VW Klub
VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: Pitka04 Novembar 03, 2011, 11:14:20 pre podne
-
Kupio sam polovnu jetta-u V 1.9tdi 2006 od prve vlasnice wub , sa kao "86000"km. Enterijer je u Extra stanju ali Volan kao kod velike vecine polovnih je ishaban bonk . Interesuje me ako neko (prvi vlsnici) imaju iskustva sa habanjem volana? Posle koliko godina ili predjenih kilometara počinje da se vide oštećenja (izlizani lak) na volanu Jetta-e V ili golfa V?
-
Izvini druze ali ni jednom autu se volan nece izlizati sa predjenih 86ooo km. . . I upisi lokaciju na profilu. . .
-
Slikaj volan i pedale pa postavi slike. Kod mene na olupanom GTi-u 2007 na 54000km je volan kao nov.
-
Kod mene je volan na 100.000km (pravih) bio totalno oguljen, valjda kad stoji dugo na suncu, pa ode gornja strana.
-
Volan se potpuno izguli na manje od 50000 km.Lično iskustvo.Još kada ga vlasnik/vlasnica stišće ( lollol),to može biti pogubno za volan. mahac
-
A kako je na mk4 sa predjenih 240 000 km volan ko iz fabrike. . . . ?
-
Mozda ne bi bilo lose da sa vremena na vreme namazete ruke kremom. biggrin
-
nema to veze ljudi sa suncem, auto mora stajat 10god na suncu pa se onda bas aktivno koristit da bi se ogulio
@pitka: postavi slike pa cemo ti rec jel origi km il ne
zabiravljate jednu sitnicu, VW volani, rucice menjaca i rukohvati su jako osjetljivi na kreme, pogotovo onu niveinu i na znojenje ruku ;)
takodje ako se ne vozi sminkerski nego sa dodavanjem voljan bi trebao da izdrzi oko 150kkm bez vidljivih ostecenja ali malo izlizanosti mora biti, ako se vozi po gradu, kao npr svaki dan po 100 i vise km od stalnog motanja se volan znatno brze islize, ako se vozi na otvorenom volani su skoro kao novi ali nisu takvi, pogotovo kozni jer koza vremenom otvrdne.
na 100kkm ne moze bit potpuno oguljen sem ako nije drcano s njime kao na taksiju biggrin
drugu na octaviji A5 plasticni volan jako ocuvan bio kada je na 150kkm predao auto tati koji je sledecih 30kkm odvozio za pola godine kao taksi i taj volan vise nije volan biggrin
ima 100 faktora, u pravilu se volan moze povezat sa km ali nije siguran pokazatelj jer danas za 150-200e podmladis vozilo sto se km tice za duplo ;)
daj slike tako cemo najbolje ti rec sta je u pitanju
-
E Miro dobra ti teorija... Okacicu uskoro sliku volana posle 100.000, auto pretezno vozen na otvorenom. Za znojenje ruku se slazem.
-
no coment
-
Vlasnica... Nakit, narukvice, prstenje... Sve to guli i ostecuje volan. ;) Najbolje je da das 50eura i da ga presvuces u kozu
-
znam da je VW imao masu masu prituzbi na habanje volana i rucki vrata, jednostavan odgovor koji su dali: vec smo uradili napredak po tom pitanju, sada se volani i rucke prave od odlnijih i kvalitetnijih materijala. takodje savjetujemo da manje koristite kreme za ruke, pogotovo one hidratantne. biggrin ozb ovo su odgovorili iz Volfsburga autobildu kada su im poslali dopis zasto je na passatu B6 sve tako ofucano posle 100kkm biggrin
znam da ako nije bilo vanrednih okolnosti, neka agresivna krema, enormno znojenje ruku, drzanje samo za vrh volana, mazanje volana vlaznim maramicama sa alkoholom, nema trika da se posle 100kkm otvorene voznje volan tako izlize
-
@zarkotekica kakav ti je ovo post ? blink
drugari su radili volane kod sove, jer je kao najbolji il sta vec i posle manje od 2 godine su poceli da se sjebavaju, kao i rucice menjaca...
bolje je naci polovan u ekstra stanju, jer je fabricka koza dosva tvrdja od ove kojom je on radio...sad mozda neko drugi radi nekom drugom kozom, to ne znam, al ovo je iskustvo dva moja dobra drugara...inace u pitanju su volani - trokraki mk4/bora/passat i skoda fabia 1 cetvorokraki....
-
A kako je na mk4 sa predjenih 240 000 km volan ko iz fabrike. . . . ?
Pretpostavljam da je imao kožnu presvlaku pa je zato kao nov.
-
moj volan je kozni i sa skoro 300 hiljada jos uvek je ok,samo se sjaji nije onako oguljen da je dobio braon boju
ja mislim da zavisi i od voznje da li je gradska ili ne jer se u gradu mnogo vise rola
-
braon ? vozis sa blatnjavim rukama a? ahah salim se...
pa da u gradu se vise rola, parking ovo ono, pun levi, pun desni, sve jednom rukom i pohaba se...jos ako dodas prsten koj malo zagrebe kozu, jos se lakse guli...i naravno uvek se guli na gornjem delu jer se tu i najvise drzi i tu ima najvise trenja...
-
Pretpostavljam da je imao kožnu presvlaku pa je zato kao nov.
da vidis kako se tek volan haba ispod tih navlaka volana, katastrofa, jos ako je imalo hrapavija navlaka sa donje strane - bolje je ne stavljati je
presvuci nekom finom mekom kozom, i jako jako zategnuti kanapom, da se ne pomjera jedini je nacin kako kolko tolko ocuvati volan
-
Na tatinoj Octaviji je krenuo da se skida taj povrsinski sloj vec na 100k km i 2 god starosti, inace kozni volan je, kod mene na Polu polaaaako pocinje, mada msm da ga jos mogu "spasiti", takodje fabricki kozni.
Na drugarovom Passatu iz 2003. nema nikakvih tragova ostecenja. Verovatno je vozac vazan faktor...
-
ne znam za novije vw ali meni na mom bmw 330 d sa 250000 km pravih koza na volanu je tek pomalo pocela da se haba,isto tako moj golf je imao fabricki volan presvucen kozom,presao oko 250000 i jeste pohabana koza al nie iscepana ai 20 godina je ipak star,i iskreno nema sanse da polse 86000 km volan bude toliko ishaban,moje misljenje
-
Imam dosta obaveza na poslu bonk
evo slika volana, papucica, menjaca...
Volan nije kozni, vec standardi (neki "sundjerasti" materijal), vlasnica pre mene je koristila oblogu za volan, koja je dosta kruta sa gumenim unutrašnjim delom, mislim da mu je ona (obloga) dosla glave...
Hvala svima na odgovorima biggrin
http://www.4shared.com/file/32k6h6Cu/New_folder.html (http://www.4shared.com/file/32k6h6Cu/New_folder.html)
-
Kod mene to se ovako cuva...... biggrin
(http://img29.imageshack.us/img29/139/img0313bc.jpg)