VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: slavisa manojlovic Novembar 21, 2011, 12:16:04 pre podne
-
zagrejem ga,upalim,radi sekundu dve i ugasi se! ponovim postupak,zadrzim malo gas iradi.grejaci zamenjeni danas u cemu je problem? pozzz! hvala!
-
Imaš,brate 3 slične teme.Pokušaću da ti pomognem:proveri filter nafte,relej grejača,kvalitet goriva...Eto,dovoljno od mene. mahac
-
kompresija drug, kompresija
-
Izmeri kompresiju u svakom slucaju bice ti situacija mnogo jasnija,a moze da bude svasta...da li vidis dA ti negde curi ulje?
-
Kakve veze ima kompresija, i curenje ako je upalio auto, citajte malo, ako se ugasi znaci da nema goriva, za pocetak baci pogled na elektromagnetni ventil na pumpi jel dobar kontakt, a posle pregledaj bos pumpu, radi li ti saug
-
radi1
-
Ja mislim da ne mora da bude gorivo...moze biti svasta.Recimo meni se to desilo pre neko jutro...bilo hladno upalio auto i cekica moje traktorce (g2 1.6d) jer je ladna bosch pumpa i odma dok sam palio malo sam gas pritisnuo i kako sam pustio gas ugasio se,naravno dok se gasio treptala je lampica od akumulatora sto ce dalje reci da mu fale obrtaji...
-
Kakve veze ima kompresija, i curenje ako je upalio auto, citajte malo, ako se ugasi znaci da nema goriva, za pocetak baci pogled na elektromagnetni ventil na pumpi jel dobar kontakt, a posle pregledaj bos pumpu, radi li ti saug
Izvinjavam se...prevideo sam :-)
-
zagrejem ga,upalim,radi sekundu dve i ugasi se! ponovim postupak,zadrzim malo gas iradi.grejaci zamenjeni danas u cemu je problem? pozzz! hvala!
Hladno je jbg...drzi blago gas malo duze dok ne ugreje i posle pusti i nece ugasiti...
-
hvala,drustvo,pozz!
-
Čekaj da odrade grejči,da ti cakne relej,ponovi 3 putapa verglaj.Ako ne upali,može svašta da bude.Jel sipaš D2?
-
ivinjavam se sto pitam a dje dodje relej za grejace na folfu 2
-
Čekaj da odrade grejči,da ti cakne relej,ponovi 3 putapa verglaj.Ako ne upali,može svašta da bude.Jel sipaš D2?
Ja sipam D2 i necu moci jos dugo.Prosle zime ostalo u kolima dugo i uhvati me jedan bruka hladan dan i predvece odvoji mi se parafin i zacepi mi u filteru goriva :( u svakom slucaju 2busy ti je dobro rekao...nekoliko kljuceva moras grejati,a mozes probati da iz prvog kljuca sacekas dok se dioda ne ugasi,ali ne cekas da cakne automat,jer to znaci da su se grejaci ugasili,kako se ugasi zuta lampica upali i teraj.Ja tako radim i zavisi od temperature,ali recimo 97% uvek pali na prvi kljuc,kad je mnogo hladno onda bude kako mora ;) sam si sebi dao odgovor u prvom postu - malo duze drzis blagi gas dok ne ugreje samo malo posle ide ko sat...
-
@buzuki Neceš valjda po zimi sipati evrodizel? :huh:
-
@2busy ma jok brale :) Na sta ti ja liciim :-D Iili aditivi na Luk Oil pumpi sto ne daju d2 da se odvoji u maloj nekoj boci - recimo sadrzaj za 30l nafte kosta oko 100 dinara.Dakle ili to ili na 15l nafte pola litre do litre benzina i isto toliko petroleja ;) nema da fali ;)
-
Probaj da sipas lozak,ako imas negde.Ja ga od septembra tocim do cepa,motor se preporodio.100 posto u ovaj nas tzv.D2 sipaju malo vise vode,sipaju i u evrodizel,licno sam se uverio na sluzbenim vozilima iz moje firme (takodje tocimo na Lukoilu).
Da ne duzim,mnogo je ljudi za i protiv lozaka i ja sam bio skeptik,ali Deka mi sada radi kao 123 Benz,a prosle zime 2 puta sam menjao filter nafte pun leda.
-
E ima jedna pumpa blizu mene na ibarskoj...Knez petrol ili kako vec...oko 100 kinti je l lozaka...sta znam...Bilo je i onih ambicioznih majmuna koji su kupovali jestivo ulje na veliko i dobijali za enormno male pare jestivo ulje,a naravno poznato je da golfovi dvojke (cini mi se bez turbine) idu na jestivo ulje i na filtrirano ulje iz mekdonaldsa,ali je fora da kad je jedan baja to sipao,nije razmisljao da ce razgraditi creva tim uljem i naravno eno ga sad...ko sta radi,on juri creva,a ko zna sta je jos sjebo...To za lozak je fina ideja i hvala ti puno na predlogu.Ja sam se isto vadio filter sa ledom,zaista nista neobicno! :)
-
Taj ložak je kvalitetniji jer se ne proizvodi kod nas.Masniji je,auto ne dimi toliko,manje troši i bolje vuče.Ovaj,gde ja sipam,dolazi iz Grčke.A D2 je iz ove Pančevačke rafinerije,tj. pola D2 pola voda. lollol
-
Relej ti se nalazi ispod volana gde stoje osiguraci i releji, a osigurac grejeca je na pozarnom zidu iznad cantre za vodu, zna da pukne, i auto ti tesko pali, jer nerade grejaci :)
-
Kad je kompresija dobra ( skoro ko nov) pali opusteno i na jedan grejac na `-` i to debeli. A ovako , samo 100% ispravni grejaci i grejanje vise puta , obavezno sauh ispravan i cekas ga cim upali pa onda izvuces ... .... .... patis se .
-
da li treba sipati aditive u loz ulje u toku zime?
-
G2 sve `guta ali tdi i malo savremeniji ne bi smeli na `lozaca. Sipajte u kantu euro dizel i loz , loz pada na dno a euro na vrh. A d2 i euro se mesaju ne vidi se razlika ... znaci loz ima necistoca mnooogo vise.
-
sve standardno kad pocnu hladnoce. prvo grijaci, pa dizne, pa pumpa, pa remont anlasera, pa nov akumulator... pa na kraju se pomiris sa tim da ti je motor umro i da ga moras uraditi...
-
Relej ti se nalazi ispod volana gde stoje osiguraci i releji, a osigurac grejeca je na pozarnom zidu iznad cantre za vodu, zna da pukne, i auto ti tesko pali, jer nerade grejaci :)
To kad ode osigurac grejaca je veoma banalna budalastina koja ti poremeti zeludac i onda padne pominjanje oca,majke i ponekih svetaca katkada...tad ako auto nije vruc ne mozes ga upaliti,vergla ali nece da upali...eto kako 30 dinara mogu da ti naprave nocnu moru :D Izvinjavam se na off-u