VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: gacesai Oktobar 10, 2008, 12:56:24 posle podne
-
Pojavila se greska na dijagnostici.
Auto trosi vise goriva, a samim tim izbacuje i crni dim (naravno prvi vecem gasu). Turbina se ponekad iskljuci na 2800 obrtaja,
ali skidanjem sa kontakta i ponovnim paljenjem TC ventil se verovatno vrati i onda ide ok.
EGR ventil sam testirao preko kompa, ukljucuje/iskljucuje normalno i vrsi regulaciju ok, bar tako deluje.
Usput sam zamenio dizne, koje su davale slab pritisak - oko 150 bara, ali to nije uticalo.
Da li je neko imao takav problem...
-
EGR zatvori obavezno i pri tom ocisti usisnu granu i provjeri protokomjer.
-
Kako da zatvorim EGR?
-
Evo pogledaj ovde http://www.vw-club.co.yu/forum/index.php?topic=140.0
i ovde http://www.vwclubcroatia.com/forums/index.php?showtopic=529&st=0
A evo zasto to da uradis http://pics2.tdiclub.com/gwillie/VW/Sballintake/INTAKEMAN101b.htm
-
Takodje moze da bude i ventil N75
(http://www.autotech.com/images/products/N75_J_big.jpg)
-
Gde se nalazi N75? Nisam uspeo u Elsi da nadjem
-
Negdje u blizini filtera vazduha, obicno na njega idu crveno, plavo i crno crijevo sa turbine, provjeri sva ta crijeva da nije negdje puklo ili spalo. Greska 000575 je upravo N75.
Imao sam takav problem kod druga na Ventu TDI, javljao tu gresku, a rijesio sam ga ciscenjem senzora protoka vazduha.
-
najbolji nacin komp u kola, kola na auto put ili gde vec i da se vide parametri pa odatle vakuum sema stel dijagnoza itd do resenja kvara
-
Gresku sam resio tako sto sam dobro ugrejao turbinu biggrin
Isao sam do Novog Sada - 80 km i od tada vise nema greske.
Smanjila se i kolicina dima.
Menjao sam i venitl 1H0 906 627 - crna glava, ali isto se ponasa.
Jel si mislio na taj ili na beli (beli ima jos slovnu oznaku iza ovog broja)?
Sada imam problem, poceo je teze da pali, ali ponekad, nema nekog pravila, uglavnom kad je vruc motor ?!
Na Vag-Comu prikazuje kasnije paljenje, a primetio sam da EGR vise nece da regulise protok kada se testira
Basic Settings-om. Pre 5 dana je normalno spustao na 320mg, a sada ukljucen i iskljucen drzi 440mg...
Inace motor skroz normalno radi, auto ide super, na Vag scope-u turbina normalno prati... posle NSa nema vise
problema da ne ukljuci turbinu na 2800rpm - kao da neko oduzme gas.
-
najbolji nacin komp u kola, kola na auto put ili gde vec i da se vide parametri pa odatle vakuum sema stel dijagnoza itd do resenja kvara
Sad sam tek video ovu poruku, mada sam slicno i probao i dosao do nekih resenja... ali pojavilo se to novo...
Desava se da ponekad kada duze vergla promeni i broj obrtaja, pa sam uzeo i drugi akumulator da testiram.
Sledece je da pomerim ugao paljenja na bosch pumpi (na napred), da ispostujem Vag Com i paljenje
Ima li neko jos ideja... :)
-
Vec sam ti rekao, blindiraj EGR i ocisti usisnu granu, pa onda vidi.
-
Jel moze EGR da utice na paljenje?
Mislio sam da je to resenje za gresku 575, ali te greske vise nema.
-
Ako ti je navukao puno garezi u usis, moze to da bude problem. Skini, ocisti, nista te ne kosta.
-
Problem sa paljenjem je resen, nako sto je danas ostao mrtav na kljuc :)
Crkao je alnaser. Na rotoru se kolektor skroz pojeo, cetkice su dosle do samog kraja i otisao je automat, ali pase od Passata B5
rotor i automat pa je tako reseno. (ova informacija za delove alnasera od passata B5 predpostavljam da je korisna, jer se tesko nalazi
alnaser za g3 81kw) Rotor je bio toliko ostecen da ni strug nije pomogao.
Sad pali kao dobro ustelovani benzinac :)
Greske 575 nema vec 10ak dana, ostaje kad stignem da ocistim usisnu granu.
Hvala svima na savetima!