VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: jovanns92 Novembar 08, 2011, 02:01:07 posle podne
-
Dragi prijatelji imam ozbiljnih problema sa sharanom 1.9 tdi motor sa 110 ks vuce super dok ne dodje uzbrdo. Cim vidi uzbrdo u drugu i polako nece da vuce posle nekih 2400 obrtaja. Ako neko ima slicnih problema molim ga nek se javi.
-
Turbina, dizne, izduvni sistem (katalizator).Mozda samo treba dobro ciscenje....
-
Lamela :)
-
Auuu turbina je nova tj polovna al ispravna :) dizne ne znam a katalizator to mi je sumnjivo, lamela ne dolazi u obzir :) mislite da nema nikakve veze sa strujom ?
-
filter zraka/goriva
-
I to sam menjao to mi je najjeftinije. :)
-
korpa i lamela !
-
Ajde malo bolje objasni, jel to automatik (zakljucih po ovom: kad vidi brdo odma u drugu :D )?
Obasni malo detaljnije problem, ali bice nesto od ovoga sto Boban-68 kaze a uz to bih dodao crevca, N75 ventile i sl.
e da pozeljno bi bilo da uradis dijagnozu pod opterecenjem (tj u voznji kad ti se bas taj prblem desava).
-
Miro da ti objasnim detaljno :) nije automatik pet brzina manual :) on ide na momente jako jako lepo kao da je u potpunosti ispravan bilo brdo ili ravnica ponekad i predje 2400 obrtaja i nastavi da vuce al nekad dodje do 2400 i stane ne vuce dalje to je nekih 80 km na sat :) maks peta brzina u tom slucaju mi je misaona imenica, mislim da nema veze sa menjacem jer da mi proklizava korpa il lamela to vi se osetilo na samom startu pod velikim gasom bar koliko se ja razumem :)
-
da nije egr ventil :huh:
-
jel dimi dosta crn dim na auspuhu kad nece da vuce ?
-
Miro da ti objasnim detaljno :) nije automatik pet brzina manual :) on ide na momente jako jako lepo kao da je u potpunosti ispravan bilo brdo ili ravnica ponekad i predje 2400 obrtaja i nastavi da vuce al nekad dodje do 2400 i stane ne vuce dalje to je nekih 80 km na sat :) maks peta brzina u tom slucaju mi je misaona imenica, mislim da nema veze sa menjacem jer da mi proklizava korpa il lamela to vi se osetilo na samom startu pod velikim gasom bar koliko se ja razumem :)
aaa pa tako reci
auto ti je u safemod-u, nedje nesto nije u redu sa turbinom, punjenjem turbine, EGR ventilom, N75 ventilom, mozda ti se skinulo neko crijevo od turbine ili vakum crijevo, imas tu problematiku skoro razradjivanu na ovom forumu.
Prvo sto ces da pregledas su mala crijeva od N75 ventila (nalazi se na pregradi koja dijeli motor od kabine), sve te sitnie racvice prekontrolisi, onda krenu da pratis ta crijeva put EGR-a i put turbine. AKo je tu sve OK onda neka ti neko daje gas dok ti osluskujes oko motora susti li dje, da nije koje crijevo puklo, ako je i to OK onda idi na dijagnostiku jer ti je to najjeftinija solucija, ona ce izbacit gresku ukoliko je memorisala, a ukoliko nije podjite sa majstorom na neko brdo i probaj da izazoves taj kvar dok on prati parametre na laptopu (u pravilu se to desava kad uzbrdo ili po ravnici trecu nategnes posteno i onda krknes u cetvrtu ili kad si opterecen pa poklopis pun gas iz niskih obrtaja).
Simptomi ovog problema mogu bit razni, boban ti je naveo, turbo (slabo puni/prepunja), zacepljena usisna grana, crko ili zacepljen EGR ventil (u tom slucaju ga ocisti i ono crijevo sto ide ka njemu zacepi sarafom), moze bit da je crko sam N75 ventil koji regulise pritisak turbine, moze bit da je puklo neko crijevo od Interkulera/turbine/usisa, moze bit da je protokomjer riknuo, .... ima toga iha-ha.
-
auuuu Miro hvala na ovako detaljnom odgovoru :) cim stignem pregledacu to pa Vam se javim ako popravim :)
-
Auto je sve gori i gori njemu pomoci nema :) ko zna dobar servis u novom sadu a da nije preskup ovlascen servis kao sto je npr canji itd :)
-
pa jel bilo sta od onog sto sam nabrojao ... sve redom treba isprovjeravat .... ali prije toga na detaljnu dijagnostiku pod optercenjem ... tu ces odma otklonit sve sumnje ;) bez toga tesko da ti mozemo rec sta je u pitanju
-
jel mogu ja da navucem AUTO NA LERU do odredjenih rpm kada mi gasi turbo i da vidim da li otvara ventil na turbini?jel hoce da je otvori na leru?