VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: nikolat Novembar 27, 2011, 03:10:43 posle podne
-
Na ovoj hladnoći mogu da vozim i 30 minuta a da motor ne dostigne radnu temperaturu (naravno na otvorenom i sa umjerenom vožnjom), termostat je u redu. Da li da stavim onaj karton ili se može riješiti na drugi način?
Takođe, kada mi auto postigne radnu temperaturu gasi se čim pritisnem kvačilo, a što je jako iritantno u gradu gdje je stalno stani-kreni. Niko ne zna da mi kaže uzrok. Očistio sam karburator, naštelovao ga, da li je prebogata smješa, motorić ler gasa... ?! Već mi to jako ide na živce.
I da, jako mi dimi na iberlauf, pa sam ga skinuo sa kaburatora ali koliko znam to bi mogao biti indikator da je motor produvao.
Inače, auto je benzinac 1.3.
-
To ti nije nesto kako treba. Majstor bi trebao da zna sta je. A to sto se tice da mu toliko treba da se zagraje to mi je prosto neverovatno. Ja kad upalim svog golfa 2, takodje 1.3 on se zagreje za 15minuta u mestu, bez voznje. Tako da neznam. Probaj da stavis karton tamo ispred da vidis dal ima razlike, ali iznutra, da se nevidi, ruzno je.
-
I meni se u mjestu zagrije ma i za manje od 15 minuta, ali kada vozim na otvorenom 70 na sat, lagano, bez forsiranja, a po ovoj hladnoći onda je problem. Kao da hladan vazduh rashlađuje motor (mada, ako prije toga malo vozim po gradu i izađem na otvoreni put drži tih 90ak stepeni).
Ali ovo za gašenje pri kočenju i pritisku kvačila pri radnoj temperaturi mi nikako nije jasno. Sve mi upućuje na ler gas, motorić ler gasa ili možda štelovanje...
-
+1
Stelovanje ler gasa. To obavezno. Malo ga stavi i jaci da bude, nista nece da mu fali.
-
2x ga je mehaničar štelovao i opet isto. Možda treća sreća:)
-
Proveri jel imas masu na menjac i motor.
Meni se isto to desavalo na Z128, stisnem kvacilo a on se ugasi.
Problem je bila masa
-
Ja sam imao isti problem sa mojim 1.3 automatski sauh i cim se ugasi ler padne na 300 a u vozlji kad stisnem kvacilo gasio se.Problem je resen stelovanjem gasa i smese ali sledece sto je crklo bili su vakumi 2 od 3 su crkla i morao sam da kupim drugi.Srecom nasao sam drugi u odlicnom stanju kojeg nisam mogao da nadjem 9 mes.i vec 2 god radi kao sat stim sto auto zimi vise ne vozim ostavljam ga da prespava :D
-
A koliko ti je trošio i kako ti je smješa i ler gas bio naštelovan? Ja gledam mog mehaničara, sve na uho u 5 sec.
-
Meni se desava da se nekad gasi na leru. Problem resim tako sto skinem ler diznu i procistim je.
Takodje sam imao problem sa radnom temperaturom koja nije dostizala 90 na otvorenom putu, zamenom termostata problem je otklonjen.
-
A koliko ti je trošio i kako ti je smješa i ler gas bio naštelovan? Ja gledam mog mehaničara, sve na uho u 5 sec.
Majstor mi je radio sve i to isto na zvuk stim sto mi je rekao da mu je vreme da se promeni a trosio je od 6-12 na otvorenom a gradska nije spustao ispod 10 zato sam ga i promenio isti od stranca,sad na otvorenom 6-7 a gradska oko 8 stim sto ga ja pustam uvek da radi u mestu par minuta dok se ne zagreje malo