VW Klub
VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: medium Novembar 25, 2011, 06:07:12 posle podne
-
Bio sam kod autoelektricara danas. Proveravao sam akumulator.
Dok je motor bio upaljen, aparat je pokazivao 14.0-14.1 V
Nakon gasenja motora, vrednost je 12.6 V
E, sad sam u dilemi, jer majstor kaze da je akumulator slab. blink
Koje vrednosti su normalne prilikom ovakvog ispitivanja ???
-
Zasto tema na dva mesta???
-
Veca verovatnoca da ce je neko videti... hehe
Mnogo mi je to vazno, zbog posla.
Svako jutro putujem.
Izvinjavam se moderatoru na dvaput postavljenoj temi.
-
Ja iskreno mislim da je to ok. Mada elektricar valjda zna sta prica. Tako da neznam... Bolje poslusaj elektricara i vidi sta ces s tim. Kako ces da sredis..
-
punjenje OK.
akumulator lakunoc pop1
-
Bas je kontra. Ako akumulator drzi 12.6V dobar je a to punjenje ti je jako slabo, pogotovo ako je to izmereno bez upaljenih svetala i ventilatoru.
-
ja sam bas to merio pre neki dan kod mene na mk2 1.6,punjenje sa svetlima i maglenkama je oko 14 a akumulator prikazuje 13,6 kad je auto ugasen
-
@kadi nemoguće da je 13.6V to je možda kada se odmah isključi motor posle dužeg vremena je 12.5 - 12.6V
ko medium-a je sve ok, vozi golfa 1.3 i nema pojačala bleh
-
pa tako sam i merio,odmah polse gasenja lollol,sta znam,mislio da tako treba biggrin
-
14 i nesto volti je super punjenje,a cim coveku ne drzi struju riknuo , nemojmo da komplikujemo,jasna stvar.
p.s. ja sam elektronicar i jos ponesto.... :ph34r:
-
mislim da grešiš ali ok beer
-
Kako mislis da mu drzi akumulator 14 i nesto volti ako auto ne radi, kakav si ti to elektricar?!
-
uslov da vazi garancija akumulatora je da je punjenje 14,1 do 14,3 tako da je to ok.
a ako i pri tom nedrzi struju i nevuce nigde onda je akumulator slab.
moze i prosto da se proveri dali vuce da se skine klema preko noci pa da se proba u jutru.
-
punjenje, ne drzanje
napon drzanja je relativna stvar i zato ga nepominjem a mora po nekom nepisanom pravilu da je preko 13v
-
uslov da auto puni je da auto radi.... lollol lollol