VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: seki Novembar 13, 2011, 07:16:21 posle podne
-
imam problem sa golf3 tdi 1995godina gasi se u voznji isao sam kod hiljadu elektricara na dijagnostike ali ne nalazi nikakwu gresku,prowerawao mu senzor radilice,relej 109 menjao ,brawu paljenja menjao ali nista i nista ali najgore kad se ugasi nece da upali samo wergla.molim za pomoc
-
gorivo, filter goriva, mozda cak i zraka
-
A kad se ohladi jel pali?
-
nesto nije u redu sto posto, ili ga nesto jebe pa nece da upali.
bas puno ljudi dodje na forum kad im majstori nemogu dati pravi odgovor na probleme ispod haube
-
A kad se ohladi jel pali?
nekad i tad nece da upali nego mu gori lampica za grijace i samo wergla ali ja sam izweo jedan prekidac na relej 109 i na osigurac od kompijutera i kad se ugasi ja stisnem to dugme i on upali onda ali i posle se gasi
-
Jesi li gledao bosh pumpu i dizne
-
1. imas li alarm ?
2. jesi li provjerio osigurace ?
Ja sam taj problem imao bas kad smo bili na skupu u cacku,normalno je radilo auto i kada smo krenuli poceo je da se gasi u toku voznje
-
imas problem sa kodom. iskljuci imobilizer i rijesices sve probleme
-
imas problem sa kodom. iskljuci imobilizer i rijesices sve probleme
ma nema on kodiran kljuc
-
kako nema ako je 1995 god?
-
kako nema ako je 1995 god?
nema jer znam da sam mu jednom kopirao kljuc i na njega wozio pola god
-
slikaj sutra bosch pumpu i postavi slike ovde da bi dobio odgovor
-
slikaj sutra bosch pumpu i postavi slike ovde da bi dobio odgovor
ok slikacu je .ali mi je ugradjiwan alarm jos pre god dana i desilo mi se zakljucad daljinski i auto mi pali alarm dwa puta
-
provjeri osigurace, meni se to desilo i bio mi je jedan osigurac crkao, takodje palio mi se alarm kad se ugasi
-
provjeri osigurace, meni se to desilo i bio mi je jedan osigurac crkao, takodje palio mi se alarm kad se ugasi
rado cu prowerit ali gledao je to elektricar.znam isto da mi je uradio automasko paljenje swejala
-
slikaj sutra bosch pumpu i postavi slike ovde da bi dobio odgovor
na koji nacin cu slikati bosh pumpu
-
iz pravca akumulatora i odozgo da se vidi desni dio pumpe gdje su cijevi visokog pritiska
-
iz pravca akumulatora i odozgo da se vidi desni dio pumpe gdje su cijevi visokog pritiska
ok
-
iz pravca akumulatora i odozgo da se vidi desni dio pumpe gdje su cijevi visokog pritiska
kako da ubacim slike ja sad uslika
-
http://www.vw-club.rs/forum/index.php/topic,6759.0.html (http://www.vw-club.rs/forum/index.php/topic,6759.0.html)
-
(http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/385884_2655490503986_1157534059_33197471_173338993_n.jpg)
(http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/387189_2655498344182_1157534059_33197474_1854621976_n.jpg)
(http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/385884_2655490503986_1157534059_33197471_173338993_n.jpg)
-
odvij maticu za kljuc 8 sa elektroventila i fabricko napajanje izoluj trakom. dovedi plus sa akumulatora upali i vidi hoce li ti se gasiti. ako ti bude pravio i dalje problem jebe te elektronika na gornjem dijelu pumpe
-
odvij maticu za kljuc 8 sa elektroventila i fabricko napajanje izoluj trakom. dovedi plus sa akumulatora upali i vidi hoce li ti se gasiti. ako ti bude pravio i dalje problem jebe te elektronika na gornjem dijelu pumpe
[/q to je matica gledana odozgo jel da?
-
da
-
da
Ej drugar ja to uradi,i ne gasi se auto ali desi se kad ga upalim obrtaji ostaju na nuli,blica lampica od ulja na tabli a on daje gas sam.pojacawa i samanjuje pa uzmem ugasim pa upalim i on prestane
-
mam problem sa golf3 tdi 1995godina gasi se u voznji isao sam kod hiljadu elektricara na dijagnostike ali ne nalazi nikakwu gresku,prowerawao mu senzor radilice,relej 109 menjao ,brawu paljenja menjao ali nista i nista ali najgore kad se ugasi nece da upali samo wergla.molim za pomoc
vidis da nisi bio kod hiljadu elektricara nego kod hiljadu medjeda.
rekao sam ti da probas to sa direktnim plusem da bi razgranicio sebi dal te jebe gorivo ili struja a ne da vozis tako sa tim kablom i koristis auto kao "ispravan"
imas 4 torexa na gornjem elektronskom dijelu pumpe. ta elektronika se reparira ali je reparacija skupa a i nepozdana.
kupi drugu pumpu
-
mam problem sa golf3 tdi 1995godina gasi se u voznji isao sam kod hiljadu elektricara na dijagnostike ali ne nalazi nikakwu gresku,prowerawao mu senzor radilice,relej 109 menjao ,brawu paljenja menjao ali nista i nista ali najgore kad se ugasi nece da upali samo wergla.molim za pomoc
vidis da nisi bio kod hiljadu elektricara nego kod hiljadu medjeda.
rekao sam ti da probas to sa direktnim plusem da bi razgranicio sebi dal te jebe gorivo ili struja a ne da vozis tako sa tim kablom i koristis auto kao "ispravan"
imas 4 torexa na gornjem elektronskom dijelu pumpe. ta elektronika se reparira ali je reparacija skupa a i nepozdana.
kupi drugu pumpu
znaci st o posto pumpa
-
sto posto ti bez detaljnog pregleda auta u nevidjeno moze garantovati samo vidovita zorka ili milan tarot.
odvezi auto u bosch servis i objasni majstoru kakve probleme imas
-
seki
Nemoj da citiraš post iznad,već smo pričali. B)
-
sto posto ti bez detaljnog pregleda auta u nevidjeno moze garantovati samo vidovita zorka ili milan tarot.
odvezi auto u bosch servis i objasni majstoru kakve probleme imas
hwala na pomoci druze stwicu mu polownu pa probam onda
-
nema seki-ja da nam javi sta je uradio
e danas i mene jedna 3 ovako zezala ali nije htela da upali uopste,sijao grejac stalno i stavim mu plus na el.magnetni ventil na pumpi dok je pod kontaktom a na pozarnom limu kod ekspanzione posude ima neka buza,neki limic osigurac i dzek jedan od dole i kad sam mu dao struju na magnet tu je skljocno
jel i tu ima neki relej,sta mu je to zna li neko ? posle mi je palio normalno ali me zezo i ranijih dana,pa oduzmem kontakt dam i on proradi
-
Ti ako si doveo direktan plus na ventil a nisi skino otkacio vec postojece napajanje u najmanju ruku ti je stradao neki osigurač.
-
nije stradao ni jedan,sve radi normalno sad,ja sam ga samo tako probudio,palim ga sa fabricom instalacijom ,zna li neko sta je to ili sta zeza taj auto,verovatno ce opet zezati. nema kod kljuc.