VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: MC Dule Oktobar 09, 2008, 01:02:24 pre podne
-
Evo ovako. Imam problem tako sa vremena na vreme mi se zapusi crevo il neki kanal za vodu i onda mi se ne obrce voda tj ne vraca ga gore u posudu. I onda ja skinem ono tanko crevo sto ide sa hladnjaka ka boci i uzmem dunem u njega i on razbije cep i krene da se obrce voda....... auto se vozi na vodu(mislim ne vozim ga na vodu nego na naftu :D )...verovatno je kamenac al to mi se desavalo i dok sam imao antifriz. Inace ispirao sam motor i hladnjak sa nekim sredstvom (ne mogu da se setim koje je). Sta bi trebao da radim? Da opet ispiram? Ako da onda koje sredstvo da uzmem.
E da jos jedno pitanje. Da li voda treba da se okrece tj stalno da cirkulise kad je motor na radnoj temperaturi ili treba samo da ga otvori termostat? Meni je izbusen termostat pa ne znam pa mi stalno cirkulise voda.
I jos pitanje za admine: Da li smem cesto da otvaram teme? Naravno ako ih nema vec
Da.... auto je golf 2 dizel
-
A da nemas vazduha u sistemu?
-
kako mislis? kompresija da duva? pa radio sam mu motor. i bila su mi napeta creva. cak i posle generalne. i ne trosi mi ulje. i jel ima neka veza sa tim sto sam vozio motor 40 km bez vode na auto putu? :) inace promenio sam glavu zbog toga. znaci kad zatvorim do kraja creva mi tvrda ko kamen. naravno imam plavi cep. jel ima razlike izmedju crnog i plavog? neki kazu da ima veze.
Mislis da zbog vazduha se zapusava?
A jel normalno da voda ide non stop il samo kad otvori termostat?
-
Voda non-stop cirkulise, to je normalno, gura je vodena pumpa. Kada temperatura dostigne predvidjeni max, odnosno predje granicu, malo iza sredine na pokazivacu temperature, termostat se otvara (75-80 C), a davac temperature, kada postigne istu temperaturu pali ventilator. To je u najkracem objasnjenje procesa.
-
cek cek. i koja je razlika ako cirkulise non stop voda i termostat kad otvori? odakle pusta onda vodu?
Ja imam neki ventilator da ne kazem od kamiona. Cuje se dok ga vozim i jak je. Jer mi se brzo zagreje auto...kad je leto. sad 10 km od karaburme do borce i tek mi se upali kad prodjem 10 km.
a sta mislite da isipram opet motor? koje sredstvo da koristim? mislim da ima likvi moli za to jel on valja?
-
Meni se desavalo ranije na Golfu 1.6B da bude vazduha, ne vraca ravnomjerno u bocu, nego prekida. I onda ispustam na termoprekidacu (na dnu hladnjaka), a odozgo sipam da izgura vazduh.
-
da tako meni nekad prekida. a ti punis skroz do kraja bocu?
Jel zna neko da li ima razlike izmedju crnog i plavog cepa? Neki kazu da (valjda) crni ima manje bara tj pre pusta.
-
Pa punim do onog oboda na boci, tj. maksimuma.
-
Puni se do oznake "MAX", mislis na cep na boci?
Ako mislis nema veze.
Kada se ventilator ukljuci, termostat automatski otvara, i propusta vodu iz motora u hladnjak, tako reci to mu je vrsta pomoci, kad temperatura predje predvidjeni max, tj. da se brze rashladi.
-
a meni stoji ispod min nekad. jel mu to znaci mnogo? tih pola litra od max?
i sta mislis da ,moze vazduh da napravi chep pa da nece da cirkulise voda?
-
aha kapiram. ja sam izbusio termostat da bi mi isla voda stalno jer mi brzo nabija temp. mada brzo ga vrati na normalu i tako u krug
-
Pa zato i sluzi termostat. Pazi sto se nivoa vode u prelivnoj boci tice, kad je auto 'ladan, nivo rashladne tecnosti treba da se krece izmedju min i max, a kad postigne radnu temperaturu da stoji na maksimumu.
-
da vrati vodu u chantru.
-
gurne prvo u hladnjak, pa onda u cantru, i tako redom...
-
aha kapiram. ja sam izbusio termostat da bi mi isla voda stalno jer mi brzo nabija temp. mada brzo ga vrati na normalu i tako u krug
Nevalja ti to druze, mnogo vise se trosi i haba hladan motor, nebi dzabe montirali termostat da treba netreba da postize "radnu temperaturu"
-
Normalno.
-
ima tema u kojoj je to detaljno opisano-potrazi ako nije obrisana posle onih silnih upada i obaranja foruma
-
ok potrazicu sutra. nadam se da cu naci
-
evo kupio sam Neki Wynn's Radiator Flush rekli su mi da je najbolji za otpusavanje. Inace trenutno nemam problema sa zapusavanjem ali sa vremena na vreme mi se zapusi jendom u 2-3 meseca, a dovoljno jednom da ne vidim i ode motor.
-
rano jutros oko pet sati mi se desilo da mi spadne crevo koje dovodi antifriz do sauha.sva sreca da sam odmah video da skace temperatura i polako prelazi preko normale.ugasim auto i kako sam stao a on dimi ispod haube bruka.otvorim haubu i prvo sto mi je palo na pamet da sa parcetom zice prespojim kontakte za ventilator i to stavim na drugu brzinu.hladio se jedno 10,15 minuta taman dok sam provalio u cemu je fora.vratim ono crevo i lepo dotegnem---pipak na koji se navlaci crevo je u nekom ranijem periodu pukao i uvek sam to crevo morao da nastelujem kako treba.pre par dana sam cackao oko biraca menjaca i verovatno zakacio nezgodno i povukao ono crevo na dole i eto sta bi.sacekam drugara on mi donese toplu vodu,dospem i to lepih 1,5 litara i polako.do malopre sam po ko zna koji put menjao antifriz proveravao creva i selne.posto nije bio ni blizu crvenog nisam isao kod majstora a i kad sam praznio antifriz sipao sam ga u posudu i nije mi pokazao tragove ulja.pisem ovo cisto da ljudi znaju da kad krene da skace temperatura da necekaju zadnji cas,nego odma da reaguju i bez vode ili antifriza NE voziti nikako a jos gore je na vruc motor dosipati hladnu tecnost,bolje sacekati da se ohladi pa tek onda dosuti inace.....problem posle bude jos veci
-
tapsac SVAKA CAST
-
rano jutros oko pet sati mi se desilo da mi spadne crevo koje dovodi antifriz do sauha.sva sreca da sam odmah video da skace temperatura i polako prelazi preko normale.ugasim auto i kako sam stao a on dimi ispod haube bruka.otvorim haubu i prvo sto mi je palo na pamet da sa parcetom zice prespojim kontakte za ventilator i to stavim na drugu brzinu.hladio se jedno 10,15 minuta taman dok sam provalio u cemu je fora.vratim ono crevo i lepo dotegnem---pipak na koji se navlaci crevo je u nekom ranijem periodu pukao i uvek sam to crevo morao da nastelujem kako treba.pre par dana sam cackao oko biraca menjaca i verovatno zakacio nezgodno i povukao ono crevo na dole i eto sta bi.sacekam drugara on mi donese toplu vodu,dospem i to lepih 1,5 litara i polako.do malopre sam po ko zna koji put menjao antifriz proveravao creva i selne.posto nije bio ni blizu crvenog nisam isao kod majstora a i kad sam praznio antifriz sipao sam ga u posudu i nije mi pokazao tragove ulja.pisem ovo cisto da ljudi znaju da kad krene da skace temperatura da necekaju zadnji cas,nego odma da reaguju i bez vode ili antifriza NE voziti nikako a jos gore je na vruc motor dosipati hladnu tecnost,bolje sacekati da se ohladi pa tek onda dosuti inace.....problem posle bude jos veci
lepo receno.... moze i termostat da se zaglavi takodje
-
nisam proveravao,mislim da nema potrebe jer sam termostat menjao kad sam menjao i vodenu polupumpu,nego je jednostavno spalo ipak u sistemu postoji uvek odredjeni pritisak i jbg. desilo se menjao sam antifriz i jutros i danas vozio i posle voznje proveravao sve i sve je ok.u toku voznje skala od temperature stoji na sredini i normalno se ponasa-na usponu se popne malo i kad upali ventilator odmah se vrati,samim tim je i termodavac ok tako da cu malo to da pratim ali mislim da ne bi trebalo da bude problema