak dima iz auspuha koji odmah nestane.
Takodje relej ne cakne kad se grajaci za naftu u gase...
-
a kad ga startuješ dal ti baca dim iz auspuha
-
Bacao je malo, takoreci normalno za dizela i naravno to je bilo dok sam mogao da ga normalno upalim...
-
ako ti sad ne baca onda ne dobiva gorivo
probaj skinut lajtunge na diznama i startuj ga mora špricat naftu na dize
-
Nisam malo pre razumeo sta si me pitao, ali sad dok vergla izbacuje dim na auspuh, ako si me to pitao...
-
ok onda ako ti izbacuje dim znači dobiva gorivo
provjeri si glavni osigurač grijača onda si pogledaj imaš jednu žicu koja ti ide na pumpu ...daj kontakt i tu jedinu žicu koja ti ide na pumpu iščupaj pa ponovo priključi mora kad ponovo uljučiš ič klik kao da daje struju
-
A jesi li proverio osigurac grejaca pod haubom?
To sto je dimio posle girke je upravo zbog toga sto si naveo....
A srebro je mislio da kaze (doduse nem pojma na kom jeziku) da popustis navrtke (holendere) na cevima kod dizni, tj on rekao da skines skroz, mada je dovoljno popustiti za krug ili dva, a nafta ce da izadje tamo gde joj je lakse, ko i svaka druga tecnost. Mada smatram da nema potrebe za tim...
Proveri ti muzjaka od ose iliti osi-gurach pod haubom na pozarnom limu u crnoj kutijici malo manjoj od pakle pljuga . . .
Ae zdravo . . .
-
njemu nece ni zagrijan da upali. da nema struju na elektroventilu pumpe nebi mogao ni bacati taj crni dim za vreme verglanja zar ne?
lorde prekontrolisi da ti nije kais preskocio i izmjeri kompresiju
-
@gedora - ma znam ali kad kaže malo dimi a poslije ne dimi ko sad zna kaj je kad nezna ni sam biggrin
napuni akomulator i verglaj
-
Dima definitivno ima kad vergla tako da je to to, a i proverio sam dovod goriva bas na taj nacin nakoji ste vi rekli.
Videcu sa tim osiguracem ispod haube sta je, a naravno i kompresiju.
samo mi reci na koji si kajis milso posto nisam bas neki super znalac za servisiranje vozila i ostalo...
-
zupčasti onaj koji ti je najširi ako imaš stazne
onaj na bregastoj
-
na zupcasti. onaj od alternatora nemoze ni preskociti koliko ja znam.
glavni osigurac grijaca nalazi ti se na pozarnom limu. gdje sipas ulje za kocnice pa malo lijevo, stoji na crnoj plastici nemozes ga promasiti nikako
-
ja sam jedno cackao oko releja za grejace i nisam lepo vratio relej i nije hteo da sastavi uopste istrosio sam skoro ceo akomulator proveri da nije do releja.
-
Ja bi to na 24v pa zaverglo ako znas kako i otkaci alternator,samo da bi nabio kompresiju.Ako tad neupali a dimi,onda imas ozbilja problem. ;)
-
Jasno sve...
Probacu sutra sta budem stigao od navedenih stvari pa da vidimo sta je...
Mada i meni relej deluje sumnivo jer ne cakce kad se ugasi lamipca za grejace, mada to mozda nema veze ili se ja nadam da je to jer deluje najlakse za srediti :) :) :)
-
Ako ti se gasi lampica od releja,znaci da je uboden lepo.
Brate,sutra otkaci zicu sa grejaca,zicu sa akumulatora direkt na grejace,15 sec i verglaj.
-
meni kad se ugasi lampica od grejaca sacekam jos par sekundi i tek onda cakne relej i tad zaverglam
-
Pile - Ako sam te razumeo da izvucem zicu od plusa na akumulatoru do one metalne lajsne koja povezuje sva 4 grejaca, a onu koja je sad zakacena da skinem i onda da probam da ga upalim
-
da brate,das direktnu struju grejacima da se ugreju,odbroji do 15-20 i verglaj.
Ako vergla lepo,baca dim a nece da upali-onda proveris grejace.Ako su grejaci ok onda ti je motor odsvirao.
-
Jel tebi radi sauh na autu i da li ga koristis? Ovo sve mirise da auto nije dobro uzubljen ili preskocio kao sto majstor gedora kaze ....
-
Bendiks?
-
Radi sauh. Kad sam ga upalio na gurku radio je. Sauh sam koristio pri svakom paljenju posle duzeg stajanja, odnosno kada se motor skroz ohladi.
-
Upali ga majstore? :huh:
Koja je dijagnoza?
-
Kod mog matorog na 1.6td ako povuces saug,tu gde si ga povukao,tu i ostajes.Upaliti moze samo na vucu posle toga.
Dosta dizela kad povuces saug nece da upali a dosta dizela ako nepovuces saug nece da upali.
Novi tip bos pumpe kod dvojke je dobar posto dize ler gas u isto vreme kad povuces saug.
Nego,sta uradi?
-
Druze,da tebi nisu otisle karike
-
i moj otac ima slicni problem sa golfom 2,kad je leto pali kad je hladan a sad nikako ,sve instalacije sam mu pregledao i daje mu struju na onom zajednickom vodu za grejace,pa me zanima da li je moguce da zbog jednog grejaca nece da pali, jer samo jedan nisam mogao da proverim, a auto kad upali vuce kao lud... a i lampica mu ne svetli (za grejace)... sta da jos pogledam ?
-
isti problem na dvojci i ja imam. bukvalno sve je na njoj uradjeno ali kad je minus ili blizu minusa temperatura nece da upali, doduse nekad i upali ako mu dusu uzmes. sto se grijaca tice ja sam takodje sve to provjerio, ispitivanja su pokazala da su grijaci ok, jedino mi je majstor sugerisao da su te strujne instalacije malo dotrajale pa mozda se grijaci ipak ne griju dovoljno iako se lampica regularno ugasi i relej cakne.
ono što mi je preporučio da uradim jeste da ugradim taster i da ručno grijem grijače, da bi to trebalo riješiti problem, da je jedan od češćih rješenja kod starih dizela i da se dobro pokazalo.
-
da ali ako preteras sa predgrejanjem moze da se desi da spalis instalacije,a i da izvuces struju sa akumulatora,nemoguce da sa ispravnim motorom i instalacijama nece da pali, ja sumljam na neku gresku sa grejacima,jer moze da se desi da su ne kvalitetni tj da slabo greju,ja cu da stavim sva cetiri bosch grejaca pa cu sve da vidim, ti bi trebalo da pogledas kolika ti je voltaza na zajednickom vodu a i da vidis kontakt na osiguracu na pozarnom zidu, kod caleta je i relej imao los kontakt,kad sam to sredio onda sam pogledao napon na osiguracu koje je bio prekriven rdjom,pa sad cu igrejace da promenim. ti treba da vidis i alnaser i akumulator ako sporo vrte ili je kolektor prljav sporo vrti zamajac pa nema sanse da upale jer nema broj obrtaja za se zalaumfa,to se manifestuje kao ono kad smo sto ne prebaci motor a malo mu fali... da ne odem u off pozdrav javicu sta sam uradio sa novim grejacima
-
kad sredite alternatore, anlasere, dizne, pumpe, grijace, releje filtere, dovode goriva, stavite nepovratne ventile...
na kraju uradite motor da bi taj auto mogao upaliti na minusu.
-
hahahahahhaha mi da imamo za sve to vozili bi golf 6 a ne 2 :)
-
da se osvrnem na gedorin komentar, upravo sve to što si pomenuo sam ja radio, jer sam zelio da imam auto i znam šta vozim, ali bukvalno sve. , jedino dje sam kiksao je što sam poslušao "dobronamjeran" savjet mehaničara da odradim osvježenje umjesto generalne. s time nikako nisam bio zadovoljan, jer je uradjeno fušerski, medjutim auto je ipak dobio na performansama u odnosu na period prije osvježavanja, razlika se vidi i nikad mi nije bilo jasno zašto kad je hladno neće da upali. taj auto danas moj stari vozi, doduše ne svaki dan i ne mora rano ujutru ustajat pa ga taj problem mnogo i ne dotiče, ali podsjeti me kolega vw golf 1 na probleme koje sam imao.
-
bas zato sam pokrenuo temu grejaci vode za motore,bas iz razloga sto hladan motor tesko pali... pozz
-
I kad je lošiji motor sa sređenim alternatorima, anlaserima, grejačima, dobrim akumulatorom itd itd..... su veće šanse da upali.... ali kad dođe vreme da mora da se radi generalna ne pomaže ništa drugo sem remonta..... bolje unapred dati pare za remont, nego kad zakuca motor, onda je i šteta veća i opasnija za džep, pravi mnogo veću rupu. lollol
-
Meni jetta 1.6 Gtd kad je pocela ova zima nije htela da pali , otisao kod majstora ustanovljeno da samo jedan grejac ne valja , zamenio taj jedan i posle je celu zimu palila na pola kljuca dok nije bilo ono -20 pa mi zaledila nafta ali i tad polijem filter vrelom vodom da se odledi. i pali posle normalno...