VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: ZOKI GTI Oktobar 08, 2008, 12:17:41 posle podne
-
Golf II GTI 1.8 8v, presao 220 000 km, motor odlican ali vreme je da se zamene hidro-podizaci, malo se cuju, samo na nizim obrtajima do 2000 o/min.Nije strashno ali hteo sam to da odradim.
I bio sam u subotu kod majstora u jednom poznatom servisu (necu da reklamiram) i sve je lepo uradjeno, ali se podizaci i dalje cuju blink Nishta se nije promenilo.
Inace stavio sam nove INA podizace po preporuci majstora,uradjen komplet servis, novo ulje (polu-sintetika 10w40)... Kada sam majstoru rekao da se podizaci i dalje cuju, on je to prokomentariso u fazonu : ma sve je to ok nishta se ne brini mora malo da se cuje... blink Znaci ne verujem shta se deshava... :angry:
Ne znam shta da radim, da idem opet u servis da im.. angry2
-
ne znam da li je to isto na dizelu ali ja sam menjao glavu i stavljao nove podizace i cuje mi se da kazemo malo. e sada ne znam da li tako treba ili nije dobro odradjeno.
-
Ne znam samo kako uspevas da ih cujes na dizelu?????? ne smeju da se cuju ni malo,moze da bude da je ostecena glava ili da su losi hidropodizaci,to jest kineski.imao sam muke sa tim!!!
-
sto nebi cuo? pa to se jedino cuje na manjim obrtajima cujem to vise nego motor :)))) a glava mi je ok. prethodna je bila vozena 40 km bez vode pa je menjana.
-
Motor je odlican, glava nije ostecena. A podizaci su nemacki INA, i to sam se raspitao pre nego shto sam kupovao i uglavnom su mi preporucili njih.
-
ma na dizelu se na manjim obrtajima ili na leru uglavnom cuju taktovi detonacija a vecina ljudi to pomesa sa podizacima. a na benzincu ne bi smeli da se cuju pogotovo na gasu, jer tada ih pumpa i puni. alo je na 2000 obrtaja zvuk tu ja bih pre posumnjao na osovinice klipa. to mu dodje standard.
-
znam kako se cuju hidropodizaci jer znam razliku izmedju obicne i hidroglave na dizelima tj razliku u zvuku. a to cujem samo kad sam u kolima tj u pokretu ovako kad otvorim haubu i ne cujem ih
-
Trebas bas da imas uvo da bi ih cuo na dizelu,znaci godine iskustva iza tebe..........
-
ma kad podizaci odu to je bas karakteristican zvuk, cuje se lupanje, i zveckanje, a to sto se zvuk nije promijenio govori o tome da to nije bio uzrok, moguce je da lupa pumpa za ulje, jer kad se istrosi onaj njen prenosnik hoce da lupa, vreteno pumpe,,,zatim kao sto rece kolega klipnjace ili nesto u motoru, mozda je cak i bregasta istrosena pa lupka,,,,ili nisu dobro podizaci postavljeni,,,iako neki tvrde da se to ne moze lose postaviti,,moguce je,,,
-
Ako si menjao podizace a imas dobro uho mogu da se cuju ali drugacije.
Znaci samo par hiljada dok vrhovi bregaste "uklizaju" sebi mesto na celu novih podizaca malcice se cuje karakteristican zvuk, ali nemogu da ga opisem.
A ako se cuje isto kao pre onda se slazem da uzrok nisu bili podizaci.
-
dosta ljudi se zalilo da im se cuju podizaci-da su cesto,ako ne odma onda posle par meseci i novi koje su stavili isto poceli da lupaju--i to ne samo na golfovima nego i na drugim kolima,a ti INA podizaci su poceli da se kopiraju tako da... boodala
-
za original delove za golfa 2, jednom recju "mission imposibile"
-
ja znam sachs korpe i lamele da pise made in germany il koja vec zemlja a to ovde kod nas sklapaju.znam coveka koji radi tamo de to rpave. tako da je moguce ni hidropodizaci da nisu original
-
za original delove za golfa 2, jednom recju "mission imposibile"
mozes da nadjes brisace mozda :D
-
ni za to nisam siguran-a ima i likovi koji zestoko kopiraju nemacku marku hans pries-top run-inace renomiranu nemacku firmu a kod nas kad vidite tu oznaku bezite glavom bez obzira
-
e da. i ulja se kopiraju, tako da nemojte da se cudite da neko ulje od 1000 din radi kao ono od 200 din/
-
Ma znam za to..Tako sam kupio i INA spaner za Z.K. i na kutiji pise zemlja porekla Nemacka ali na samom spaneru pise made in Slovakia..Ali original je, samo se ne proizvodi u Nemackoj ali ide sve po licenci,kao i sva ostala roba.Retko se kod nas nadje neshto iz Nemacke.Neka Francuska i Nemacka ulja dolaze iz Turske...
Imash Bosch brisace koji se rade u kini ali su orginal i oni koshtaju oko 250-300 din. A ako hoces neshto kvalitetnije brisace koji dolaze iz Nemacke (kao shto su Bosch Aero twin ili Champion RXU) oni su i neshto skuplji od 900 do 1700 din po komadu, zavisi od duzine. Ali najveca je fora kad sam cuo da kinezi rade Bosna svecice.. biggrin Ne mogu da verujem...
E da se vratim konkretno na moj slucaj..Znaci mislim da INA podizaci nisu loshi, pa sve i da su najgori ne bi smelo odmah da se cuje.. A nije pumpa za ulje, nisu klipnjace, tacno se cuju podizaci, onaj njihov karakteristican zvuk.Cuju se samo od 1500 do 2000 o/min. posle ne. Da li je moguce da nisu dobro postavljeni?Gledao sam dok je majstor radio i sve je dobro odradjeno, ne znam shta bi tu mogao da zaj... bonk
-
Da li se vise cuje kada je motor ugrejan??? na tim obrtajima od 1500 2000 hiljade ne sme da se cuje nista!! mogu da se cuju na leru. probaj da sipas minerlano ulje neko jeftinije samo za probu pa zagrej motor na radnu temp,ako se manje cuje onda su definitivno oni,jeste trosak ali nemas drugi izbor!!
-
Malo se cuju na leru,ali sasvim malo. A najvise se cuje kad dostigne radnu temp. (znaci 100 stepeni, jer to je radna temp. kod GTI)
Dule, nisam te bash najbolje razumeo shta bi postigao sa tim da sipam mineralno ulje??
-
Pa zato sto je gusce, gradacija mineralnog je 15 40 a polusintetika 10 40 e zato kada se automobil ugreje ulje normalno postaje jos redje i samim tim pritisak ulja opada, a hidro podizaci rade na sistemu pritiska ulja.
-
Onaj drugi broj u toj oznaci oznacava gustinu ulja pri radnoj temp.
Znaci tu je gustina ista. A ono 15w ili 10w oznacava gustinu pri hladnom startu..
-
Evo ja pokusavam da ti pomognem ali ti teras neku teoriju, teoretski je tako,a prakticno je drugacije uzmi izmeri pritisak ulja sa polusintetikom(kada je motor vruc) i sa mineralnim i dobices drugaciji veci pritisak,govorim iz iskustva,zasto crkavaju hidro podizaci???? lose ulje,neredovno menjanje itd....
-
meni se cuju kad je motor hladan i to samo kratko 1,2 minuta posle se necuju a koristim 5w40 full sintetiku golf2 motor presao 300000 nije radjen-sta mislite dali da predjem na polusintetiku i da li ce tad manje da se cuju ili vise
-
pa drugar kako mislis da se ne cuju kad koristis vodu,,,da ne kazem sintetiku,,,pa g2 je predvidjen za mineralno ulje najmanje 10/40, a ti koristis sintetiku 5/40 i pitas se sto zveci...cudi me kako ne zveci stalno, a to je onda kod tebe normalno,,,,
i ruku na srce jeste sintetika bolja,,,,ali za ono za sta je namijenjena,,,,ne treba mijesati babe i zabe...
-
Covek od koga sam kupio Golfa koristio je Mobil Synt S 5W-40.Posle sam ja presao na polu-sintetiku, i menjam ulje i filtere na 6000 km. Znaci auto je dobro odrzavan. ;)
Ali bez obzira na to auto je presao preko 200 000 km i to shto se cuju podizaci posle toliko km smatram normalnim pa sam odlucio da ih zamenim.Ali ne mogu da shvatim kako sad kad sam stavio nove da se i oni cuju... :angry: I tako ljut i razocaran izjadam se jednom majstoru koji drzi servis i radi samo VW i ima bash mnogo iskustva sa njima.. I on mi kaze da uopshte nisam trebao da menjam podizace i da oni nisu problem nego je lose gorivo uzrok tome shto se oni cuju...A ja boodala
Kaze da se i njemu isto tako cuje na Golf IV. Resenje problema - REMUS ili neki drugi sportski lonac i podizaci se vishe nece cuti.. lollol Xe xe...malo shale... Nadam se da je problem u losem gorivu, zato cu probati da sipam neki aditiv.
-
A o kom golfu se radi?
-
Golf II GTI 1.8 8v, presao 220 000 km, motor odlican ali vreme je da se zamene hidro-podizaci, malo se cuju, samo na nizim obrtajima do 2000 o/min.Nije strashno ali hteo sam to da odradim.
I bio sam u subotu kod majstora u jednom poznatom servisu (necu da reklamiram) i sve je lepo uradjeno, ali se podizaci i dalje cuju blink Nishta se nije promenilo.
Inace stavio sam nove INA podizace po preporuci majstora,uradjen komplet servis, novo ulje (polu-sintetika 10w40)... Kada sam majstoru rekao da se podizaci i dalje cuju, on je to prokomentariso u fazonu : ma sve je to ok nishta se ne brini mora malo da se cuje... blink Znaci ne verujem shta se deshava... :angry:
Ne znam shta da radim, da idem opet u servis da im.. angry2
e procitaj o ovom golfu
-
Evo ja pokusavam da ti pomognem ali ti teras neku teoriju, teoretski je tako,a prakticno je drugacije uzmi izmeri pritisak ulja sa polusintetikom(kada je motor vruc) i sa mineralnim i dobices drugaciji veci pritisak,govorim iz iskustva,zasto crkavaju hidro podizaci???? lose ulje,neredovno menjanje itd....
Dule,nemoj da se ljutish.Nisam mislio da ti pametujem, samo mi nije bilo jasno shta si hteo da kazes.Sigurno si u pravu, samo mi se ne stavlja mineralno ulje u motor.
-
dandy u pravu si to mi je i 3 majstora reklo ali sad dok ga ne istrosim glupo je da menjam boodala boodala
-
Pa naravno, sledeca zamena obavezno mineralno.
-
neverujem da cu bas mineralno-to sam cuo da ne preporucuju posle sintetike da se menja odma mineralno vec prvo polusintetiku pa tek onda mineralno.a i ostao bih na polusintetici 10w40.
-
Ako kaze majstor da se cuju od loseg goriva, onda sipaj neko sredstvo za poboljsanje goriva. Konkretno ja sam imao taj problem, ali se meni to culo pri vecim obrtajima, sipanjem aditiva u gorivo, radi kao sat. A taj sam aditiv sipao tek nakon sipanja stranog goriva u kola i kada sam se uverio da je strano gorivo extra, a ovo nase sra*e, pristupilo se operaciji aditiv :-) jedna bocica 300-400 kinti ako se nevaram, a ide na 60l.
-
pa po normativu ulje za golfa je 505.00 ili 502.00. podizaci se lakse pune ako je sintetika jer vecina je i predvidjena za to. par puta se desilo da podizac zakuca ili se ne napuni ako je pogresno ulje. to pricam zato sto sam imao prilike da vidim.
-
Ako kaze majstor da se cuju od loseg goriva, onda sipaj neko sredstvo za poboljsanje goriva. Konkretno ja sam imao taj problem, ali se meni to culo pri vecim obrtajima, sipanjem aditiva u gorivo, radi kao sat. A taj sam aditiv sipao tek nakon sipanja stranog goriva u kola i kada sam se uverio da je strano gorivo extra, a ovo nase sra*e, pristupilo se operaciji aditiv :-) jedna bocica 300-400 kinti ako se nevaram, a ide na 60l.
Ili taj majstor nezna sta prica ili te zavlaci, hidropodizaci nemaju ama bas nikakve veze sa gorivom, imaju veze sa uljem. rules
Tebi su se mozda cule dizne ili nesto drugo sto si mogao da resis aditivom za gorivo.
-
Verovatno je mislio na same ventile da se cuju od loseg goriva.
-
Ako kaze majstor da se cuju od loseg goriva, onda sipaj neko sredstvo za poboljsanje goriva. Konkretno ja sam imao taj problem, ali se meni to culo pri vecim obrtajima, sipanjem aditiva u gorivo, radi kao sat. A taj sam aditiv sipao tek nakon sipanja stranog goriva u kola i kada sam se uverio da je strano gorivo extra, a ovo nase sra*e, pristupilo se operaciji aditiv :-) jedna bocica 300-400 kinti ako se nevaram, a ide na 60l.
Ili taj majstor nezna sta prica ili te zavlaci, hidropodizaci nemaju ama bas nikakve veze sa gorivom, imaju veze sa uljem. rules
Tebi su se mozda cule dizne ili nesto drugo sto si mogao da resis aditivom za gorivo.
Sta je poenta price, ako se problem nije resio sa zamenom h.podizaca, onda moze biti do loseg goriva, ventili, detonacija u motoru, koja je slicna ventilima i dr..
-
E ovako...bio sam kod majstora da se konsultujem kako da resim problem...
i on mi kaze da to nisu podizaci nego je otisao lezaj u vodenoj pumpi i kao on proizvodi taj zvuk... blink
Ne verujem da moze tako da se cuje..Ne cuje se u leru nego samo u voznji od 1500 do 2000 o/min.
Da li je moguce da se to tako cuje?
-
pa drugar kako mislis da se ne cuju kad koristis vodu,,,da ne kazem sintetiku,,,pa g2 je predvidjen za mineralno ulje najmanje 10/40, a ti koristis sintetiku 5/40 i pitas se sto zveci...cudi me kako ne zveci stalno, a to je onda kod tebe normalno,,,,
i ruku na srce jeste sintetika bolja,,,,ali za ono za sta je namijenjena,,,,ne treba mijesati babe i zabe...
juce sam zamenio ulje i sipao castrol magnatec 10w/40 ali se jos cuju podizaci-videcu ovih dana kako se ponasa pa cu da javim
-
pa po normativu ulje za golfa je 505.00 ili 502.00. podizaci se lakse pune ako je sintetika jer vecina je i predvidjena za to. par puta se desilo da podizac zakuca ili se ne napuni ako je pogresno ulje. to pricam zato sto sam imao prilike da vidim.
eto da sejavim i da kazem da mi se podizaci vishe cuju sa polusintetikom nego sa cistom sintetikom---ista prica dok se ne zagreje motor oni se cuju mada mi se jedan bas cuje onako dobro,na sintetici su mi se po ovakvoj zimi culi samo prvih 200 metara voznje,a sad se cuju ihahaha dok se bas ne zagreje lepo
-
kao sto rekoh sintetika je mama.
-
pa drugar kako mislis da se ne cuju kad koristis vodu,,,da ne kazem sintetiku,,,pa g2 je predvidjen za mineralno ulje najmanje 10/40, a ti koristis sintetiku 5/40 i pitas se sto zveci...cudi me kako ne zveci stalno, a to je onda kod tebe normalno,,,,
i ruku na srce jeste sintetika bolja,,,,ali za ono za sta je namijenjena,,,,ne treba mijesati babe i zabe...
lave u mom slucaju se pokazalo da je ipak bolje da koristim full sintetiku,brze razbije ulje i brze ga nabaci do podizaca badmood
-
JBG blink