VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: StexyVW Novembar 01, 2011, 10:41:17 posle podne
-
Zanima me da li je mogu ce da se odaradi chiptuning na corradu 2.0 16v 1994 god.?? i naravno koja bi cena bila za to? Koliko se konja dobija, koje su mane, da li ostecuje motor??
-
Koji je to motor jeli k glava, abf?
-
Sa K glavom boodala ...najveca moguca gresku u VW-u..
-
...da dodam samo... ima 136 ks
-
Ma bogami nista od cipa, radije stavi bregaste druge i uradi izduvnu granu 4-2-1 i to je to!
-
I da...ugradjen je plin obican, ne sekvent..tako da se K glava ne koristi..
Dejan 16v a kol'ko bi to, onako grubo, kostalo??
-
Nema chipa na k glavi, to ti je mehanicko ubrizgavanje.
-
Medison, ovo sto je reko Dejan da li je moguce i koliko bi kostalo ako si upucen mozda..??
-
Zavisi kako prodjes, ali nova grana 150e i to preko. Za bregaste ne znam, mislim da bi ti cak i fabricke od abf-a dodale koji konjic.
Ali iskreno da ti kazem na obican plin sa k glavom... slaba vajda. Ako ti je potrosnja, tj. cena voznje na benzinu problem, samo sipaj plin i vozikaj se, tuning je skup sport, iskren savet. ;)
-
Znam da je skup.. Ne ide on lose ni ovako.. Nego cisto da pitam kako bi to islo... Mozda kroz godinu, dve budem imao nesto para pa odradim to...ako ne kupim neki drugi automobilcic.. biggrin i hvala na savetu ;)
-
U Sarajevu polovna 4-2-1 ide oko 100KM, bregaste stavljaju od KR-a onesu oko 50KM!
-
Neznam koliko ti se isplati da nadjes od trojke 16v abf-a , struju,usis i stap sa diznama i te gluposti sto idu,da stavis kod sebe pa da ga cipujes.Nije neki posao zameniti,samo da ti neko poveze struju glavnu od kompa.
-
Dejan 16v: Prevedeno u eure to izadje koliko?? :rolleyes:
Pile: Tesko da to mogu da nadjem..msm trojku mogu ali takav motor tesko.. Ali hvala na savetu, bar znam koji sve nacini postoje.. tapsac
-
2KM = 1E
-
hvala Guarana beer
Znaci to ispadne oko 75, 80 E...pa i nije preskupo da se odradi na taj nacin..
-
.
-
Hahahaha lollol E tog coveka sam cekao da se javi.. biggrin Hvala gedora clap
-
Jest,zaboravi na citac lollol , dje mi pamet. (http://www.pic4ever.com/images/shrk.gif)
-
Potrebna ti je samo usisna bregasta od KR-a. Dobijaš oko 5-7 HP na višim obrtajima. Na nižim će ići isto. Za to ti je sve potrebno da ti K-glava daje dovoljno goriva na višim obrtajima.
BTW. imam u šteku dve KR- bregaste.
Malo ozbiljniji tunning je da staviš dve izduvne bregaste, ali tu možeš da izgubiš na ler gasu, tj. oće motor da radi drljavo na leru.Opet, dobijaš na većim obrtajima. Chip tuninng se generalno ne isplati na atmosferskim benzincima, ne dobija se ništa, čak i na ABF-u koji ima Digi. Za KE-Jetronic koji ima tvoj Corrado postoji nekakav čip tunning tako što se odredi jača smeša t.j. lambda faktor na na većim obrtajima. Konkretno KE Jetronic preko mehaničko-elektronske kontrole ubrizgavanja benzina sa lambda kontrolom zatvorenom petljom (closed lambda loop) na osnovu podatka sa lambda sonde komp regulise pritisak na regulatoru pritiska na k-glavi. Ako se taj parametar izmeni, onda K-glava dozira više goriva.
Kod K-Jetronica ne postoji elektronski regulator pritiska, na Golfu MK1 i MK2 već postoji bimetal koji reaguje na zagrevanje motora i tako se reguliše pritisak goriva.
U principu kada voziš na plin, to sve nema efekta. Ukoliko voziš na benzin, štelovanje pritiska goriva može da donese po koji konjić na višim obrtajima.
Dakle, taj 9a u Corrado-u sa KR bregastim, 50mm usisnom granom od KR-a i tjuniranim pritiskom goriva može da izgura oko 155-160 HP, što je solidna razlika u odnosu na standardnih 136, kojih verovatno sada nemaš jer auto ima 20 godina i raštelovan je.
Što se tiče plina, ploča generalno smanjuje prečnik usisa i samim tim smanjuje snagu motoru, mada ne previše. Ne bi bilo loše da imaš što veći isparivač. Sve u svemu tu ne može previše da se uradi.
Najviše bi dobio da za početak izbaciš plin. :d
Sa K glavom boodala ...najveca moguca gresku u VW-u..
da si ti ziv i zdrav to je najzesce ubrizgavanje posle kugl-fisera
dejane 16v pozdravi te u sarajevu i pitaj ih na sta stavljaju bregaste od kr-a? jebo vas kr! coilleo2tj abf bregaste imaju citav milimetar veci lift od kr-a.
pile instalacija komp ni dizne od abf nemogu funkcionisati na kr jer abf ima citac paljenja na bloku koji snima sa radilice.
i poslednje i najvaznije za 75eu svom koradu mozes promijeniti samo ulje i filtere, za te pare nema ni t od tuninga.
mahac
Slažem se. ABF bregaste imaju veći lift od izdunih bregastih od KR-a, mada nemaju veći ciklus otvaranja.
ABF usisna ima 219 stepeni i 10.8 mm lift, KR usisna ima 218 stepeni i 9.6 mm lift, dok ABF izduvna ima 220 i 10,8mm, a KR izduvna ima 226 stepeni i 10,2 mm. Tu utiče prilično i protočnost glave, odnosno portova. Tako primera radi 027 glava od KR-a ima veći flow na usisnim portovima, dok 051 glava od kasnijeg 9a i ABF ima veći flow na izduvnim portovima. Kada se portuju svodi se na isto.
U suštini KR bregaste sa 027 glavom imaju sličan flow kao 051 glava sa ABF bregastim. ABF bregaste su znatno podesnije za niže obrtaje od KR bregastih, pa se motor mnogo lepše ponaša u vožnji. ABF je neuporedivo bolji na svim obrtajima od KR-a, kako zbog kubikaže tako i zbog overlapa usisne bregaste. ABF, pa i 9a sa bregastim u MK2 Golfu ubija kako ide za razliku od serijskog KR-a.
Što se tiče senzora položaja radilice, moće da se ugradi eksterni "third party". :)
-
Hvala puno na informacijama... Ne planiram da izbacujem plin jer sam ga stavio pre 2 meseca bas zbog cene benzina.. Raspitao sam se oko tuninga da vidim da li je moguce, i ako je moguce koliko je komplikovano da se to odradi... A posto vidim da je bas komplikovano lakse mi je da izbacim ovaj motor i stavim vr6 i eto mi snaga :D Ali hvala jos jednom
-
.
-
Gedora sve je to lepo sto si objasnio, mada posto ne daje mnogo konjica nista od toga..nego ti pomazi za ono PP sto sam ti poslao... Znaci poludeo sam danas kad sam vido..nisam mogo da verujem.. :(
-
1. kako da obezbijedi da k glava daje vise benzina na vecim obrtajima a da dizne ne nalivaju na 950 o/min?
Tako sto podesis pritiske goriva, a ne CO2 na leru. Zapravo imbusom podesavas odnos goriva i vazduha na leru, a podesavanjem pritiska goriva određuješ koliko će gorivo biti dozirano na višim obrtajima pri većem vakuumu. Kod KE-Jetronica imaš lambda loop, K-glavu sa onim konektorom koji reguliše pritisak goriva kada je motor hladan i kada se zagreva. Ovo je kontrolisano preko ECU-a.
"Chip tuninng se generalno ne isplati na atmosferskim benzincima, ne dobija se ništa, čak i na ABF-u koji ima Digi"
2. imas SLS i MTM cipove koji abf motoru daju 8 odnosno 10ks
Naravno da se ne isplati za 8 diskutabilnih konja. SLS i MTM chipovi koštaju.
"Kod K-Jetronica ne postoji elektronski regulator pritiska,"
3. ma ajde? jesi li siguran da nema?
Siguran sam. K-Jetronic kod Mk2 KR ima WUR regulator sa bimetalom, koji se nalazi na glavi montiran, sa strane gde je menjač. Taj reguliše pritisak goriva prilikom zagrevanja. Kod KE-Jetronica na Corrado-u sa 9a motorom ne postoji takav sistem, nego malo drugačiji.
"Dakle, taj 9a u Corrado-u sa KR bregastim, 50mm usisnom granom od KR-a i tjuniranim pritiskom goriva može da izgura oko 155-160 HP"
Može.
4. jos jedna zabluda da siroka grana donosi kilovate, pogotovu na koradu 9A koji ima elektronsku regulaciju i osnovnog i diferencijalnog pritiska.
Jel imaš dokaz za to? Kakve veze sad ima regulacija diferencijalnog pritiska goriva sa precnikom usisnih cevi? Izmeni odnos diferencijalnog i osnovnog pritiska i imaces bogatiju smesu pri odgovarajucim vakuumima. Zato i sluzi Fuel Enrichment Modul.
BTW: evo razlike izmedju 40 42 i 50mm usisa na 1.8 motoru. Na 2.0 bi razlika mogla da bude i veca:
(http://i164.photobucket.com/albums/u26/powerdubs/16vManifoldHP.jpg)
Jasno se vidi da postoji mali gubitak obrtnog momenta na nizim obrtajima, ali na visim obrtajima motor bolje dise sa vecim usisom. U principu to je ono sto fali 9a motoru.
"Što se tiče plina, ploča generalno smanjuje prečnik usisa i samim tim smanjuje snagu motoru, mada ne previše"
5. kako da ne. treba mu jos redukovati usis kad ne utice na snagu. ( vecu glupost nisam procitao odavno}
Da li si ti shvatio šta sam napisao? Gde sam ja rekao da ploča ne utiče na snagu? Pre nego što počneš da pametuješ pročitaj i probaj da shvatiš šta sam hteo da kažem.... pametnjakoviću.
Pogledaj šta si napisao u prethodnoj stavci. Šira usisna ne donosi kilovate? Pa aj da mu redukujemo usis kad ne donosi kilovate.
"Sve u svemu tu ne može previše da se uradi. "
6. doktore ovo zadnje ti je jedino tacno sto si napisao
A ostalo nije? Aj kad si takav znalac ispravi me ako sam u zabludi.
7. imas ti jos puno toga da naucis mahac
Naravno, nisam se naučen rodio za razliku od tebe. :d
-
.
-
ma dajte ljudi kakav j.... corado atmo i cipovanje,nigdje veze
i kad ce se vise skacit sa cipovanja 1.6 d i td i atmo motora pa stvarno nigdje veze i dokle
vise nagonjenja isti tema,kad je dokazano da je to apsolutno cista propast
ako nemate kila za taj sport ckajte da porstete,bez uvrede
-
prvo i najvaznije pazi kako se ponasas jel ok? tata ti je pametnjakovic i mozda si se rodio glup.
...ne znam samo ko je prvi poceo? Ajde zaobidji me ubuduce u bilo kakvoj diskusiji, ako mislis da si popio svu pamet sveta, slobodno to zadrži za sebe. Ne nameravam da se u bilo čemu takmičim sa tobom i zato me zaobiđi ubuduće i ja ću tebe, a svoje frustracije i komplekse ti savetujem da lečiš na drugom mestu i na drugim ljudima. bicedobro
prvo pricas kako cip nedaje nista cak ni abf-u a posle je kao diskutabilnih tih 8 ks? da si ga ti proizveo ili neko tebi slican mozda bi i bio. sls i mtm cipovi za 16v imaju atest i nije bilo rijeci koliko kostaju nego da li daju konjske snage. dalje ocigledno nemas pojma koliko je to 160ks ali pravih ne metrom mjerenih i iz slobodne procjene. 150ks moze dobiti kombinovanjem 2 izduvne bregaste i podizanjem pritiska. 155 ili 160 tesko. usisna grana je totalno nebitna stvar jer je razlika 0.001 posto od kr i 9a.
Sto se tice usisne, slazem se, nije neka razlika i vrlo je diskutabilna, ali to isto stoji i za chip za atmosferski motor kakav je ABF. Dobitak je skoro nikakav u odnosu na to koliko se plati.
zato smiri se, budi pristojan i ako ti nesto treba pitaj mahac
...i još jedan primer tvog arogantnog i nadrkanog ponašanja:
7. imas ti jos puno toga da naucis
Ti si poslednja osoba koja može da mi priča o pristojnosti. Idi sad lepo po forumima i mangupiraj se koliko hoćeš, sa tobom nemam šta više da diskutujem, pošto očigledno ne poznaješ osnona pravila pristojne komunikacije preko foruma. scenik
-
decko lupas gluposti. prvo nesto tvrdis pa onda kao ovo kao ono. procitaj od pocetka svoje postove. sad gledam neke smajlije ali nemogu da nadjem ni jedan odgovarajuci kako bi ti na pristojan nacin rekao da mi produvas macora.
-
E ljudi cemu svadja.. Samo sam pitao, ustanovili smo da od tog tuninga nema nista.. Tako da ono, dosta je.. Hvala na svim informacijama :)